Smakelijkquote:
Wat aardig dat je het water niet hoeft te koken voordat je gaat douchen of de plee doorspoelt...quote:
Daar ben ik dan nog nooit geweest...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef Muck het volgende:
hoi OA![]()
ja, schotland... ik heb er ook zo'n zin in he!
vorig jaar zijn we naar noorwegen geweest, dat beviel ook ontzettend goed
in schotland?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik dan nog nooit geweest...![]()
Lijkt me ook een prachtig land!![]()
Muck, maak je nog foto's daar en komt er dan een showcase+reisverslag?![]()
Neeheeheheheeee.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
in schotland?
das goed
ik heb van noorwegen een heel mooi plakboek gemaakt
Ik denk het wel ja. Morgen weer vroeg werken (6:00) dus geen wilde zuipplannen met 2quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef OA het volgende:
MPG jongen, ben jij hier vanavond wel itt eer-ik?![]()
Oh ja, Frits arbeit ook gewoon en Muck was weg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
Het is trouwens wel rustig en anders zonder MPG hier overdag...![]()
Verder is JJ natuurlijk weg, Kuuks komt veel te weinig langs, Fruts heb ik alleen vanochtend gezien, etc, etc....![]()
Gelukkig waren eer-ik, Ph en papier er de hele dag!!![]()
en ik danquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
Verder is JJ natuurlijk weg, Kuuks komt veel te weinig langs, Fruts heb ik alleen vanochtend gezien, etc, etc....![]()
Jij begint elke dag wel "lekker" vroeg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Morgen weer vroeg werken (6:00) dus geen wilde zuipplannen met 2s voor mij
![]()
Tja. Ik heb geen PC, wel papierternet, en geen tijd op mn werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
wil je een foto-overzichtje van noorwegen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef OA het volgende:
[..]
Neeheeheheheeee.....![]()
![]()
![]()
Nee lieve Muck, ik ben nog nooit in Noorwegen geweest...
Schotland heb ik wel al mogen aanschouwen!![]()
Het is je vergeven!quote:
Ja, 2e week vroege dienst al is dit. Achja. Ben benieuwd wanneer ik volgende week mag werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Jij begint elke dag wel "lekker" vroeg...![]()
Ja, die eerik.... aan de boemel met 2 chicks....![]()
Ik zal het even duidelijk uitleggen:quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je een foto-overzichtje van noorwegen dan?
Daaaaagquote:
Vriend! Collega! Waar ga je heen?quote:
ja, we kunnen nu kiezen: of bar-le-duc in de boiler, of het water zelf koken eerstquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef OA het volgende:
[..]
Wat aardig dat je het water niet hoeft te koken voordat je gaat douchen of de plee doorspoelt...![]()
@ Taksiquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat was de koffie weer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fair enough
[..]
kermis
Toch veel plezier gewensT
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'mquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
Eer, hoe laat ga jij naar de chick(s)?
Huuuuuquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'm
Anyway. Veel succes zometeen en keep us informedquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |