quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb koffie met gebak gehad.
Het heeft voordelen als collegae weggaan.
Hier doen ze nooit meer gebak als ze jarig zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dinsdag is het weer zover hier!![]()
Geen vetrekkende collega, maar een jarige!![]()
Waar is eer-ik trouwens gebleven..?![]()
Hij zegt hallo [afbeelding] en verdwijnt direct weer... [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef covie het volgende:
[..]
Hier doen ze nooit meer gebak als ze jarig zijnDaarom ga ik hier natuurlijk ook weg
![]()
quote:En eer-ik is zeker druk![]()
Je hebt groot gelijk. Het was hier niet echt gebak, alleen room soesjes, mini-tompouches en bokkepootjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef covie het volgende:
[..]
Hier doen ze nooit meer gebak als ze jarig zijnDaarom ga ik hier natuurlijk ook weg
![]()
En eer-ik is zeker druk![]()
Ik neem aan dat je dan ook wel 5 mini tompouches mag p.p.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Het was hier niet echt gebak, alleen room soesjes, mini-tompouches en bokkepootjes.![]()
Ik ben dan ook op zoek naar een andere baan.![]()
Bolognesequote:
Muckie!quote:
Was je weer gaan pitten na hallo gezegd te hebben?quote:
Er kwam niemand opdagen, alleen directe collega's dus we zitten hier met twee borden hapjes en kunnen de hele middag snaaien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:44 schreef covie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook wel 5 mini tompouches mag p.p.![]()
Hey eer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hé OA, goedemorgen, wat leuk je hier te zien!!![]()
Ik zal ook direct even je pm beantwoorden!![]()
Nou zeg je zinnige dingen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chips.
Alleen hamka's zijn chill.
En nibb-its natuurlijk.
nee, ik ben naar de bank geweest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Was je weer gaan pitten na hallo gezegd te hebben?![]()
ah, toffe kwoot.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef Muck het volgende:
hamka's
nibb-its
die zijn alleen leuk om om je vingers te doen en "ey swa" te zeggen... verder zijn ze gewoon smerig
...mmmmmmmmmmmmmMuckelientje!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ben naar de bank geweest.
Moest daar wat zaken afhandelen, en naar het postkantoor om mijn schoolboeken in te leveren wat erin resulteert dat ik 6 meier terugkrijg
Das idd wel een beetje vreemdig...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, toffe kwoot.
Ik zag idd dat je site het deed
Wel raar dat het dan zogenaamd aan fireftp ligt, hier werkt dat al tijden prima namelijk...
Papier hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...mmmmmmmmmmmmmMuckelientje!![]()
![]()
![]()
kipkorn joppiesaus.ßquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
K, mensen, wat ga ik eten over 3 kwartier?
kom maar bij mij, dan krijg je kibbelingquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
Maar nu heb je het 2e deel van mijn vraag in de pm nog niet bantwoord...quote:
Vissekoppen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
nog even en je kunt met me trouwenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ben naar de bank geweest.
Moest daar wat zaken afhandelen, en naar het postkantoor om mijn schoolboeken in te leveren wat erin resulteert dat ik 6 meier terugkrijg
Visquote:
wat dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Maar nu heb je het 2e deel van mijn vraag in de pm nog niet bantwoord... [afbeelding]
Of je worst lustquote:
Wie wie is?!quote:
Nee. Bah, blegh.. Worst...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |