Ik ook hoor! Ben nog steeds wel moe als ik de volgende ochtend wakker wordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef Mibos het volgende:
Beaker van doorslapen slaap jij bij althans zo heb ik het ervaren...
Hoi! Geeft niks!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, Beaker, jouw PM las ik pas net! Helaas dus nog niet aan kunnen geven bij de kinderarts. Maar bedankt! Het klonk wel aannemelijk, behalve dan dat ze fruit en diksap niet uitspuugt, en pap dus wel. Maar ja, who knows..
Dank je! Nee, bij Julia hebben ze de eerste keer in het zh alleen bloed afgenomen en urine gecontroleerd. Ze spuugde toen bijna niet, maar wilde alleen weinig tot niets drinken. Dus daar dachten ze natuurlijk niet aan. Nu sinds vier weken spuugt ze dus wel regelmatig haar eten uit, en de laatste dagen dus bijna elke keer als ik pap geef.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij Julia nog niet nagekeken dan? Bij Jet werd dat vrijwel direct gedaan!
Heel erg vervelend dat ze moet blijven,maar je zal zien het heeft zin! Heel veel sterkte met afwachten en een dikke kus voor Julia![]()
Suus, wat raar. Zou bijna denken dat er bij jou in huis iets is waar ze op reageert. Hopelijk kunnen ze toch achterhalen wat het is. Verder is de voeding hetzelfde als bij jou thuis neem ik aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb even gebeld hoe het met haar is gegaan sinds ik weg was, en blijkt dat ze bij hun goed gegeten heeft, zo'n 125 ml pap! Niet te geloven zeg. Echt vreemd vind ik dat! Ik lijk bijna een hypochonder zo(maar natuurlijk ben ik blij dat ze goed gegeten heeft hoor
alleen vind ik het zo typisch dat het dan ineens in het ziekenhuis wel goed gaat, ik heb even gevraagd hoe ze het gegeven had en dat was ook niet iets bijzonders ofzo)...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het lijkt me echt hartverscheurend om je kindje te moeten achterlaten in het ziekenhuis, maar wel goed bericht dat ze in ieder geval weer een goede fles heeft gedronken. Nu er nog achter zien te komen wat er met haar aan de hand is.
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Sugar het volgende:
Dat is de wijkverpleegkundige meestal, jellyrose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |