Nee ok...maar in dit geval zat er een centimeters dikke laag in van de sluiting tot halverwege zijn rug. Zittend poepen ook. Klein beetje poep vind ik ook niet erg, maar werkelijk helemaal volgekakt...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:52 schreef chacama het volgende:
[..]
Als ik elke romper die smerig is van poep weg zou gooien, hou ik geen rompers meer over. Krijg ze nu trouwens aan de bovenkant ook niet meer schoon van al het (gal)spuugsel van Maud.
Doe ik. Geluukig is het door het dieet al een stuk minder. Het is alleen als ze iets nieuws krijgt weer meer. En kwijlen komt er nu ook nog bij. Soms moet ik echt ruiken wat het is. Tegenwoordig dus meer natigheid door al het gezever wat ze doet. Fijn hoor tandjes krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama herkenbaar, pas je wel op als ze gal spuugt toch even naar de arts gaan, als ze gal spugen is dat niet goed gaat het ontsteken, zou dan toch o,m zantac oid vragen. eenmaal beschadigt is ehrstel niet meer mogelijk vaak.
En ja het is troep ( zei zij die zo 2 tapijten naar de vernielis heeft, 70 bedlakentjes erdoorheen gejaagd heeft, idem met rompertjhes/shirtjes/jurkjes )
Ja, wist ikquote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Hehehe, dat erger worden met nieuwe voeidng proberen is meer omdat de slokdarm er aan moet wennen en het maagje dan dat ze er niet tegen kunnen vaak ( maar dat wist je vats al)
Hier is er te lang gewacht met de juiste dosis medicatie en daar heeft ze nu blijvend schade aan, gelukkig niet zo erg, maar met water/rijstemelk oid wat zo vloeibaar is is het feest vaak.
over 16 jaar in de kroeg mag ze der cola in dikken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef p_iglet het volgende:
....
En hij wou de consulatiebureau arts best even laten zien hoe goed hij zijn hoofd omhoog kan houden , om vervolgens een mega poepbroek te produceren die nog net niet zijn luier uitliep
Misschien heb ik het helemaal gemist maar waarom is de kidsfysio bij jullie? Wij hebben er hier namelijk ook 1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:06 schreef Mibos het volgende:
Pepijn je gaat lekker hoor!!! En die poepbroeken die ken ik ja of net als je gewogen wordt de weegschaal onderplassen dat is hier favoriet...
Marit lekker hoor af en toe een dutje meedoen. Ik deed dat in het begin ook nog regelmatig...
Mag ik even jompelen? Ja natuurlijk mag dat...
Kaith heeft vanmorgen toen de kidsfysio hier was per ongeluk op haar buik gedraaid voor het eerst. Toen ze het besefte draaide ze meteen weer terug en daarna deed ze het nog een keertje...
je zult vast ik80 bedoelen want ik vroeg het nietquote:Op maandag 30 juli 2007 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
YPPY en chacama![]()
![]()
popples het was een beetje sarcatisch, heb ook geen flauw idee of je cola indikken kuntmaar nee haar slokdarm/maagje kan niet goed met zo enorm vloeibaar omgaan, flesvoeding is toch net iets dikker ( schepje pap erbij )
Dat wat je daar zegt zou zo over Mikael kunnen gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Mibos het volgende:
De fysio houdt nu nog haar heupjes in de gaten omdat ze daar haar spieren nog niet ontwikkeld heeft of gewoon te mobiel is in haar heupjes. Ze heeft gelukkig geen dysplasie of luxatie (ernstige familiekwaal (zus in rolstoel enz.)) maar ze is nu nog hypermobiel dus slaapt of ligt altijd in de kikkertjeshouding of in spaghaat.. Ze is heel sterk in haar armpjes dus nu proberen we daar evenwicht in te krijgen. Want aan alles trekt ze zichzelf op en doet alles vanuit haar romp en armpjes maar niets vanuit haar beentjes zeg maar en daarom vind de fysio het ook zo vreemd dat ze wel van spijltje naar spijltje stapt. Maar omdat ze in haar heupen niet stevig is nog zwabbert ze echt heel erg heen en weer en houdt zich overeind met haar armen.
Hoe gaat het eigenlijk met Mikael en zijn voetjes met de fysio? Heeft hij er altijd zin in? Hier is het vriendelijk lachen en meedoen totdat er een buik aan te pas moet komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |