Tsss, ik vind mezelf niet zo heel veel posten hoor, 297 is tig keer ergerquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef OA het volgende:
[..]
Onder de streep vindt u de harde werkers!![]()
De mensen die boven de streep staan....![]()
ziet dit er uit als die kneuzen op de frontpage? Nee he? Kappen dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:26 schreef shifto het volgende:
fipo
Tssssk, ik mag dat, ik moet dalijk op me autorijexamenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ziet dit er uit als die kneuzen op de frontpage? Nee he? Kappen dus
quote:
je zei spring!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, spring net pas in
roep je dan ook fipo als je als eerst wegtrekt bij het stoplichtquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Tssssk, ik mag dat, ik moet dalijk op me autorijexamen
die crockypapagaai!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:34 schreef covie het volgende:
Goedemorgen, ik heb me vandaag maar even verslapen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:34 schreef covie het volgende:
Alvast succes knul.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:34 schreef covie het volgende:
quote:
quote:
eerste keer? Zal voor je duimen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe d'r wat aan...quote:
quote:
Allang gedaan joh trage slakquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Doe d'r wat aan....
De TS zal vast geen commentaar hebben....![]()
Maar waarom is " º " weer weg??quote:
Maar het stond wel in de TT toen ik het had gemaakt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die tekens kunnen niet in de TT... ofzo... als ik hem toevoeg is ie daarna weer weg
In principe wel, maar aangezien het overgrote deel van de bevolking niet normaal kan rijden....quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:18 schreef covie het volgende:
Hoort het in de vakantietijd eigenlijk niet rustig op de weg te zijn?
Ik kon gewoon maximaal 60 rijden vandaag waar je 80 mag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
In principe wel, maar aangezien het overgrote deel van de bevolking niet normaal kan rijden....![]()
Hij was blanco daarnet, dus zeur niet en neem een bak koffiequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Ik krijg het gevoel dat de TT's de laatste tijd in niveau dalen
Mogge!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:19 schreef crossover het volgende:
morge
Mja.. dat is ook het geval...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Echt, ik zou nekschoten invoeren voor mensen die als een achterlijke badmongool over de weg zwierenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
In principe wel, maar aangezien het overgrote deel van de bevolking niet normaal kan rijden....![]()
Dat komt omdat pinguins geen TT mogen maken. Of er niet in voorkomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
[..]
Mja.. dat is ook het geval...![]()
Probeer maar eens 300+ verschillende TT's te verzinnen....![]()
Ik heb al een bak koffie en ik zeur lekker wel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij was blanco daarnet, dus zeur niet en neem een bak koffie![]()
![]()
Wat heb jij met die beesten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat pinguins geen TT mogen maken. Of er niet in voorkomen
Koffiequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij was blanco daarnet, dus zeur niet en neem een bak koffie![]()
![]()
Ik vind ze briljant! Ik heb deze naam al sinds mijn BBS tijd.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb koffie met gebak gehad.
Het heeft voordelen als collegae weggaan.
Hier doen ze nooit meer gebak als ze jarig zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dinsdag is het weer zover hier!![]()
Geen vetrekkende collega, maar een jarige!![]()
Waar is eer-ik trouwens gebleven..?![]()
Hij zegt hallo [afbeelding] en verdwijnt direct weer... [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef covie het volgende:
[..]
Hier doen ze nooit meer gebak als ze jarig zijnDaarom ga ik hier natuurlijk ook weg
![]()
quote:En eer-ik is zeker druk![]()
Je hebt groot gelijk. Het was hier niet echt gebak, alleen room soesjes, mini-tompouches en bokkepootjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef covie het volgende:
[..]
Hier doen ze nooit meer gebak als ze jarig zijnDaarom ga ik hier natuurlijk ook weg
![]()
En eer-ik is zeker druk![]()
Ik neem aan dat je dan ook wel 5 mini tompouches mag p.p.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Het was hier niet echt gebak, alleen room soesjes, mini-tompouches en bokkepootjes.![]()
Ik ben dan ook op zoek naar een andere baan.![]()
Bolognesequote:
Muckie!quote:
Was je weer gaan pitten na hallo gezegd te hebben?quote:
Er kwam niemand opdagen, alleen directe collega's dus we zitten hier met twee borden hapjes en kunnen de hele middag snaaien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:44 schreef covie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook wel 5 mini tompouches mag p.p.![]()
Hey eer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hé OA, goedemorgen, wat leuk je hier te zien!!![]()
Ik zal ook direct even je pm beantwoorden!![]()
Nou zeg je zinnige dingen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chips.
Alleen hamka's zijn chill.
En nibb-its natuurlijk.
nee, ik ben naar de bank geweest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Was je weer gaan pitten na hallo gezegd te hebben?![]()
ah, toffe kwoot.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef Muck het volgende:
hamka's
nibb-its
die zijn alleen leuk om om je vingers te doen en "ey swa" te zeggen... verder zijn ze gewoon smerig
...mmmmmmmmmmmmmMuckelientje!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ben naar de bank geweest.
Moest daar wat zaken afhandelen, en naar het postkantoor om mijn schoolboeken in te leveren wat erin resulteert dat ik 6 meier terugkrijg
Das idd wel een beetje vreemdig...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, toffe kwoot.
Ik zag idd dat je site het deed
Wel raar dat het dan zogenaamd aan fireftp ligt, hier werkt dat al tijden prima namelijk...
Papier hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...mmmmmmmmmmmmmMuckelientje!![]()
![]()
![]()
kipkorn joppiesaus.ßquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
K, mensen, wat ga ik eten over 3 kwartier?
kom maar bij mij, dan krijg je kibbelingquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
Maar nu heb je het 2e deel van mijn vraag in de pm nog niet bantwoord...quote:
Vissekoppen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
nog even en je kunt met me trouwenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ben naar de bank geweest.
Moest daar wat zaken afhandelen, en naar het postkantoor om mijn schoolboeken in te leveren wat erin resulteert dat ik 6 meier terugkrijg
Visquote:
wat dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Maar nu heb je het 2e deel van mijn vraag in de pm nog niet bantwoord... [afbeelding]
Of je worst lustquote:
Wie wie is?!quote:
Nee. Bah, blegh.. Worst...quote:
Tel daar je (tijdelijke) wereldsalris bij op en je gaat hard die kant op!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, steeds dichter bij de miljoen
hoi ik ben muckquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
ohja!
Ja, zo'n beetje de namen die je opnoemde had ik even over het hoofd gezien.
Wat heb je gedaan Muck?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef Muck het volgende:
[..]
hoi ik ben muck
en ik ga dood van de spierpijn![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Pheno het volgende:
Over anderhalf maand superverse tonijn. OMG, ik kan niet wachten!
Sushi/sashimi/etc. Fuck....
sowieso.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Tel daar je (tijdelijke) wereldsalris bij op en je gaat hard die kant op! [afbeelding]
quote:
Tilburg?quote:
Komt er nog wat van?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
ohja!
Dat wisten we al.quote:
Daar ben ik 1 x door heen gereden.quote:
ik heb er 19 jaar gewoondquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar ben ik 1 x door heen gereden.![]()
quote:
quote:[..]
botsauto's zijn dan weer wel tof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
ik was met mijn moeder in zo'n attractie geweest met van die bakjes op een ronddraaiende schijf (break dance ofzo) mijn broer noemt het in elk geval de kotsmolen
allebei de slappe lach en die kerel maar grapjes maken over "de dames"
Naja, na afloop gingen 2 jongens van de muziek erin, dus ik bleef even kijken, terwijl mijn moeder met mijn tante naar de bulldozertjes gingen om te gokken
Ik stond relaxed tegen een hekje geleund, zegt die kerel van dat apparaat ineens: "dame, ben je wat verloren?"
ik: "nee hoor"
hij: "wil je nog een keertje?"
ik: "och..."
hij: "kom maar een muntje halen, dan mag je gratis"
dat heb ik geweten
meeeeeen 2 keer achter elkaar moet je eigenlijk niet doen
blauwe elleboog, zere nek, spierpijn in mijn buik.....
Maar het was wel leuk
en daarna nog in de botsauto's
Ik had gisteravond een puick idee, maar toen was jij er niet....quote:
Of osseworst.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Rustig wachten, hold your horses.
Doe vandaag een lekker broodje paardeworst.
Ik ben geen kloon, denk ik. Ik typ, dus ik bestaquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
ohja!
wie heeeft het over klonenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, denk ik. Ik typ, dus ik besta
ja, bedenkt het even.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een puick idee, maar toen was jij er niet....![]()
Nu ben ik het vergeten...![]()
ffies denken maar...![]()
Die Ph...quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je toch weggaat dan zal ik het morgen wel vertellen
neen, niet gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:40 schreef OA het volgende:
Eer, heb je degisteren nog gezien?
![]()
En nog flink gezopen gister? [afbeelding]
Jezus... wat is dat toch telkens met die vrouwen...quote:
quote:En ja, hard gezopen, heb ook een bitse kater nu
Bruin brood met jam!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
feta/spinazie broodje
oerbroodquote:
mja, maar die ene is er niet, en die ander is aan het werk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef OA het volgende:
[..]
Jezus... wat is dat toch telkens met die vrouwen...![]()
Elke keer loopt het anders dan dat jij in gedachten had...![]()
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
2 vrouwen tegelijk aan het lijntje houden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, maar die ene is er niet, en die ander is aan het werk.
Heeft gister tot laat gewerkt, en moest vanochtend ook weer.
Heb ze allebij wel gesproken, alleen niet gezien
triosquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, maar die ene is er niet, en die ander is aan het werk.
Heeft gister tot laat gewerkt, en moest vanochtend ook weer.
Heb ze allebij wel gesproken, alleen niet gezien
Ervaring?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben nog maagd
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben nog maagd
quote:
Yum!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
feta/spinazie broodje
wat?quote:
Watt?quote:
James?quote:
Hoe lang deed je erover?quote:
quote:
10 minquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe lang deed je erover?
Bondage?quote:
bij de dokter geweest vandaag?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Pfff... nou. Leuk. 10 dagen ziektewet.
10 dagen non stop fokkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Jeps. Hersenschudding is bevestigd. Ugh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
bij de dokter geweest vandaag?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeps. Hersenschudding is bevestigd. Ugh.
klote, kuuk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat daht ik wel. Die van de stoommachine.quote:
Wat is het adres van die chinees?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Wat heb je gedaan, behalve chinees eten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het forum is altijd langzaamquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sterkte Kuukske , vorige keer toen ik lichte hersenschudding had herinnerde ik me de plek van de wc niet meer
![]()
![]()
* is fok nou zo langzaam ? * forum laad zo langzaam![]()
10 dagen rusten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
klote, kuuk...
Wat nu dan?
Moet je gewoon 10 dagen thuiszitten?
Of heb je ook nog medicatie?
keiharde beuksexquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, behalve chinees eten?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Pheno het volgende:
keiharde beuksex
watquote:
Welke shooter is dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
GVD, cache die granaat in je hol tyfushibernate!
Java.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Welke shooter is dat?
Ik was gisteren bezig met mn halve band, dus ik ben niet veel verder gekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Java.
EN hoe ver ben je in je halve leven nu?
Dat dorpje heette Raven-nog-wat toch? Oh , dat vond ik een cool level. Dat je op dat dak staat en je die beesten tegen de regenpijp aan hoort klimmen. Heerlijk abknallen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik was gisteren bezig met mn halve band, dus ik ben niet veel verder gekomen.
Ik ben klaar met het stadje (en die vent met dat jachtgeweer waar je achteraan hobbelt) Ik ben nu door de mijn weer terug op een treinstation. Ik heb last van snipers![]()
sex?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef covie het volgende:
fuckzooi
Als sexxen nou het werk was dat ik nu moest doenquote:
gauw opruimen dan, voor er iemand uitglijdt over die fuckzooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef covie het volgende:
fuckzooi
Het duurde een beetje lang voor ik erachter was hoe ik verder moest, dus liep ik de helft van de tijd zonder munitie rond. Lang leve het breekijzerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dorpje heette Raven-nog-wat toch? Oh , dat vond ik een cool level. Dat je op dat dak staat en je die beesten tegen de regenpijp aan hoort klimmen. Heerlijk abknallen!
Raar. Hier willen ze juist dat ik dingen doe waar ik niet voor ben aangenomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef covie het volgende:
[..]
Als sexxen nou het werk was dat ik nu moest doen
maar nee, ze verwachten gewoon dat ik werk doe waarvoor ik ben aangenomen.![]()
Hoe durfen ze ik heb niet voor niets ontslag genomen.
Hier normaal ook, maar heb een andere baan omdat ik daar meer verdien en ik hoop dat ik dan ook wat meer kan werken. (dat ik ook echt iets moet doen onder werktijd zeg maar.)quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Raar. Hier willen ze juist dat ik dingen doe waar ik niet voor ben aangenomen.Daarom wil ik ook weg.
![]()
hoe lang moet je nog ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef covie het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar heb een andere baan omdat ik daar meer verdien en ik hoop dat ik dan ook wat meer kan werken. (dat ik ook echt iets moet doen onder werktijd zeg maar.)
Maar nu ik ontslag heb genomen mag ik nog minder doen of alleen de echte kutklussen waar mijn collega's geen zin in hebben. Dus ben ik extra blij dat ik wegga.
Tot 1 september. Maar mijn 2 collega's zijn maandag over een week op vakantie dus ben ik mooi 2 weken alleen.quote:
Ik zou met een brede grijns die kutklusjes in een lekker traag slakketempo doen, veel fokken en laat ze lekker de klere krijgen... nog een weekje ziek enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
Tot 1 september. Maar mijn 2 collega's zijn maandag over een week op vakantie dus ben ik mooi 2 weken alleen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou met een brede grijns die kutklusjes in een lekker traag slakketempo doen, veel fokken en laat ze lekker de klere krijgen... nog een weekje ziek enzo
dat doe ik nu naar mijn oude huisgenotenquote:
half... ik kijk niet op tv... hoorde het net op de radio...quote:
Kijk jij ook altijd andere wielerevenementen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
half... ik kijk niet op tv... hoorde het net op de radio...
Ben d'r eigenlijk klaar mee dit jaar
quote:
ik zag hetquote:
Giro, Vuelta altijd wel waar ik kan, maar daar neem ik bijv geen middagen vrij voor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd andere wielerevenementen?
Giro, Vuelta, eendagskoersen, etc?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het
maar ja, jij kwam pas toen ik de auto stapte he!
sorry
Ik ook tot 1 september en dan heb ik 2 maanden betaald verlofquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
Tot 1 september. Maar mijn 2 collega's zijn maandag over een week op vakantie dus ben ik mooi 2 weken alleen.![]()
Oeh dat is helemaal lekker!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook tot 1 september en dan heb ik 2 maanden betaald verlof
ik weet niet of ze ook een visboer in Didam hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
Gezakt voor me auto examen
Ik ben mezelf ff verdrinken in rosé en jointjes
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet of ze ook een vishoer in Didam hebben hoor
Waar was je heen dan?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
boodschappen doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Waar was je heen dan?
Kan en wil je nog aan mijn smilieverzoek tegemoet komen?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
boodschappen doen.
Met een T2
Wat voor smilieverzoek staat er dan?
wat liefquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ga shoarma eten vandaag, je mag ook wel een broodje mee eten![]()
klote zeg...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
Ik wil een sigaar met een smiley in zijn mond. En een vork met een smiley in zijn hand. En een Pon-pon die met smileys loopt te zwaaien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Waar was je heen dan?
Kan en wil je nog aan mijn smilieverzoek tegemoet komen?![]()
Prima jongen.. wat jij wil...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil een sigaar met een smiley in zijn mond. En een vork met een smiley in zijn hand. En een Pon-pon die met smileys loopt te zwaaien.
geef je het ff door aan Eer?
je hebt toch fipo geroepen toen je door rood reed?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
Jazekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef OA het volgende:
T2 [afbeelding]
Ik heb trouwens gisteren een A5 gezien. Puicke bak zeg!!![]()
wat een idiote verzoekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil een sigaar met een smiley in zijn mond. En een vork met een smiley in zijn hand. En een Pon-pon die met smileys loopt te zwaaien.
geef je het ff door aan Eer?
Anders ram je een 3000x2000 jpg door het forumquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
Deze staat hier thuis nu al een maand:
[afbeelding]
En dat is m'n broertje, die er nu in zit.
Een rood kruisje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
[afbeelding]
van 1,2 mb.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders ram je een 3000x2000 jpg door het forum
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders ram je een 3000x2000 jpg door het forum
moet je beter kijken.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:36 schreef Frutsel het volgende:
ELLLAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
Woord omhoog, ga ik mijn raws van japan hier door gooien als ik thuis benquote:
Die laatste is serieus!quote:
Ohh...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
1,2 mb is pindas voor die verbinding van me, ik denk alleen dat er anderen zijn die er iets meer problemen me hebbenquote:
Nu ziek ik een heel oud busjequote:
dat is goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Woord omhoog, ga ik mijn raws van japan hier door gooien als ik thuis ben
je gebruikt IE he, vuilakquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu ziek ik een heel oud busje![]()
Mag ik het kruisje weer terug?
Tering hé...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
[img=578xnull]http://tebruut.nl/T2.jpg[/img]
don't carequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
1,2 mb is pindas voor die verbinding van me, ik denk alleen dat er anderen zijn die er iets meer problemen me hebben
ja, hij is idd vrij kalendquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Tering hé...![]()
Die jongen is jonger dan jij en nu al kalend....![]()
Ik zie geen verandering...quote:
Schobbejak.quote:je gebruikt IE he, vuilak
+ kruk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:44 schreef Pheno het volgende:
Raider!
Vieze piem0lquote:
kutquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie geen verandering...![]()
[..]
Schobbejak.![]()
Ik kan er nix aan doe-hoe-hoen, ik zit op me we-he-he-rekquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef eer-ik het volgende:
OA, wat vind je er zo van?
[..]
je gebruikt IE he, vuilak
ik mag ook geen FF gebruiken op werkquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan er nix aan doe-hoe-hoen, ik zit op me we-he-he-rek![]()
Dus..... ik ook!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan er nix aan doe-hoe-hoen, ik zit op me we-he-he-rek![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
Dus..... ik ook!
Iedereen gebruikt hier FF![]()
IE is een scheldwoord hier binnen!![]()
Ook daarom ben ik op zoek naar een andere baan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
Dus..... ik ook!
Iedereen gebruikt hier FF![]()
IE is een scheldwoord hier binnen!![]()
quote:
ik was wéér vergeten om 'm op te slaanquote:
Diablo 2quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:59 schreef Pheno het volgende:
Gewoon FF installeren, doe ik ook. Naast diablo 2....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik was wéér vergeten om 'm op te slaan
Had 'm dus weer geupload, is het nog steeds dezelfde foto
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:00 schreef eer-ik het volgende:
hier OA, nu moet het goed zijn: http://tebruut.nl/2.jpg
Lievquote:
Dan is dat automatisch veranderd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
welke blauwe lucht?
aan de kleur van de lucht (zowel de echte als de weerspiegeling) is niks veranderd...
Ik moet titan q nog eens proberen, maar dan moet ik die eerst kopenquote:
graciasquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is dat automatisch veranderd...![]()
Anyway, je hebt weer je best gedaan.![]()
Meer autorijden, dan wordt de lucht viezerquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gracias
Ik zal nog eens kijken of ik er wat aan kan fixen, die lucht.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer autorijden, dan wordt de lucht viezer
maak een plattegrond van je meubels en teken je huis erom heenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:17 schreef Muck het volgende:
ik ben een plattegrond aan het maken van mijn huisje en aan het bedenken hoe ik de meubels neer wil zetten
Wat moet je eigenlijk met die bus?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal die ouwe bus maar eens de straat oprammen dan
Ding rijdt 1 op 5
rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met die bus?![]()
En wordt je broertje daadwerkelijk al kaal?![]()
wat arelaxed...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
http://img516.imageshack.us/my.php?image=huilielw0.jpg
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Bij wat voor pauperbedrijf werkt hij dan, dat xze niet een gewone Transporter of Sprinter aanschaffen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
rijden
't is de werkbus van m'n broerte
En ja, hij is echt al kalend.
das wel kut jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
het is de wagen van z'n baas zelf, geen tnt wagen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Bij wat voor pauperbedrijf werkt hij dan, dat xze niet een gewone Transporter of Sprinter aanschaffen?![]()
Kalende op je 20e (??)![]()
Op 9 mei.. laat dat nou net mijn toppostdag zijn geweest...quote:
oh, en m'n oom was op z'n 25e ook kaal, (broer van m'n moeder) en het ziet ernaar uit dat m'n broeder daar ook last van gaat krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Bij wat voor pauperbedrijf werkt hij dan, dat xze niet een gewone Transporter of Sprinter aanschaffen?![]()
Kalende op je 20e (??)![]()
Bijna JJ ingehaald...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:Stats van de Koffie Slowchat-reeks tot en met topic #368
Top 50 posters in de Koffie Slowchat-reeks
Positie, aantal posts, user
01. 13033 eer-ik
02. 10767 juon_jacket1
03. 10202 OA
hoeveel posts had jij toen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Op 9 mei.. laat dat nou net mijn toppostdag zijn geweest...![]()
dat haal je zeker wel, op 1 dag als het moet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna JJ ingehaald...![]()
Moet te doen zijn voordat ze terug is!![]()
Gebeurt weleens hè.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, en m'n oom was op z'n 25e ook kaal, (broer van m'n moeder) en het ziet ernaar uit dat m'n broeder daar ook last van gaat krijgen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Gebeurt weleens hè.
Een vriend van mijn broertje begon op z'n 15e al te kalen...![]()
Op z'n 19e was ie compleet glad....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |