Als ze het verzint is het wel triest voor die toch wel bestaande voetballerquote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.

Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.quote:

Ze had wel iets met een voetballer, ooit.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
Ze verzint het waar je bij staat. Interessant doen, meer is het niet. Misschien bestaat die hele vent niet en de brief dus ook niet.

Ze heeft het nu over Serginho Greene van Feyenoordquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ze had wel iets met een voetballer, ooit.![]()

Ik ook. Een kennis van me werkt voor DGK en die zei dat de bewoners allemaal 30 krasloten krijgen en dat het dan van de buis gaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.
Fons van Westerloo zegt dat hij zelf nooit kijkt, dus hij moet advies krijgen van mensen om hem heen.
Hij zal niet zomaar zijn eigen normen en waarden aan zo'n programma opleggen neem ik aan....
Voor hem zijn kijkcijfers ook belangrijk.
Misschien is dit een overgangsfase, maar ik zie het somber in.

Wie heeft er nou niet gevoetbald, al was het maar een keer op school. Ze kan mij teveel post niet terugvinden om dingen aan te tonen die ze zegtquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]

Is dat zeker?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Ze heeft het nu over Serginho Greene van Feyenoord![]()

Hij heeft wel gezegd dat rollen in kots hem te ver ging, dus een eigen stempel komt er wel zou je dan denken.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel iets beters te doen hebben 's avonds om 20u.
Fons van Westerloo zegt dat hij zelf nooit kijkt, dus hij moet advies krijgen van mensen om hem heen.
Hij zal niet zomaar zijn eigen normen en waarden aan zo'n programma opleggen neem ik aan....
Voor hem zijn kijkcijfers ook belangrijk.
Misschien is dit een overgangsfase, maar ik zie het somber in.

Zondag zijn ze vrij en krijgen ze geen scriptquote:Op maandag 30 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd dat rollen in kots hem te ver ging, dus een eigen stempel komt er wel zou je dan denken.
Het is trouwens op zondagen vaker oervervelend.

Neuh, ze had een relatie met een beroepsvoetballer, haar vriendin keek niet raar toen ze dat zei dus dat geloof ik wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er nou niet gevoetbald, al was het maar een keer op school. Ze kan mij teveel post niet terugvinden om dingen aan te tonen die ze zegt![]()

Een geblesseerde Ser van Feyenoord, 25 jaar.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Er zijn toch nog een paar 'Serghio's'

Je hebt niet gezien hoe ze een vuilniszak aanpakte als enige daad van 'schoonmaken'?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu weet ik het geheim van Nadia...ze is een Stepford Wife!!!

Het is nu al oervervelend sinds Natasia weg is, toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
Het is trouwens op zondagen vaker oervervelend.

Misschien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal vanquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]

100% zeker dat dat hem is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
Een geblesseerde Ser van Feyenoord, 25 jaar.

quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misscchien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |