Die neefjes boeiden mij ook niet maar het leek me gevaarlijk om dat op dat moment hier te zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het is nu al oervervelend sinds Natasia weg is, toch?
Okay, het hangt van perceptie af natuurlijk: Neefjes van Huub boeien mij bv geen hol. [afbeelding]
Neuh, die voetballer was in 2004 haar vriend.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Misscchien heeft ze zich een keer laten grijpen door hem achterin de taxi ofzo en maakt zij er een heel verhaal van
Oh wacht, nog een aanwijzing, in 200iets speelde hij bij een bepaalde club en dat klopte ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die voetballer was in 2004 haar vriend.![]()
Hoe het verder verlopen is weet ik niet.
Is alweer ouwe koek, die stond er vanmorgen al opquote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=22,2
En ze zet zichzelf ('mezelf') weer op de eerste plaats. Het is nooit genoeg voor mevrouw.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!
Dat was de voetballer van de abortusquote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus: Heeft zij gezegd dat het om iemand gaat die Serghinho heet, bij feyenoord speelt en momenteel geblesseerd is?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
Als je de selectie bekijkt, hoeveel komen er in aanmerking?
Ze neemt een 'time-out'. Ik denk dat ze een knock-out verwerken moet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
Nieuws over Tas!
RKCquote:Op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh wacht, nog een aanwijzing, in 200iets speelde hij bij een bepaalde club en dat klopte ook.
Yep, meerdere malen.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus: Heeft zij gezegd dat het om iemand gaat die Serghinho heet, bij feyenoord speelt en momenteel geblesseerd is?
Ik geloof niets van wat die vrouw zegt, ze heeft al bewezen over enorm veel fantasie te beschikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje maar lees zelf de VIquote:Op maandag 30 juli 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. heb je even het panini voetbalplaatjesboek van je broertje geraadpleegd?
Ja en mensen die ze een paar weekjes kent noemt ze pop schat etc. en zegt ze ik hou van je tegen...quote:
okay, dus je hebt wel wat parate voetbalkennis? Wie was de topscorer in het seizoen 80/81?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje maar lees zelf de VI
Valt me trouwens mee dat ze het niet heel mysterieus over Kaiser Soze heeft, wat een verhaal weerquote:
Zal iemand van AZ geweest zijn... foute gok Wim Kieft?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, dus je hebt wel wat parate voetbalkennis? Wie was de topscorer in het seizoen 80/81?![]()
Wat staat er o.a. te lezen: Natasia kiest voor zichzelf nu, of iets in die strekking. Dat was destijds toch de reden dat ze de villa inging?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze zet zichzelf ('mezelf') weer op de eerste plaats. Het is nooit genoeg voor mevrouw.
Exact, er komt geen einde aan haar egocentrisme.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:42 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Wat staat er o.a. te lezen: Natasia kiest voor zichzelf nu, of iets in die strekking. Dat was destijds toch de reden dat ze de villa inging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |