Hun 23e? Al komt het ook wel voor dat avondgemopper muteert naar algeheel gemopper.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vanaf welke leeftijd houden kleine meisjes op met avond gemopper?
Is dit een voorspelling over de motorische ontwikkeling van mijn zoon?quote:
Ik voorspel dat het zal gebeuren op de eerste dag van Septemberquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is dit een voorspelling over de motorische ontwikkeling van mijn zoon?![]()
Hmzz..Jayden is nu 5 en een halve maand, moppert eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:43 schreef Vivi het volgende:
Avond gemopper nog steeds alom aanwezig hier met 6 mnd. Ik heb dan ook geen meisje
Die van mij is ook ultra makkelijk, alleen 's avonds heeft ie wat moeite om afscheid te nemen van de dag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hmzz..Jayden is nu 5 en een halve maand, moppert eigenlijk helemaal niet.
Ook als hij nog wakker is en in bed gelegd wordt weet ie zelf zijn speentje te vinden en in zijn mond te stoppen als dat toevallig ook ergens in bed ligt en valt ie lief in slaap
uiteraard moeten we hem dan wel instoppen omdat hij dan een paar rondjes gedraaid heeft, maar toch.
Makkelijk joch is het
We zijn met groente begonnen, had ergens gelezen dat voor fruit de darmpjes nog wat rijper zouden moeten zijn ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook geen avondgemopper
Als ze moppert doet ze dit als ze net in bed ligt, maar valt dan meestal wel gauw in slaap.
Wat kan Jayden goed eten zeg!
Eet hij ook al fruit, of zijn jullie met groente begonnen?
hoezo ranzig? jij eet toch ook groente?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
We zijn met groente begonnen, had ergens gelezen dat voor fruit de darmpjes nog wat rijper zouden moeten zijn ofzo
Daarnaast beter maar beginnen met de ranzige meuk, de lekkere fruithapjes maar wat later enzo
Groen te?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef Popples het volgende:
[..]
hoezo ranzig? jij eet toch ook groente?
Tsja, ik ben van indonesische komaf, dus geen kruiden = niet lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:58 schreef Popples het volgende:
fendy ik vind het wel lekker. maar dat komt omdat wij zelf ook nooit geen zout ofzo er op doen.
nu met aardappel, groenten en melk lekker smeuig maken is het echt wel lekker hoor.![]()
haha. ach het lekkere komt nog hoor. yummie indonesisch eten mijn moeder kookt het ook altijd. als je dat gewend bent dan is het idd niet lekke.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tsja, ik ben van indonesische komaf, dus geen kruiden = niet lekker
Klopt. Fruitzuren kunnen de darmflora weer aantasten en dus weer kramp en zo veroorzaken. Daarom wordt geadviseerd om met groente te beginnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
We zijn met groente begonnen, had ergens gelezen dat voor fruit de darmpjes nog wat rijper zouden moeten zijn ofzo
Daarnaast beter maar beginnen met de ranzige meuk, de lekkere fruithapjes maar wat later enzo
Die kun je gewoon los kopen. Das het leuke aan die bekers.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef PM-girl het volgende:
Leuk, zo'n rietjesbeker van Nuby. Hier is het bovenkantje van het rietje kapotgekauwd en nu lekt hij dus....
+2 herkenbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Memmel het volgende:
Waarom poept een baby altijd meer dan de luier eigenlijk aankan?
En waarom zijn er geen Pampers 1,5? De 1 is te klein en de 2 zit tot aan haar oksels.
En waarom is het zo vreselijk lachen om met je voet in een poepluier te stampen als mama even niet kijkt?
Ik ga een dutje doen...![]()
Sluit zich geheel bij deze post aan. Waarbij ik nog toevoeg....quote:
Deel 1 ben ik met je eens... net ook weer poep tot aan zijn okselsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Memmel het volgende:
Waarom poept een baby altijd meer dan de luier eigenlijk aankan?
En waarom zijn er geen Pampers 1,5? De 1 is te klein en de 2 zit tot aan haar oksels.
En waarom is het zo vreselijk lachen om met je voet in een poepluier te stampen als mama even niet kijkt?
Ik ga een dutje doen...![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tsja, ik ben van indonesische komaf, dus geen kruiden = niet lekker
Ik had het laatst ook met een rompertje wat Jay van de tante van mijn moeder had gekregen, leuk ding met de tekst "Snits" erop.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kletserdeklets.....gaat snel hiero!!
Haha die poepfabriekjes hier ook! Meike kan er ook wat van. Ze poept het liefst zittend of in dr slaap. Pas nog, fles net leeg, even boeren....gaat mevrouw even flink poepen. Dus ik denk ik leg haar even neer, zittend poepen lijkt me niet echt makkelijk. Maar daar dacht ze anders over, ze stopte er abrupt mee. Dus maar weer zittend op schoot verder....
Resultaat, poep tot halverwege de rug, en haar mooie rompertje helemaal eronder.
Ik krijg het er niet meer goed uit!
Tips?
Als ik elke romper die smerig is van poep weg zou gooien, hou ik geen rompers meer over. Krijg ze nu trouwens aan de bovenkant ook niet meer schoon van al het (gal)spuugsel van Maud.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik had het laatst ook met een rompertje wat Jay van de tante van mijn moeder had gekregen, leuk ding met de tekst "Snits" erop.
Volgekakt, dus weggepleurd, ga ik niet al te veel moeite insteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |