Wie?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia is echt een soort namaakvriendinnetje van Amanda.
Ik weet gewoon zeker dat ze haar dom en oninteressant vindt.
Maar ja, zijn terror acties (met de nodige alcohol) moest hij natuurlijk ook uitvoeren..... Daarbij opgeteld kwam het eten, omdat hij het eigenlijk niet met die acties eens was.....quote:Op zondag 29 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Jaap op zijn 2de dag (27 februari 2007)
[afbeelding]
Cap: scanman01
En Jaap 27 juli 2007 (5 maanden later)
[afbeelding]
Cap: TiNo_Flo
Het verschil had idd wel groter mogen zijn voor iemand die zo graag wilde afvallen.
Je bent zjin knappe broer!quote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je foto bekeken en er is me ineens zoveel duidelijk geworden.....
OMG ik wist het...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Ik draag horloges van Philippe Starck....
Hij gaat er vast een nachtje over slapen en er morgen heel scherp op terugkomen... Morgen!! 100%quote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Clank het volgende:
En Dennis valt direct stil na een paar opmerkingen van Huub en Lieke.. was hij niet op voorbereid natuurlijk.
KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gaat er vast een nachtje over slapen en er morgen heel scherp op terugkomen... Morgen!! 100%
Ja dat is echt vette terror, dat kunnen huub en lieke totaal niet hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO.
Laat die jongen nou zijn ding doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO KWAAK KWAAK SLIEKO SLIEKO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |