Heb ik mezelf nu voorbij geluld?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Elseetje het volgende:
Dat was dus eens en nooit weer?
Nee, jullie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn jullie er al uit?
Ja, het wordt Yvonne.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn jullie er al uit?
Ja zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn jullie er al uit?
Hear hearquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, het wordt Yvonne.
Tof, inconsequent en eindelijk iemand die er eens WO I bij haalt, in plaats van altijd maar WO II.
Wat een rare selectiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen. Vallen dus af. HenriO maakt er een anarchistische bende van, is ook maar de vraag of dat wenselijk is.
Blijven Mondinique, Sidekick en du_ke over.
He bah nee. Niets zo erg als mods met wie ik het steeds eens ben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen. Vallen dus af. HenriO maakt er een anarchistische bende van, is ook maar de vraag of dat wenselijk is.
Meki.quote:
Zover ik kan zien zijn er een paar honderd users die posten in POL. Dan is dit wel een bijzondere selectie.quote:
Wat een raar statement.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen.
Wie zijn jouw oogappeltjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zover ik kan zien zijn er een paar honderd users die posten in POL. Dan is dit wel een bijzondere selectie.
Waarbij veruit de meesten af en toe eens langs waaien. Deze groep wil dan ook geen mod worden en het is praktisch gezien niet handig om een van hen mod te maken. Ik kan natuurlijk personen over het hoofd zien, maar dat zegt iig al iets over hun aanwezigheid in POL.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zover ik kan zien zijn er een paar honderd users die posten in POL. Dan is dit wel een bijzondere selectie.
Ik heb daarstraks een naam genoemdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie zijn jouw oogappeltjes?
Ik kan me niet herinneren Rock veel te hebben gezien in allerhande POL topics voordat hij mod werd, dus vraag me af of dat een criterium moet zijn. Sigme wordt juist verweten dat ze teveel als user post.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:55 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Waarbij veruit de meesten af en toe eens langs waaien. Deze groep wil dan ook geen mod worden en het is praktisch gezien niet handig om een van hen mod te maken. Ik kan natuurlijk personen over het hoofd zien, maar dat zegt iig al iets over hun aanwezigheid in POL.
Van mij hoeft iemand ook niet heel veel in POL te hangen, maar om een beeld van iemand te hebben, is dat wel handig. Maar wanneer dat positieve beeld er is van mensen van buiten POL: stel maar voor die users. Alleen blijft dan over: waarom zou iemand ineens interesse hebben in de modjob in POL als de persoon hier verder maar erg weinig of niet komt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren Rock veel te hebben gezien in allerhande POL topics voordat hij mod werd, dus vraag me af of dat een criterium moet zijn. Sigme wordt juist verweten dat ze teveel als user post.
Omdat een mening niks zegt over de manier waarop iemand moet besluiten of bv. een topic dicht moet. Objectiviteit heeft meer te maken met distantie dan de positie van je eigen mening in het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:52 schreef en_door_slecht het volgende:
Waarom dat?
Dat zou ik niet weten. Ik kan me indenken dat er mensen zijn die weinig posten maar wel veel lurken. Je hoeft niet veel te posten om geïnteresseerd te zijn in politiek, POL of moderatie. En zelfs dan zijn er veel meer regulars dan degenen die jij net noemde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Van mij hoeft iemand ook niet heel veel in POL te hangen, maar om een beeld van iemand te hebben, is dat wel handig. Maar wanneer dat positieve beeld er is van mensen van buiten POL: stel maar voor die users. Alleen blijft dan over: waarom zou iemand ineens interesse hebben in de modjob in POL als de persoon hier verder maar erg weinig of niet komt?
En dit is juist wat ik bedoelde. Het lijkt me beter dat mensen met zo'n verwrongen zelf- en wereldbeeld geen mod worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad aan jouw postgedrag af te lezen ja. Ik heb niet zo'n plaat voor m'n kop, dus is dat voor mij geen probleem.
Oke, geef maar namen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik kan me indenken dat er mensen zijn die weinig posten maar wel veel lurken. Je hoeft niet veel te posten om geïnteresseerd te zijn in politiek, POL of moderatie. En zelfs dan zijn er veel meer regulars dan degenen die jij net noemde.
En jij bent?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het zal eens tijd worden. Eindelijk nieuw bloed.
Te zelfingenomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef du_ke het volgende:
Vna mij mag Pool het overigens wel doen als hij zin heeft.
Op slechte dagen je schoonmoeder,quote:
Van alle 3quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Namen van regulars, onzichtbare gegadigden of wie ik zie zitten?
Nou, waarvan jij denkt dat ze wel mod willen worden en het goed kunnen. (Naast DS4 die je eerder noemde.)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Namen van regulars, onzichtbare gegadigden of wie ik zie zitten?
Ik zou niet weten wie er mod zou willen wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nou, waarvan jij denkt dat ze wel mod willen worden en het goed kunnen. (Naast DS4 die je eerder noemde.)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie er mod zou willen worden
Sure.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Oftewel: makkelijk overspannen te krijgen.
Het is in veel gevallen aan te raden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Sure.Eens met PJO, niet met jou.
Als je zelfingenomen bent, dan is het juist vrij makkelijk modereren. Kritiek raakt je dan niet echt. En zoveel scheelt POL niet met ONZ. En dat is dan ook meteen het nadeel voor POL als ik het zou doen; ik zou POL hetzelfde modereren als ONZ.![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen geschikt zijn voor POLquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een handvol namen op te noemen die je geschikt vindt?
Er is praktisch weinig verschil over het algemeen in de posts die je moet modereren...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Als je zelfingenomen bent, dan is het juist vrij makkelijk modereren. Kritiek raakt je dan niet echt. En zoveel scheelt POL niet met ONZ. En dat is dan ook meteen het nadeel voor POL als ik het zou doen; ik zou POL hetzelfde modereren als ONZ.![]()
Kritiek raakt je dan misschien niet, maar da's ook geen vereiste. Wel dat je je wat kunt inleven van die kritiek. Anders ben je alleen maar bezig met de-escalatie van FB en het blussen der brandjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:42 schreef Pool het volgende:
Een goede mod hoeft niet objectief te zijn in het debat. Een goede mod is wel objectief als het om arbitrage gaat ten aanzien van MOD-activiteiten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef en_door_slecht het volgende:
SCH, PJO en EchtGaaf zijn allen te radicaal om ook maar in de buurt van objectief te komen. Vallen dus af.
HenriO maakt er een anarchistische bende van, is ook maar de vraag of dat wenselijk is.
Dat klopt, maar dan nog een keer, waarom haal je dan steeds de politieke kleur erbij? Dat doet er dan toch juist niet toe?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De regels van moderatie? Waar hebben we het over. Je hoeft als mod juist nauwelijks iets te doen. Het gaat erom dat je je niet moet mengen in discussies tussen 2 users, omdat je als mod heel de discussie om zeep helpt waneer je daar even in gaat stoken.
Ik ben van mening dat alle 4 hun plek goed weten.quote:En dat kan sigme niet, dat kon Sidekick niet en dat kunnen Rock en Chewie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |