aansluitquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:32 schreef Mibos het volgende:
Suus ik zou nu gewoon gaan bellen hoor! Bijna einde werktijd of niet en zeker niet tot donderdag wachten. Anders vanavond gewoon in de auto zetten en naar de HAP. Jullie kwakkelen al zo lang en als de KA dan nog geen indruk maakt dan maar naar een ander ziekenhuis ofzo. Ik persoonlijk vind dat dit al lang genoeg geduurd heeft voor Julia en jullie. Ik zou me daar toch een stampij(ei) gaan staan schoppen al zou het midden in de nacht zijn. Andere kindjes anders gewoon ook mee als manlief niet mee kan en als ze vervelend zijn nou pech dan. Het is een kinderarts dus is heus wel iets gewend hoor. Het is dat je niet in de buurt woont anders had ik me spontaan nu nog als oppas aangeboden. Huppakee bellen met die handel. Bedoel dit overigens niet rottig hoor maar meer als eyeopener...
Straks is er echt iets en dan is het spijt dat je gewacht hebt tot donderdag.
Fijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Suzanna het volgende:
Ik ehb een afspraak voor morgen ipv donderdag, bij een andere ka maar dat is beter dan niets. Bedankt voor het over-de streep-trekken! Het is al zo lang aan de gang dat het dan bijna 'normaal' wordt ofzo. Raar. En ik ga gewoon met drie kinderen, pech. Moet gewoon maar.
Wacht even, hoor.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:11 schreef Suzanna het volgende:
9:30 Mibos...ben benieuwd hoe het gaat morgenochtend! Flink doorpoten...
Ho ho, zo makkelijk kom je er niet vanaf hequote:
Ik deed het alleen als mijn kindje duidelijk ongemakkelijk was, pijn aangaf, of ongewoon mopperig was. Anders zou ik het lekker laten uitkoortsen Beaker, zolang het niet de spuigaten uitloopt natuurlijk.'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Beaker het volgende:
ff snel een vraagje! Jet heeft wat verhoging nav die inenting ( 37.7 ) moet ik haar nou een zetpil geven? Ze wel levendig enzo![]()
Dank!
Ik ook hoor! Ben nog steeds wel moe als ik de volgende ochtend wakker wordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef Mibos het volgende:
Beaker van doorslapen slaap jij bij althans zo heb ik het ervaren...
Hoi! Geeft niks!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, Beaker, jouw PM las ik pas net! Helaas dus nog niet aan kunnen geven bij de kinderarts. Maar bedankt! Het klonk wel aannemelijk, behalve dan dat ze fruit en diksap niet uitspuugt, en pap dus wel. Maar ja, who knows..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |