Smakelijkquote:
Wat aardig dat je het water niet hoeft te koken voordat je gaat douchen of de plee doorspoelt...quote:
Daar ben ik dan nog nooit geweest...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef Muck het volgende:
hoi OA![]()
ja, schotland... ik heb er ook zo'n zin in he!
vorig jaar zijn we naar noorwegen geweest, dat beviel ook ontzettend goed
in schotland?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik dan nog nooit geweest...![]()
Lijkt me ook een prachtig land!![]()
Muck, maak je nog foto's daar en komt er dan een showcase+reisverslag?![]()
Neeheeheheheeee.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
in schotland?
das goed
ik heb van noorwegen een heel mooi plakboek gemaakt
Ik denk het wel ja. Morgen weer vroeg werken (6:00) dus geen wilde zuipplannen met 2quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef OA het volgende:
MPG jongen, ben jij hier vanavond wel itt eer-ik?![]()
Oh ja, Frits arbeit ook gewoon en Muck was weg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
Het is trouwens wel rustig en anders zonder MPG hier overdag...![]()
Verder is JJ natuurlijk weg, Kuuks komt veel te weinig langs, Fruts heb ik alleen vanochtend gezien, etc, etc....![]()
Gelukkig waren eer-ik, Ph en papier er de hele dag!!![]()
en ik danquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
Verder is JJ natuurlijk weg, Kuuks komt veel te weinig langs, Fruts heb ik alleen vanochtend gezien, etc, etc....![]()
Jij begint elke dag wel "lekker" vroeg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Morgen weer vroeg werken (6:00) dus geen wilde zuipplannen met 2s voor mij
![]()
Tja. Ik heb geen PC, wel papierternet, en geen tijd op mn werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
wil je een foto-overzichtje van noorwegen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef OA het volgende:
[..]
Neeheeheheheeee.....![]()
![]()
![]()
Nee lieve Muck, ik ben nog nooit in Noorwegen geweest...
Schotland heb ik wel al mogen aanschouwen!![]()
Het is je vergeven!quote:
Ja, 2e week vroege dienst al is dit. Achja. Ben benieuwd wanneer ik volgende week mag werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Jij begint elke dag wel "lekker" vroeg...![]()
Ja, die eerik.... aan de boemel met 2 chicks....![]()
Ik zal het even duidelijk uitleggen:quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je een foto-overzichtje van noorwegen dan?
Daaaaagquote:
Vriend! Collega! Waar ga je heen?quote:
ja, we kunnen nu kiezen: of bar-le-duc in de boiler, of het water zelf koken eerstquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef OA het volgende:
[..]
Wat aardig dat je het water niet hoeft te koken voordat je gaat douchen of de plee doorspoelt...![]()
@ Taksiquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat was de koffie weer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fair enough
[..]
kermis
Toch veel plezier gewensT
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'mquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
Eer, hoe laat ga jij naar de chick(s)?
Huuuuuquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'm
Anyway. Veel succes zometeen en keep us informedquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'm
nou, nee, niet nakend.quote:
cheersquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Anyway. Veel succes zometeen en keep us informed![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Whehe. Idem hier.quote:Was trouwens lang geleden, dat ik een puist moest uitknijpen.
Zolang geleden dat ik vergeten ben hoeveel pijn dat kan doen
Owja. Proostquote:
morgen vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Whehe. Idem hier.
[..]
Owja. Proost [afbeelding]
JE mag het mij ook wel vertellen hoor...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je toch weggaat dan zal ik het morgen wel vertellen
??quote:
quote:
quote:
quote:
Er was trouwens trubbel op je werk. Wat was er loos?quote:
quote:
Oh ja, dat zou ik even vertellen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was trouwens trubbel op je werk. Wat was er loos?
quote:
?? Waarheen? Zo laat nog?quote:
HF danquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
"weg van fokl naar bed alwaar ik donald ducks ga lezen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef OA het volgende:
Een klant in Portugal zou gisteren een levering van ons krijgen.
Vandaag belden zij onze agent terplekke, die daarna mij belde. De klant beweerde dat er geen levering was geweest. Daarop belde ik de vervoerder om opheldering te krijgen. De vervoerder belde de chauffeur voor tekst en uitleg.
Vervolgens belt de vervoerder terug, met de mededeling dat de chauffeur zegt dat het gewoon is afgeleverd en dat hij een getekende vrachtbrief heeft. Zodra hij de mogelijkheid heeft faxt hij de vrachtbrief. Maar dat kon wel een aantal uurtjes duren. Toen was het 10 uur, dus er was nog niets aan de hand. Ik heb inmiddels de klant ingelicht.
Later op de dag belt onze agent tig keer zenuwachtig op, want de klant wil ons aansprakelijk stellen. Op een gegeven moment wordt er gezegd dat er binnen een uur bewijs moet zijn van aflevering, anders zet men de claim door.
Inmiddels heeft de chauffeur een nieuwe klant bereikt, waar hij de boel kan faxen. Het blijkt dat de vrachtbrief keurig netjes door de klant is getekend. Ik fax vervolgens de boel door naar de agent, die het op zij beurt weer faxt naar de klant.
Gevolg: wij zijn niet aansprakelijk, de agent ook niet en de klant heeft alles gewoon ontvangen en wilde ons een klotestreek leveren...![]()
Maassluisedijk...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Portugezen
Goed opgelost wel [afbeelding]
En dat allemaal vanaf de maassluissedijk in het pittoreske Vlaardingen?
Vuile gore graft Porugezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef OA het volgende:
Een klant in Portugal zou gisteren een levering van ons krijgen.
Vandaag belden zij onze agent terplekke, die daarna mij belde. De klant beweerde dat er geen levering was geweest. Daarop belde ik de vervoerder om opheldering te krijgen. De vervoerder belde de chauffeur voor tekst en uitleg.
Vervolgens belt de vervoerder terug, met de mededeling dat de chauffeur zegt dat het gewoon is afgeleverd en dat hij een getekende vrachtbrief heeft. Zodra hij de mogelijkheid heeft faxt hij de vrachtbrief. Maar dat kon wel een aantal uurtjes duren. Toen was het 10 uur, dus er was nog niets aan de hand. Ik heb inmiddels de klant ingelicht.
Later op de dag belt onze agent tig keer zenuwachtig op, want de klant wil ons aansprakelijk stellen. Op een gegeven moment wordt er gezegd dat er binnen een uur bewijs moet zijn van aflevering, anders zet men de claim door.
Inmiddels heeft de chauffeur een nieuwe klant bereikt, waar hij de boel kan faxen. Het blijkt dat de vrachtbrief keurig netjes door de klant is getekend. Ik fax vervolgens de boel door naar de agent, die het op zij beurt weer faxt naar de klant.
Gevolg: wij zijn niet aansprakelijk, de agent ook niet en de klant heeft alles gewoon ontvangen en wilde ons een klotestreek leveren...![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef OA het volgende:
Heb jij trouwens een website M??
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Maassluisedijk...![]()
Toen was ik gewoon op m'n werk in het pittoreske HIA...![]()
Hele grote klant...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vuile gore graft Porugezen
Zal wel een grote klant zijn, anders laat je dit soort geintjes niet toe lijkt me. Meteen een claim indienen is naar mijn mening ook niet juridisch verantwoord.
Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
, maar daar staat niets zinnigs/boeiends op.
Ik beheer verder nog een website, nl die van de zwemvereniging.
Portugezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Hele grote klant...![]()
Blijkbaar is dit de nnormale gang van zaken daaro...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |