Ruud, ik denk niet dat ik mij tegenover wie dan ook hoef te verantwoorden over mijn redelijk normale teksten hier op het forum.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hierbij krijg ik het gevoel dat je het voornamelijk doet om "dat andere geluid." Om te zien hoe andere reageren op een afwijkende instelling omdat jij het zo interressant vindt.
Verkeerde aanname?
Dat zou een goeie zijn, dan moet Amanda iedereen overhalen om Lieke de contactpunten te gunnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Lieke zegt 150 contactpunten uit de box voor mij,
en anders geen hondjes ....... kijken wat er dan gebeurt![]()
Dat is slim !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Lieke zegt 150 contactpunten uit de box voor mij,
en anders geen hondjes ....... kijken wat er dan gebeurt![]()
Brian zal wel willen dat Amanda nadia bewerkt om Dennix naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef farceman het volgende:
Wat zou Brian van achter om 2350 moeten vragen aan Amanda ?
Als dat een huwelijk is dan stop ik acuut met deze gescripte zooi
Idd, die sfeer heerst nog steeds, ondanks de vakantie van Beequeen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
omdat ik uit ondervinding weet dat je, wanneer je niet voor Huub of Lieke bent, men nogal snel posting zeer persoonlijk gaat adresseren. Je wordt getolereerd, maar met moeite. En men zal niet nalaten om het je te laten weten dat je volledig fout zit, het volledig fout ziet en je eigenlijk niet van deze wereld bent als je een andere favoriet hebt.
wat ben je toch zieligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruud, ik denk niet dat ik mij tegenover wie dan ook hoef te verantwoorden over mijn redelijk normale teksten hier op het forum.
Voor jou dan toch dit: "Het andere geluid" is bewust hier neergezet omdat ik uit ondervinding weet dat je, wanneer je niet voor Huub of Lieke bent, men nogal snel posting zeer persoonlijk gaat adresseren. Je wordt getolereerd, maar met moeite. En men zal niet nalaten om het je te laten weten dat je volledig fout zit, het volledig fout ziet en je eigenlijk niet van deze wereld bent als je een andere favoriet hebt.
Het wijzen op een spelfout maakt daar ook onderdeel van uit. Dat is zeer irritant en ik kan het, sorry, sorry, dan ook niet nalaten om af en toe een steekje onder water te geven.
Nee ze moest haar ketting om hebben, dus dat wordt een vriendschapsring of zoiets.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal wel willen dat Amanda nadia bewerkt om Dennix naar huis te sturen.
,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal wel willen dat Amanda nadia bewerkt om Dennix naar huis te sturen.
Wat een walgelijke reactie over iemand, die er niet een is. Erg laag!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, die sfeer heerst nog steeds, ondanks de vakantie van Beequeen.
+1quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een walgelijke reactie over iemand, die er niet een is. Erg laag!
Helemaal mee eens je kan op zn minst wachten tot iemand zich kan verdedigenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een mooie actie zou zijn als rat aan snollie voorstelt om de staafketting te ruilen tegen Tamara's tulpenkettingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee ze moest haar ketting om hebben, dus dat wordt een vriendschapsring of zoiets.....
Zou wel een leuke aktie zijn!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef riri het volgende:
idiot brian denkt dat huub en lieke zich verstoppen
Hij vroeg ok nog aan d'r of ze haar ketting mooi vond. Ik heb het idee dat 'ie nu een ketting met hartje(s) voor d'r heeft laten regelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee ze moest haar ketting om hebben, dus dat wordt een vriendschapsring of zoiets.....
meet Peter6000quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |