Net bij de HA geweest en die denkt ook aan zesde ziekte. Nog een paar dagen aankjken dus (en dan zouden idd morgen of overmorgen vlekjes moeten komen).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:02 schreef Belana het volgende:
ach Tijn ook al ziekwat sneu toch!
ezra zelfde symptomen en sinds vandaag helemaal onder de vlekjes, dus ik vermoed dat er een vlekjes virus heerst
beterschap!
Dat zal wel niet zo zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:51 schreef Suzanna het volgende:
Maarre, waarom mogen ouders niet zelf beslissen of ze flesvoeding bijgeven??! Dat vind ik dus echt van de gekke.
roodquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:15 schreef PM-girl het volgende:
Wat fijn Beaker! En grappig inderdaad, dat ze ineens heeel hard kunnen gillen bij die eerste spuitjes! En rood worden!
Op zoek naar een andere kinderziekte kwam ik vandaag deze link tegen en die vond ik wel aardig duidelijk eigenlijk:quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Suzanna het volgende:
Mibos, ik moet donderdag idd naar de KA. Eindelijk. Ik vind het echt superlang duren, vandaag heeft Julia echt héél weinig gegeten, wat erin ging was fruit en een beetje pap, maar het meeste kwam er weer veel sneller uit dan het erin ging (met veel moeite wilde ze wel wat hapjes). Gaat dus echt niet lekker met haar... (was vóór ik begon met pap geven al heel huilerig, ik vermoed dat ze geen honger had maar juist heel misselijk was ofzo, arme meid
...
Drinken doet ze wel van de diksap maar melk absoluut niet. Wat is er nou toch met haar... ik vraag me af of ik het beste nú de ka kan bellen (ik krijg haar maar moeilijk te pakken) of gewoon wachten tot donderdag...
Het voelt echt niet lekker omdat het nu nog een stuk slechter gaat dan gisteren. Maar ik vraag me ook af of ze niet gewoon 'niet zo lekker' is, omdat ze nu echt bijna geen honger lijkt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |