abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:08:57 #251
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52197037
Ik heb even gebeld hoe het met haar is gegaan sinds ik weg was, en blijkt dat ze bij hun goed gegeten heeft, zo'n 125 ml pap! Niet te geloven zeg. Echt vreemd vind ik dat! Ik lijk bijna een hypochonder zo (maar natuurlijk ben ik blij dat ze goed gegeten heeft hoor alleen vind ik het zo typisch dat het dan ineens in het ziekenhuis wel goed gaat, ik heb even gevraagd hoe ze het gegeven had en dat was ook niet iets bijzonders ofzo)...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:09:42 #252
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52197064
Breek even in zonder op iedereen te reageren maar wilde even Suus een hart onder de riem steken.
Wat goed dat ze opgenomen is en dat ze weer gaan onderzoeken, ik hoop voor jullie allemaal dat er eindelijk meer bekend word en dat het arme kleine meisje weer beter word!

Heel veel succes en sterkte vannacht en de komende dagen...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:10:22 #253
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52197085
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef Beaker het volgende:

[..]

Hebben ze dat bij Julia nog niet nagekeken dan? Bij Jet werd dat vrijwel direct gedaan!

Heel erg vervelend dat ze moet blijven,maar je zal zien het heeft zin! Heel veel sterkte met afwachten en een dikke kus voor Julia
Dank je! Nee, bij Julia hebben ze de eerste keer in het zh alleen bloed afgenomen en urine gecontroleerd. Ze spuugde toen bijna niet, maar wilde alleen weinig tot niets drinken. Dus daar dachten ze natuurlijk niet aan. Nu sinds vier weken spuugt ze dus wel regelmatig haar eten uit, en de laatste dagen dus bijna elke keer als ik pap geef.

Enne, iedereen hier bedankt voor jullie medeleven weer!
pi_52197289
Suus wat fijn dat er nu echt actie lijkt ondernomen te worden en wees blij dat je niet tot donderdag hebt gewacht. Knuffel voor jullie allemaal en wat zegt je man ervan? Kan hij niet een paar daagjes vrij nemen ofzo zodat jij of hij bij Juul is en een van jullie thuis?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:17:58 #255
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52197321
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb even gebeld hoe het met haar is gegaan sinds ik weg was, en blijkt dat ze bij hun goed gegeten heeft, zo'n 125 ml pap! Niet te geloven zeg. Echt vreemd vind ik dat! Ik lijk bijna een hypochonder zo (maar natuurlijk ben ik blij dat ze goed gegeten heeft hoor alleen vind ik het zo typisch dat het dan ineens in het ziekenhuis wel goed gaat, ik heb even gevraagd hoe ze het gegeven had en dat was ook niet iets bijzonders ofzo)...
Suus, wat raar. Zou bijna denken dat er bij jou in huis iets is waar ze op reageert. Hopelijk kunnen ze toch achterhalen wat het is. Verder is de voeding hetzelfde als bij jou thuis neem ik aan.
pi_52197525
Suzanna, Jet at in het ziekenhuis ook heel erg goed en wij dachten echt dat we gewoon de fles niet goed gaven dat is natuurlijk niet zo er is wel degelijk iets aan de hand met Julia!
Julia heeft toch een koemelk allergie? ( als ik het goed heb? ) Krijgt ze speciale pap of gewoon die je in de winkel kan kopen?
Jetje krijgt nu naast de bv ook Friso Allergy-care en dat kun je volgens mij ook klaar maken als pap Misschien kun je vragen in het ziekenhuis of ze haar dat eens willen geven?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:31:22 #257
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52197755
Beaker, dat is niet bewezen dat ze KMA heeft, ze dronk in het zh de vorige keer de Nutrilon wél ineens heel goed. Dus sindsdien krijgt ze die gewoon, en geen hypoallergene voeding. Vreemd he. Misschien ligt het echt aan ons huis (maarre eigenlijk kan dat niet, want we komen zondags altijd bij vrienden en daar eet ze ook vreselijk slecht en heeft afgelopen zondag ook zichzelf helemaal ondergespuugd).... geen idee.
pi_52197928
Zou het ook niet zo zijn dat een totale verandering (dus, geen papa en mama, niet thuis, ander eten) opeens doet eten?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:39:17 #259
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52198009
Ze krijgt hetzelfde te eten, Nutrilon met Nutrix. Ze doen eerst precies hetzelfde als ik thuis...om te kijken hoe dat gaat. Maarreh, geen idee, wie weet...
pi_52198070
Nou dat lijkt me anders hoogst irritant, je denkt het als moeder het allerbeste te kunnen, en dan gaat het bij een ander ineens goed.....
Dat moet toch haast wel toeval zijn...

Hebben ze al enig idee hoe lang Julia moet blijven?
Sterkte hoor Suzanna, het is wel een gedoetje hoor met jullie kleine meisje, zkh in en uit....
Ik hoop dat ze snel weer aansterkt, en goed gaat eten!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:53:21 #261
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52198396
Jeetje Suus, dat zou mij ook flink aan het twijfelen maken. Vetrouw op dat wat je weet. Je weet dat ze spuugt. Je weet dat het geen verzinsels zijn en het enige wat ik nog kan bedenken. Neem de lepel mee waar ze thuis van eet, misschien raakt die haar tong op een verkeerde manier waardoor het kokhalsreflex wordt getriggerd.... Ik probeer mee te denken.
pi_52198454
Suzanna, bij ons was het de test. Nutrilon geven en kijken hoe ze erop reageerd, spugen dus! Daarna die Friso geprobeerd en niks aan de hand! In het ziekenhuis kunnen ze ook voedingen uitproberen om te kijken waar ze het beste op reageerd
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 14:55:22 #263
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52198471
Jeetje Suzanna wat goed dat je toch bent langsgeweest dan bij de KA. Het lijkt me echt hartverscheurend om je kindje te moeten achterlaten in het ziekenhuis, maar wel goed bericht dat ze in ieder geval weer een goede fles heeft gedronken. Nu er nog achter zien te komen wat er met haar aan de hand is. Veel sterkte zo zonder jullie meisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_52199114
Suzanna, fijn je vandaag terecht kon en dat er actie wordt ondernomen. Veel sterkte met alles
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:44:38 #265
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52199854
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het lijkt me echt hartverscheurend om je kindje te moeten achterlaten in het ziekenhuis, maar wel goed bericht dat ze in ieder geval weer een goede fles heeft gedronken. Nu er nog achter zien te komen wat er met haar aan de hand is.
Heel veel sterkte Suzanna!!

Ethan heeft vannacht van 22:30 tot 03:00 en van 03:30 tot 08:30 geslapen! (oh.. de dingen waar je opeens enthousiast van wordt.. ) Ik ben helemaal in m'n nopjes en hij lijkt sinds gisteren ook niet echt meer last van krapmjes te hebben gehad, misschien had hij toch ook een beetje last van de warmte ofzo.

Morgen komt de cb-mevrouw op bezoek (is dat eigenlijk een arts of verpleegster of meer een non-medisch persoon?) en ik ben erg benieuwd hoe het nu met z'n gewicht gaat
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:46:56 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52199928
Dat is de wijkverpleegkundige meestal, jellyrose.

Ik vind je sig zo grappig. Dat is echt zo'n mooie oneliner van vroeger.

Suzanna! Bah, Julia achter moeten laten. Maar echt: wel heel goed dat je actie hebt ondernomen en dat ze goed naar haar gaan kijken. Want waar het ook aan ligt, het moet nu maar eens afgelopen zijn, toch? Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:51:21 #267
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52200063
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Sugar het volgende:
Dat is de wijkverpleegkundige meestal, jellyrose.
Dank je Ik vind dat echt zo jaren 50 klinken.. wijkverpleegkundige - ik zie dan ook echt zo'n zuster Klivia op de fiets voor me ofzo

Hihi.. het is ook zo'n heerlijke film en ik vond die quote wel toepasselijk qua zwangerschap!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52202025
Oh Suus... julia weer in het ziekenhuis lees ik, wat vervelend !!
ongelooflijk zeg, dat ze daar verdorie opeens wel wat binnen houdt!
ik zou ook bang zijn dat mensen denken dat je de boel verzonnen hebt!
Maar, ik kan me niet indenken dat iemand dat denkt hoor!
Dus, niet bang voor zijn.

Sterkte!!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:14:56 #269
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52202400
Dank jullie wel weer!
Ik zei net tegen m'n moeder dat ik eigenlijk wel over de streep ben getrokken door jullie om de kinderarts gisteren te bellen. Ben blij dat ik het gedaan heb. Bedankt jongens!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:28:11 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_52204184
Suus, heel veel succes met Julia. Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt wanneer het in het zkh wel lukt en thuis niet. Sterkte!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Jubileum moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 19:45:04 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52206376
Suzanna heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52206833
he jeetje Suus, toch weer opgenomen..
sterkte en beterschap met je meisje!!

ennuuh goed dat je gister gebeld hebt!!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:56:23 #273
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52206850
Ik ga nu naar het zh, ik laat jullie morgenmiddag wel weten hoe het gaat. Dag allemaal!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:59:04 #274
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52206949
Las in het update topic dat Julia is opgenomen. Suzanna, sterkte. Ik hoop dat je meisje snel weer thuis is.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_52207561
Ja ik ook.. Jeetje Suus was het nu al die tijd niet zo best gegaan??
Veel sterkte en een dikke kus voor je meisje
pi_52207897
Arme Julia, weer in het ziekenhuis Sterkte ermee Suzanna
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:32:23 #277
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52208071
Sterkte Suzanna. Hopelijk kunnen jullie Julia snel weer mee naar huis nemen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:24:09 #278
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52209670
Suzanna, ik hoop echt dat er vlug duidelijkheid is nu!Goed dat je gebeld hebt nog gisteren.

Euhm, ja, Simon sliep goed uit vanmorgen, na drie slaappauzes vannacht, daar was ik niet zo duidelijk in geloof ik
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52210591
Sterkte Suzanna..
pi_52210611
Ik vind het super dat je naar de KA bent geweest Suzanne. Hoop dat jullie vannacht allebei goed hebben geslapen. Vreemd dat Julia nu wel beter eet, maar ook wel fijn. Sterkte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:54:56 #281
103793 kozakken
Living the life
pi_52210671
Sterkte Suzanna!!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:55:13 #282
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52210685
Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er met Julia is, hopelijk kan je wel slapen vannacht Suzanna!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:21:27 #283
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52211656
Suzanna
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:56:28 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_52212918
lieve suzanna, wat een toestand toch met je meisje. ik hoop heel erg dat ze iets kunnen vinden wat het veroorzaakt en dat er dan iets aan gedaan kan worden. ik wens jou en je man sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_52213027
Je kleine meisje weer het ziekenhuis in Suzanna.
Gelukkig gaat er nu goed naar gekeken worden en hopelijk wordt de oorzaak ook echt gevonden deze keer! Ik wens jullie veel sterkte toe.
pi_52219926
Suus een knuffel voor jullie allebei...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:57:02 #287
103793 kozakken
Living the life
pi_52221882
Romme is dinsdagmiddag uit de box gekukelt. Recht op zijn hoofd
"Jaaaa", vroeg mijn schoonmoeder, "Had je niet kunnen vertellen dat hij in de box gaat staan".
Eh... Als ik dat had geweten wel
Dus in vliegende vaart de box en zijn bedje laag.
En heel gezellig er 's nachts maar een paar keer uit geweest voor de wekservice

Dus: Hij staat!!! Beide foto's wat onscherp, maar dat koppie
Nadat hij uit de box was gekukelt, maar voordat we de box lager hebben gezet. En de arm voor 't grijpen net buiten beeld

Vanmorgen
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:05:50 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_52223837
Romme wat goed en dat trotse koppie
stormy waters...
sailin'
pi_52224434
Romme, wat goed
Het is net of hij een paars strikje in zijn haar heeft
  Jubileum moderator donderdag 9 augustus 2007 @ 12:34:58 #290
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52224706
Hij kijkt inderdaad helemaal trots! Goed zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:37:31 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52224774
Romme wat goehoed.

Suus, al weer thuis?
pi_52226813
Romme wat kijk je er lekker blij bij goed hoor!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:49:11 #293
103793 kozakken
Living the life
pi_52226884
Nog een foto ervan. Gewoon omdat ik hier zo goed dat ontdekken van de wereld zie.
Je ziet hem gewoon denken en kijken "Goh.. Wat zie ik daar toch allemaal:? "

pi_52227183
Ja, ik ben weer thuis. Mijn moeder gaat nu naar Julia, vanavond ga ik weer en komt mijn man ook later.

Gaat nu wel goed met Julia, ze heeft sinds vanochtend niet gespuugd, maar ook héél weinig gegeten helaas. Ze willen het nog tot morgenochtend aankijken op deze manier en dan gaan kijken wat ze verder doen.
Gisteravond hadden ze haar een heel bord pap gegeven en toen ook nog groentehap geprobeerd en dat kwam er natuurlijk allemaal uit. Dus de hele nacht geteerd op wat diksap...

Verder is de kinderpsychologe geweest, ik dacht eerst van: wat een onzin, maar ze had echt wel wat zinnigs te zeggen. Ik had zelf ook al opgemerkt dat het lijkt alsof Julia een hekel heeft aan eten. Ze is heel vrolijk, en zodra je haar eten gaat geven betrekt dat gezichtje vaak, en ze houdt haar lipjes stijf op elkaar als je begint met etengeven, wat het dan ook is.
Haar verklaring hiervan vond ik wel geloofwaardig klinken, dat ze vanaf het moment dat ze slecht ging drinken (misschien getriggerd door haar waterpokken) slechte ervaringen heeft gehad met eten en drinken, vooral met uit de fles drinken, ook omdat de neocate en Nutramigen vies waren, en daardoor nu eten gaat weigeren. Geen idee of het zo is, maar het zou kunnen meewerken natuurlijk. (En dan niet positief)
Haar advies was dus ook: alleen dingen aanbieden die ze lekker vindt, kleine hoeveelheden tegelijk, en eet ze niet, dan eet ze niet. Dus absoluut geen druk geven, en niets negatiefs laten blijken als ze niet goed eet. Ze moet eigenlijk eten weer leuk en gezellig en lekker gaan vinden.
Nou, daar kan ik me wel in vinden eigenlijk, ik ben benieuwd of dat al gaat helpen. Blijkbaar kunnen baby's ook gaan spugen uit protest.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:02:03 #295
103793 kozakken
Living the life
pi_52227279
Wat goed dat ze het vanuit verschillende disciplines bekijken!!
voor kleine Julia en grote mama
pi_52227379
Kozakken, wat een knappe Romme! In twee opzichten wat een mooi jochie en wat knap van hem!
En ja, ik ben idd blij dat ze het in het ziekenhuis niet alleen medisch maar ook psychologisch bekijken. Heel goed!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:07:23 #297
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52227444
Romme Goed, joh!

Suzanna, goede update, hopelijk gaat die aanpak helpen en lost het probleem zich zo simpel op.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52227487
Suzanna, wat goed dat er ook op die manier naar gekeken wordt. Veel sterkte weer, want het valt niet mee, een kindje in het ziekenhuis
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:32:41 #299
103793 kozakken
Living the life
pi_52228273
Achteraf denk ik dat het met Romme precies hetzelfde is geweest.
Door keel- en oorpijn teveel pijn bij het drinken endaarom gewoon niet willen.
Hij doet het bij tijd en wijle nu nog wel hoor.
Maar ik vind de verklaring heel logisch. Daarom hier ook zo lang 'gewoon met het lepeltje' gegeven. Af en toe aanbieden en dan maar zien.
sterkte! En nogmaals, het lijkt erop dat ze in goede handen is.!!
pi_52230134
Kozakken, heeft Romme ook zoveel gespuugd of was hij meer van het weigeren? Ik vond jouw verhaal toen al best bekend klinken, maar Julia wilde dus eerst ook geen pap van een lepeltje, en óók niet uit een fles. Nu gaat het van een lepeltje best redelijk, maar wil ze maar heel weinig en gaat dan kokhalzen en vaak dus spugen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')