Mijn steun zou je hebben; gewoon een keer uit een compleet ander vaatje tappenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik offer me wel op.
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Reya het volgende:
Mijn steun zou je hebben; gewoon een keer uit een compleet ander vaatje tappen
Oh als jij het zegt...!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,
Jammer, hij was nog de beste van de pol-mods.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef yvonne het volgende:
Hoi stelletje klagers van POL
Chewie gaat weg op POL, jullie hebben altijd zo'n grote mond, kom het zelf maar doen.
mailen naar forum@fok.nl
Uitgebreid, en vooral waarom jíj het wel beter zou doen.
Sluitdatum:
3 augustus 2008
Ja kan hij gezellig met sigme users van het forum af gaan werkenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,
In welke zin?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jammer, hij was nog de beste van de pol-mods.
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, maar misschien heb ik het vet mis.
Als daar echt bewijs voor was waren ze allebei al gepermabanned.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:
Ja kan hij gezellig met sigme users van het forum af gaan werken.
Rustig, niet impulsief en relaxed. Niet als een onzekere sigme of een woeste rockiliaan.quote:
Neehoor waarom? Op fok mag erg veel.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als daar echt bewijs voor was waren ze allebei al gepermabanned.
Hij doet het natuurlijk niet in zijn uppie. Objectiviteit bestaat niet, echt niet, maar je kan het wel benaderen. Alles kleurt iemand of iets, maar ik denk inderdaad dat hij topics langer open zal laten. Hij zal vanzelf tegen moeilijkheden aankomen, maar dan heb je de ook gekleurde FA's weer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?
Lijkt me een succes.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef Zyggie het volgende:
Ik nomineer Martijn_77 trouwens.
Oh ok. Jij zit hier langer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef du_ke het volgende:
Neehoor waarom? Op fok mag erg veel.
Ik denk dat er vooral een acceptabele kandidaat wordt gezochtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Wat voor mod zoeken jullie eigenlijk? Een echte POL-user? Links, rechts, a-politiek, zo subjectief als ... (vul zelf maar in), of juist super neutraal? Gespeend van of juist gezegend met redenatietalent? Een topposter in POL, of juist meneer/mevrouw anoniem?
Hoereer Butters anders.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gaat er hier zich nog iemand aanbieden of hoe zit dat?
Zal ik maar dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer je dat hier zou gaan posten.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
Jammer, ik vind Chewie eigenlijk de enige capabele mod op pol
SCH is weg.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hij heeft wel 100% gelijk, chatbanaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je dat hier zou gaan posten.
Serieus?quote:
Dat ontken ik toch ook niet. Zuurpruim no. 2quote:Op maandag 30 juli 2007 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij heeft wel 100% gelijk, chatbanaan.
Ben ik dan de volgende SCH ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je dat hier zou gaan posten.
En ik vroeg me dus af wat precies een acceptabele kandidaat is.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral een acceptabele kandidaat wordt gezocht
Ja, zelfmoord.quote:
Het plan is af, het moet alleen nog een goedgekeurd worden door Yvonne.quote:
Hou je van piemels?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Aoristus het volgende:
Ben ik dan de volgende SCH ?
Rock likt wel eens aan de piemel van sigme heb ik vernomen van sidekick's moeder.quote:
Iemand die niet slecht ligt bij de crew, ook niet enorm veel vijanden in pol heeft, een beetje (potentiele) kwaliteit als moderator heeft, en in pol post, vermoedelijk, zo ongeveer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik vroeg me dus af wat precies een acceptabele kandidaat is.
Je speelt in elk geval open kaart, numbnuts. Misschien moet Yvonne het maar een keer doen, dan zien we ook een keer wat ze zelf kan.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het plan is af, het moet alleen nog een goedgekeurd worden door Yvonne.
Nee, en ook niet van deze mods op pol.quote:
Dan ben ik bang dat de vacature laaaaaaang onvervuld zal blijven.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand die niet slecht ligt bij de crew, ook niet enorm veel vijanden in pol heeft, een beetje (potentiele) kwaliteit als moderator heeft, en in pol post, vermoedelijk, zo ongeveer.
+ een flinke dosis gezond verstand, rationaliteit, iemand die zich in de motivatie van een ander kan verplaatsen, iemand die geen sell-out maakt van pol, iemand die users op hun wangedrag beoordeelt, niet op hun merites, iemand die neutraliteit kan opbrengen, dat soort dingenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand die niet slecht ligt bij de crew, ook niet enorm veel vijanden in pol heeft, een beetje (potentiele) kwaliteit als moderator heeft, en in pol post, vermoedelijk, zo ongeveer.
Er wordt geen nerd gezocht en ook geen chatbanaan of een schapenmoeder.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb 6 jaar ervaring als admin op een semi-groot forum.![]()
Ik ben de beste kandidaat.![]()
Wat heb ik er goddomme nou weer mee te maken?!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je speelt in elk geval open kaart, numbnuts. Misschien moet Yvonne het maar een keer doen, dan zien we ook een keer wat ze zelf kan.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je speelt in elk geval open kaart, numbnuts. Misschien moet Yvonne het maar een keer doen, dan zien we ook een keer wat ze zelf kan.
Ruzie met danny schijnbaar. Weet ook niet precies wat de reden is.quote:
Misschien zou je zelf een keer mee moeten doen, dan zie je tenminste met wat voor idioten je te maken hebtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heb ik er goddomme nou weer mee te maken?!
Er is dan ook nog tot 3 augustus 2008 de tijdquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat de vacature laaaaaaang onvervuld zal blijven.
Ok dan is het duidelijk. Tijd om reya te hoereren.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Met wat?!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf een keer mee moeten doen, dan zie je tenminste met wat voor idioten je te maken hebt
Check en check.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil iemand die verstand heeft van politiek en neutraal is en op de achterhoede gaat zitten.
Dan kun je met iedereen ruzie maken, dat mag danquote:
Ik voldoe niet aan alle voorwaarden.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dan is het duidelijk. Tijd om reya te hoereren.
Nee JIJ ! Jij spreekt tenminste de taal van de stalquote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dan is het duidelijk. Tijd om reya te hoereren.
Maar je bent wel een slijmerd, dus ik denk dat je kans hebt.quote:
Wat ging er eigenlijk mis toen jij zelf mod was?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf een keer mee moeten doen, dan zie je tenminste met wat voor idioten je te maken hebt
Oh dat doe ik toch welquote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan kun je met iedereen ruzie maken, dat mag dan
En jij maakt vrienden. Veeg jezelf niet te vroeg uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je bent wel een slijmerd, dus ik denk dat je kans hebt.
Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee JIJ ! Jij spreekt tenminste de taal van de stal
Wee de dag dat ik mod word op POL.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En jij maakt vrienden. Veeg jezelf niet te vroeg uit.
Hebben de mods ook mijn pm's naar jou doorgestuurd?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je bent wel een slijmerd, dus ik denk dat je kans hebt.
Zal ik 4 augustus dan maar in de agenda zetten?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wee de dag dat ik mod word op POL.
Helaas gaat mijn steun al naar Montov.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij zou ik best een goede moderator zijn.
Ik ga eerst op vakantie.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zal ik 4 augustus dan maar in de agenda zetten?
Als je er niet te moe van wordt, dan mag je daar best wat voor doen, het is wel erg makkelijk zo he?quote:
Alles. Dat over die gebruikte dildo uit danny's kont in yvonne's mond had ik liever niet geweten.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben de mods ook mijn pm's naar jou doorgestuurd?
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij zou ik best een goede moderator zijn.
Dat zou een zeer goede zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef du_ke het volgende:
tvlxd moet het dan maar doen.
Daar word je voor gevraagd, alleen kneuzen solliciteren hier op.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat wordt brieven schrijven, dat brom ik je!
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alles. Dat over die gebruikte dildo uit danny's kont in yvonne's mond had ik liever niet geweten.
sorryquote:
En dat kreeg je van reya?quote:
Doen ze dat nog bij Amnesty?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat wordt brieven schrijven, dat brom ik je!
Hij had het van Sidekick's moeder.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat kreeg je van reya?
Die weet nieteens hoe hij dildo moet spellen.
Nee, nee, ja, ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?
Als dat nodig is om blauw te worden, dan ik wel hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hou je van piemels?
Je wil te graag dus.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:
Als dat nodig is om blauw te worden, dan ik wel hoor.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat ging er eigenlijk mis toen jij zelf mod was?
Waarom zou ik een principieel probleem hebben met een lichaamsdeel dat ik zelf heb?quote:
Ahumquote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rustig, niet impulsief en relaxed.
Maar begrijp ik het nu goed dat ik nog een jaar blauw ben?quote:
Oh, dan nomineer ik mezelfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet.
Dat is het wel, je hebt het gewoon nog niet doorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wacht maar tot over een week Meki je collega is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee, jij bent niet geschikt.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik offer me wel op.
Wie vind jij geschikt?quote:
Nee, liever Burgemeesteroorlogstijd. Die is hier harder nodig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik nomineer Ryan3.
Lastig. Naar mijn idee zijn er weinigen geschikt.quote:
Nee, dat kan niet. Dan krijg je weer het links-rechts geneuzel. Dat iemand niet geschikt is omdat ie te links / rechts is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
We kunnen ook opnoemen wie er allemaal niet voor de job geschikt zijn, hopelijk blijft er dan tenminste nog iemand over
Zeker niet: SCH.
Nee, dat is het punt niet. De PERSOON is niet geschikt. Zijn gedrag wat hij hier heeft laten zien. Hij wordt niet voor niets voortdurend geband.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan krijg je weer het links-rechts geneuzel. Dat iemand niet geschikt is omdat ie te links / rechts is.
Mannen werken overdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Gezien de samenstelling van het huidige MODteam gaat de voorkeur uit naar een man.![]()
Dat is per 3 september over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En Fokken! onder het werken. (als ze niet voor de klas staan)
Nu toch al? Of het fokken onder het werken?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is per 3 september over.![]()
Een lastig forum, alles wordt gelijk in 't extreme getrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Pool het volgende:
Ik stem op EchtGaaf. Een beetje normen en waarden op dit forum en de helft van de topics dicht.
Vooral die obscene slowchat.
Jij bent per 3 september leraar af?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is per 3 september over.![]()
Ik zou inderdaad als een Balkenende het fatsoen weer terugbrengen op dit forum. Het zou het einde betekende van veel ge-etter hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Pool het volgende:
Ik stem op EchtGaaf. Een beetje normen en waarden op dit forum en de helft van de topics dicht.
Vooral die obscene slowchat.
Klopt. Als mod zou ik die zeker aanpakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:42 schreef Elseetje het volgende:
Liever geen mensen met zelfbeheersingsproblemen achter de knoppen
Nou niet gaan overdrijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef du_ke het volgende:
Denk dat EG inderdaad een van die mensen zou zijn die nog ongeschikter is dan SCH.
Jij wilt mij niet als mod. Jij houdt niet van degelijke mensen die het fatsoen weer terugbrengen op het forum . Maar ik ik vind jou ook niet geschikt hoor. Jij kan niet tegen huilebalkjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef du_ke het volgende:
Denk dat EG inderdaad een van die mensen zou zijn die nog ongeschikter is dan SCH.
Denk dat SCH zich, als hij wil, wel over een hoop emoties heen kan zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven
Alhoewel SCH z'n huid wel dikker is
Heb het inderdaad niet zo op huilebakjes die van geen stoppen weten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet als mod. Jij houdt niet van degelijke mensen die het fatsoen weer terugbrengen op het forum . Maar ik ik vind jou ook niet geschikt hoor. Jij kan niet tegen huilebalkjes.![]()
Hij ging niet helemaal door het lint toen ik demonstreerde dat homosexualiteit best een ziekte kan zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat SCH zich, als hij wil, wel over een hoop emoties heen kan zetten.
Dat lijkt me ook vrij achterlijke stelling maar niet echt relevant voor dit topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij ging niet helemaal door het lint toen ik demonstreerde dat homosexualiteit best een ziekte kan zijn.
Jij vindt het tijd voor een zuivering van ongewenste elementen in POL?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
PJORourke of HenriOsewoudt.
Du ben je niet geschikt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het inderdaad niet zo op huilebakjes die van geen stoppen weten.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Zelfs in het geval dat ik tot de betreffende groep zou behoren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij ging niet helemaal door het lint toen ik demonstreerde dat homosexualiteit best een ziekte kan zijn.
Nee, maar dat zie ik ze niet zo snel doen. Een rechtse opvolger voor een rechtse mod, wat zou daar mis mee zijn. Al zie ik liever PJO, HenriO heeft te weinig humor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij vindt het tijd voor een zuivering van ongewenste elementen in POL?
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap. Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.quote:
Mijn steun heb jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Intern is toch allang besloten dat ik het word?
De gelegenheid maakt de dief.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap. Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.
Ge-etter hoor je als mod altijd te beëindigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap.
Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, maar dat zie ik ze niet zo snel doen.
Kwaliteit lijkt me belangrijker dan politieke voorkeur.quote:Een rechtse opvolger voor een rechtse mod, wat zou daar mis mee zijn. Al zie ik liever PJO, HenriO heeft te weinig humor.
mod worden of mond houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap. Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.
Dat ken jij ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef RM-rf het volgende:
jammer Chewie is een erg goed mod.
Misschien dat Napalm het ook goed zou kunnen doen, is iig een uitgesproken user met diepgang die z'n mening ook goed onder woorden kan brengen.
Dan haak ik afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik heb vertrouwen in Boze_Appel. Ik denk dat hij niet teveel zal ingrijpen en bereid is om besluiten toe te lichten. Daarnaast is hij ook overdag regelmatig aanwezig en hij heeft zich beschikbaar gesteld.
Die nemen we mee naar achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik in ieder geval vragen om iemand met een basisbeheersing van de Nederlandsche taal, zodat pijn-aan-de-ogen-doende fouten in TT's op zo kort mogelijke termijn en zonder prompting van een user verbeterd worden?
Voor zover ik hem ken gaat PJO er soms hard in, maar in feite kan hij SCH wel waarderen. Tegen wie moet hij anders fulmineren? En HenriO lijkt me al helemaal niet geïnteresseerd in dat soort spelletjes.quote:
Kwaliteiten als mod hangen nauw samen met politieke voorkeur. Hoor.quote:Kwaliteit lijkt me belangrijker dan politieke voorkeur.
Napalm is grappig, maar ligt er na 2 of 3 replies meestal al af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Napalm zou wmb ook kunnen.
Is PJO niet te vete-gevoelig? En dus........niet zo geschikt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Voor zover ik hem ken gaat PJO er soms hard in, maar in feite kan hij SCH wel waarderen. Tegen wie moet hij anders fulmineren?
En dus geschikter. En iemand die zich niet gauw gek laat maken.quote:En HenriO lijkt me al helemaal niet geïnteresseerd in dat soort spelletjes.
Dit is een grap mag ik hopen.quote:Kwaliteiten als mod hangen nauw samen met politieke voorkeur. Hoor.
Ja, maar maakt hem dat op voorhand ongeschikt als MOD?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Napalm is grappig, maar ligt er na 2 of 3 replies meestal al af.
HenriO gaat mensen geheel negeren als ze het niet met hem eens zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Voor zover ik hem ken gaat PJO er soms hard in, maar in feite kan hij SCH wel waarderen. Tegen wie moet hij anders fulmineren? En HenriO lijkt me al helemaal niet geïnteresseerd in dat soort spelletjes.
[..]
Waarom? Misschien je observatie van de kwaliteit omdat je het inhoudelijk ook meer eens bent. We hebben hier op POL zowel goede linkse als rechtse mods (gehad).quote:Kwaliteiten als mod hangen nauw samen met politieke voorkeur. Hoor.
Helaas gaat met Chewie een van de weinige echte liberalen (want daar zijn er verdomde weinig van hier) juist weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef Gabry het volgende:
Een echte liberaal kan zijn waarden blijven verdedigen tijdens het modereren. Zonder over zijn hart te hoeven strijken.
Voeg aan die desiderata maar een afkeer van quasi-negentiend'eeuwse leukdoenerij, curieuze werkwoordsvormen en anglicismen toe.quote:Mag ik in ieder geval vragen om iemand met een basisbeheersing van de Nederlandsche taal, zodat pijn-aan-de-ogen-doende fouten in TT's op zo kort mogelijke termijn en zonder prompting van een user verbeterd worden?
Ik haak af na deze ingewikkelde zin.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Voeg aan die desiderata maar een afkeer van quasi-negentiend'eeuwse leukdoenerij, curieuze werkwoordsvormen en anglicismen toe.
Verder dan wat fulminaties na die ouwewijvenpraatjes in SC heb ik hem eigenlijk nooit zien gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Is PJO niet te vete-gevoelig? En dus........niet zo geschikt.
Uiteindelijk wel ja. Daarom stel ik dat ook. Maar PJO zou ik ook graag als mod zien, al was het alleen maar om de spanning.quote:En dus geschikter. En iemand die zich niet gauw gek laat maken.
Maar waarom dan? Ten eerste wordt de rechtsere stroming binnen POL dan vertegenwoordigd binnen het mod-team en ten tweede zal een rechtse mod die rechtsere stroming wat meer de vrije ruimte bieden. En dat is eigenlijk ook alles wat een mod moet doen: niets, maar af en toe aan het roer draaien. En niet andersom.quote:Dit is een grap mag ik hopen.![]()
Een echte liberaal weet wanneer liberalisme ophoudt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef Gabry het volgende:
Een echte liberaal kan zijn waarden blijven verdedigen tijdens het modereren. Zonder over zijn hart te hoeven strijken.
Ik ben helemaal niet vetegevoelig, ik ben een Ryanistisch slachtoffer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Is PJO niet te vete-gevoelig? En dus........niet zo geschikt.
Gelijk weer in de slachtofferrol kruipen hè?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vetegevoelig, ik ben een Ryanistisch slachtoffer.![]()
Daar gaat de Burgemeesterinoorlogstijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Apropos het volgende:
Voeg aan die desiderata maar een afkeer van quasi-negentiend'eeuwse leukdoenerij, curieuze werkwoordsvormen en anglicismen toe.
Waarom moet de rechtsere stroming meer ruimte krijgen? De linksere stroming (hoe kom je erop) heeft nu ook niet meer ruimte, ondanks dat twee mods - die bij het modereren helemaal geen politieke voorkeur laten blijken - schijnbaar links zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar waarom dan? Ten eerste wordt de rechtsere stroming binnen POL dan vertegenwoordigd binnen het mod-team en ten tweede zal een rechtse mod die rechtsere stroming wat meer de vrije ruimte bieden. En dat is eigenlijk ook alles wat een mod moet doen: niets, maar af en toe aan het roer draaien. En niet andersom.
Met die vetes die er zijn, hunker ik naar een mod met juist minder spanning. Hoe saaier een mod, des te beter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar PJO zou ik ook graag als mod zien, al was het alleen maar om de spanning.
Kwaliteiten voor het MODschap hang en niet af van iemands politieke kleur. Net wat Du_ke ook al hierover zei.quote:Maar waarom dan?
Moet een mod een hier een politieke stroming vertegenwoordigen dan? Dat lijkt mij geen goed plan.quote:Ten eerste wordt de rechtsere stroming binnen POL dan vertegenwoordigd binnen het mod-team
Zeer slecht. Een MOD hoort neutraal te zijn als het gaat om arbitrage. Er zijn hiervoor regels/richtlijnen voor opgesteld. Als je laat leiden door politieke kleur als het gaat om arbitrage, dan ben je het MODschap op voorhand niet waardig.quote:en ten tweede zal een rechtse mod die rechtsere stroming wat meer de vrije ruimte bieden.
Vanwaar je stelling dat politieke kleur hierin belangrijk is?quote:En dat is eigenlijk ook alles wat een mod moet doen: niets, maar af en toe aan het roer draaien. En niet andersom.
Hij zoekt je op, dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef Elseetje het volgende:
Gelijk weer in de slachtofferrol kruipen hè?
Een topic heeft de kleur van de TS , dat erkt nogal eens als de bok op de haverkist.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef PJORourke het volgende:
Dank voor de steun, Zwaardvisch. Ik mis SCH inderdaad, en hoop dat ie snel weer kleur komt geven aan dit subforum.
Ik zou streven naar lossere moderatie: meer toelaten binnen de grenzen van het betamelijke. Een topic hoeft niet dicht omdat het thema je niet aanstaat.
En je laat je erin zuigen, m'n jong. Als mod moet je zuigproof zijn. Dat ben je niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij zoekt je op, dat weet jij ook wel.
Nou en? Het aantal topics dat kan bestaan is niet begrends, hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:11 schreef kraaksandaal het volgende:
Een topic heeft de kleur van de TS , dat erkt nogal eens als de bok op de haverkist.
"CPN Ella bla bla bla"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou streven naar lossere moderatie: meer toelaten binnen de grenzen van het betamelijke. Een topic hoeft niet dicht omdat het thema je niet aanstaat.
Ja, jij bent geheel toevallig op/in allerlei weblogjes/fora/discussies gekomen waar sjun en Ryan3 aan het bakkeleien waren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Sigme springt er meteen tussen wanneer je met iemand aan het discussiëren bent en je iets zegt dat niet met haar opvattingen overeen komt. Juist omdat ze goed kan posten is ze geen goede mod. Ze wil tegelijkertijd haar mening op kunnen dringen en mod zijn. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom moet de rechtsere stroming meer ruimte krijgen? De linksere stroming (hoe kom je erop) heeft nu ook niet meer ruimte, ondanks dat twee mods - die bij het modereren helemaal geen politieke voorkeur laten blijken - schijnbaar links zijn.
Ligt eraan wie het topic opent welke gekleurde visie eraan gegeven wordt. Het aantal dat echt veel posts haalt is slechts een klein gedeelte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou en? Het aantal topics dat kan bestaan is niet begrends, hoor.
Als mod is ze ook actief als user. Het een hoeft het ander niet te bijten hoor. Het gaat erom dat ze in haar rol als mod de regels mbt moderatie goed weet toe te passen. Een goede poster kan dat ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Juist omdat ze goed kan posten is ze geen goede mod. Ze wil tegelijkertijd haar mening op kunnen dringen en mod zijn. Dat kan natuurlijk niet.
Niemand is zuigproef, de huidige mods ook niet. Sidekick ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
En je laat je erin zuigen, m'n jong. Als mod moet je zuigproof zijn. Dat ben je niet.![]()
Ja, hij heeft last van obsessieve neigingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niks onbetamelijks aan. Ze heet Ella en de CPN staat op haar CV.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben nu geen mod, dus mag ik me toch wel laten zuigen? (nare formulering)
Laat jij je maar lekker zuigen als je dat wiltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben nu geen mod, dus mag ik me toch wel laten zuigen? (nare formulering)
Het is echter wel onzinnigheid waar een mod boven zou moeten staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niks onbetamelijks aan. Ze heet Ella en de CPN staat op haar CV.
De regels van moderatie? Waar hebben we het over. Je hoeft als mod juist nauwelijks iets te doen. Het gaat erom dat je je niet moet mengen in discussies tussen 2 users, omdat je als mod heel de discussie om zeep helpt waneer je daar even in gaat stoken. En dat kan sigme niet, dat kon Sidekick niet en dat kunnen Rock en Chewie wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als mod is ze ook actief als user. Het een hoeft het ander niet te bijten hoor. Het gaat erom dat ze in haar rol als mod de regels mbt moderatie goed weet toe te passen. Een goede poster kan dat ook.![]()
Nee hoor. Hoe kan de waarheid nou onzinnig zijn, in een land waar men Van Balen nog probeert te koppelen aan een leugen over het Horst Wessel-lied? Een minister die staliniste was is bespottelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef du_ke het volgende:
Het is echter wel onzinnigheid waar een mod boven zou moeten staan.
Hij is nu toch geen mod. Schept dit een precedent ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is echter wel onzinnigheid waar een mod boven zou moeten staan.
Moet ik je m'n adres geven?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef Elseetje het volgende:
Laat jij je maar lekker zuigen als je dat wilt
Dat bedoel ik jij zal nooit in staat zijn je over je persoonlijke afkeer heen te zetten. Dat is niet erg maar maakt je wel ongeschikt voor het modschap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kan de waarheid nou onzinnig zijn, in een land waar men Van Balen nog probeert te koppelen aan een leugen over het Horst Wessel-lied? Een minister die staliniste was is bespottelijk.
Z'n postgeschiedenis tot nu toe schept wel een precedent inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij is nu toch geen mod. Schept dit een precedent ofzo.
Ik kan goed leven en laten leven, en dus ben ik geschikt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef du_ke het volgende:
Dat bedoel ik jij zal nooit in staat zijn je over je persoonlijke afkeer heen te zetten. Dat is niet erg maar maakt je wel ongeschikt voor het modschap.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan goed leven en laten leven, en dus ben ik geschikt.
Nee, geen baarden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Elseetje het volgende:
Sorry, ik dacht dat je een voorkeur voor Ryan3 had
Dat was dus eens en nooit weer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, geen baarden.Dat kriebelt zo.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef Aoristus het volgende:
is Aaah al genoemd?
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb ik mezelf nu voorbij geluld?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Elseetje het volgende:
Dat was dus eens en nooit weer?
Nee, jullie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn jullie er al uit?
Ja, het wordt Yvonne.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn jullie er al uit?
Ja zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn jullie er al uit?
Hear hearquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, het wordt Yvonne.
Tof, inconsequent en eindelijk iemand die er eens WO I bij haalt, in plaats van altijd maar WO II.
Wat een rare selectiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen. Vallen dus af. HenriO maakt er een anarchistische bende van, is ook maar de vraag of dat wenselijk is.
Blijven Mondinique, Sidekick en du_ke over.
He bah nee. Niets zo erg als mods met wie ik het steeds eens ben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen. Vallen dus af. HenriO maakt er een anarchistische bende van, is ook maar de vraag of dat wenselijk is.
Meki.quote:
Zover ik kan zien zijn er een paar honderd users die posten in POL. Dan is dit wel een bijzondere selectie.quote:
Wat een raar statement.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen.
Wie zijn jouw oogappeltjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zover ik kan zien zijn er een paar honderd users die posten in POL. Dan is dit wel een bijzondere selectie.
Waarbij veruit de meesten af en toe eens langs waaien. Deze groep wil dan ook geen mod worden en het is praktisch gezien niet handig om een van hen mod te maken. Ik kan natuurlijk personen over het hoofd zien, maar dat zegt iig al iets over hun aanwezigheid in POL.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zover ik kan zien zijn er een paar honderd users die posten in POL. Dan is dit wel een bijzondere selectie.
Ik heb daarstraks een naam genoemdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie zijn jouw oogappeltjes?
Ik kan me niet herinneren Rock veel te hebben gezien in allerhande POL topics voordat hij mod werd, dus vraag me af of dat een criterium moet zijn. Sigme wordt juist verweten dat ze teveel als user post.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:55 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Waarbij veruit de meesten af en toe eens langs waaien. Deze groep wil dan ook geen mod worden en het is praktisch gezien niet handig om een van hen mod te maken. Ik kan natuurlijk personen over het hoofd zien, maar dat zegt iig al iets over hun aanwezigheid in POL.
Van mij hoeft iemand ook niet heel veel in POL te hangen, maar om een beeld van iemand te hebben, is dat wel handig. Maar wanneer dat positieve beeld er is van mensen van buiten POL: stel maar voor die users. Alleen blijft dan over: waarom zou iemand ineens interesse hebben in de modjob in POL als de persoon hier verder maar erg weinig of niet komt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren Rock veel te hebben gezien in allerhande POL topics voordat hij mod werd, dus vraag me af of dat een criterium moet zijn. Sigme wordt juist verweten dat ze teveel als user post.
Omdat een mening niks zegt over de manier waarop iemand moet besluiten of bv. een topic dicht moet. Objectiviteit heeft meer te maken met distantie dan de positie van je eigen mening in het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:52 schreef en_door_slecht het volgende:
Waarom dat?
Dat zou ik niet weten. Ik kan me indenken dat er mensen zijn die weinig posten maar wel veel lurken. Je hoeft niet veel te posten om geïnteresseerd te zijn in politiek, POL of moderatie. En zelfs dan zijn er veel meer regulars dan degenen die jij net noemde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Van mij hoeft iemand ook niet heel veel in POL te hangen, maar om een beeld van iemand te hebben, is dat wel handig. Maar wanneer dat positieve beeld er is van mensen van buiten POL: stel maar voor die users. Alleen blijft dan over: waarom zou iemand ineens interesse hebben in de modjob in POL als de persoon hier verder maar erg weinig of niet komt?
En dit is juist wat ik bedoelde. Het lijkt me beter dat mensen met zo'n verwrongen zelf- en wereldbeeld geen mod worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad aan jouw postgedrag af te lezen ja. Ik heb niet zo'n plaat voor m'n kop, dus is dat voor mij geen probleem.
Oke, geef maar namen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik kan me indenken dat er mensen zijn die weinig posten maar wel veel lurken. Je hoeft niet veel te posten om geïnteresseerd te zijn in politiek, POL of moderatie. En zelfs dan zijn er veel meer regulars dan degenen die jij net noemde.
En jij bent?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het zal eens tijd worden. Eindelijk nieuw bloed.
Te zelfingenomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef du_ke het volgende:
Vna mij mag Pool het overigens wel doen als hij zin heeft.
Op slechte dagen je schoonmoeder,quote:
Van alle 3quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Namen van regulars, onzichtbare gegadigden of wie ik zie zitten?
Nou, waarvan jij denkt dat ze wel mod willen worden en het goed kunnen. (Naast DS4 die je eerder noemde.)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Namen van regulars, onzichtbare gegadigden of wie ik zie zitten?
Ik zou niet weten wie er mod zou willen wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nou, waarvan jij denkt dat ze wel mod willen worden en het goed kunnen. (Naast DS4 die je eerder noemde.)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie er mod zou willen worden
Sure.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Oftewel: makkelijk overspannen te krijgen.
Het is in veel gevallen aan te raden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Sure.Eens met PJO, niet met jou.
Als je zelfingenomen bent, dan is het juist vrij makkelijk modereren. Kritiek raakt je dan niet echt. En zoveel scheelt POL niet met ONZ. En dat is dan ook meteen het nadeel voor POL als ik het zou doen; ik zou POL hetzelfde modereren als ONZ.![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen geschikt zijn voor POLquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een handvol namen op te noemen die je geschikt vindt?
Er is praktisch weinig verschil over het algemeen in de posts die je moet modereren...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Als je zelfingenomen bent, dan is het juist vrij makkelijk modereren. Kritiek raakt je dan niet echt. En zoveel scheelt POL niet met ONZ. En dat is dan ook meteen het nadeel voor POL als ik het zou doen; ik zou POL hetzelfde modereren als ONZ.![]()
Kritiek raakt je dan misschien niet, maar da's ook geen vereiste. Wel dat je je wat kunt inleven van die kritiek. Anders ben je alleen maar bezig met de-escalatie van FB en het blussen der brandjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:42 schreef Pool het volgende:
Een goede mod hoeft niet objectief te zijn in het debat. Een goede mod is wel objectief als het om arbitrage gaat ten aanzien van MOD-activiteiten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen. Vallen dus af.
HenriO maakt er een anarchistische bende van, is ook maar de vraag of dat wenselijk is.
Dat klopt, maar dan nog een keer, waarom haal je dan steeds de politieke kleur erbij? Dat doet er dan toch juist niet toe?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De regels van moderatie? Waar hebben we het over. Je hoeft als mod juist nauwelijks iets te doen. Het gaat erom dat je je niet moet mengen in discussies tussen 2 users, omdat je als mod heel de discussie om zeep helpt waneer je daar even in gaat stoken.
Ik ben van mening dat alle 4 hun plek goed weten.quote:En dat kan sigme niet, dat kon Sidekick niet en dat kunnen Rock en Chewie wel.
Ik heb even snel gekeken, het is niet waterdicht natuurlijk, maar de eerste pagina van mijn postgeschiedenis geeft tien slowchats, die van jou tweeëntwintig. Nu is het mogelijk dat ik "extreem SC" ben, maar het klinkt wel apart uit jouw mond... of vingers eerder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Monidique is extreem SC.
Je moet het aantal posts in SC afzetten tegen het aantal posts in overige POL-topics.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken, het is niet waterdicht natuurlijk, maar de eerste pagina van mijn postgeschiedenis geeft tien slowchats, die van jou tweeëntwintig. Nu is het mogelijk dat ik "extreem SC" ben, maar het klinkt wel apart uit jouw mond... of vingers eerder.
O... Nou, even sneller, aantal topics, dan is het tien van de vierentwintig tegenover tweeëntwintig van de, uhm, negenenveertig, ofzo. Ook niet overtuigend. Hoeveel posts dat zijn, ja, dat weet ik niet, maar van mij zal het merendeel in POL-SC zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet het aantal posts in SC afzetten tegen het aantal posts in overige POL-topics.![]()
Precies! Nu ben je uitgeluld he!?!quote:
Dat zeg ik niet, soms zijn daar ook interessante discussies te volgen. Maar iha gaat het daar echt helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alsof er in de SC altijd maar over poep en pies gepraat wordt...
Ow, daarom post je zoveel in SC.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:22 schreef Monidique het volgende:
De meeste topics zijn toch onder mijn niveau en daar kom ik dan al achter na één post.
Ik.quote:
Een moderator noemt andersdenkenden geen "clowns".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef Monidique het volgende:
Overigens, hoewel ik een behoorlijk uitstekende moderator zou zijn, wil ik het niet worden.
Jij bent toch een ge-etterbeeindiger?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Alleen een kinderjuf zou hier nog iets kunnen brengen.
Verder zwaar eensch met zwaardvisch, ik wist wel dat hij lemmeb is.
Alleen als ik gevraagd wordt door Yvonne.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij bent toch een ge-etterbeeindiger?
Is het niet iets voor jou?
Zolang diegene maar neutraal staat tegenover mod-beslissingen maakt het volgens mij helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet een POL Mod Links of Rechts zijn?
Meldt. Maar ik ga echt geen mod meer worden zonder dat ik zelf de banknop mag hanteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel een kloonhunter als mod willen.
Verstandig lijkt me handiger.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet een POL Mod Links of Rechts zijn?
Of rechtdoor zee
Dus jij bent een leuke meid maar je dochter niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op slechte dagen je schoonmoeder,
op een goede dag je natte droom.
Dat vind ik ook een zeer groot gebrek in de huidige bevoegdheden van een mod, ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Meldt. Maar ik ga echt geen mod meer worden zonder dat ik zelf de banknop mag hanteren.
Daar doe je jezelf en veel anderen een groot plezier mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef Monidique het volgende:
Overigens, hoewel ik een behoorlijk uitstekende moderator zou zijn, wil ik het niet worden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er is maar één geschikt persoon.................... lief, realistisch, eerlijk, politiek middenspeler, onbevooroordeeld enz.............
Ik nomineer Nikita.![]()
Waarom? Jij ziet graag nog meer discussie over mod beslissingen i.p.v. politiek?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een zeer groot gebrek in de huidige bevoegdheden van een mod, ja.
Daar kan ik inkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:01 schreef Chewie het volgende:
Moeilijk, heb wel een paar suggestie's gedaan maar op het moment zie ik gezien het geouwehoer over mod beslissingen e.d. maar weinig echt geschikte kandidaten.
Je noemt dit geen reces?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef du_ke het volgende:
gewoon het hele subforum een half jaar met reces.
Je kan het inmiddels zelfs stagnatie noemenquote:
forum-obstipatie. Niemand verzint topics. (behalve ik)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je kan het inmiddels zelfs stagnatie noemen
Jouw bijdrage is beperkt tot zeuren en klagen. Je zou natuurlijk ook kunnen proberen een positieve bijdrage te leveren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je kan het inmiddels zelfs stagnatie noemen
Ik heb mede aan de hand van dit topic achter een aantal geschikte namen gedropt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er mee gebeurt. Het is natuurlijk ook afhankelijk van wie er nu gereageerd hebben via de mail of pm.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Rock en Sigme:
Ik neem aan dat er voor jullie ook inspraak mogelijk is. Wie zouden jullie graag als derde mod willen hebben? Wie vinden jullie geschikt?
Ik steun.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er is maar één geschikt persoon.................... lief, realistisch, eerlijk, politiek middenspeler, onbevooroordeeld enz.............
Ik nomineer Nikita.![]()
Als je bijdragen voortdurend gedwarsboomd worden of als je in grote onzekerheid post vanwege de waardetoekenning van die posts, dan heeft het weinig zin om met oogkleppendragende mods mee te gaan. Pol hoeft helemaal niet positief van aard te zijn, dat is het nieuws namelijk ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jouw bijdrage is beperkt tot zeuren en klagen. Je zou natuurlijk ook kunnen proberen een positieve bijdrage te leveren.
Clown.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een moderator noemt andersdenkenden geen "clowns".
Sand monkey.quote:
Niemand!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb mede aan de hand van dit topic achter een aantal geschikte namen gedropt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er mee gebeurt. Het is natuurlijk ook afhankelijk van wie er nu gereageerd hebben via de mail of pm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |