Niet eens een fatsoenlijk akkoord.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:28 schreef Hanekrooi het volgende:
Brian moet inzien dat ie gewoon moet stoppen met die gitaar, hij heeft er geen aanleg voor. Na 10 maanden pielen in de villa kan ie nog niet een nummer fatsoenlijk spelen![]()

quote:Op maandag 30 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Iemand heeft Nadia gevraagd om te trouwen?

Dat idee krijg ik ook en dat zou dan die voetballer Serghio zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Iemand heeft Nadia gevraagd om te trouwen?

En die wil haar voor zichzelf en dat ze geen sex met Dennis heeft o.i.d.?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef Darklight het volgende:
Nu heeft ze weer zogenaamd een ander vriendje![]()

Wat zal ie blij zijn dat het niet doorgegaan isquote:

Nou dat waren dus mijn 5 minuten van de streams. Ik weiger naar josti te kijken en naar knabbel en babbelquote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Ja hoor.............. Huub, Lieke en Jaap in de woonkamer en ze schakelen over naar die josti met zn gitaartje![]()

Het lijkt er toch meer op dat iemand het nu gevraagd heeft in een brief.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zal ie blij zijn dat het niet doorgegaan is![]()

In een briefquote:Op maandag 30 juli 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt er toch meer op dat iemand het nu gevraagd heeft in een brief.

Hoiquote:

quote:

Ik denk eerder dat het vertrek van Natasia de doodsteek voor het programma is.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
Hoi![]()
Op zondagen is het vaker erg, maar dit is de ergste van allemaal. Dodelijk, die toevoeging van Nadia.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |