Hun 23e? Al komt het ook wel voor dat avondgemopper muteert naar algeheel gemopper.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vanaf welke leeftijd houden kleine meisjes op met avond gemopper?
Is dit een voorspelling over de motorische ontwikkeling van mijn zoon?quote:
Ik voorspel dat het zal gebeuren op de eerste dag van Septemberquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is dit een voorspelling over de motorische ontwikkeling van mijn zoon?![]()
Hmzz..Jayden is nu 5 en een halve maand, moppert eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:43 schreef Vivi het volgende:
Avond gemopper nog steeds alom aanwezig hier met 6 mnd. Ik heb dan ook geen meisje
Die van mij is ook ultra makkelijk, alleen 's avonds heeft ie wat moeite om afscheid te nemen van de dag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hmzz..Jayden is nu 5 en een halve maand, moppert eigenlijk helemaal niet.
Ook als hij nog wakker is en in bed gelegd wordt weet ie zelf zijn speentje te vinden en in zijn mond te stoppen als dat toevallig ook ergens in bed ligt en valt ie lief in slaap
uiteraard moeten we hem dan wel instoppen omdat hij dan een paar rondjes gedraaid heeft, maar toch.
Makkelijk joch is het
We zijn met groente begonnen, had ergens gelezen dat voor fruit de darmpjes nog wat rijper zouden moeten zijn ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook geen avondgemopper
Als ze moppert doet ze dit als ze net in bed ligt, maar valt dan meestal wel gauw in slaap.
Wat kan Jayden goed eten zeg!
Eet hij ook al fruit, of zijn jullie met groente begonnen?
hoezo ranzig? jij eet toch ook groente?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
We zijn met groente begonnen, had ergens gelezen dat voor fruit de darmpjes nog wat rijper zouden moeten zijn ofzo
Daarnaast beter maar beginnen met de ranzige meuk, de lekkere fruithapjes maar wat later enzo
Groen te?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef Popples het volgende:
[..]
hoezo ranzig? jij eet toch ook groente?
Tsja, ik ben van indonesische komaf, dus geen kruiden = niet lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:58 schreef Popples het volgende:
fendy ik vind het wel lekker. maar dat komt omdat wij zelf ook nooit geen zout ofzo er op doen.
nu met aardappel, groenten en melk lekker smeuig maken is het echt wel lekker hoor.![]()
haha. ach het lekkere komt nog hoor. yummie indonesisch eten mijn moeder kookt het ook altijd. als je dat gewend bent dan is het idd niet lekke.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tsja, ik ben van indonesische komaf, dus geen kruiden = niet lekker
Klopt. Fruitzuren kunnen de darmflora weer aantasten en dus weer kramp en zo veroorzaken. Daarom wordt geadviseerd om met groente te beginnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
We zijn met groente begonnen, had ergens gelezen dat voor fruit de darmpjes nog wat rijper zouden moeten zijn ofzo
Daarnaast beter maar beginnen met de ranzige meuk, de lekkere fruithapjes maar wat later enzo
Die kun je gewoon los kopen. Das het leuke aan die bekers.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef PM-girl het volgende:
Leuk, zo'n rietjesbeker van Nuby. Hier is het bovenkantje van het rietje kapotgekauwd en nu lekt hij dus....
+2 herkenbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Memmel het volgende:
Waarom poept een baby altijd meer dan de luier eigenlijk aankan?
En waarom zijn er geen Pampers 1,5? De 1 is te klein en de 2 zit tot aan haar oksels.
En waarom is het zo vreselijk lachen om met je voet in een poepluier te stampen als mama even niet kijkt?
Ik ga een dutje doen...![]()
Sluit zich geheel bij deze post aan. Waarbij ik nog toevoeg....quote:
Deel 1 ben ik met je eens... net ook weer poep tot aan zijn okselsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Memmel het volgende:
Waarom poept een baby altijd meer dan de luier eigenlijk aankan?
En waarom zijn er geen Pampers 1,5? De 1 is te klein en de 2 zit tot aan haar oksels.
En waarom is het zo vreselijk lachen om met je voet in een poepluier te stampen als mama even niet kijkt?
Ik ga een dutje doen...![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tsja, ik ben van indonesische komaf, dus geen kruiden = niet lekker
Ik had het laatst ook met een rompertje wat Jay van de tante van mijn moeder had gekregen, leuk ding met de tekst "Snits" erop.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kletserdeklets.....gaat snel hiero!!
Haha die poepfabriekjes hier ook! Meike kan er ook wat van. Ze poept het liefst zittend of in dr slaap. Pas nog, fles net leeg, even boeren....gaat mevrouw even flink poepen. Dus ik denk ik leg haar even neer, zittend poepen lijkt me niet echt makkelijk. Maar daar dacht ze anders over, ze stopte er abrupt mee. Dus maar weer zittend op schoot verder....
Resultaat, poep tot halverwege de rug, en haar mooie rompertje helemaal eronder.
Ik krijg het er niet meer goed uit!
Tips?
Als ik elke romper die smerig is van poep weg zou gooien, hou ik geen rompers meer over. Krijg ze nu trouwens aan de bovenkant ook niet meer schoon van al het (gal)spuugsel van Maud.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook met een rompertje wat Jay van de tante van mijn moeder had gekregen, leuk ding met de tekst "Snits" erop.
Volgekakt, dus weggepleurd, ga ik niet al te veel moeite insteken.
Nee ok...maar in dit geval zat er een centimeters dikke laag in van de sluiting tot halverwege zijn rug. Zittend poepen ook. Klein beetje poep vind ik ook niet erg, maar werkelijk helemaal volgekakt...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:52 schreef chacama het volgende:
[..]
Als ik elke romper die smerig is van poep weg zou gooien, hou ik geen rompers meer over. Krijg ze nu trouwens aan de bovenkant ook niet meer schoon van al het (gal)spuugsel van Maud.
Doe ik. Geluukig is het door het dieet al een stuk minder. Het is alleen als ze iets nieuws krijgt weer meer. En kwijlen komt er nu ook nog bij. Soms moet ik echt ruiken wat het is. Tegenwoordig dus meer natigheid door al het gezever wat ze doet. Fijn hoor tandjes krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama herkenbaar, pas je wel op als ze gal spuugt toch even naar de arts gaan, als ze gal spugen is dat niet goed gaat het ontsteken, zou dan toch o,m zantac oid vragen. eenmaal beschadigt is ehrstel niet meer mogelijk vaak.
En ja het is troep ( zei zij die zo 2 tapijten naar de vernielis heeft, 70 bedlakentjes erdoorheen gejaagd heeft, idem met rompertjhes/shirtjes/jurkjes )
Ja, wist ikquote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Hehehe, dat erger worden met nieuwe voeidng proberen is meer omdat de slokdarm er aan moet wennen en het maagje dan dat ze er niet tegen kunnen vaak ( maar dat wist je vats al)
Hier is er te lang gewacht met de juiste dosis medicatie en daar heeft ze nu blijvend schade aan, gelukkig niet zo erg, maar met water/rijstemelk oid wat zo vloeibaar is is het feest vaak.
over 16 jaar in de kroeg mag ze der cola in dikken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef p_iglet het volgende:
....
En hij wou de consulatiebureau arts best even laten zien hoe goed hij zijn hoofd omhoog kan houden , om vervolgens een mega poepbroek te produceren die nog net niet zijn luier uitliep
Misschien heb ik het helemaal gemist maar waarom is de kidsfysio bij jullie? Wij hebben er hier namelijk ook 1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:06 schreef Mibos het volgende:
Pepijn je gaat lekker hoor!!! En die poepbroeken die ken ik ja of net als je gewogen wordt de weegschaal onderplassen dat is hier favoriet...
Marit lekker hoor af en toe een dutje meedoen. Ik deed dat in het begin ook nog regelmatig...
Mag ik even jompelen? Ja natuurlijk mag dat...
Kaith heeft vanmorgen toen de kidsfysio hier was per ongeluk op haar buik gedraaid voor het eerst. Toen ze het besefte draaide ze meteen weer terug en daarna deed ze het nog een keertje...
je zult vast ik80 bedoelen want ik vroeg het nietquote:Op maandag 30 juli 2007 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
YPPY en chacama![]()
![]()
popples het was een beetje sarcatisch, heb ook geen flauw idee of je cola indikken kuntmaar nee haar slokdarm/maagje kan niet goed met zo enorm vloeibaar omgaan, flesvoeding is toch net iets dikker ( schepje pap erbij )
Dat wat je daar zegt zou zo over Mikael kunnen gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Mibos het volgende:
De fysio houdt nu nog haar heupjes in de gaten omdat ze daar haar spieren nog niet ontwikkeld heeft of gewoon te mobiel is in haar heupjes. Ze heeft gelukkig geen dysplasie of luxatie (ernstige familiekwaal (zus in rolstoel enz.)) maar ze is nu nog hypermobiel dus slaapt of ligt altijd in de kikkertjeshouding of in spaghaat.. Ze is heel sterk in haar armpjes dus nu proberen we daar evenwicht in te krijgen. Want aan alles trekt ze zichzelf op en doet alles vanuit haar romp en armpjes maar niets vanuit haar beentjes zeg maar en daarom vind de fysio het ook zo vreemd dat ze wel van spijltje naar spijltje stapt. Maar omdat ze in haar heupen niet stevig is nog zwabbert ze echt heel erg heen en weer en houdt zich overeind met haar armen.
Hoe gaat het eigenlijk met Mikael en zijn voetjes met de fysio? Heeft hij er altijd zin in? Hier is het vriendelijk lachen en meedoen totdat er een buik aan te pas moet komen...
Gaat zoooooo goed. Ik ben ook elke dag weer verliefd. (zie fototopic...) De darmpjes beginnen zich steeds beter op vast voedsel in te stellen en alleen melkproducten worden geband (ja en soja en ei), maar liga, brood, pasta, aardappels, fruit en groente gaan nu erg goed. Ik introduceer wel nog steeds voorzichtig maar de reactie wordt steeds minder. Eergister met tomaat begonnen en daar heeft ze alleen de eerste nacht een beetje last van gehad. En ze is een echt rapley-kindje. En dat terwijl ik dat niet echt goed kan hebben. Maar, ja als ze anders niets eet...wat moet je dan. Dus nu gaat het brood in kleine stukjes (en soms grote) en dan pakt ze mijn hand om het in haar mond te stoppen. Ik mag het in elk geval zeker niet doen. Met avondeten is dit nog een beetje uittesten, maar ik probeer met d'r mee te denken. En bij de oppas is dit helemaal een ramp. Die is echt van de oude stempel en heeft een hekel aan troep. Maar, ook daar wil ze het echt zelluf doen. Dus nu gaat het wel. Lekker naar buiten en daar kliederen met liga, fruit en brood.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:34 schreef Mibos het volgende:
Wat een mooi meisje heb je daar JSR... En welkom dan als papa!!!
Dat was tegelijk Chaca. Hoe gaat het met Maud nu trouwens?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:10 schreef Moonah het volgende:
Met Thies gaat het uitstekend.
Hij tijgert nog steeds in enorm tempo de hele kamer rond, gaat af en toe wel op handen en knieën zitten wiebelen maar lijkt niet te gaan kruipen, hij kán wel zelf gaan zitten, maar lijkt er het nut niet zo van in te zien, hij klimt op en over van alles, staat dan ook op zijn hele/platte voeten (eerst alleen op de tenen), hij kwebbelt regelmatig de oren van ons hoofd (awawawawaah mamamamaaa papapapaa
), lacht, poept, slaapt, eet alles behalve spinazie, is vrolijk, niet eenkennig, kortom, een superkindje!
Dat was idd ook een beetje mijn idee, ik had ze niet eens van te voren gebeld of ze voor die andere 2 konden zorgen maar was gewoon gegaan, en dan maar zien wat er gebeurt. Iig kan die arts dan naar Julia kijken, want het klinkt idd behoorlijk serieus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:13 schreef Moonah het volgende:
Suzanna, je hoeft je naar mij toe niet te verantwoorden hoor. Maar zoals ík er tegenaan kijk (van achter mijn beeldschermpje weliswaar), zou ik me niet laten afschepen met "We kunnen niet op je kinderen passen." Nee, natuurlijk kunnen ze dat niet, zij hebben ander werk te doen. Maar ik snap niet dat die oudste twee dan niet gewoon mee de spreekkamer mee in kunnen. Boekje, lego, whatever. En anders gewoon zitten en mond dicht. Tja, wellicht kijk ik er veel te naïef tegen aan, maar hallo, ik vind Julia's toestand erg zorgelijk klinken.
Mikael, grote vent!
Fijne dag gewenst morgen, en Nicole.... laat de traantjes maar stromen hoor.
Als dat het ergste is wat er kan gebeuren... Ik weet er alles van, hoe het soms gaat, maar dat interesseert me geen bal op het moment dat de gezondheid van mijn kind in het geding is. Laat je niet weerhouden door schaamte of ergernis, niet in dit geval!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:16 schreef Suzanna het volgende:
Moonah, dat zou misschien wel gekund hebben, maar dat zag ik zelf niet zitten, ik weet hoe ze zich dan gedragen (slecht) als ze zich vervelen. Of constant aandacht vragen, of ruzie maken.
Nog vergeten te vermelden, hij eet ook plakkertjes voor onder de meubels en boomschorsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:41 schreef Moonah het volgende:
Haha die Simon met zijn GSM!
En wat leuk dat hij Thies zegt!
Komen jullie nou ook morgen? Of lukt het niet met je zus?
Tja en dat wennen op het KDV.... lijkt me heel moeilijk. Thies is nog nooit zonder één van ons geweest (nou ja, één keertje, toen ging hij met mijn moeder wandelen).
Nah, datquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:06 schreef Vivi het volgende:
En vannacht had ie een drol uit zijn luier gehaald en door zijn bed gesmeerd, waarna hij er met zijn oor in lag te slapen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, datin combinatie met die drol kan ik bij jou niet zo goed plaatsen..
Nou, het was nog donker en ik zag ineens een zwart ding in zijn bedje, en dacht wtf is datquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:38 schreef Lois het volgende:
OMG ViviSchrok je niet ontzettend toen je hem uit bed haalde?
* etensresten van het scherm afveegtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, het was nog donker en ik zag ineens een zwart ding in zijn bedje, en dacht wtf is dat
dus ik deed *graai*
Nee, nee, zo bedoelde ik het niet - ik kan me er prima in vinden dat kraamzorg instanties die het borstvoedings certificaat (of hoe het ook heet) hebben bepaalde richtlijnen vwb bijvoeden en dergelijken hebben, maar in mijn geval was al op advies van de verloskundige en een lactatiekundige besloten om bij te voeden, dat bleek alleen een dag later lang niet genoeg (om niet te zeggen een druppel op de gloeiende plaat - Ethan had al 5 dagen 0 voeding gekregen, dus die 10cc per voeding was natuurlijk niets) en toen heeft de kraamzorg (wel na telefonisch overleg met de verloskundige overigens) hem die 50cc gegeven. Maar volgens de richtlijnen van de kraamzorginstelling MAG een kraamverzorgster niet eens suggereren om fv te geven of bij te voeden en dat stuit mij behoorlijk tegen de borst, net als dat een kraamverzorgster een boete kan krijgen als ze uberhaupt enige vorm van kunstvoeding bij zich heeft. Al die regeltjes kwamen op mij echt over alsof men liever wil dat je kind uitgedroogd en al in het ziekenhuis beland dan dat hij/zij dan maar wat fv krijgt - alsof het een soort misdaad is ofzo; dat ging mij gewoon iets te ver en ik had daar vantevoren ook niet bij stil gestaan, dus het kwam echt een beetje als een shock / wake-up call over hoe (imo) doorgeslagen de hele bv vs fv situatie isquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef Moonah het volgende:
Je schrijft dat je het belachelijk vindt (oid) dat de kraamhulp niet zelf mag beslissen om over te stappen op KV. Ik vind dat eerlijk gezegd niet meer dan terecht.
Net bij de HA geweest en die denkt ook aan zesde ziekte. Nog een paar dagen aankjken dus (en dan zouden idd morgen of overmorgen vlekjes moeten komen).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef Belana het volgende:
ach Tijn ook al ziekwat sneu toch!
ezra zelfde symptomen en sinds vandaag helemaal onder de vlekjes, dus ik vermoed dat er een vlekjes virus heerst
beterschap!
Dat zal wel niet zo zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:51 schreef Suzanna het volgende:
Maarre, waarom mogen ouders niet zelf beslissen of ze flesvoeding bijgeven??! Dat vind ik dus echt van de gekke.
roodquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:15 schreef PM-girl het volgende:
Wat fijn Beaker! En grappig inderdaad, dat ze ineens heeel hard kunnen gillen bij die eerste spuitjes! En rood worden!
Op zoek naar een andere kinderziekte kwam ik vandaag deze link tegen en die vond ik wel aardig duidelijk eigenlijk:quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Suzanna het volgende:
Mibos, ik moet donderdag idd naar de KA. Eindelijk. Ik vind het echt superlang duren, vandaag heeft Julia echt héél weinig gegeten, wat erin ging was fruit en een beetje pap, maar het meeste kwam er weer veel sneller uit dan het erin ging (met veel moeite wilde ze wel wat hapjes). Gaat dus echt niet lekker met haar... (was vóór ik begon met pap geven al heel huilerig, ik vermoed dat ze geen honger had maar juist heel misselijk was ofzo, arme meid
...
Drinken doet ze wel van de diksap maar melk absoluut niet. Wat is er nou toch met haar... ik vraag me af of ik het beste nú de ka kan bellen (ik krijg haar maar moeilijk te pakken) of gewoon wachten tot donderdag...
Het voelt echt niet lekker omdat het nu nog een stuk slechter gaat dan gisteren. Maar ik vraag me ook af of ze niet gewoon 'niet zo lekker' is, omdat ze nu echt bijna geen honger lijkt te hebben.
aansluitquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:32 schreef Mibos het volgende:
Suus ik zou nu gewoon gaan bellen hoor! Bijna einde werktijd of niet en zeker niet tot donderdag wachten. Anders vanavond gewoon in de auto zetten en naar de HAP. Jullie kwakkelen al zo lang en als de KA dan nog geen indruk maakt dan maar naar een ander ziekenhuis ofzo. Ik persoonlijk vind dat dit al lang genoeg geduurd heeft voor Julia en jullie. Ik zou me daar toch een stampij(ei) gaan staan schoppen al zou het midden in de nacht zijn. Andere kindjes anders gewoon ook mee als manlief niet mee kan en als ze vervelend zijn nou pech dan. Het is een kinderarts dus is heus wel iets gewend hoor. Het is dat je niet in de buurt woont anders had ik me spontaan nu nog als oppas aangeboden. Huppakee bellen met die handel. Bedoel dit overigens niet rottig hoor maar meer als eyeopener...
Straks is er echt iets en dan is het spijt dat je gewacht hebt tot donderdag.
Fijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Suzanna het volgende:
Ik ehb een afspraak voor morgen ipv donderdag, bij een andere ka maar dat is beter dan niets. Bedankt voor het over-de streep-trekken! Het is al zo lang aan de gang dat het dan bijna 'normaal' wordt ofzo. Raar. En ik ga gewoon met drie kinderen, pech. Moet gewoon maar.
Wacht even, hoor.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:11 schreef Suzanna het volgende:
9:30 Mibos...ben benieuwd hoe het gaat morgenochtend! Flink doorpoten...
Ho ho, zo makkelijk kom je er niet vanaf hequote:
Ik deed het alleen als mijn kindje duidelijk ongemakkelijk was, pijn aangaf, of ongewoon mopperig was. Anders zou ik het lekker laten uitkoortsen Beaker, zolang het niet de spuigaten uitloopt natuurlijk.'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Beaker het volgende:
ff snel een vraagje! Jet heeft wat verhoging nav die inenting ( 37.7 ) moet ik haar nou een zetpil geven? Ze wel levendig enzo![]()
Dank!
Ik ook hoor! Ben nog steeds wel moe als ik de volgende ochtend wakker wordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef Mibos het volgende:
Beaker van doorslapen slaap jij bij althans zo heb ik het ervaren...
Hoi! Geeft niks!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, Beaker, jouw PM las ik pas net! Helaas dus nog niet aan kunnen geven bij de kinderarts. Maar bedankt! Het klonk wel aannemelijk, behalve dan dat ze fruit en diksap niet uitspuugt, en pap dus wel. Maar ja, who knows..
Dank je! Nee, bij Julia hebben ze de eerste keer in het zh alleen bloed afgenomen en urine gecontroleerd. Ze spuugde toen bijna niet, maar wilde alleen weinig tot niets drinken. Dus daar dachten ze natuurlijk niet aan. Nu sinds vier weken spuugt ze dus wel regelmatig haar eten uit, en de laatste dagen dus bijna elke keer als ik pap geef.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij Julia nog niet nagekeken dan? Bij Jet werd dat vrijwel direct gedaan!
Heel erg vervelend dat ze moet blijven,maar je zal zien het heeft zin! Heel veel sterkte met afwachten en een dikke kus voor Julia![]()
Suus, wat raar. Zou bijna denken dat er bij jou in huis iets is waar ze op reageert. Hopelijk kunnen ze toch achterhalen wat het is. Verder is de voeding hetzelfde als bij jou thuis neem ik aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb even gebeld hoe het met haar is gegaan sinds ik weg was, en blijkt dat ze bij hun goed gegeten heeft, zo'n 125 ml pap! Niet te geloven zeg. Echt vreemd vind ik dat! Ik lijk bijna een hypochonder zo(maar natuurlijk ben ik blij dat ze goed gegeten heeft hoor
alleen vind ik het zo typisch dat het dan ineens in het ziekenhuis wel goed gaat, ik heb even gevraagd hoe ze het gegeven had en dat was ook niet iets bijzonders ofzo)...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het lijkt me echt hartverscheurend om je kindje te moeten achterlaten in het ziekenhuis, maar wel goed bericht dat ze in ieder geval weer een goede fles heeft gedronken. Nu er nog achter zien te komen wat er met haar aan de hand is.
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Sugar het volgende:
Dat is de wijkverpleegkundige meestal, jellyrose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |