Mijn steun zou je hebben; gewoon een keer uit een compleet ander vaatje tappenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik offer me wel op.
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Reya het volgende:
Mijn steun zou je hebben; gewoon een keer uit een compleet ander vaatje tappen
Oh als jij het zegt...!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,
Jammer, hij was nog de beste van de pol-mods.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef yvonne het volgende:
Hoi stelletje klagers van POL
Chewie gaat weg op POL, jullie hebben altijd zo'n grote mond, kom het zelf maar doen.
mailen naar forum@fok.nl
Uitgebreid, en vooral waarom jíj het wel beter zou doen.
Sluitdatum:
3 augustus 2008
Ja kan hij gezellig met sigme users van het forum af gaan werkenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Objectiever dan een SCH, du_ke of EchtGaaf,
In welke zin?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jammer, hij was nog de beste van de pol-mods.
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, maar misschien heb ik het vet mis.
Als daar echt bewijs voor was waren ze allebei al gepermabanned.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:
Ja kan hij gezellig met sigme users van het forum af gaan werken.
Rustig, niet impulsief en relaxed. Niet als een onzekere sigme of een woeste rockiliaan.quote:
Neehoor waarom? Op fok mag erg veel.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als daar echt bewijs voor was waren ze allebei al gepermabanned.
Hij doet het natuurlijk niet in zijn uppie. Objectiviteit bestaat niet, echt niet, maar je kan het wel benaderen. Alles kleurt iemand of iets, maar ik denk inderdaad dat hij topics langer open zal laten. Hij zal vanzelf tegen moeilijkheden aankomen, maar dan heb je de ook gekleurde FA's weer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?
Lijkt me een succes.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef Zyggie het volgende:
Ik nomineer Martijn_77 trouwens.
Oh ok. Jij zit hier langer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef du_ke het volgende:
Neehoor waarom? Op fok mag erg veel.
Ik denk dat er vooral een acceptabele kandidaat wordt gezochtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Wat voor mod zoeken jullie eigenlijk? Een echte POL-user? Links, rechts, a-politiek, zo subjectief als ... (vul zelf maar in), of juist super neutraal? Gespeend van of juist gezegend met redenatietalent? Een topposter in POL, of juist meneer/mevrouw anoniem?
Hoereer Butters anders.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gaat er hier zich nog iemand aanbieden of hoe zit dat?
Zal ik maar dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer je dat hier zou gaan posten.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
Jammer, ik vind Chewie eigenlijk de enige capabele mod op pol
SCH is weg.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hij heeft wel 100% gelijk, chatbanaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je dat hier zou gaan posten.
Serieus?quote:
Dat ontken ik toch ook niet. Zuurpruim no. 2quote:Op maandag 30 juli 2007 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij heeft wel 100% gelijk, chatbanaan.
Ben ik dan de volgende SCH ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je dat hier zou gaan posten.
En ik vroeg me dus af wat precies een acceptabele kandidaat is.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral een acceptabele kandidaat wordt gezocht
Ja, zelfmoord.quote:
Het plan is af, het moet alleen nog een goedgekeurd worden door Yvonne.quote:
Hou je van piemels?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Aoristus het volgende:
Ben ik dan de volgende SCH ?
Rock likt wel eens aan de piemel van sigme heb ik vernomen van sidekick's moeder.quote:
Iemand die niet slecht ligt bij de crew, ook niet enorm veel vijanden in pol heeft, een beetje (potentiele) kwaliteit als moderator heeft, en in pol post, vermoedelijk, zo ongeveer.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik vroeg me dus af wat precies een acceptabele kandidaat is.
Je speelt in elk geval open kaart, numbnuts. Misschien moet Yvonne het maar een keer doen, dan zien we ook een keer wat ze zelf kan.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het plan is af, het moet alleen nog een goedgekeurd worden door Yvonne.
Nee, en ook niet van deze mods op pol.quote:
Dan ben ik bang dat de vacature laaaaaaang onvervuld zal blijven.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand die niet slecht ligt bij de crew, ook niet enorm veel vijanden in pol heeft, een beetje (potentiele) kwaliteit als moderator heeft, en in pol post, vermoedelijk, zo ongeveer.
+ een flinke dosis gezond verstand, rationaliteit, iemand die zich in de motivatie van een ander kan verplaatsen, iemand die geen sell-out maakt van pol, iemand die users op hun wangedrag beoordeelt, niet op hun merites, iemand die neutraliteit kan opbrengen, dat soort dingenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand die niet slecht ligt bij de crew, ook niet enorm veel vijanden in pol heeft, een beetje (potentiele) kwaliteit als moderator heeft, en in pol post, vermoedelijk, zo ongeveer.
Er wordt geen nerd gezocht en ook geen chatbanaan of een schapenmoeder.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb 6 jaar ervaring als admin op een semi-groot forum.![]()
Ik ben de beste kandidaat.![]()
Wat heb ik er goddomme nou weer mee te maken?!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je speelt in elk geval open kaart, numbnuts. Misschien moet Yvonne het maar een keer doen, dan zien we ook een keer wat ze zelf kan.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je speelt in elk geval open kaart, numbnuts. Misschien moet Yvonne het maar een keer doen, dan zien we ook een keer wat ze zelf kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |