Nadia maakt mensen ook wel dodelijk saai...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.
Zij zorgde vaak voor discussie en met haar vertrek lijkt ook een duidelijk signaal aan de andere bewoners gegeven.
Volgens mij zijn ze totaal stuurloos.
Welk signaal? Val allemaal in slaap?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.
Zij zorgde vaak voor discussie en met haar vertrek lijkt ook een duidelijk signaal aan de andere bewoners gegeven.
Volgens mij zijn ze totaal stuurloos.
Nee, Natasia voelde zichzelf onkwetsbaar -waarschijnlijk vanwege afspraken- en dat straalde ze ook uit.quote:
Theoquote:Op maandag 30 juli 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk trouwens, dat die Theo de populariteitspoll weer heeft verpest.
Gelukkig doet het de andere bewoners steeds minder.
Teasers, haren vegen bij een kapper en een kledingzaak.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Varen het volgende:
Wie weet waar Amanda gewerkt heeft?
De ouders van Amanda zijn toch een stuk rijker?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
De rijke vader van Huub.
Bijnaam: Terror Theo.
Oh, zo. Ja daar zit wat in. Maar ik denk zelf dat het voornamelijk de mix is, drie stellen, vriendinnenstel, iemand die erbij hangt. De meesten vinden het wel best zo (geleuter en geseks en samen kappen en makeupjes doen); die hebben geen behoefte het spel te spelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Natasia voelde zichzelf onkwetsbaar -waarschijnlijk vanwege afspraken- en dat straalde ze ook uit.
Nu blijkt dat ze niet onkwetsbaar was weten de anderen niet meer waar ze zelf staan.
Elke keer hoor ik weer "Dit mag niet, want we gaan naar RTL."
Dodelijk.![]()
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
De ouders van Amanda zijn toch een stuk rijker?
Hoewel, lijkt me niet dat ze met geld lopen zwaaien als ze hun dochter in een paaldanstent laten werken.
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.
Kan er mss tóch nog getrouwd worden in DGKquote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft de brief niet waar 'het' in staat?![]()
Ik zou ook zwaar overspannen zijn met zo'n dochter.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vader dood, en zit haar moeder overspannen thuis.
BRON ?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijn![]()
Dat ook ja, ik denk dat ze toch best een aardige dagvergoeding krijgen om een beetje te tutten.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Oh, zo. Ja daar zit wat in. Maar ik denk zelf dat het voornamelijk de mix is, drie stellen, vriendinnenstel, iemand die erbij hangt. De meesten vinden het wel best zo (geleuter en geseks en samen kappen en makeupjes doen); die hebben geen behoefte het spel te spelen.
Zelf zei ze vorige week: niet heel rijk maar we hadden het wel goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er miljoen(en) in de familie zijn![]()
ik ben al gestopt met kijken maar dan stop ik ook met lezenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:00 schreef soza het volgende:
Palma als nieuwe miljonair. Dat geeft de nodige opschudding voor het hele zootje in slaap valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |