Een klant in Portugal zou gisteren een levering van ons krijgen.
Vandaag belden zij onze agent terplekke, die daarna mij belde. De klant beweerde dat er geen levering was geweest. Daarop belde ik de vervoerder om opheldering te krijgen. De vervoerder belde de chauffeur voor tekst en uitleg.
Vervolgens belt de vervoerder terug, met de mededeling dat de chauffeur zegt dat het gewoon is afgeleverd en dat hij een getekende vrachtbrief heeft. Zodra hij de mogelijkheid heeft faxt hij de vrachtbrief. Maar dat kon wel een aantal uurtjes duren. Toen was het 10 uur, dus er was nog niets aan de hand. Ik heb inmiddels de klant ingelicht.
Later op de dag belt onze agent tig keer zenuwachtig op, want de klant wil ons aansprakelijk stellen. Op een gegeven moment wordt er gezegd dat er binnen een uur bewijs moet zijn van aflevering, anders zet men de claim door.
Inmiddels heeft de chauffeur een nieuwe klant bereikt, waar hij de boel kan faxen. Het blijkt dat de vrachtbrief keurig netjes door de klant is getekend. Ik fax vervolgens de boel door naar de agent, die het op zij beurt weer faxt naar de klant.
Gevolg: wij zijn niet aansprakelijk, de agent ook niet en de klant heeft alles gewoon ontvangen en wilde ons een klotestreek leveren...
Op
zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.