Ik heb even snel gekeken, het is niet waterdicht natuurlijk, maar de eerste pagina van mijn postgeschiedenis geeft tien slowchats, die van jou tweeëntwintig. Nu is het mogelijk dat ik "extreem SC" ben, maar het klinkt wel apart uit jouw mond... of vingers eerder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Monidique is extreem SC.
Je moet het aantal posts in SC afzetten tegen het aantal posts in overige POL-topics.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken, het is niet waterdicht natuurlijk, maar de eerste pagina van mijn postgeschiedenis geeft tien slowchats, die van jou tweeëntwintig. Nu is het mogelijk dat ik "extreem SC" ben, maar het klinkt wel apart uit jouw mond... of vingers eerder.
O... Nou, even sneller, aantal topics, dan is het tien van de vierentwintig tegenover tweeëntwintig van de, uhm, negenenveertig, ofzo. Ook niet overtuigend. Hoeveel posts dat zijn, ja, dat weet ik niet, maar van mij zal het merendeel in POL-SC zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet het aantal posts in SC afzetten tegen het aantal posts in overige POL-topics.![]()
Precies! Nu ben je uitgeluld he!?!quote:
Dat zeg ik niet, soms zijn daar ook interessante discussies te volgen. Maar iha gaat het daar echt helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alsof er in de SC altijd maar over poep en pies gepraat wordt...
Ow, daarom post je zoveel in SC.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:22 schreef Monidique het volgende:
De meeste topics zijn toch onder mijn niveau en daar kom ik dan al achter na één post.
Ik.quote:
Een moderator noemt andersdenkenden geen "clowns".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef Monidique het volgende:
Overigens, hoewel ik een behoorlijk uitstekende moderator zou zijn, wil ik het niet worden.
Jij bent toch een ge-etterbeeindiger?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Alleen een kinderjuf zou hier nog iets kunnen brengen.
Verder zwaar eensch met zwaardvisch, ik wist wel dat hij lemmeb is.
Alleen als ik gevraagd wordt door Yvonne.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij bent toch een ge-etterbeeindiger?
Is het niet iets voor jou?
Zolang diegene maar neutraal staat tegenover mod-beslissingen maakt het volgens mij helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet een POL Mod Links of Rechts zijn?
Meldt. Maar ik ga echt geen mod meer worden zonder dat ik zelf de banknop mag hanteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel een kloonhunter als mod willen.
Verstandig lijkt me handiger.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet een POL Mod Links of Rechts zijn?
Of rechtdoor zee
Dus jij bent een leuke meid maar je dochter niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op slechte dagen je schoonmoeder,
op een goede dag je natte droom.
Dat vind ik ook een zeer groot gebrek in de huidige bevoegdheden van een mod, ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Meldt. Maar ik ga echt geen mod meer worden zonder dat ik zelf de banknop mag hanteren.
Daar doe je jezelf en veel anderen een groot plezier mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef Monidique het volgende:
Overigens, hoewel ik een behoorlijk uitstekende moderator zou zijn, wil ik het niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |