Heb je nog geschreven met Jaap?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis komt gewoon lekker ontspannen los nu.
Het is goed dat Huub en Lieke er niet bij zitten.
jahoe heet dat wijf...natasja was ook zo gezelligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Dark het volgende:
Dennis vindt surinaamse mensen echt vet, altijd vrolijk, gastvrij enzo............1 en al gezelligheid.
Hij moet ff op YouTube gaan kijken naar leuke beelden van het zomercarnaval!
Ze was superongeinteresseerd en zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen, ze heeft ook nog een leven na de kooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een telefoontje? Samantha moet werken op haar halfjaardag?
Die zondag had Lieke het zelf uitgelokt door de nagelspulletjes te verstoppenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze was superongeinteresseerd en zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen, ze heeft ook nog een leven na de kooi.
Amanda neemt aan dat ze dat zei omdat ze met meisjes had gezoend, plausibeler is dat het om de zondag ging, maar dat snapt Amanda niet, want dat was toch helemaal niet raar of verkeerd.![]()
Ik zie heel wat anders, een bonk zenuwen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis komt gewoon lekker ontspannen los nu.
Het is goed dat Huub en Lieke er niet bij zitten.
Wederom zou je maar zo weer eens gelijk kunnen hebben. Vooral dat Huub zoveel verliest is vreemd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Huub en Lieke achter zijn omtrent hun gewicht.
trustequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot naar me nest. Die kuthaan begint om 4:30 weer te krijsen. (Van de kutkip die 's morgens krijst ben ik af en José de Palma kan niet meer krijsen, die is haar stem kwijt).
Truste Fok.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef wie.. het volgende:
Ze gaat het dus blokken
Weltrustequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot naar me nest. Die kuthaan begint om 4:30 weer te krijsen. (Van de kutkip die 's morgens krijst ben ik af en José de Palma kan niet meer krijsen, die is haar stem kwijt).
Truste Fok.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wederom zou je maar zo weer eens gelijk kunnen hebben. Vooral dat Huub zoveel verliest is vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |