Zo raar dat als ze ruzie heeft met Amanda dat ze de stemming niet laat doorgaan!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Ning het volgende:
Nee he, Dennis gaat los als de stemming niet door gaat. Alweer?
quote:
en die sukkels hebben nog nooit een cent verdiendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar komen ze nog wel achter!
Als die kids straks met hun dure merkkleding door de modder gaan, scheuren erin, neuzen van de schoenen verrot en dergelijke.............![]()
Oh my god, wat heb je nu weer gedaan? Dat setje wat je draagt kost een slordige 1000 euro, ben je wel goed bij je hoofd?
Arme kinderen.![]()
Dat waren tulpjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Misschien gaat Brian de hartjes die voor Tamara bestemd waren wel aan Amanda geven![]()
Brian en Dennix zijn ook al heel lang afwezig geweest vandaag, dus ik denk dat ze het nieuwe script aan het doorlezen zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef demins het volgende:
Waarom is er gespeculeer over de reden van de afwezigheid van H&L, en waarom het zo idioot lang duurt...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke gewoon ergens in de bosjes verstopt liggen.![]()
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke dan een best wel erge longontsteking oplopen, door de kou.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Ik zou het echt TOP vinden als Huub en Lieke gewoon ergens in de bosjes verstopt liggen.![]()
quote:
Toen ik je zag. (Die Hero?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat waren tulpjes.
Hij heeft de cd van hero geregeld
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijkketchup, curry mayo en uitjes?
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |