Het is ook net een geest.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus alles blijft achter het trommelvlies van het ene oor hangen.
Trouwens, wat loopt jouw favorietje lamzakkig achter Jaap aan![]()
En jij denkt dat SuperDennis daar problemen mee heeft ? Die jongen moet zijn SuperPiemeltje ook 'ergens' inhangen he !quote:
Jahaa...............IK produceer het niet in 1xquote:
PURE TACTIEK jongen!!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef wolferl het volgende:
Hij doet ook Huub na, Huub fluit, Denniks gaat volgende dag ook fluiten.
Huub en Lieke hebben sex, Denniks en Nadia besluiten dat ze moeten doen alsof.
Huub is aan het mixen bij de DJ tafel, Denniks wil dat een dag later ook.
Huub schaakt met Jaap, Denniks wil dat ook.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Zijn er ook rietjes..
WTF hoe oud is ie. 6?
Nee man ! Dat is een leren polsbandje ! Onder welke steen komquote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef burtbeej het volgende:
nix heeft 2 horloge's om
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee man ! Dat is een leren polsbandje ! Onder welke steen kom
JIJ vandaan ? Dat is HELEMAAL IN op dit moment !!!![]()
lol tis wel leuk hoe jij iedereen in de zeik probeert te nemen,,ik geloofde al niet dat jij er voor uit durfde te komen dat je niks fan was lmfaoquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets tegen hem,quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef wolferl het volgende:
Ik erger me steeds meer aan die maniertjes van Denniks.
Een leren polsbandje,..........das zoooooo 2006quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leer.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Een leren polsbandje,..........das zoooooo 2006![]()
goed plan van Brainquote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Dark het volgende:
Het plan van Brian is om Lieke af te zonderen.
Ze kan alleen met Huub praten en verder met niemand, ze moeten haar niet de kans geven om met 1 van hen te bonden.
nou klinkt als spaning en sensatiequote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
goed plan van Brain![]()
Opzouten met Lieke
Moeten: misschien. Mogen: No wayquote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En jij denkt dat SuperDennis daar problemen mee heeft ? Die jongen moet zijn SuperPiemeltje ook 'ergens' inhangen he !
't is ook maar een jongen van vlees en bloed, en je moet wat in zijn situatie...........
ja ik denk dat je gelijk hebt,zeker 2 kilo kwijtquote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hè... ik had de cap er al voor klaar staan, maarre... is Jaap nou slanker geworden of zijn we inmiddels gewoon gewend dat enorme lichaam te zien??
Het komt op mij over alsof hij wat minder massief is dan toen hij binnenkwam (spieren wegen meer dan vet immers)
[afbeelding]
Toen hij in zijn blote bast door de keuken en naar de sauna wobbelde, kwam hij mij niet anders voor.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander hè... ik had de cap er al voor klaar staan, maarre... is Jaap nou slanker geworden of zijn we inmiddels gewoon gewend dat enorme lichaam te zien??
Het komt op mij over alsof hij wat minder massief is dan toen hij binnenkwam (spieren wegen meer dan vet immers)
[afbeelding]
ik denk dat ze van jouw ook zeggen dat je bent afgevallen als je op je rug ligt inplaats van op handen en voeten,,lol (geintje)quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Niet zoveel minder gewicht, maar ik denk dat hij door de trainingen met Nando zijn spieren wat meer ontwikkeld heeft en hij er daardoor beter uitziet. Ik zie namelijk hetzelfde als jij.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
Dat ga je pas zien vanaf 10 kilo, en als eerst in het gezicht.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:07 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja ik denk dat je gelijk hebt,zeker 2 kilo kwijt
ja dat zijn we van jouw wel gewend dat jij spoken zietquote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zoveel minder gewicht, maar ik denk dat hij door de trainingen met Nando zijn spieren wat meer ontwikkeld heeft en hij er daardoor beter uitziet. Ik zie namelijk hetzelfde als jij.
Ik niet dus spreek voor jezelf.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:10 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja dat zijn we van jouw wel gewend dat jij spoken ziet
ohhhhh lol meen je dat nou?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat ga je pas zien vanaf 10 kilo, en als eerst in het gezicht.
2 kilo op 180 kilo is niks.
Ik zie Japio ook al vanaf zijn binnenkomst en het viel mij van de week ook al op eerlijk gezegd !quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]
zet maar eens een cap van in het begin en nu naast elkaar. Hij oogt beter volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:10 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja dat zijn we van jouw wel gewend dat jij spoken ziet
Gegarandeerd, maar dan nog heb ik het gevoel dat hij er op zijn eerste saunacaps toch forser uitzag dan nu.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ik denk dat ze van jouw ook zeggen dat je bent afgevallen als je op je rug ligt inplaats van op handen en voeten,,lol (geintje)
nou wel leuk is er toch nog wat spannends gebeurd,,denk trouwens ook dat amanda is aangekomen en lieke ook welquote:Op zondag 29 juli 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gegarandeerd, maar dan nog heb ik het gevoel dat hij er op zijn eerste saunacaps toch forser uitzag dan nu.
Vind het ook slim van Brian, om Lieke te isoleren.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
goed plan van Brain![]()
Opzouten met Lieke
Zijn pas gewogen en toen waren ze allebei afgevallenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:15 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nou wel leuk is er toch nog wat spannends gebeurd,,denk trouwens ook dat amanda is aangekomen en lieke ook wel
nog zo'n half wijf dr bijquote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
Omg...... nu zit Brian zn haar ook te fohen om 23.16![]()
ja vergeleken met de week daarvoor maar de eerste caps van toen ze binen kwamen zeiden anders lol,tering waar lullen we overquote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Zijn pas gewogen en toen waren ze allebei afgevallen
Lieke is 3 kg lichter dan toen ze binnenkwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:17 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja vergeleken met de week daarvoor maar de eerste caps van toen ze binen kwamen zeiden anders lol,tering waar lullen we over
nou die ene heeft meer herseninhoud dan all die andere bij elkaar dus is maar waar je voor kiestquote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het ook slim van Brian, om Lieke te isoleren.
Het is moeilijk het daar vol te houden als je slechts 1 echte gesprekspartner hebt.
WOOT!! je weet dit ook echt he?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke is 3 kg lichter dan toen ze binnenkwam.
Amanda is een aantal kilo zwaarder dan bij binnenkomst, stuk of 7 nu, dacht ik.
Er zijn wel regelmatig butlers e.d. over de vloer, maar het is absoluut vervelend voor Lieke.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het ook slim van Brian, om Lieke te isoleren.
Het is moeilijk het daar vol te houden als je slechts 1 echte gesprekspartner hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |