quote:
Yum!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef Pheno het volgende:
feta/spinazie broodje
wat?quote:
Watt?quote:
James?quote:
Hoe lang deed je erover?quote:
quote:
10 minquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe lang deed je erover?
Bondage?quote:
bij de dokter geweest vandaag?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Pfff... nou. Leuk. 10 dagen ziektewet.
10 dagen non stop fokkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Jeps. Hersenschudding is bevestigd. Ugh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
bij de dokter geweest vandaag?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeps. Hersenschudding is bevestigd. Ugh.
klote, kuuk...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat daht ik wel. Die van de stoommachine.quote:
Wat is het adres van die chinees?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Wat heb je gedaan, behalve chinees eten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het forum is altijd langzaamquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sterkte Kuukske , vorige keer toen ik lichte hersenschudding had herinnerde ik me de plek van de wc niet meer
![]()
![]()
* is fok nou zo langzaam ? * forum laad zo langzaam![]()
10 dagen rusten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
klote, kuuk...
Wat nu dan?
Moet je gewoon 10 dagen thuiszitten?
Of heb je ook nog medicatie?
keiharde beuksexquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, behalve chinees eten?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Pheno het volgende:
keiharde beuksex
watquote:
Welke shooter is dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
GVD, cache die granaat in je hol tyfushibernate!
Java.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Welke shooter is dat?
Ik was gisteren bezig met mn halve band, dus ik ben niet veel verder gekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Java.
EN hoe ver ben je in je halve leven nu?
Dat dorpje heette Raven-nog-wat toch? Oh , dat vond ik een cool level. Dat je op dat dak staat en je die beesten tegen de regenpijp aan hoort klimmen. Heerlijk abknallen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:30 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik was gisteren bezig met mn halve band, dus ik ben niet veel verder gekomen.
Ik ben klaar met het stadje (en die vent met dat jachtgeweer waar je achteraan hobbelt) Ik ben nu door de mijn weer terug op een treinstation. Ik heb last van snipers![]()
sex?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef covie het volgende:
fuckzooi
Als sexxen nou het werk was dat ik nu moest doenquote:
gauw opruimen dan, voor er iemand uitglijdt over die fuckzooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef covie het volgende:
fuckzooi
Het duurde een beetje lang voor ik erachter was hoe ik verder moest, dus liep ik de helft van de tijd zonder munitie rond. Lang leve het breekijzerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dorpje heette Raven-nog-wat toch? Oh , dat vond ik een cool level. Dat je op dat dak staat en je die beesten tegen de regenpijp aan hoort klimmen. Heerlijk abknallen!
Raar. Hier willen ze juist dat ik dingen doe waar ik niet voor ben aangenomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef covie het volgende:
[..]
Als sexxen nou het werk was dat ik nu moest doen
maar nee, ze verwachten gewoon dat ik werk doe waarvoor ik ben aangenomen.![]()
Hoe durfen ze ik heb niet voor niets ontslag genomen.
Hier normaal ook, maar heb een andere baan omdat ik daar meer verdien en ik hoop dat ik dan ook wat meer kan werken. (dat ik ook echt iets moet doen onder werktijd zeg maar.)quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Raar. Hier willen ze juist dat ik dingen doe waar ik niet voor ben aangenomen.Daarom wil ik ook weg.
![]()
hoe lang moet je nog ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef covie het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar heb een andere baan omdat ik daar meer verdien en ik hoop dat ik dan ook wat meer kan werken. (dat ik ook echt iets moet doen onder werktijd zeg maar.)
Maar nu ik ontslag heb genomen mag ik nog minder doen of alleen de echte kutklussen waar mijn collega's geen zin in hebben. Dus ben ik extra blij dat ik wegga.
Tot 1 september. Maar mijn 2 collega's zijn maandag over een week op vakantie dus ben ik mooi 2 weken alleen.quote:
Ik zou met een brede grijns die kutklusjes in een lekker traag slakketempo doen, veel fokken en laat ze lekker de klere krijgen... nog een weekje ziek enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
Tot 1 september. Maar mijn 2 collega's zijn maandag over een week op vakantie dus ben ik mooi 2 weken alleen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou met een brede grijns die kutklusjes in een lekker traag slakketempo doen, veel fokken en laat ze lekker de klere krijgen... nog een weekje ziek enzo
dat doe ik nu naar mijn oude huisgenotenquote:
half... ik kijk niet op tv... hoorde het net op de radio...quote:
Kijk jij ook altijd andere wielerevenementen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
half... ik kijk niet op tv... hoorde het net op de radio...
Ben d'r eigenlijk klaar mee dit jaar
quote:
ik zag hetquote:
Giro, Vuelta altijd wel waar ik kan, maar daar neem ik bijv geen middagen vrij voor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd andere wielerevenementen?
Giro, Vuelta, eendagskoersen, etc?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het
maar ja, jij kwam pas toen ik de auto stapte he!
sorry
Ik ook tot 1 september en dan heb ik 2 maanden betaald verlofquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
Tot 1 september. Maar mijn 2 collega's zijn maandag over een week op vakantie dus ben ik mooi 2 weken alleen.![]()
Oeh dat is helemaal lekker!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook tot 1 september en dan heb ik 2 maanden betaald verlof
ik weet niet of ze ook een visboer in Didam hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
Gezakt voor me auto examen
Ik ben mezelf ff verdrinken in rosé en jointjes
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet of ze ook een vishoer in Didam hebben hoor
Waar was je heen dan?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef shifto het volgende:
Gezakt voor me auto examen