Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke dan een best wel erge longontsteking oplopen, door de kou.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke gewoon ergens in de bosjes verstopt liggen.![]()
quote:
Toen ik je zag. (Die Hero?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat waren tulpjes.
Hij heeft de cd van hero geregeld
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijkketchup, curry mayo en uitjes?
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke gewoon ergens in de bosjes verstopt liggen.![]()
Wat heb jij gebruikt vanavond, snuif snuif.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke dan een best wel erge longontsteking oplopen, door de kou.![]()
nee hero van mariah carryquote:
Achteraf bleken het tulpjes te zijn...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Misschien gaat Brian de hartjes die voor Tamara bestemd waren wel aan Amanda geven![]()
je valt in herhalingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis komt gewoon lekker ontspannen los nu.
Het is goed dat Huub en Lieke er niet bij zitten.
Ach nieuw slachtoffer gevonden.weer iemand die iedereen niet mag.Echt verrassendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[..]
't liedje wat amanda altijd zingt en zong bij zangles judith.
inderdaad dan hoeven ze dat oeverloze gezwets niet aan te horen wat een flapdrol die nixnutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stomme stereotypering, net als dat alle dikkerds gezellig zijn en alle zwarte mensen goed kunnen zingen (behalve Natasja).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Dark het volgende:
Dennis vindt surinaamse mensen echt vet, altijd vrolijk, gastvrij enzo............1 en al gezelligheid.
Hij moet ff op YouTube gaan kijken naar leuke beelden van het zomercarnaval!
Wat voor een telefoontje? Samantha moet werken op haar halfjaardag?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef noekje het volgende:
Amanda is boos op Samantha door het telefoontje.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef mahe het volgende:
[..]
inderdaad dan hoeven ze dat oeverloze gezwets niet aan te horen wat een flapdrol die nixnut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |