Dat zou een zeer goede zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef du_ke het volgende:
tvlxd moet het dan maar doen.
Daar word je voor gevraagd, alleen kneuzen solliciteren hier op.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat wordt brieven schrijven, dat brom ik je!
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alles. Dat over die gebruikte dildo uit danny's kont in yvonne's mond had ik liever niet geweten.
sorryquote:
En dat kreeg je van reya?quote:
Doen ze dat nog bij Amnesty?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat wordt brieven schrijven, dat brom ik je!
Hij had het van Sidekick's moeder.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat kreeg je van reya?
Die weet nieteens hoe hij dildo moet spellen.
Nee, nee, ja, ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Zyggie het volgende:
Ik denk wel dat hij z'n taak serieus neemt, maar zou hij een enorm links-bash-topic sluiten? Of een topic met eeen racistisch tintje? Bestaat er zoiets als objectiviteit? Leven we eigenlijk wel?
Als dat nodig is om blauw te worden, dan ik wel hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hou je van piemels?
Je wil te graag dus.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:
Als dat nodig is om blauw te worden, dan ik wel hoor.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat ging er eigenlijk mis toen jij zelf mod was?
Waarom zou ik een principieel probleem hebben met een lichaamsdeel dat ik zelf heb?quote:
Ahumquote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wee de dag dat ik mod word op POL.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Rustig, niet impulsief en relaxed.
Maar begrijp ik het nu goed dat ik nog een jaar blauw ben?quote:
Oh, dan nomineer ik mezelfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet.
Dat is het wel, je hebt het gewoon nog niet doorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |