Gemiddeld 2000 per dag ongeveer. (gebruikers)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goeie streams HiDiHoKun jij ook zien hoeveel streamers er via jouw TOP-site kijken?
Toen ze klein waren, gewoon wibra, zeeman en H&Mquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Wat een dom gelul zeg over hoe ze hun kinderen gaan kleden.Mooie merkkleding en tip top erbij lopen.Nou heb er hier drie lopen en merkkleren zijn ze echt niet waard.Word echt kotsmisselijk van dat bekakte gelul.
Tegengas is nooit verkeerd. Het zet mensen aan tot nadenken, maar IK VIND (heel subjectief) dat jij doordrraaft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je dat vind is legitiem. Ik zal je daar nooit persoonlijk op aan vallen. Wel zal ik op het forum mijn negatieve punten van die twee neerzetten. Als antwoord krijg ik dan regelmatig persoonlijk gerichte post terug. Daar zit het verschil.
Ook jij roept mij min of meer ter verantwoording over twee woorden. Je zou dat vermoedelijk niet zo snel doen als ik alleen maar pro Huub en Lieke zou schrijven. Dan schijnt namelijk veel te mogen en versterkt men elkaar voortdurend met de grootste onzin (iedere ademhaling van iemand wordt langs de meetlat gelegt en positief bevonden). Net zoals men elkaar versterkt met de grootste onzin als het over tegenstanders gaat (iedere ademhaling wordt langs de meetlat gelegt en negatief bevonden).
En de eerste reactie (van een derde) op een antwoord aan jou is dat ik zielig ben. Ik ben verre van zielig, maar storend is het zeker.
Noem dat eerder laf.Je laat je spontaniteit toch niet afhangen van Huub.Hij kan Huub toch met gemak verslaan en Huub is niks voor hem.Dus ben je een looser als je bang bent als Huub er is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan echt goed merken dat Dennis losser is, als Huub er niet is.
Huub veroorzaakt een hoop verlies van spontaniteit, bij veel mensen.
Zo dom zal Brian toch niet zijn? Het moet aanvangen om 10 voor 12. Om 12 uur gaat het hoge woord eruit denk ik dan. Hebben ze dan misschien zoveel maanden iets samen?quote:
Amanda is er begin februari ingekomen, en ze is er nu bijna een half jaar, 5 maandenfeestje zou dan een optie zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo dom zal Brian toch niet zijn? Het moet aanvangen om 10 voor 12. Om 12 uur gaat het hoge woord eruit denk ik dan. Hebben ze dan misschien zoveel maanden iets samen?
Net 2 maanden... ze hebben sinds 27 mei een "relatie" (als ik me de uitzending van Jensen goed herinner)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo dom zal Brian toch niet zijn? Het moet aanvangen om 10 voor 12. Om 12 uur gaat het hoge woord eruit denk ik dan. Hebben ze dan misschien zoveel maanden iets samen?
Weet jewat jij moet doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gemiddeld 2000 per dag ongeveer. (gebruikers)
Op dit moment 352 aanvragen per uur (gemiddeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |