Het is ook net een geest.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus alles blijft achter het trommelvlies van het ene oor hangen.
Trouwens, wat loopt jouw favorietje lamzakkig achter Jaap aan![]()
En jij denkt dat SuperDennis daar problemen mee heeft ? Die jongen moet zijn SuperPiemeltje ook 'ergens' inhangen he !quote:
Jahaa...............IK produceer het niet in 1xquote:
PURE TACTIEK jongen!!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef wolferl het volgende:
Hij doet ook Huub na, Huub fluit, Denniks gaat volgende dag ook fluiten.
Huub en Lieke hebben sex, Denniks en Nadia besluiten dat ze moeten doen alsof.
Huub is aan het mixen bij de DJ tafel, Denniks wil dat een dag later ook.
Huub schaakt met Jaap, Denniks wil dat ook.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Zijn er ook rietjes..
WTF hoe oud is ie. 6?
Nee man ! Dat is een leren polsbandje ! Onder welke steen komquote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef burtbeej het volgende:
nix heeft 2 horloge's om
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee man ! Dat is een leren polsbandje ! Onder welke steen kom
JIJ vandaan ? Dat is HELEMAAL IN op dit moment !!!![]()
lol tis wel leuk hoe jij iedereen in de zeik probeert te nemen,,ik geloofde al niet dat jij er voor uit durfde te komen dat je niks fan was lmfaoquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen hem,quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef wolferl het volgende:
Ik erger me steeds meer aan die maniertjes van Denniks.
Een leren polsbandje,..........das zoooooo 2006quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leer.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Een leren polsbandje,..........das zoooooo 2006![]()
goed plan van Brainquote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Dark het volgende:
Het plan van Brian is om Lieke af te zonderen.
Ze kan alleen met Huub praten en verder met niemand, ze moeten haar niet de kans geven om met 1 van hen te bonden.
nou klinkt als spaning en sensatiequote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
goed plan van Brain![]()
Opzouten met Lieke
Moeten: misschien. Mogen: No wayquote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En jij denkt dat SuperDennis daar problemen mee heeft ? Die jongen moet zijn SuperPiemeltje ook 'ergens' inhangen he !
't is ook maar een jongen van vlees en bloed, en je moet wat in zijn situatie...........
ja ik denk dat je gelijk hebt,zeker 2 kilo kwijtquote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hè... ik had de cap er al voor klaar staan, maarre... is Jaap nou slanker geworden of zijn we inmiddels gewoon gewend dat enorme lichaam te zien??
Het komt op mij over alsof hij wat minder massief is dan toen hij binnenkwam (spieren wegen meer dan vet immers)
[afbeelding]
Toen hij in zijn blote bast door de keuken en naar de sauna wobbelde, kwam hij mij niet anders voor.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hè... ik had de cap er al voor klaar staan, maarre... is Jaap nou slanker geworden of zijn we inmiddels gewoon gewend dat enorme lichaam te zien??
Het komt op mij over alsof hij wat minder massief is dan toen hij binnenkwam (spieren wegen meer dan vet immers)
[afbeelding]
ik denk dat ze van jouw ook zeggen dat je bent afgevallen als je op je rug ligt inplaats van op handen en voeten,,lol (geintje)quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Niet zoveel minder gewicht, maar ik denk dat hij door de trainingen met Nando zijn spieren wat meer ontwikkeld heeft en hij er daardoor beter uitziet. Ik zie namelijk hetzelfde als jij.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Dat ga je pas zien vanaf 10 kilo, en als eerst in het gezicht.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja ik denk dat je gelijk hebt,zeker 2 kilo kwijt
ja dat zijn we van jouw wel gewend dat jij spoken zietquote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zoveel minder gewicht, maar ik denk dat hij door de trainingen met Nando zijn spieren wat meer ontwikkeld heeft en hij er daardoor beter uitziet. Ik zie namelijk hetzelfde als jij.
Ik niet dus spreek voor jezelf.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:10 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja dat zijn we van jouw wel gewend dat jij spoken ziet
ohhhhh lol meen je dat nou?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat ga je pas zien vanaf 10 kilo, en als eerst in het gezicht.
2 kilo op 180 kilo is niks.
Ik zie Japio ook al vanaf zijn binnenkomst en het viel mij van de week ook al op eerlijk gezegd !quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
zet maar eens een cap van in het begin en nu naast elkaar. Hij oogt beter volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:10 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja dat zijn we van jouw wel gewend dat jij spoken ziet
Gegarandeerd, maar dan nog heb ik het gevoel dat hij er op zijn eerste saunacaps toch forser uitzag dan nu.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ik denk dat ze van jouw ook zeggen dat je bent afgevallen als je op je rug ligt inplaats van op handen en voeten,,lol (geintje)
nou wel leuk is er toch nog wat spannends gebeurd,,denk trouwens ook dat amanda is aangekomen en lieke ook welquote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gegarandeerd, maar dan nog heb ik het gevoel dat hij er op zijn eerste saunacaps toch forser uitzag dan nu.
Vind het ook slim van Brian, om Lieke te isoleren.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
goed plan van Brain![]()
Opzouten met Lieke
Zijn pas gewogen en toen waren ze allebei afgevallenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:15 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nou wel leuk is er toch nog wat spannends gebeurd,,denk trouwens ook dat amanda is aangekomen en lieke ook wel
nog zo'n half wijf dr bijquote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
Omg...... nu zit Brian zn haar ook te fohen om 23.16![]()
ja vergeleken met de week daarvoor maar de eerste caps van toen ze binen kwamen zeiden anders lol,tering waar lullen we overquote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Zijn pas gewogen en toen waren ze allebei afgevallen
Lieke is 3 kg lichter dan toen ze binnenkwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:17 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja vergeleken met de week daarvoor maar de eerste caps van toen ze binen kwamen zeiden anders lol,tering waar lullen we over
nou die ene heeft meer herseninhoud dan all die andere bij elkaar dus is maar waar je voor kiestquote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het ook slim van Brian, om Lieke te isoleren.
Het is moeilijk het daar vol te houden als je slechts 1 echte gesprekspartner hebt.
WOOT!! je weet dit ook echt he?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke is 3 kg lichter dan toen ze binnenkwam.
Amanda is een aantal kilo zwaarder dan bij binnenkomst, stuk of 7 nu, dacht ik.
Er zijn wel regelmatig butlers e.d. over de vloer, maar het is absoluut vervelend voor Lieke.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is moeilijk het daar vol te houden als je slechts 1 echte gesprekspartner hebt.
ja je hebt gelijk je ziet gewoon dat lieke wil mingelen met die lowlife ho`squote:Op zondag 29 juli 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn wel regelmatig butlers e.d. over de vloer, maar het is absoluut vervelend voor Lieke.
Wat dat betreft is het dus goede psychologische oorlogsvoering.
Het gaat niet om herseninhoud.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nou die ene heeft meer herseninhoud dan all die andere bij elkaar dus is maar waar je voor kiest
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis:"Action-Man hebben we al in de kooi..........SLIKO"![]()
![]()
![]()
Dennis is ECHT grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja je hebt gelijkquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel jij het, of vertel ik het?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Z'n gulp staat anders wel open...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar je mee omgaat wordt je mee beschjmet.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef nueffeniet het volgende:
brian zit gewoon al 10 minuten naar zn eigen schmoel te kijken
hehe klinkt ook goedquote:Op zondag 29 juli 2007 23:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat wordt je mee beschjmet.
Oh, wat ben ik mooi!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef nueffeniet het volgende:
brian zit gewoon al 10 minuten naar zn eigen schmoel te kijken
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh, wat ben ik mooi!
Oh, wat ben ik mooi!
Dat heb ik in jaren niet gezien
Zo mooi, zo mooi!
Ik zag het en werd helemaal week. Ik heb in een opwelling dat formulier ingevuld waarmeequote:
Heb je nog niet door dat hij altijd anderen voor zijn karretje spant om zijn 'plannetjes' ten uitvoer te brengen?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef nueffeniet het volgende:
nou lult brian toch met lieke,,,,lekker plannetje van hemzelf om haar te isoleren
jawel,,,iik zeg het alleen maarquote:Op zondag 29 juli 2007 23:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Heb je nog niet door dat hij altijd anderen voor zijn karretje spant om zijn 'plannetjes' ten uitvoer te brengen?
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zag het en werd helemaal week. Ik heb in een opwelling dat formulier ingevuld waarmee
je 2-6 weken de Kooi in kan komenIk ga NADA eens laten zien hoe je een man moet verwennen !
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
inderdaad jaquote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
En die pet op Brian z'n harses doet werkelijk niets voor 'm. Behalve dan dat ie op een echte idioot lijkt.
Ik heb zojuist je foto bekeken en er is me ineens zoveel duidelijk geworden.....quote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zag het en werd helemaal week. Ik heb in een opwelling dat formulier ingevuld waarmee
je 2-6 weken de Kooi in kan komenIk ga NADA eens laten zien hoe je een man moet verwennen !
eigenlijk hoop ik dat dat zn terrorpet is en dat ie zo in de kapsalon gaat zitten scheitenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
En die pet op Brian z'n harses doet werkelijk niets voor 'm. Behalve dan dat ie op een echte idioot lijkt.
Slagerij B van der Venquote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef nueffeniet het volgende:
brian kan zo bij super de boer gaan werken
gqa ik ook effe doenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je foto bekeken en er is me ineens zoveel duidelijk geworden.....
Dus jij bent ook zo'n polsbandjes dragerquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je foto bekeken en er is me ineens zoveel duidelijk geworden.....
Kan je lekker samen elkaars nagels doen, beetje elkaar wenkbrauwen bijknippen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
mij ookquote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope. Ik draag horloges van Philippe Starck....quote:Op zondag 29 juli 2007 23:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n polsbandjes drager![]()
![]()
Stoerquote:Op zondag 29 juli 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Ik draag horloges van Philippe Starck....
Aan dat plan is weinig nieuws.. dat voeren ze eigenlijk al uit sinds Lieke in de villa zit.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia is echt een soort namaakvriendinnetje van Amanda.
Ik weet gewoon zeker dat ze haar dom en oninteressant vindt.
Maar ja, zijn terror acties (met de nodige alcohol) moest hij natuurlijk ook uitvoeren..... Daarbij opgeteld kwam het eten, omdat hij het eigenlijk niet met die acties eens was.....quote:Op zondag 29 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Jaap op zijn 2de dag (27 februari 2007)
[afbeelding]
Cap: scanman01
En Jaap 27 juli 2007 (5 maanden later)
[afbeelding]
Cap: TiNo_Flo
Het verschil had idd wel groter mogen zijn voor iemand die zo graag wilde afvallen.
Je bent zjin knappe broer!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
OMG ik wist het...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Ik draag horloges van Philippe Starck....
Hij gaat er vast een nachtje over slapen en er morgen heel scherp op terugkomen... Morgen!! 100%quote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Clank het volgende:
En Dennis valt direct stil na een paar opmerkingen van Huub en Lieke.. was hij niet op voorbereid natuurlijk.
KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gaat er vast een nachtje over slapen en er morgen heel scherp op terugkomen... Morgen!! 100%
Ja dat is echt vette terror, dat kunnen huub en lieke totaal niet hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO.
Laat die jongen nou zijn ding doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO.
Lekker he peterquote:Op zondag 29 juli 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jaap pakt ff een camera-momentje.
zieligquote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat bellen omdat Huub met een vlieg naar hem gooide.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat bellen omdat Huub met een vlieg naar hem gooide.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Huuh: Saai-Jaap, KlaagJaap, Schaap-Jaap, Jank-Jaap.. je bent nu gewoon Jank-Jaap.
Om vervolgens weer verder te gaan met zijn partijtje schaak.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Huuh: Saai-Jaap,
Ja duidelijk... zeker 10 x erger dan paardenstrontquote:Op zondag 29 juli 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
eerlijk is eerlijk dooie vliegen is ook te erg tering waar zijn we in beland
Jaap isquote:Op maandag 30 juli 2007 00:00 schreef wolferl het volgende:
Jaap is echt een jankerd.
Probeer je daarmee te suggereren dat schaken saai is?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om vervolgens weer verder te gaan met zijn partijtje schaak.
ja ...we kunnen beter naar de snollen kijken de hele dag.........quote:Op zondag 29 juli 2007 23:58 schreef Darklight het volgende:
Huub moet gewoon opstappen
Hele programma is geen reet meer aan
Waarom volg je het dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:58 schreef Darklight het volgende:
Huub moet gewoon opstappen
Hele programma is geen reet meer aan
Ze liggen bij de buren helemaal voor deaud na die nagelvijlterrorquote:Op maandag 30 juli 2007 00:02 schreef rooie3 het volgende:
Wel opvallend dat ze nog amper naar achter moeten.
Z'n haar!! Wat doe je??quote:Op maandag 30 juli 2007 00:03 schreef wolferl het volgende:
Brian gaat naar de chillroom, en wie loopt er als een loopse teef achter hem aan.
DENNIKS. Kan die gast nou niet zelf eens wat bedenken, neem een duik in het zwembad.
Ga tv kijken, sauna. what ever.
ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 00:05 schreef cindy10 het volgende:
ik ga wat anders doen....deze saaiheid kan ik ook niet langer meer aanzien!![]()
yup ik ook masselquote:Op maandag 30 juli 2007 00:05 schreef cindy10 het volgende:
ik ga wat anders doen....deze saaiheid kan ik ook niet langer meer aanzien!![]()
Ik niet, ik ga me de hele nacht doodergeren aan Denniks.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:05 schreef cindy10 het volgende:
Ik krijg eerder de indruk dat ze bijna allemaal op vakantie zijn. De weekenden zijn vaker saai, maar dit slaat echt alles.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:10 schreef Nostalgist het volgende:
De redactie is vast aan het nadenken over "geheime opdrachten" en eindscenario's....
zouden ze Hummie al gebeld hebben?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:10 schreef Nostalgist het volgende:
De redactie is vast aan het nadenken over "geheime opdrachten" en eindscenario's....
Zou leuk zijn als wij streamers een scenario mochten bedenken.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:10 schreef Nostalgist het volgende:
Niet eens een fatsoenlijk akkoord.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:28 schreef Hanekrooi het volgende:
Brian moet inzien dat ie gewoon moet stoppen met die gitaar, hij heeft er geen aanleg voor. Na 10 maanden pielen in de villa kan ie nog niet een nummer fatsoenlijk spelen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Iemand heeft Nadia gevraagd om te trouwen?
Dat idee krijg ik ook en dat zou dan die voetballer Serghio zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Iemand heeft Nadia gevraagd om te trouwen?
En die wil haar voor zichzelf en dat ze geen sex met Dennis heeft o.i.d.?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef Darklight het volgende:
Nu heeft ze weer zogenaamd een ander vriendje![]()
Wat zal ie blij zijn dat het niet doorgegaan isquote:
Nou dat waren dus mijn 5 minuten van de streams. Ik weiger naar josti te kijken en naar knabbel en babbelquote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Ja hoor.............. Huub, Lieke en Jaap in de woonkamer en ze schakelen over naar die josti met zn gitaartje![]()
Het lijkt er toch meer op dat iemand het nu gevraagd heeft in een brief.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zal ie blij zijn dat het niet doorgegaan is![]()
In een briefquote:Op maandag 30 juli 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt er toch meer op dat iemand het nu gevraagd heeft in een brief.
Hoiquote:
quote:
Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
Hoi![]()
Op zondagen is het vaker erg, maar dit is de ergste van allemaal. Dodelijk, die toevoeging van Nadia.
Nadia maakt mensen ook wel dodelijk saai...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.
Zij zorgde vaak voor discussie en met haar vertrek lijkt ook een duidelijk signaal aan de andere bewoners gegeven.
Volgens mij zijn ze totaal stuurloos.
Welk signaal? Val allemaal in slaap?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.
Zij zorgde vaak voor discussie en met haar vertrek lijkt ook een duidelijk signaal aan de andere bewoners gegeven.
Volgens mij zijn ze totaal stuurloos.
Nee, Natasia voelde zichzelf onkwetsbaar -waarschijnlijk vanwege afspraken- en dat straalde ze ook uit.quote:
Theoquote:Op maandag 30 juli 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk trouwens, dat die Theo de populariteitspoll weer heeft verpest.
Gelukkig doet het de andere bewoners steeds minder.
Teasers, haren vegen bij een kapper en een kledingzaak.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Varen het volgende:
Wie weet waar Amanda gewerkt heeft?
De ouders van Amanda zijn toch een stuk rijker?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
De rijke vader van Huub.
Bijnaam: Terror Theo.
Oh, zo. Ja daar zit wat in. Maar ik denk zelf dat het voornamelijk de mix is, drie stellen, vriendinnenstel, iemand die erbij hangt. De meesten vinden het wel best zo (geleuter en geseks en samen kappen en makeupjes doen); die hebben geen behoefte het spel te spelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Natasia voelde zichzelf onkwetsbaar -waarschijnlijk vanwege afspraken- en dat straalde ze ook uit.
Nu blijkt dat ze niet onkwetsbaar was weten de anderen niet meer waar ze zelf staan.
Elke keer hoor ik weer "Dit mag niet, want we gaan naar RTL."
Dodelijk.![]()
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
De ouders van Amanda zijn toch een stuk rijker?
Hoewel, lijkt me niet dat ze met geld lopen zwaaien als ze hun dochter in een paaldanstent laten werken.
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.
Kan er mss tóch nog getrouwd worden in DGKquote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft de brief niet waar 'het' in staat?![]()
Ik zou ook zwaar overspannen zijn met zo'n dochter.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.
BRON ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijn![]()
Dat ook ja, ik denk dat ze toch best een aardige dagvergoeding krijgen om een beetje te tutten.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Oh, zo. Ja daar zit wat in. Maar ik denk zelf dat het voornamelijk de mix is, drie stellen, vriendinnenstel, iemand die erbij hangt. De meesten vinden het wel best zo (geleuter en geseks en samen kappen en makeupjes doen); die hebben geen behoefte het spel te spelen.
Zelf zei ze vorige week: niet heel rijk maar we hadden het wel goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijn![]()
ik ben al gestopt met kijken maar dan stop ik ook met lezenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef soza het volgende:
Palma als nieuwe miljonair. Dat geeft de nodige opschudding voor het hele zootje in slaap valt.
Dat wordt morgen de nieuwe weekopdracht.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Waar hebben ze het nou weer over...... iets met een auto van het ongeluk.... en het is too much?
Ik denk dat er veel tijd gewijd gaat worden aan Dennis - Nadia. Die moesten gisteren beter gaan zitten zodat het beter in beeld kwam, hun gesprek.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik denk dat ze toch best een aardige dagvergoeding krijgen om een beetje te tutten.
Maar dat verklaart voor mij nog niet waarom ze zelf denken dat het leuke tv oplevert.
Er is volgens mij geen 'positieve' sturing meer, alleen nog afwijzing.
Jaap en Huub konden flink tekeer gaan maar zijn nu te saai om volgende week 10 minuten uitzending mee te vullen.
Mja, een zwarte Range Rover met leren bekledingquote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Aha, de moeder van Nadia heeft dus een auto van Ser gekregen?
Ik denk dat de veel simpeler keuze voor een intelligente vrouw voor Lieke dat ook al doet. Meidenterreurquote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef soza het volgende:
Palma als nieuwe miljonair. Dat geeft de nodige opschudding voor het hele zootje in slaap valt.
Dat heb ik er ook uit op kunnen maken. Ik denk door die voetballer. Moeder heeft een zwarte Range Rover gekregen. Nou Naad, pak je biezen en pleur op! Tijd voor vers bloed in de tent.quote:
Jawelquote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is niet die Ser die aanbood haar borg te betalen als ze er maar uit ging?
Waar ze verder heel geen relatie mee had ofzo.... lijkt me een gevalletje bezitterigheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is niet die Ser die aanbood haar borg te betalen als ze er maar uit ging?
Volgens mij kicken jongeren op spektakel.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
DGK komt op 5, een jongerenzender. In dat kader kan men juist weer wel denken dat twee tuttende leeghoofdjes leuke tv opleveren. Het zou zelfs kunnen verklaren waarom de 'oude' Natasia mocht moest gaan.
Iets voor tuttende leeghoofdjes?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kicken jongeren op spektakel.
Dingen die te ver gaan, gefilmd via mobiele telefoons en dat soort dingen.
Tuttende leeghoofdjes is meer iets voor euh, tja, voor wat
Voor 'jongeren' zoals Fons van Westerloo die ziet? Hij zou niet de enige zijn die zijn eigen jeugd in gedachten heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar die brief kan ze dus niet meer vinden, begreep ik. Laatst kon ze ook een aantal kaarten niet meer vinden waarin zulke leuke complimenten zouden staan.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar ze verder heel geen relatie mee had ofzo.... lijkt me een gevalletje bezitterigheid.![]()
Ik vind het gewoon te grappig dat ze nu staat te roepen: Oooooooh ik wil er zo graag over praten, maar dat kan niet, dat vind ik zoooooooo erg!!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die brief kan ze dus niet meer vinden, begreep ik. Laatst kon ze ook een aantal kaarten niet meer vinden waarin zulke leuke complimenten zouden staan.
Nadia is elke minuut van de dag op de streams.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te grappig dat ze nu staat te roepen: Oooooooh ik wil er zo graag over praten, maar dat kan niet, dat vind ik zoooooooo erg!!
Ondertussen hebben wij allang door waar het over gaat.![]()
Als ze het verzint is het wel triest voor die toch wel bestaande voetballerquote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.
Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.quote:
Ze had wel iets met een voetballer, ooit.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.
Ze heeft het nu over Serginho Greene van Feyenoordquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ze had wel iets met een voetballer, ooit.![]()
Ik ook. Een kennis van me werkt voor DGK en die zei dat de bewoners allemaal 30 krasloten krijgen en dat het dan van de buis gaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.
Fons van Westerloo zegt dat hij zelf nooit kijkt, dus hij moet advies krijgen van mensen om hem heen.
Hij zal niet zomaar zijn eigen normen en waarden aan zo'n programma opleggen neem ik aan....
Voor hem zijn kijkcijfers ook belangrijk.
Misschien is dit een overgangsfase, maar ik zie het somber in.
Wie heeft er nou niet gevoetbald, al was het maar een keer op school. Ze kan mij teveel post niet terugvinden om dingen aan te tonen die ze zegtquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zeker?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Ze heeft het nu over Serginho Greene van Feyenoord![]()
Hij heeft wel gezegd dat rollen in kots hem te ver ging, dus een eigen stempel komt er wel zou je dan denken.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.
Fons van Westerloo zegt dat hij zelf nooit kijkt, dus hij moet advies krijgen van mensen om hem heen.
Hij zal niet zomaar zijn eigen normen en waarden aan zo'n programma opleggen neem ik aan....
Voor hem zijn kijkcijfers ook belangrijk.
Misschien is dit een overgangsfase, maar ik zie het somber in.
Zondag zijn ze vrij en krijgen ze geen scriptquote:Op maandag 30 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd dat rollen in kots hem te ver ging, dus een eigen stempel komt er wel zou je dan denken.
Het is trouwens op zondagen vaker oervervelend.
Neuh, ze had een relatie met een beroepsvoetballer, haar vriendin keek niet raar toen ze dat zei dus dat geloof ik wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er nou niet gevoetbald, al was het maar een keer op school. Ze kan mij teveel post niet terugvinden om dingen aan te tonen die ze zegt![]()
Een geblesseerde Ser van Feyenoord, 25 jaar.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Er zijn toch nog een paar 'Serghio's'
Je hebt niet gezien hoe ze een vuilniszak aanpakte als enige daad van 'schoonmaken'?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu weet ik het geheim van Nadia...ze is een Stepford Wife!!!
Het is nu al oervervelend sinds Natasia weg is, toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
Het is trouwens op zondagen vaker oervervelend.
Misschien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal vanquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
100% zeker dat dat hem is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Een geblesseerde Ser van Feyenoord, 25 jaar.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misscchien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal van
Die neefjes boeiden mij ook niet maar het leek me gevaarlijk om dat op dat moment hier te zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het is nu al oervervelend sinds Natasia weg is, toch?
Okay, het hangt van perceptie af natuurlijk: Neefjes van Huub boeien mij bv geen hol. [afbeelding]
Neuh, die voetballer was in 2004 haar vriend.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Misscchien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal van
Oh wacht, nog een aanwijzing, in 200iets speelde hij bij een bepaalde club en dat klopte ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die voetballer was in 2004 haar vriend.![]()
Hoe het verder verlopen is weet ik niet.
Is alweer ouwe koek, die stond er vanmorgen al opquote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=22,2
En ze zet zichzelf ('mezelf') weer op de eerste plaats. Het is nooit genoeg voor mevrouw.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!
Dat was de voetballer van de abortusquote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus: Heeft zij gezegd dat het om iemand gaat die Serghinho heet, bij feyenoord speelt en momenteel geblesseerd is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
Als je de selectie bekijkt, hoeveel komen er in aanmerking?
Ze neemt een 'time-out'. Ik denk dat ze een knock-out verwerken moet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!
RKCquote:Op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh wacht, nog een aanwijzing, in 200iets speelde hij bij een bepaalde club en dat klopte ook.
Yep, meerdere malen.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus: Heeft zij gezegd dat het om iemand gaat die Serghinho heet, bij feyenoord speelt en momenteel geblesseerd is?
Ik geloof niets van wat die vrouw zegt, ze heeft al bewezen over enorm veel fantasie te beschikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje maar lees zelf de VIquote:Op maandag 30 juli 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. heb je even het panini voetbalplaatjesboek van je broertje geraadpleegd?
Ja en mensen die ze een paar weekjes kent noemt ze pop schat etc. en zegt ze ik hou van je tegen...quote:
okay, dus je hebt wel wat parate voetbalkennis? Wie was de topscorer in het seizoen 80/81?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje maar lees zelf de VI
Valt me trouwens mee dat ze het niet heel mysterieus over Kaiser Soze heeft, wat een verhaal weerquote:
Zal iemand van AZ geweest zijn... foute gok Wim Kieft?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dus je hebt wel wat parate voetbalkennis? Wie was de topscorer in het seizoen 80/81?![]()
Wat staat er o.a. te lezen: Natasia kiest voor zichzelf nu, of iets in die strekking. Dat was destijds toch de reden dat ze de villa inging?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze zet zichzelf ('mezelf') weer op de eerste plaats. Het is nooit genoeg voor mevrouw.
Exact, er komt geen einde aan haar egocentrisme.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Wat staat er o.a. te lezen: Natasia kiest voor zichzelf nu, of iets in die strekking. Dat was destijds toch de reden dat ze de villa inging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |