quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:38 schreef Emel het volgende:
ik heb het koud, ik duik mijn bed in![]()
trusten!!![]()
![]()
daar zorgt Selim voorquote:Op maandag 30 juli 2007 01:38 schreef Da.Rock het volgende:
Er zou toch een nieuwe op komen?
Gunaydinquote:
Je hoorde je naam?quote:
hehe lekkerquote:Op maandag 30 juli 2007 10:21 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee3 weken de hele dag op m,n luie kangeroe kont zitten
![]()
ik hoop voor je dat het goed weer wordtquote:
is een optiequote:
nee, vrije dag, heb gisteren gewerkt.quote:
Mag ik meequote:Op maandag 30 juli 2007 10:55 schreef Emel het volgende:
[..]
nee, vrije dag, heb gisteren gewerkt.
Begin september ga ik mogelijk naar Turkije.
sure, kangeroetjes zijn welkom.quote:
quote:
ik zit eten te maken en inderdaad ook huis schoonmaken.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:32 schreef zarGon het volgende:
Weer je huis aan het schoonmaken?
Ook mijn slaapkamer ?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit eten te maken en inderdaad ook huis schoonmaken.![]()
zieligquote:
dat mag je zelf doenquote:
Je hebt genoeg tijd voor nuquote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst naar het owhzo leuke centrum van neede Frikandel broodjes kopen
![]()
vraag me af wat er precies gebeurd isquote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef ClioSporT het volgende:
Iemand nog trek in een internetdate ? http://www.nu.nl/news/117(...)uit_op_doodslag.html
en hier schijnt de zonquote:Op maandag 30 juli 2007 12:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik wou net gaan begint het ineens te regenen![]()
man: Hoiquote:
zoiets denk ikquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 30 juli 2007 12:57 schreef Emel het volgende:
http://www.mastika.nl/start.html
Ottomaans restaurant in Rotterdam![]()
Dankje!!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
foto's uploaden
http://imagevenue.com/
http://www.photobucket.com Is alleen wat sloomquote:Op maandag 30 juli 2007 13:05 schreef Emel het volgende:
Waar kan ik gratis foto's uploaden?
Thanks skipquote:Op maandag 30 juli 2007 14:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
http://www.photobucket.com Is alleen wat sloom
Jaaaaaaaa doenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Emel het volgende:
Nu ik zo met mijn camera zit te experimenteren, ben ik haast geneigd om foto's hier te plaatsen![]()
Wat dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:07 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb me trouwens weer eens in de nesten gewerkt priceless![]()
Wat werkt er niet danquote:Op maandag 30 juli 2007 15:12 schreef Emel het volgende:
De instellingen kloppen nog niet van de camera.
Werkt welquote:
wat jij wilquote:
Ik had het fout dus. Gule gule kullan.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Emel het volgende:
Nu ik zo met mijn camera zit te experimenteren, ben ik haast geneigd om foto's hier te plaatsen![]()
Als iemand mij uitdaagt, dan doe ik het juist welquote:Op maandag 30 juli 2007 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had het fout dus. Gule gule kullan.
hmm is goedquote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Plaats eens een foto dan soort van test zeg maar
Niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Als iemand mij uitdaagt, dan doe ik het juist wel![]()
niet?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:47 schreef Emel het volgende:
[[url=http://img188.imagevenue.com/loc105/th_03152_IMG_0168_122_105lo.JPG]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
ik ben je aan het plagenquote:
moet nog lerenquote:
quote:
Ziet er gaaf uit! Alleen ze hebben geen (sfeer)fotosquote:Op maandag 30 juli 2007 12:57 schreef Emel het volgende:
http://www.mastika.nl/start.html
Ottomaans restaurant in Rotterdam![]()
Niet van mijquote:Op maandag 30 juli 2007 17:47 schreef saban het volgende:
Kom gewoon naar de meeting en schiet zelf foto's![]()
Doe eens niet zo saaiquote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef dvdfreak het volgende:
..
Waar ben jij mee bezig joh?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef dvdfreak het volgende:
..
quote:
hoezo niet?quote:
vind jij ons aardig?quote:
hmm..naja dat kan..ik hoef niet door iedereen aardig gevonden te worden en ik hoef ook niet iedereen aardig te vindenquote:
ik vind je wel aardig hoorquote:
hoezo zielepietjes?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef -scorpione- het volgende:
Gaan ze nu weer de zielepietjes uithangen?![]()
Ik las het vanochtend en dacht oh mijn god, daar gaan we weer. Ben beniewd wanneer de pvda weer met een plan en een potje met geld komt omdat op te lossen...
Verder alles goed hier?![]()
Hoezo? Gewoon aanstellerij.quote:
Ja hoor, gebeurt weer van alles maar voorlopig even afwachten wat het uiteindelijk wordt (mbt werk, maar dat begrijp je wel).quote:
Ik weet niet of je het aanstellerij moet noemenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon aanstellerij.
[..]
Ja hoor, gebeurt weer van alles maar voorlopig even afwachten wat het uiteindelijk wordt (mbt werk, maar dat begrijp je wel).
Verder lekker rustig. Ben gisteren begonnen in The Last Testament van Sam Bourne, tot nu toe een heerlijk boek, dus ik ga straks lekker verder lezen tot slapenstijd![]()
Ik ga binnenkort iets anders doen. Wat precies en waar is nog compleet onduidelijk. Maar het is wel goed voor me dat er iets anders komt, ik ben zo nu en dan wel wat verandering nodig ook al houd ik er niet zo van.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het aanstellerij moet noemenik ben het wel gedeeltelijk met je eens.
![]()
hmm wat gebeurt er allemaal dan? (mbt werk).
Spannend boek?
Nieuwe uitdaging dus...dat is wel goedquote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort iets anders doen. Wat precies en waar is nog compleet onduidelijk. Maar het is wel goed voor me dat er iets anders komt, ik ben zo nu en dan wel wat verandering nodig ook al houd ik er niet zo van.![]()
Zeker spannend, maar het leest vooral lekker weg omdat het je heel nieuwsgierig maakt. Ook weet ik dat het goede reviews heeft dus de kans is klein dat het op een teleurstellende manier eindigt.
The new, brilliantly high-concept religious conspiracy-theory thriller from the author of 'The Righteous Men', set against the backdrop of the world's bitterest conflict. April 2003: as the Baghdad Museum of Antiquities is looted, a teenage Iraqi boy finds an ancient clay tablet in a long-forgotten vault. He takes it and runs off into the night ! Several years later, at a peace rally in Jerusalem, the Israeli prime minister is about to sign a historic deal with the Palestinians. A man approaches from the crowd and seems to reach for a gun -- bodyguards shoot him dead. But in his hand was a note, one he wanted to hand to the prime minister. The shooting sparks a series of tit-for-tat killings which could derail the peace accord. Washington sends for trouble-shooter and peace negotiator Maggie Costello, after she thought she had quit the job for good. She follows a trail that takes her from Jewish settlements on the West Bank to Palestinian refugee camps, where she discovers the latest deaths are not random but have a distinct pattern. All the dead men are archaeologists and historians -- those who know the buried secrets of the ancient past. Menaced by fanatics and violent extremists on all sides, Costello is soon plunged into high-stakes international politics, the worldwide underground trade in stolen antiquities and a last, unsolved riddle of the Bible.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Nieuwe uitdaging dus...dat is wel goedspannend
hmm..waarover gaat het?![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
The new, brilliantly high-concept religious conspiracy-theory thriller from the author of 'The Righteous Men', set against the backdrop of the world's bitterest conflict. April 2003: as the Baghdad Museum of Antiquities is looted, a teenage Iraqi boy finds an ancient clay tablet in a long-forgotten vault. He takes it and runs off into the night ! Several years later, at a peace rally in Jerusalem, the Israeli prime minister is about to sign a historic deal with the Palestinians. A man approaches from the crowd and seems to reach for a gun -- bodyguards shoot him dead. But in his hand was a note, one he wanted to hand to the prime minister. The shooting sparks a series of tit-for-tat killings which could derail the peace accord. Washington sends for trouble-shooter and peace negotiator Maggie Costello, after she thought she had quit the job for good. She follows a trail that takes her from Jewish settlements on the West Bank to Palestinian refugee camps, where she discovers the latest deaths are not random but have a distinct pattern. All the dead men are archaeologists and historians -- those who know the buried secrets of the ancient past. Menaced by fanatics and violent extremists on all sides, Costello is soon plunged into high-stakes international politics, the worldwide underground trade in stolen antiquities and a last, unsolved riddle of the Bible.
Jij nog iets dat je me broodnodig moet vertellen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Emel het volgende:
[..]
interessant! spannend..zeg maar niets verder
![]()
*noteert op haar lijstje*
Nee hoor, niets nieuwsquote:Op maandag 30 juli 2007 20:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij nog iets dat je me broodnodig moet vertellen?![]()
Anders ga ik lekker een bakje koffie zetten en me op de bank installeren met m'n boek [afbeelding]
quote:
Speel nog maar even met je nieuwe camera-tje, kijk ik over een uurtje of 2 wel wat je allemaal op plaat hebt vastgelegdquote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee hoor, niets nieuws
Veel plezier!spreek je snel weer.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Speel nog maar even met je nieuwe camera-tje, kijk ik over een uurtje of 2 wel wat je allemaal op plaat hebt vastgelegd![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef ClioSporT het volgende:
Zal ik maar even de eerste zijn met een foto.. komt ie..
Wat staat op je arm?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef ClioSporT het volgende:
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc115/th_20540_30072007193_122_115lo.jpg]afbeelding][/URL]
M'n linkerarm waar ik zo trots op benen m'n flesje koude Efes
![]()
Emel jij bent![]()
sorry, ik doe niet meer aan internetliefdesquote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef ClioSporT het volgende:
Askima karsilik ver EmelSap gibi birakma beni ortalikta
tegenwoordig kunnen ze dat weglaserenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef ClioSporT het volgende:
Internetliefde mi, koluma ismini kazidim, ne interneti
Owhquote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
sorry, ik doe niet meer aan internetliefdes![]()
duhh..zou je onderhand moeten wetenquote:
Heb je ook een vertaling ?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef ClioSporT het volgende:
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc115/th_20540_30072007193_122_115lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Emel jij bent![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:03 schreef ClioSporT het volgende:
Dat is niet zo makkelijk als je denkt![]()
Kolumda yazilani laser yaparlar ama kalbimde yazilani asla.![]()
Ik zou liedjes moeten schrijven.
Wat 2 slokjes Efes al niet voor elkaar kan krijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent wel op dreef zeg
straks schrijf je nog een liedje voor me![]()
![]()
Niets mis met hoop, maar blijf ook realistischquote:
met een flesje op, ben je vast helemaal creaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat 2 slokjes Efes al niet voor elkaar kan krijgen![]()
en wanneer die hoop weer voorbij is zitten ze weer bij jou op kantoor zekerquote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoop doet leven, zeg ik tegen mijn clienten![]()
jah, maar hoop is goedquote:Op maandag 30 juli 2007 21:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en wanneer die hoop weer voorbij is zitten ze weer bij jou op kantoor zeker![]()
Jah, zolang hun hoop hebben heb jij een baan.quote:
stiltequote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef ClioSporT het volgende:
Ezan okunuyor, even geen geflirt, geen muziek en geen slokje van mn efes.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jah, zolang hun hoop hebben heb jij een baan.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en wanneer die hoop weer voorbij is zitten ze weer bij jou op kantoor zeker![]()
Tja dat duurt maar 1 minuut ofzo hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:14 schreef Emel het volgende:
ne cabuk bitti ezan
ezan duurt zo kort? ik dacht langerquote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Tja dat duurt maar 1 minuut ofzo hoor.
oproep tot het verplichte gebed.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef skippy22 het volgende:
Wat zo kort ?
neequote:Op maandag 30 juli 2007 21:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar de moskee emel ?
Kusje der op ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef ClioSporT het volgende:
Aslinda gitmek gerek, insan ibadet edince ruhsal olarak cok rahatliyor. Eskiden ben giderdim (alleen tijdens bayram) ama artik zor geliyor. Hem m'n knie doet pijn als ik zo lang gehurkt moet zitten![]()
ik word al heel rustig van als ik ezan hoor...het doet iets met je.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef ClioSporT het volgende:
Aslinda gitmek gerek, insan ibadet edince ruhsal olarak cok rahatliyor. Eskiden ben giderdim (alleen tijdens bayram) ama artik zor geliyor. Hem m'n knie doet pijn als ik zo lang gehurkt moet zitten![]()
Yok saol, ben almiimquote:
van zo'n lief kangeroetje?quote:
Nee..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef Emel het volgende:
[..]
ik word al heel rustig van als ik ezan hoor...het doet iets met je.
ga je ook niet op vrijdag?
Gewoon doenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee..![]()
Ik heb er wel de tijd voor eigenlijk. Als ik terug ben maar een keer de stap proberen te zetten.![]()
quote:
cayir cayir yanacagiz..quote:
Nee, kusje op m'n knie is zo gevoelloos.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:49 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Volgens mij wil je geen kusje op je knie
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
cayir cayir yanacagiz..
Tijdje terug was er een reportage met een vrouw die gekleed was in een burka. Dus die gast vraagt of ze het niet warm heeft waneer het 30 graden is en je draagt zo'n burka. Zegt ze, de hel is nog warmer![]()
Sindsdien schijt ik ook best in m'n broek eerlijk gezegd![]()
aahhhhhh zielig zeg..bedelende kinderenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ga deze zomer wat arme mensen blij maken![]()
Gisteren kwam er een klein meisje naar me toe die vroeg om geld, dus ik zeg wat wil je, zegt ze ijsje, dus ik koop een ijsje voor haar.
Vandaag zie ik haar weer, heeft ze zo'n kapje om haar mond (leukemie style, om dus zielig te doen) en ze bedelt weer vrolijk rond. Toen ze mij zag rende ze weg![]()
tis nog maar een kind.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef ClioSporT het volgende:
Jah, maar zielig overkomen door zo'n ding om je mond te doen maakt mij best pissig.
wie zegt dat zij zoiets heeft verzonnen? Wat zij doen, is overleven. Misschien heeft ze niemand..of alleen ouders die haar op pad sturen om te gaan bedelen. Je kunt een kind niet verantwoordelijk voor stellen. Kinderen horen niet met volwassen dingen bezig te zijn. Zij horen gezond en veilig op te groeien met liefhebbende mensen om hun heen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef ClioSporT het volgende:
Mja, een kind die zoiets verzint ? Dat kind is nog slimmer dan mij want ik had er niet op gekomen
Dat kapje om haar mond deed ze gewoon heel bewust anders zou ze niet wegrennen. Ze misbruikt dat kapje.Kinderen die echt leukemie hebben, hebben het 100000 x moeilijker dan haar.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef Emel het volgende:
[..]
wie zegt dat zij zoiets heeft verzonnen? Wat zij doen, is overleven. Misschien heeft ze niemand..of alleen ouders die haar op pad sturen om te gaan bedelen. Je kunt een kind niet verantwoordelijk voor stellen. Kinderen horen niet met volwassen dingen bezig te zijn. Zij horen gezond en veilig op te groeien met liefhebbende mensen om hun heen.
Aahh..jeetje zeg..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef ClioSporT het volgende:
Paar dagen geleden parkeer ik de auto ergens en er komt een kind met kauwgom naar mij toe of ik wat wil kopen, dus ik geef hem gewoon 1 ytl en zeg voor de gein, pas je wel goed op mn auto.
3 uur later kom ik terug, zat ie naast m'n auto![]()
Ik heb hem toen maar 5 ytl gegeven en daar was hij echt heel blij meeen me 2![]()
Tja, je wilt niet weten hoeveel er van dat soort kinderen zijn, maar er zitten er dus ook heel veel tussen die flink misbruik maken van de situatiequote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Aahh..jeetje zeg..![]()
![]()
ik zou al mijn geld aan al deze kinderen zo kunnen geven. Serieus.
Kom op, alsof ze kan denken als een volwassene..je vergeet steeds dat het een kind is dat misschien wel op straat leeft. We kennen de context niet. Dat zo'n klein meisje moet bedelen op straat....heel triest. Stel dat het je eigen kind was...quote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat kapje om haar mond deed ze gewoon heel bewust anders zou ze niet wegrennen. Ze misbruikt dat kapje.Kinderen die echt leukemie hebben, hebben het 100000 x moeilijker dan haar.
Dat is dan jammer....het is niet aan ons om daarover te oordelen. Sen hayirina yardim ediyorsun..als iemand misbruik van maakt, Allah bilir artik.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Tja, je wilt niet weten hoeveel er van dat soort kinderen zijn, maar er zitten er dus ook heel veel tussen die flink misbruik maken van de situatie
quote:
Ne haber?quote:
Foto kon ook wel zonder Efesquote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef ClioSporT het volgende:
![]()
Emel jij bent![]()
Was je moe? hoe is het nou afgelopen met je vriendin?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:24 schreef saban het volgende:
[..]
Net wakkerGaat goed
Hoe is het daar aan de overkant?
kan jij lezen wat op zijn arm staat?quote:
Birkac tane bekliyor buz dolabinda seni.quote:
gaan we weerquote:
Moe van weekend, weinig geslapen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Was je moe? hoe is het nou afgelopen met je vriendin?
Het gaat goed hoor![]()
kes lanquote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Birkac tane bekliyor buz dolabinda seni.
wezen stappen van het weekend toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef saban het volgende:
[..]
Moe van weekend, weinig geslapen.
Ik spreek haar niet meer, de paar weken zijn bijna om![]()
Wat op zijn arm staat? Even kijken
,quote:
quote:
Inmiddels 1 liter efes in m'n lijf, zeer relaxt dusquote:
I love Emel?quote:
heb je geen bierbuikje?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Inmiddels 1 liter efes in m'n lijf, zeer relaxt dusJij ?
quote:
Nee, in NL drink ik weinig. Heb wel een buikje alleen niet door bierquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, in NL drink ik weinig. Heb wel een buikje alleen niet door bier![]()
Van de weekend wat whiskey op, raki is alweer weken geledenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Inmiddels 1 liter efes in m'n lijf, zeer relaxt dusJij ?
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef -scorpione- het volgende:
Only god can judge me. Prima motto dacht ik zo![]()
Nerde lan biramquote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef saban het volgende:
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc861/th_27582_clio_123_861lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef saban het volgende:
[..]
Je kan het inmiddels zelf ook lezen, toch?
lekker makkelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Helemaal als je niet gelooft, kun je doen wat je wilt![]()
en weinig koffiequote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:37 schreef saban het volgende:
Maar de bedoeling met zijn eerste foto was dat Emel zou volgen!! We dwalen af![]()
ik voel me ook vrij!quote:
Evet konuyu saptirmayalim arkadaslarquote:Op maandag 30 juli 2007 22:37 schreef saban het volgende:
Maar de bedoeling met zijn eerste foto was dat Emel zou volgen!! We dwalen af![]()
Ik stuur tatar op je af!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:41 schreef Emel het volgende:
Ik ren weg!!!
Genoeg leuk geweest zo, nu post je maar eens een fotoquote:
Water, thee, frisdrank, vruchtensapjesquote:
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef saban het volgende:
[..]
Genoeg leuk geweest zo, nu post je maar eens een fotoWe blijven niet lief zeg
![]()
Heb ik niks aanquote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef Emel het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
saban, ik vind je lief!
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Water, thee, frisdrank, vruchtensapjes![]()
Je hebt gelijk Saban, maar denk je nu echt dat er een foto hier komt. Ik heb ooit eens een miniatuur foto (waarbij vergeleken een postzegel de grootte heeft van de nachtwacht) mogen aanschouwen van een paar pixel en that's it. En dan is nog niet eens zeker dat Emel dat was.
Geeft niets, ik hoef niet per se foto's te zien, ik geef je alleen op een briefje dat je niets te zien krijgt in dit topic.
Jawel!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen echte moslima![]()
Gelijk heb je scorpione, ik hou mezelf alleen maar voor gek om te geloven dat zij hier iets gaat posten.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Water, thee, frisdrank, vruchtensapjes![]()
Je hebt gelijk Saban, maar denk je nu echt dat er een foto hier komt. Ik heb ooit eens een miniatuur foto (waarbij vergeleken een postzegel de grootte heeft van de nachtwacht) mogen aanschouwen van een paar pixel en that's it. En dan is nog niet eens zeker dat Emel dat was.
Geeft niets, ik hoef niet per se foto's te zien, ik geef je alleen op een briefje dat je niets te zien krijgt in dit topic.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als jij een moslima bent dan ben ik David Beckham![]()
Je bent bang dat we niet meer naar dit topic komen na het zien van je foto, of niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:46 schreef Emel het volgende:
Okok!
Idd, en dan noemt ze zich 'vrij'....quote:Op maandag 30 juli 2007 22:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ga maar heel zielig in je hoekje zitten en doe je ogen dicht, mietje![]()
preciesquote:Op maandag 30 juli 2007 22:47 schreef saban het volgende:
[..]
Je bent bang dat we niet meer naar dit topic komen na het zien van je foto, of niet?
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Idd, en dan noemt ze zich 'vrij'....
ik ben niet zo leukquote:
Je teen ofzo? laat maarquote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef Emel het volgende:
jullie krijgen ietsje van mij te zien, ok? en dan haal ik hem weg
bismillah..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef Emel het volgende:
jullie krijgen ietsje van mij te zien, ok? en dan haal ik hem weg
Weet je zeker dat je de handleidingen heb doorgenomen, kleur is niet echt goed ehquote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef Emel het volgende:
weg uit quote
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef saban het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de handleidingen heb doorgenomen, kleur is niet echt goed eh
Pff, je neemt hiermee toch geen genoegen?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Zie je wel, valt best mee![]()
Ah joh, ben geenzins van plan haar een trauma aan te praten. Ik neem met alles genoegen, van mij hoeft dit allemaal niet zoquote:Op maandag 30 juli 2007 22:53 schreef saban het volgende:
[..]
Pff, je neemt hiermee toch geen genoegen?
wil je hem weg doen?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Zie je wel, valt best mee![]()
Wat was dat verhaal nou over altijd hoop hebben etc etc etc.quote:
* saban belt Polis imdat 115quote:Op maandag 30 juli 2007 22:53 schreef ClioSporT het volgende:
imdaaaaaaaaaaat
Ja, wat dacht jijquote:Op maandag 30 juli 2007 22:54 schreef saban het volgende:
scorpione heeft in zijn quote nog de link staan
ik blijf mysterieusquote:Op maandag 30 juli 2007 22:57 schreef ClioSporT het volgende:
Emel, burnun nerde
quote:
Er hangt iets boven je reetquote:Op maandag 30 juli 2007 22:57 schreef saban het volgende:
Als je het doet, doe het dan direct goed..
[[url=http://img169.imagevenue.com/loc476/th_29078_sinan_in_rood_123_476lo.jpg]afbeelding][/URL]
at your servicequote:Op maandag 30 juli 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
scorp, doe effe link weg ajb.
quote:
Doe het in 1 keer goed, zoals ik het doequote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
Sow, niet mee zeuren over foto's he.
Waarom zet je die niet gewoon op je hyves?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
Nietsquote:
Dat noem ik geen foto.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
Clitsport deseydin bari.. Valla galiba .oku yedin dostum. Normaal gesproken bestaat er een sleutel die alles openkrijgt maar die kan je alleen halen bij diegene waar je je velgen slot hebt gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef saban het volgende:
Clipsport, ik ben mijn sleutel kwijt van mijn velgen-slot, any idea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |