Ik heb zojuist je foto bekeken en er is me ineens zoveel duidelijk geworden.....quote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zag het en werd helemaal week. Ik heb in een opwelling dat formulier ingevuld waarmee
je 2-6 weken de Kooi in kan komenIk ga NADA eens laten zien hoe je een man moet verwennen !

eigenlijk hoop ik dat dat zn terrorpet is en dat ie zo in de kapsalon gaat zitten scheitenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
En die pet op Brian z'n harses doet werkelijk niets voor 'm. Behalve dan dat ie op een echte idioot lijkt.

Slagerij B van der Venquote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef nueffeniet het volgende:
brian kan zo bij super de boer gaan werken

gqa ik ook effe doenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je foto bekeken en er is me ineens zoveel duidelijk geworden.....

Dus jij bent ook zo'n polsbandjes dragerquote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee man ! Dat is een leren polsbandje ! Onder welke steen kom
JIJ vandaan ? Dat is HELEMAAL IN op dit moment !!!![]()

quote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je foto bekeken en er is me ineens zoveel duidelijk geworden.....

Kan je lekker samen elkaars nagels doen, beetje elkaar wenkbrauwen bijknippen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zag het en werd helemaal week. Ik heb in een opwelling dat formulier ingevuld waarmee
je 2-6 weken de Kooi in kan komenIk ga NADA eens laten zien hoe je een man moet verwennen !

mij ookquote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]

Nope. Ik draag horloges van Philippe Starck....quote:Op zondag 29 juli 2007 23:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n polsbandjes drager![]()
![]()

Stoerquote:Op zondag 29 juli 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Ik draag horloges van Philippe Starck....

Aan dat plan is weinig nieuws.. dat voeren ze eigenlijk al uit sinds Lieke in de villa zit.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het ook slim van Brian, om Lieke te isoleren.
Het is moeilijk het daar vol te houden als je slechts 1 echte gesprekspartner hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |