Wacht maar tot over een week Meki je collega is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet.
Nee, jij bent niet geschikt.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik offer me wel op.
Wie vind jij geschikt?quote:
Nee, liever Burgemeesteroorlogstijd. Die is hier harder nodig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik nomineer Ryan3.
Lastig. Naar mijn idee zijn er weinigen geschikt.quote:
Nee, dat kan niet. Dan krijg je weer het links-rechts geneuzel. Dat iemand niet geschikt is omdat ie te links / rechts is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
We kunnen ook opnoemen wie er allemaal niet voor de job geschikt zijn, hopelijk blijft er dan tenminste nog iemand over
Zeker niet: SCH.
Nee, dat is het punt niet. De PERSOON is niet geschikt. Zijn gedrag wat hij hier heeft laten zien. Hij wordt niet voor niets voortdurend geband.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan krijg je weer het links-rechts geneuzel. Dat iemand niet geschikt is omdat ie te links / rechts is.
Mannen werken overdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Gezien de samenstelling van het huidige MODteam gaat de voorkeur uit naar een man.![]()
Dat is per 3 september over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En Fokken! onder het werken. (als ze niet voor de klas staan)
Nu toch al? Of het fokken onder het werken?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is per 3 september over.![]()
Een lastig forum, alles wordt gelijk in 't extreme getrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Pool het volgende:
Ik stem op EchtGaaf. Een beetje normen en waarden op dit forum en de helft van de topics dicht.
Vooral die obscene slowchat.
Jij bent per 3 september leraar af?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is per 3 september over.![]()
Ik zou inderdaad als een Balkenende het fatsoen weer terugbrengen op dit forum. Het zou het einde betekende van veel ge-etter hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:19 schreef Pool het volgende:
Ik stem op EchtGaaf. Een beetje normen en waarden op dit forum en de helft van de topics dicht.
Vooral die obscene slowchat.
Klopt. Als mod zou ik die zeker aanpakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:42 schreef Elseetje het volgende:
Liever geen mensen met zelfbeheersingsproblemen achter de knoppen
Nou niet gaan overdrijvenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef du_ke het volgende:
Denk dat EG inderdaad een van die mensen zou zijn die nog ongeschikter is dan SCH.
Jij wilt mij niet als mod. Jij houdt niet van degelijke mensen die het fatsoen weer terugbrengen op het forum . Maar ik ik vind jou ook niet geschikt hoor. Jij kan niet tegen huilebalkjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef du_ke het volgende:
Denk dat EG inderdaad een van die mensen zou zijn die nog ongeschikter is dan SCH.
Denk dat SCH zich, als hij wil, wel over een hoop emoties heen kan zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven
Alhoewel SCH z'n huid wel dikker is
Heb het inderdaad niet zo op huilebakjes die van geen stoppen weten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet als mod. Jij houdt niet van degelijke mensen die het fatsoen weer terugbrengen op het forum . Maar ik ik vind jou ook niet geschikt hoor. Jij kan niet tegen huilebalkjes.![]()
Hij ging niet helemaal door het lint toen ik demonstreerde dat homosexualiteit best een ziekte kan zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat SCH zich, als hij wil, wel over een hoop emoties heen kan zetten.
Dat lijkt me ook vrij achterlijke stelling maar niet echt relevant voor dit topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij ging niet helemaal door het lint toen ik demonstreerde dat homosexualiteit best een ziekte kan zijn.
Jij vindt het tijd voor een zuivering van ongewenste elementen in POL?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
PJORourke of HenriOsewoudt.
Du ben je niet geschikt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het inderdaad niet zo op huilebakjes die van geen stoppen weten.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Zelfs in het geval dat ik tot de betreffende groep zou behoren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hij ging niet helemaal door het lint toen ik demonstreerde dat homosexualiteit best een ziekte kan zijn.
Nee, maar dat zie ik ze niet zo snel doen. Een rechtse opvolger voor een rechtse mod, wat zou daar mis mee zijn. Al zie ik liever PJO, HenriO heeft te weinig humor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij vindt het tijd voor een zuivering van ongewenste elementen in POL?
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap. Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.quote:
Mijn steun heb jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Intern is toch allang besloten dat ik het word?
De gelegenheid maakt de dief.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap. Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.
Ge-etter hoor je als mod altijd te beëindigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap.
Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, maar dat zie ik ze niet zo snel doen.
Kwaliteit lijkt me belangrijker dan politieke voorkeur.quote:Een rechtse opvolger voor een rechtse mod, wat zou daar mis mee zijn. Al zie ik liever PJO, HenriO heeft te weinig humor.
mod worden of mond houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zeker geen ambities richting het POL modschap. Al zou ik dooretterende huilebakjes wel steviger aanpakken.
Dat ken jij ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef RM-rf het volgende:
jammer Chewie is een erg goed mod.
Misschien dat Napalm het ook goed zou kunnen doen, is iig een uitgesproken user met diepgang die z'n mening ook goed onder woorden kan brengen.
Dan haak ik afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik heb vertrouwen in Boze_Appel. Ik denk dat hij niet teveel zal ingrijpen en bereid is om besluiten toe te lichten. Daarnaast is hij ook overdag regelmatig aanwezig en hij heeft zich beschikbaar gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |