Dat wordt morgen de nieuwe weekopdracht.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Waar hebben ze het nou weer over...... iets met een auto van het ongeluk.... en het is too much?

Ik denk dat er veel tijd gewijd gaat worden aan Dennis - Nadia. Die moesten gisteren beter gaan zitten zodat het beter in beeld kwam, hun gesprek.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik denk dat ze toch best een aardige dagvergoeding krijgen om een beetje te tutten.
Maar dat verklaart voor mij nog niet waarom ze zelf denken dat het leuke tv oplevert.
Er is volgens mij geen 'positieve' sturing meer, alleen nog afwijzing.
Jaap en Huub konden flink tekeer gaan maar zijn nu te saai om volgende week 10 minuten uitzending mee te vullen.

Mja, een zwarte Range Rover met leren bekledingquote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Aha, de moeder van Nadia heeft dus een auto van Ser gekregen?

Ik denk dat de veel simpeler keuze voor een intelligente vrouw voor Lieke dat ook al doet. Meidenterreurquote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef soza het volgende:
Palma als nieuwe miljonair. Dat geeft de nodige opschudding voor het hele zootje in slaap valt.

Dat heb ik er ook uit op kunnen maken. Ik denk door die voetballer. Moeder heeft een zwarte Range Rover gekregen. Nou Naad, pak je biezen en pleur op! Tijd voor vers bloed in de tent.quote:

Jawelquote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is niet die Ser die aanbood haar borg te betalen als ze er maar uit ging?

Waar ze verder heel geen relatie mee had ofzo.... lijkt me een gevalletje bezitterigheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is niet die Ser die aanbood haar borg te betalen als ze er maar uit ging?

Volgens mij kicken jongeren op spektakel.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
DGK komt op 5, een jongerenzender. In dat kader kan men juist weer wel denken dat twee tuttende leeghoofdjes leuke tv opleveren. Het zou zelfs kunnen verklaren waarom de 'oude' Natasia mocht moest gaan.

Iets voor tuttende leeghoofdjes?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kicken jongeren op spektakel.
Dingen die te ver gaan, gefilmd via mobiele telefoons en dat soort dingen.
Tuttende leeghoofdjes is meer iets voor euh, tja, voor wat

Voor 'jongeren' zoals Fons van Westerloo die ziet? Hij zou niet de enige zijn die zijn eigen jeugd in gedachten heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]

Maar die brief kan ze dus niet meer vinden, begreep ik. Laatst kon ze ook een aantal kaarten niet meer vinden waarin zulke leuke complimenten zouden staan.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar ze verder heel geen relatie mee had ofzo.... lijkt me een gevalletje bezitterigheid.![]()

Ik vind het gewoon te grappig dat ze nu staat te roepen: Oooooooh ik wil er zo graag over praten, maar dat kan niet, dat vind ik zoooooooo erg!!quote:Op maandag 30 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die brief kan ze dus niet meer vinden, begreep ik. Laatst kon ze ook een aantal kaarten niet meer vinden waarin zulke leuke complimenten zouden staan.

Nadia is elke minuut van de dag op de streams.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]

Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te grappig dat ze nu staat te roepen: Oooooooh ik wil er zo graag over praten, maar dat kan niet, dat vind ik zoooooooo erg!!
Ondertussen hebben wij allang door waar het over gaat.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |