abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2007 @ 13:55:23 #51
19529 Fendy
True Spirit
pi_51912012
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:52 schreef chacama het volgende:

[..]

Als ik elke romper die smerig is van poep weg zou gooien, hou ik geen rompers meer over. Krijg ze nu trouwens aan de bovenkant ook niet meer schoon van al het (gal)spuugsel van Maud.
Nee ok...maar in dit geval zat er een centimeters dikke laag in van de sluiting tot halverwege zijn rug. Zittend poepen ook. Klein beetje poep vind ik ook niet erg, maar werkelijk helemaal volgekakt...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 13:55:46 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51912020
Beterschap voor Storm. Hoe is het nu met hem?

YPPY, ik vond het ook zo'n mijlpaal, toen we terug van vakantie de box en het bedje omlaag deden. Maar het is echt nodig, want we zijn nu inmiddels in de ik-trek-me-op-aan-iets-en-val-dan-hard-met-mijn-hoofd-op-de-grond-fase aangeland.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:40:34 #53
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51912724
Simon auw!! Eerst zakken op je billen, doet een stuk minder pijn aan je hoofd
  zondag 29 juli 2007 @ 19:54:34 #54
19529 Fendy
True Spirit
pi_51940955
Wat kunnen die kleintjes toch kwijlen zeg
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 29 juli 2007 @ 20:42:43 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51942153
chacama herkenbaar, pas je wel op als ze gal spuugt toch even naar de arts gaan, als ze gal spugen is dat niet goed gaat het ontsteken, zou dan toch o,m zantac oid vragen. eenmaal beschadigt is ehrstel niet meer mogelijk vaak.
En ja het is troep ( zei zij die zo 2 tapijten naar de vernielis heeft, 70 bedlakentjes erdoorheen gejaagd heeft, idem met rompertjhes/shirtjes/jurkjes )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 29 juli 2007 @ 20:46:53 #56
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51942294
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
chacama herkenbaar, pas je wel op als ze gal spuugt toch even naar de arts gaan, als ze gal spugen is dat niet goed gaat het ontsteken, zou dan toch o,m zantac oid vragen. eenmaal beschadigt is ehrstel niet meer mogelijk vaak.
En ja het is troep ( zei zij die zo 2 tapijten naar de vernielis heeft, 70 bedlakentjes erdoorheen gejaagd heeft, idem met rompertjhes/shirtjes/jurkjes )
Doe ik. Geluukig is het door het dieet al een stuk minder. Het is alleen als ze iets nieuws krijgt weer meer. En kwijlen komt er nu ook nog bij. Soms moet ik echt ruiken wat het is. Tegenwoordig dus meer natigheid door al het gezever wat ze doet. Fijn hoor tandjes krijgen.
  zondag 29 juli 2007 @ 20:49:14 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51942360
Hehehe, dat erger worden met nieuwe voeidng proberen is meer omdat de slokdarm er aan moet wennen en het maagje dan dat ze er niet tegen kunnen vaak ( maar dat wist je vats al )
Hier is er te lang gewacht met de juiste dosis medicatie en daar heeft ze nu blijvend schade aan, gelukkig niet zo erg, maar met water/rijstemelk oid wat zo vloeibaar is is het feest vaak.

over 16 jaar in de kroeg mag ze der cola in dikken
  maandag 30 juli 2007 @ 13:25:31 #58
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_51958114
Lotte trekt steeds aan haar haar, herkenbaar bij anderen?
Ze doet zichzelf pijn, maar heeft het niet door. Volgens mij doet ze het alleen als ze moe is.

En ze kan bijna klappen!

_evenstar_ ik wist niet dat je cola kan indikken? kan ze dan niks van vocht zo hebben?
  Jubileum moderator maandag 30 juli 2007 @ 19:08:57 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51966883
Sugar, ik zie net de foto's van Storm in het fototopic en ik vind het loensen heel erg meevallen. Ben je al bij de oogarts geweest vroeg ik me ineens af?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 30 juli 2007 @ 19:19:56 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51967210
Ja, we zijn er geweest, Lois. Ze kon wel zien met het meten dat hij wat wijkt, maar ze vindt dat ook niet verontrustend met deze leeftijd. Toch gaan we nog een keer terug om te bekijken of zijn ogen wel goed zijn. Het kan namelijk daarmee samenhangen en dat is wel goed om te weten. Over ruim 2 weken gaan we dus nog een keer.
Leuk dat je er nog naar vraagt!

Storm is trouwens weer bijna beter. Zijn eetlust is nog niet helemaal terug en hij slaapt nogal slecht, maar in elk geval niet meer die koorts en dat zielige.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 30 juli 2007 @ 19:44:55 #61
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51967952
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Hehehe, dat erger worden met nieuwe voeidng proberen is meer omdat de slokdarm er aan moet wennen en het maagje dan dat ze er niet tegen kunnen vaak ( maar dat wist je vats al )
Hier is er te lang gewacht met de juiste dosis medicatie en daar heeft ze nu blijvend schade aan, gelukkig niet zo erg, maar met water/rijstemelk oid wat zo vloeibaar is is het feest vaak.

over 16 jaar in de kroeg mag ze der cola in dikken
Ja, wist ik

Maar cola indikken. Wat denk je wel. Tegen die tijd drinkt ze bloody mary's. Lekker dik tomatensap met een flinke scheut drank. Of ze gaat aan de Sake (is tenslotte ook van rijst gemaakt).
  maandag 30 juli 2007 @ 19:46:50 #62
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51968013
De opvolger van de breezer kun je vast ook indikken evenstar. Of eigenlijk wil ik niet weten wat ze dan gaan drinken.

Goed dat Storm weer aan de beterende kant is.

Anna kan zich optrekken en dan gaan staan. Echt schattig als ze dat doet, ze durft nog niet zelf naar beneden.

Vanmiddag heb ik een naaimachine gekocht, die oude zat echt bijna geen leven meer in. Kan ik me uitleven op de babykleertjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 30 juli 2007 @ 20:05:36 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51968675
YPPY en chacama

popples het was een beetje sarcatisch, heb ook geen flauw idee of je cola indikken kunt maar nee haar slokdarm/maagje kan niet goed met zo enorm vloeibaar omgaan, flesvoeding is toch net iets dikker ( schepje pap erbij )
pi_51970745
Ja hoor cola kun je prima indikken
Bier en whisky trouwens ook
Dat kan zelfs prima door een tuitbeker als je dat zou willen.
ervaring opgedaan daarmee op wielewaal (gehandicapten) vakanties
pi_51981527
Een goedemorgen!
Yppy, wat leuk dat jij zo goed met een naaimachine overweg kunt !
ik zou dat graag willen, maar ik word al gek als ik een broek korter moet maken
voor mij dus geen leuke zelfgemaakt kinderkleertjes

Vannacht een huil-nacht gehad, nouja..,. ik viel na 2uur eindelijk in slaap geloof ik
Ze maakt het nu weer helemaal goed door te liggen brabbelen in de box!
Zo leuk om te zien dat ze qua ontwikkeling de ene dag opeens weer zo veel meer lijkt te doen dan de dag ervoor!

Ik kreeg van een vriendin een pittenzak/teddybeer
die nu warm op haar buikje ligt.... en binnen een minuut kwamen er giga-scheten uit dat lijfje !
Als het maar oplucht he?

Fijne dag allemaal, de eerste mooi-weer-dag van hopelijk een lange mooi-weer-periode!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:08:18 #66
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51983282
Ja ook een goedemorgen! Anna is weer in diepe rust, heerlijk hoor, ik kan er uren naar kijken.
Maare....dat mooie weer: hier niet hoor. Ik wilde gaan wandelen, maar denk dat het er weer niet inzit vandaag!
Ga zo de hond uitlaten (met de babyfoon op zak) en daarna die frummel eens in bad doen. We doen het rustig aan vandaag...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51984451
Memmel, er komt mooi weer aan hoor!
Komende dagen kun je nog heel wat afwandelen.

Trouwens mooie site heb je van Anna!

Och die Ilse, beetje last van het buikje

Hier alles oke, geen nieuws! (is goed nieuws he)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51984530
baby-foon mee !
dat is nog eens een slim idee !
Hier kunnen we de hond heerlijk laten rennen in weilanden vlak achter het huis,
dat moet waarschijnlijk qua bereik wel haalbaar zijn!

*marit gaat wandelschoenen aan doen*
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:28:11 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51985390
Onze babyfoon haalt 300 m, dus da's net genoeg om de straat uit te lopen, plas doen en weer terug. Wij wonen in een flat, over een maand of 5 hebben we ook een huis met een tuin in een parkgebied!

Hoe is jullie hond met Ilse? Onze Luna is helemaal blij met Anna.

xxxKarinxxx: dank je wel!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51985635
Daiko is erg nieuwsgierig..maar ook nog zo jong (net 1) dat hij beetje over-enthousiast is!
Erg opletten geblazen voor ons dus, maar het gaat goed.
Huilen oid doet hem niets gelukkig !
pi_51991932
Het mooie weer is ook in Den Haag aangeland. Dus Memmel hopelijk heb je vanmiddag al heerlijk gewandeld met Anna.
Wij zijn via een grote omweg naar het consultatiebureau gewandeld net.

Pepijn is helemaal goedgekeurd. Meneer is nu 4 weken en 1 dag oud, weegt 4560 gram en is 54,5 cm lang.
Bij zijn geboorte 3790gram en ongeveer 51/52 cm.

En hij wou de consulatiebureau arts best even laten zien hoe goed hij zijn hoofd omhoog kan houden , om vervolgens een mega poepbroek te produceren die nog net niet zijn luier uitliep
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:12:17 #72
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51995365
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef p_iglet het volgende:
....

En hij wou de consulatiebureau arts best even laten zien hoe goed hij zijn hoofd omhoog kan houden , om vervolgens een mega poepbroek te produceren die nog net niet zijn luier uitliep

En ja we hebben vandaag even gewandeld. Naar de markt en weer terug. Misschien vanavond nog even wandelen op het strand met de hond. Heerlijk hoor!
pi_51996035
Hahahaha Pepijn.. goed gedaan jochie !

Ik heb vanmiddag heerlijk uurtje kunnen slapen, wat voelde dat lekker zeg!
De batterijen heb ik net in de babyfoon gedaan, dus ik ga even richting het veld!
pi_52020283
Pepijn je gaat lekker hoor!!! En die poepbroeken die ken ik ja of net als je gewogen wordt de weegschaal onderplassen dat is hier favoriet...

Marit lekker hoor af en toe een dutje meedoen. Ik deed dat in het begin ook nog regelmatig...

Mag ik even jompelen? Ja natuurlijk mag dat...

Kaith heeft vanmorgen toen de kidsfysio hier was per ongeluk op haar buik gedraaid voor het eerst. Toen ze het besefte draaide ze meteen weer terug en daarna deed ze het nog een keertje...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52023036
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:06 schreef Mibos het volgende:
Pepijn je gaat lekker hoor!!! En die poepbroeken die ken ik ja of net als je gewogen wordt de weegschaal onderplassen dat is hier favoriet...

Marit lekker hoor af en toe een dutje meedoen. Ik deed dat in het begin ook nog regelmatig...

Mag ik even jompelen? Ja natuurlijk mag dat...

Kaith heeft vanmorgen toen de kidsfysio hier was per ongeluk op haar buik gedraaid voor het eerst. Toen ze het besefte draaide ze meteen weer terug en daarna deed ze het nog een keertje...
Misschien heb ik het helemaal gemist maar waarom is de kidsfysio bij jullie? Wij hebben er hier namelijk ook 1
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_52028415
Vandaag kwam de kapper om mijn vriend en mij te knippen, en ze heeft meteen Meike maar even geknipt!!
De nekhaartjes alleen hoor, dan krult het nog even iets mooier op, haha
Meike vond het wel oke, zat lekker op schoot met een rammeltje!

Meteen maar een plukje in dr fotoalbum gedaan!

Vind het wel wat hoor, 5 maand, en nu al naar de kapper!! haha
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:46:15 #77
94046 PM-girl
pi_52028811
De kapper, dat doe ik als hij jarig is geweest, nu is het nog een baby met babyhaar

Mibos, wat goed, zomaar rollen!
*
pi_52037498
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:05 schreef _evenstar_ het volgende:
YPPY en chacama

popples het was een beetje sarcatisch, heb ook geen flauw idee of je cola indikken kunt maar nee haar slokdarm/maagje kan niet goed met zo enorm vloeibaar omgaan, flesvoeding is toch net iets dikker ( schepje pap erbij )
je zult vast ik80 bedoelen want ik vroeg het niet
mama van 3 kids!
pi_52037746
Ben ook helemaal blij eindelijk draaien... Staan en door de box heen stappen doet ze wel maar volgens de fysio is rollen en kruipen en buikliggen ook goed voor het fijne motoriek maar ze heeft het bijna negen maanden lang niet gedaan of getracht. En nu gisteren twee keer per ongeluk en daarna natuurlijk niet meer maar mijn lief heeft het ook gezien omdat hij vrij is dus hij ook weer helemaal trots.

MeNicole de kidsfysio komt hier al vanaf dat Kaith 8 weken oud is. Ze is geboren met een vacuumpomp en daardoor negeerde ze haar hele linkerkant (arm/been/hoofd) en had ze een banaantjeshouding en een sterke (lees alleen maar) voorkeur naar rechts. Waardoor haar hoofdje afvlakte en de fysio komt nu nog 1 keer in de 14 dagen. Eerst iedere week en dat bouwt ze nu terug af naar 1 keer in de 4 weken totdat ze een jaar is en dan gaan we verder kijken. Banaantjeshouding is er alleen nog als ze echt overstuur is (niet vaak) maar heel af en toe en links gebruikt ze nu ook alles eigenlijk wel alleen liep links haar armpje of beentje altijd twee tot drie weken achter op rechts. Ze heeft er verders geen last van gehad maar er zat duidelijk een verschil tussen links en rechts.

Ze hebben in het begin ook haar nekje gekraakt en daarna werd ze iets soepeler en nu zwaait en doet ze alles met beide kanten. De fysio houdt nu nog haar heupjes in de gaten omdat ze daar haar spieren nog niet ontwikkeld heeft of gewoon te mobiel is in haar heupjes. Ze heeft gelukkig geen dysplasie of luxatie (ernstige familiekwaal (zus in rolstoel enz.)) maar ze is nu nog hypermobiel dus slaapt of ligt altijd in de kikkertjeshouding of in spaghaat.. Ze is heel sterk in haar armpjes dus nu proberen we daar evenwicht in te krijgen. Want aan alles trekt ze zichzelf op en doet alles vanuit haar romp en armpjes maar niets vanuit haar beentjes zeg maar en daarom vind de fysio het ook zo vreemd dat ze wel van spijltje naar spijltje stapt. Maar omdat ze in haar heupen niet stevig is nog zwabbert ze echt heel erg heen en weer en houdt zich overeind met haar armen.

Beetje lang maar het gaat dus supergoed.

Hoe gaat het eigenlijk met Mikael en zijn voetjes met de fysio? Heeft hij er altijd zin in? Hier is het vriendelijk lachen en meedoen totdat er een buik aan te pas moet komen ...
pi_52037879
Oja Karin je moet foto's maken dat is echt leuk voor later. Hier was Kaith ook 5 maanden en ze zat echt super te genieten van het gefrut aan haar hoofdje.

PM als ik hier moest wachten tot een jaar dan hadden we al een paardenstaart gehad denk ik
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:31:42 #81
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52040467
Ik heb toen Anna twee weken was al een lok afgeknipt...Maar dat haar blijft maar groeien, ik denk dat als Anna 5 maanden is, we ook bij de kapper zitten!!! Leuk toch. Elke dag lekker miepen met haarlotion enzo.
pi_52040475
Mibos, wat fijn dat het zo goed gaat met Kaith
En rollen is zoooo leuk (alleen wil Meike nog niet terug rollen, en dan ligt ze op haar buik te brullen!!)

Tijdens het knippen zat Meike bij mij op schoot met speen en speelgoed, en mijn vriend heeft het hele gebeuren gefilmd!

Memmel, dat denk ik ook wel, dat Anna ook wel vroeg naar de kapper kan!
Heeft ze nog geen knipjes oid in dr haartjes?
Meike had met een week of 6 al een knipje in dr haartjes (wel voorzichtig met de fontanel)
pi_52040582
O ja, wie weet er nog een leuke baby-cd?
Ik heb Woezel en Pip al voor Meike, die is erg leuk
Maar zijn er nog meer leuke muziekjes voor die ukjes?
pi_52042403
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Mibos het volgende:

De fysio houdt nu nog haar heupjes in de gaten omdat ze daar haar spieren nog niet ontwikkeld heeft of gewoon te mobiel is in haar heupjes. Ze heeft gelukkig geen dysplasie of luxatie (ernstige familiekwaal (zus in rolstoel enz.)) maar ze is nu nog hypermobiel dus slaapt of ligt altijd in de kikkertjeshouding of in spaghaat.. Ze is heel sterk in haar armpjes dus nu proberen we daar evenwicht in te krijgen. Want aan alles trekt ze zichzelf op en doet alles vanuit haar romp en armpjes maar niets vanuit haar beentjes zeg maar en daarom vind de fysio het ook zo vreemd dat ze wel van spijltje naar spijltje stapt. Maar omdat ze in haar heupen niet stevig is nog zwabbert ze echt heel erg heen en weer en houdt zich overeind met haar armen.

Hoe gaat het eigenlijk met Mikael en zijn voetjes met de fysio? Heeft hij er altijd zin in? Hier is het vriendelijk lachen en meedoen totdat er een buik aan te pas moet komen ...
Dat wat je daar zegt zou zo over Mikael kunnen gaan Dat vanuit de romp en de armpjes en niet vanuit de beentjes doet Mikael dus ook. Daar zijn zu nu mee bezig. Ze wil graag dat als ie gaat staan eerst op zijn knietjes gaat en dan gaat staan. Maar Mikael doet vauit zithouding met zijn armen optrekken. Dat is nu eigenlijk het voornaamste. We hebben foto's laten maken van de heupen omdat ie echt heel lenig is (dus ook spagaat en kikkerstand) omdat de fysio er niet helemaal zeker van was of daar wel alles goed is. Maar dat is gelukig wel het geval.
We zijn nu zo ver dat Mikael op het bed wel kan kruipen, maar op de grond doet ie net of ie achterlijk is en begint te krijsen. Dat durfd ie dus blijkbaar nog niet. Maar hij loopt nu bijna dus ik denk dat we met de fysio binnenkort wel klaar zijn.
Liefde
pi_52043370
Wij denken ook niet dat Kaith echt gaat kruipen hoor! Ze komt er op haar kont ook wel ...

Hier ook foto's en geen botafwijkingen te zien bij de heupjes gelukkig en nu met fysio en zelf veel oefenen. De knietjes trainen doen we hier zo. Ik of lief zitten met de benen wijd gestrekt en zetten Kaith op haar knietjes aan de ene kant van mij/zijn been en een favoriet speelgoedje aan de andere kant en dat moet ze dan pakken. Zodra ze het te pakken heeft schuift ze meteen onderuit en ligt dan heel moeilijk met haar buik plat op de grond en de hoofd nog half op het been. Ze vind het leuk voor twee tellen en als ze daar echt geen zin in heeft pakt ze gewoon helemaal niets en denkt bekijk het maar.
pi_52043761
Ja met Mikael doen we dat ook zo. Maar die is zo vlug dat hij sneller zijn benen onder zijn kont heeft voordat we hem op de knietjes kunnen zetten. Dus tis hier nog wel eens ruzie
Liefde
pi_52043804
Jellyrose, welkom met je zoon!
Gefeliciteerd hoor!

( *op zoek gaat naar de andere nieuwe babies).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52043935
Ah, Stiemie een dochter! Gefeliciteerd met Linde!

En Marlieske van harte met Isa!

Dames nieuwbakken moeders, dat jullie maar heerlijk mogen genieten van jullie mooie kindertjes! En onthoud bij tegenslag: Het wordt alleen maar leuker!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52044717
Thies is er weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:04:54 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52044760
Ja, welcome back, Thies!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52045029
Anna is helemaal gek van een sesamstraat cd.

Pluizig en blauw, ja wij zijn pluizig en blauauauauw. En oranje!

Zoek het maar uit, zoek het maar uit, als je het even niet meer weet, zoek het maar uit.
*OUD heilige*
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:27:09 #92
94046 PM-girl
pi_52052873
Thies!

Oja, sesamstraat! Eens kijken of thuis die lp daarvan nog staat Dat zal hier ook wel een hit zijn!
*
pi_52055210
oehhh die sesamstraat cd wil ik ook!!!

pluizig en blauw is nog uit mijn kindertijd zelfs ik had t op een bandje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:45:38 #94
103793 kozakken
Living the life
pi_52055266
Peuter cd 1 (alleen muziek) en 2 (met teksten) van Babette Harms

Echt...
Jonne is nu drie en ik vind ze ook nog steeds leuk om naar te luisteren

(Ook gewoon via bv bol te bestellen )
pi_52055950
Sesamstraat is idd erg leuk! (net even wat geluisterd)

En die van Kozakken lijkt me ook wel een goeie!
pi_52072865
hallo,

ik ben 24 mei vader geworden van een prachtige dochter, inmiddels is ze al weer 10 weken oud.
om maar direct met de poepverhalen te beginnen: ze poept nu een keer in de twee a drie dagen en dan doet ze het ook goed. de paar uurtjes voordat het zover is merk je echt dat ze flink aan het persen is (en de windjes stinken ook behoorlijk). flesvoeding/borstvoeding is ongeveer 50/50.
sinds een paar dagen is ze druk bezig met het ontdekken van haar handjes, gisteravond zat ze zelfs heel aandachtig te kijken naar haar vingertjes, om daarna met volle overtuiging haar hand op m'n wang te leggen en daarna m'n neus maar eens vast te pakken (en vast te houden).
ze groeit erg goed, inmiddels is ze 61 centimeter, ongeveer een centimeter per week er bij sinds de geboorte en 5860 gram, ruim twee kilo aangekomen dus in tien weken tijd.
volgens het consultatiebureau is Noris een sterk meisje en mogen we haar al een keer of 5, 6 per dag op haar buik leggen.
's avonds wil ze nog wel eens een flinke huilbui hebben, om alle spanningen van zich af te huilen. binnen het kwartier gaan haar armpjes van 'gebalde vuistjes' naar lekker relaxed langs haar lichaam. verder is ze echt extreem makkelijk. tussen 6 en 7 's avonds een voeding, met tussendoor een badje, vanaf half 9 ligt ze dan wel te slapen en krijgt ze om half 12 nog een fles (met haar ogen dicht). en dan tukt ze in een keer door tot een uur of 6 's ochtends.
en veel vrolijker dan Noris gaat bijna niet. vooral vlak na het eten en vlak na het wakkerworden zijn haar lachjes megagroot, erg leuk.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:08:37 #97
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52075103
JSR, je klinkt verliefd. Mooi. Het lijkt me een heerlijk meisje. Mogen we d'r ook bewonderen....
pi_52075639
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:34:16 #99
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52075676
* smelt * wat een mooi poppetje heb je. Met twee heldere kijkertjes. En die glimlach....
pi_52075677
Wat een mooi meisje heb je daar JSR... En welkom dan als papa!!!

Dat was tegelijk Chaca. Hoe gaat het met Maud nu trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')