Ruzie met danny schijnbaar. Weet ook niet precies wat de reden is.quote:
Misschien zou je zelf een keer mee moeten doen, dan zie je tenminste met wat voor idioten je te maken hebtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heb ik er goddomme nou weer mee te maken?!
Er is dan ook nog tot 3 augustus 2008 de tijdquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat de vacature laaaaaaang onvervuld zal blijven.
Ok dan is het duidelijk. Tijd om reya te hoereren.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand die niet slecht ligt bij de crew, ook niet enorm veel vijanden in pol heeft, een beetje (potentiele) kwaliteit als moderator heeft, en in pol post, vermoedelijk, zo ongeveer.
Met wat?!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf een keer mee moeten doen, dan zie je tenminste met wat voor idioten je te maken hebt
Check en check.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil iemand die verstand heeft van politiek en neutraal is en op de achterhoede gaat zitten.
Dan kun je met iedereen ruzie maken, dat mag danquote:
Ik voldoe niet aan alle voorwaarden.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dan is het duidelijk. Tijd om reya te hoereren.
Nee JIJ ! Jij spreekt tenminste de taal van de stalquote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dan is het duidelijk. Tijd om reya te hoereren.
Maar je bent wel een slijmerd, dus ik denk dat je kans hebt.quote:
Wat ging er eigenlijk mis toen jij zelf mod was?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zou je zelf een keer mee moeten doen, dan zie je tenminste met wat voor idioten je te maken hebt
Oh dat doe ik toch welquote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan kun je met iedereen ruzie maken, dat mag dan
En jij maakt vrienden. Veeg jezelf niet te vroeg uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je bent wel een slijmerd, dus ik denk dat je kans hebt.
Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee JIJ ! Jij spreekt tenminste de taal van de stal
Wee de dag dat ik mod word op POL.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En jij maakt vrienden. Veeg jezelf niet te vroeg uit.
Hebben de mods ook mijn pm's naar jou doorgestuurd?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je bent wel een slijmerd, dus ik denk dat je kans hebt.
Zal ik 4 augustus dan maar in de agenda zetten?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wee de dag dat ik mod word op POL.
Helaas gaat mijn steun al naar Montov.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij zou ik best een goede moderator zijn.
Ik ga eerst op vakantie.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zal ik 4 augustus dan maar in de agenda zetten?
Als je er niet te moe van wordt, dan mag je daar best wat voor doen, het is wel erg makkelijk zo he?quote:
Alles. Dat over die gebruikte dildo uit danny's kont in yvonne's mond had ik liever niet geweten.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben de mods ook mijn pm's naar jou doorgestuurd?
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij zou ik best een goede moderator zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |