Nadia maakt mensen ook wel dodelijk saai...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.
Zij zorgde vaak voor discussie en met haar vertrek lijkt ook een duidelijk signaal aan de andere bewoners gegeven.
Volgens mij zijn ze totaal stuurloos.

Welk signaal? Val allemaal in slaap?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.
Zij zorgde vaak voor discussie en met haar vertrek lijkt ook een duidelijk signaal aan de andere bewoners gegeven.
Volgens mij zijn ze totaal stuurloos.

Nee, Natasia voelde zichzelf onkwetsbaar -waarschijnlijk vanwege afspraken- en dat straalde ze ook uit.quote:

Theoquote:Op maandag 30 juli 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk trouwens, dat die Theo de populariteitspoll weer heeft verpest.
Gelukkig doet het de andere bewoners steeds minder.

Teasers, haren vegen bij een kapper en een kledingzaak.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Varen het volgende:
Wie weet waar Amanda gewerkt heeft?

De ouders van Amanda zijn toch een stuk rijker?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
De rijke vader van Huub.
Bijnaam: Terror Theo.

Oh, zo. Ja daar zit wat in. Maar ik denk zelf dat het voornamelijk de mix is, drie stellen, vriendinnenstel, iemand die erbij hangt. De meesten vinden het wel best zo (geleuter en geseks en samen kappen en makeupjes doen); die hebben geen behoefte het spel te spelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Natasia voelde zichzelf onkwetsbaar -waarschijnlijk vanwege afspraken- en dat straalde ze ook uit.
Nu blijkt dat ze niet onkwetsbaar was weten de anderen niet meer waar ze zelf staan.
Elke keer hoor ik weer "Dit mag niet, want we gaan naar RTL."
Dodelijk.![]()

Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
De ouders van Amanda zijn toch een stuk rijker?
Hoewel, lijkt me niet dat ze met geld lopen zwaaien als ze hun dochter in een paaldanstent laten werken.

Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.

Kan er mss tóch nog getrouwd worden in DGKquote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft de brief niet waar 'het' in staat?![]()

Ik zou ook zwaar overspannen zijn met zo'n dochter.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.

BRON ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijn![]()

Dat ook ja, ik denk dat ze toch best een aardige dagvergoeding krijgen om een beetje te tutten.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Oh, zo. Ja daar zit wat in. Maar ik denk zelf dat het voornamelijk de mix is, drie stellen, vriendinnenstel, iemand die erbij hangt. De meesten vinden het wel best zo (geleuter en geseks en samen kappen en makeupjes doen); die hebben geen behoefte het spel te spelen.

Zelf zei ze vorige week: niet heel rijk maar we hadden het wel goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijn![]()

ik ben al gestopt met kijken maar dan stop ik ook met lezenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef soza het volgende:
Palma als nieuwe miljonair. Dat geeft de nodige opschudding voor het hele zootje in slaap valt.

Dat wordt morgen de nieuwe weekopdracht.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Waar hebben ze het nou weer over...... iets met een auto van het ongeluk.... en het is too much?

Ik denk dat er veel tijd gewijd gaat worden aan Dennis - Nadia. Die moesten gisteren beter gaan zitten zodat het beter in beeld kwam, hun gesprek.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik denk dat ze toch best een aardige dagvergoeding krijgen om een beetje te tutten.
Maar dat verklaart voor mij nog niet waarom ze zelf denken dat het leuke tv oplevert.
Er is volgens mij geen 'positieve' sturing meer, alleen nog afwijzing.
Jaap en Huub konden flink tekeer gaan maar zijn nu te saai om volgende week 10 minuten uitzending mee te vullen.

Mja, een zwarte Range Rover met leren bekledingquote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Aha, de moeder van Nadia heeft dus een auto van Ser gekregen?

Ik denk dat de veel simpeler keuze voor een intelligente vrouw voor Lieke dat ook al doet. Meidenterreurquote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef soza het volgende:
Palma als nieuwe miljonair. Dat geeft de nodige opschudding voor het hele zootje in slaap valt.

Dat heb ik er ook uit op kunnen maken. Ik denk door die voetballer. Moeder heeft een zwarte Range Rover gekregen. Nou Naad, pak je biezen en pleur op! Tijd voor vers bloed in de tent.quote:

Jawelquote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is niet die Ser die aanbood haar borg te betalen als ze er maar uit ging?

Waar ze verder heel geen relatie mee had ofzo.... lijkt me een gevalletje bezitterigheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is niet die Ser die aanbood haar borg te betalen als ze er maar uit ging?

Volgens mij kicken jongeren op spektakel.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
DGK komt op 5, een jongerenzender. In dat kader kan men juist weer wel denken dat twee tuttende leeghoofdjes leuke tv opleveren. Het zou zelfs kunnen verklaren waarom de 'oude' Natasia mocht moest gaan.

Iets voor tuttende leeghoofdjes?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kicken jongeren op spektakel.
Dingen die te ver gaan, gefilmd via mobiele telefoons en dat soort dingen.
Tuttende leeghoofdjes is meer iets voor euh, tja, voor wat

Voor 'jongeren' zoals Fons van Westerloo die ziet? Hij zou niet de enige zijn die zijn eigen jeugd in gedachten heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]

Maar die brief kan ze dus niet meer vinden, begreep ik. Laatst kon ze ook een aantal kaarten niet meer vinden waarin zulke leuke complimenten zouden staan.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar ze verder heel geen relatie mee had ofzo.... lijkt me een gevalletje bezitterigheid.![]()

Ik vind het gewoon te grappig dat ze nu staat te roepen: Oooooooh ik wil er zo graag over praten, maar dat kan niet, dat vind ik zoooooooo erg!!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die brief kan ze dus niet meer vinden, begreep ik. Laatst kon ze ook een aantal kaarten niet meer vinden waarin zulke leuke complimenten zouden staan.

Nadia is elke minuut van de dag op de streams.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]

Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te grappig dat ze nu staat te roepen: Oooooooh ik wil er zo graag over praten, maar dat kan niet, dat vind ik zoooooooo erg!!
Ondertussen hebben wij allang door waar het over gaat.![]()

Als ze het verzint is het wel triest voor die toch wel bestaande voetballerquote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.

Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.quote:

Ze had wel iets met een voetballer, ooit.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.

Ze heeft het nu over Serginho Greene van Feyenoordquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ze had wel iets met een voetballer, ooit.![]()

Ik ook. Een kennis van me werkt voor DGK en die zei dat de bewoners allemaal 30 krasloten krijgen en dat het dan van de buis gaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.
Fons van Westerloo zegt dat hij zelf nooit kijkt, dus hij moet advies krijgen van mensen om hem heen.
Hij zal niet zomaar zijn eigen normen en waarden aan zo'n programma opleggen neem ik aan....
Voor hem zijn kijkcijfers ook belangrijk.
Misschien is dit een overgangsfase, maar ik zie het somber in.

Wie heeft er nou niet gevoetbald, al was het maar een keer op school. Ze kan mij teveel post niet terugvinden om dingen aan te tonen die ze zegtquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]

Is dat zeker?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Ze heeft het nu over Serginho Greene van Feyenoord![]()

Hij heeft wel gezegd dat rollen in kots hem te ver ging, dus een eigen stempel komt er wel zou je dan denken.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.
Fons van Westerloo zegt dat hij zelf nooit kijkt, dus hij moet advies krijgen van mensen om hem heen.
Hij zal niet zomaar zijn eigen normen en waarden aan zo'n programma opleggen neem ik aan....
Voor hem zijn kijkcijfers ook belangrijk.
Misschien is dit een overgangsfase, maar ik zie het somber in.

Zondag zijn ze vrij en krijgen ze geen scriptquote:Op maandag 30 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd dat rollen in kots hem te ver ging, dus een eigen stempel komt er wel zou je dan denken.
Het is trouwens op zondagen vaker oervervelend.

Neuh, ze had een relatie met een beroepsvoetballer, haar vriendin keek niet raar toen ze dat zei dus dat geloof ik wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er nou niet gevoetbald, al was het maar een keer op school. Ze kan mij teveel post niet terugvinden om dingen aan te tonen die ze zegt![]()

Een geblesseerde Ser van Feyenoord, 25 jaar.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Er zijn toch nog een paar 'Serghio's'

Je hebt niet gezien hoe ze een vuilniszak aanpakte als enige daad van 'schoonmaken'?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu weet ik het geheim van Nadia...ze is een Stepford Wife!!!

Het is nu al oervervelend sinds Natasia weg is, toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
Het is trouwens op zondagen vaker oervervelend.

Misschien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal vanquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]

100% zeker dat dat hem is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Een geblesseerde Ser van Feyenoord, 25 jaar.

quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misscchien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal van

Die neefjes boeiden mij ook niet maar het leek me gevaarlijk om dat op dat moment hier te zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het is nu al oervervelend sinds Natasia weg is, toch?
Okay, het hangt van perceptie af natuurlijk: Neefjes van Huub boeien mij bv geen hol. [afbeelding]

Neuh, die voetballer was in 2004 haar vriend.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Misscchien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal van

Oh wacht, nog een aanwijzing, in 200iets speelde hij bij een bepaalde club en dat klopte ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die voetballer was in 2004 haar vriend.![]()
Hoe het verder verlopen is weet ik niet.

Is alweer ouwe koek, die stond er vanmorgen al opquote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=22,2

En ze zet zichzelf ('mezelf') weer op de eerste plaats. Het is nooit genoeg voor mevrouw.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!

Dat was de voetballer van de abortusquote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]

Mijn vraag is dus: Heeft zij gezegd dat het om iemand gaat die Serghinho heet, bij feyenoord speelt en momenteel geblesseerd is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
Als je de selectie bekijkt, hoeveel komen er in aanmerking?

Ze neemt een 'time-out'. Ik denk dat ze een knock-out verwerken moet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!

RKCquote:Op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh wacht, nog een aanwijzing, in 200iets speelde hij bij een bepaalde club en dat klopte ook.

Yep, meerdere malen.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus: Heeft zij gezegd dat het om iemand gaat die Serghinho heet, bij feyenoord speelt en momenteel geblesseerd is?

Ik geloof niets van wat die vrouw zegt, ze heeft al bewezen over enorm veel fantasie te beschikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]

Ik heb geen broertje maar lees zelf de VIquote:Op maandag 30 juli 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. heb je even het panini voetbalplaatjesboek van je broertje geraadpleegd?

Ja en mensen die ze een paar weekjes kent noemt ze pop schat etc. en zegt ze ik hou van je tegen...quote:

okay, dus je hebt wel wat parate voetbalkennis? Wie was de topscorer in het seizoen 80/81?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje maar lees zelf de VI

Valt me trouwens mee dat ze het niet heel mysterieus over Kaiser Soze heeft, wat een verhaal weerquote:

Zal iemand van AZ geweest zijn... foute gok Wim Kieft?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dus je hebt wel wat parate voetbalkennis? Wie was de topscorer in het seizoen 80/81?![]()

Wat staat er o.a. te lezen: Natasia kiest voor zichzelf nu, of iets in die strekking. Dat was destijds toch de reden dat ze de villa inging?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze zet zichzelf ('mezelf') weer op de eerste plaats. Het is nooit genoeg voor mevrouw.

Exact, er komt geen einde aan haar egocentrisme.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Wat staat er o.a. te lezen: Natasia kiest voor zichzelf nu, of iets in die strekking. Dat was destijds toch de reden dat ze de villa inging?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |