Ohja, mag ie dan pas weer open als jij begint met werken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef OA het volgende:
Problemen opgelost. Slotje graag. [afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, mag ie dan pas weer open als jij begint met werken?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, mag ie dan pas weer open als jij begint met werken? aanwezig bent bij het bedrijf
Jij bent ook altijd van het 'de nek omdraaien' en het 'afwimpelen' hequote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, de problemen heb ik vakkundig de nek omgedraaid en de klant is weer tevreden...
Althans, ze hebben geen enkele reden tot klagen meer!![]()
You made them an offer they can't refuse?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, de problemen heb ik vakkundig de nek omgedraaid en de klant is weer tevreden...
Althans, ze hebben geen enkele reden tot klagen meer!![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
You made them an offer they can't refuse?![]()
[afbeelding]
Ik verwacht dat jij over 3 minuten je werkoverdracht klaar hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zo maar alvast beginnen met werkoverdracht schrijven denk ik
Ja, maar vorige week deed ik het ook 3 minuten van te voren, en toen was ik ineens een kwartier te lang aan het werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:49 schreef covie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij over 3 minuten je werkoverdracht klaar hebt![]()
Dat is fout!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar vorige week deed ik het ook 3 minuten van te voren, en toen was ik ineens een kwartier te lang aan het werk
onomstootbaar bewijs van mijn gelijk gegeven...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
You made them an offer they can't refuse?![]()
[afbeelding]
En dan nog een kwartier schrijven voor overwerk natuurlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar vorige week deed ik het ook 3 minuten van te voren, en toen was ik ineens een kwartier te lang aan het werk
Uiteraard, alles wordt geschrevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:53 schreef covie het volgende:
[..]
En dan nog een kwartier schrijven voor overwerk natuurlijk![]()
Keurig, tot morgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef covie het volgende:
zo 16.58
Tijd om te gaan, het bevalt me hier wel goed dus tot morgen.
Linker botervlootjequote:
Ben je met de botervloot naar werk gekomenquote:
Ik vertel vanavond wel even wat er precies aan het handje was...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
onomstootbaar bewijs van mijn gelijk gegeven...![]()
Tuurlijk niet... de etappe is nog niet afgelopen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je met de botervloot naar werk gekomen
Tering, nu is iedereen weg zeker uit dit topic
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vertel vanavond wel even wat er precies aan het handje was...
Hoeft hier niet op de server te worden vastgelegd....![]()
Whehe, kijkt schoonOA ook naar de tour?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... de etappe is nog niet afgelopen...![]()
Nee en ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, kijkt schoonOA ook naar de tour?
Nee en ja.quote:Of ben je weer op eigen gelegenheid op werk gekomen?
Ik zit vanavond in de kroeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:07 schreef OA het volgende:
ff piss'n en dan ga ik.
Ben je er vanavond of ga je met deop stap?
Werkt ze ineens in de super? Of ga je het bij een anderequote:Op woensdag 25 juli 2007 17:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit vanavond in de kroeg.
Eerst even langs de super, kijken of die chick er is idd
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:34 schreef BrandX het volgende:
en trouwens, jullie hebben het allemaal fout. Het is 42![]()
owhja, [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] en zo!
Muckje!quote:
En een mooie etappe was het!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... de etappe is nog niet afgelopen...![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:50 schreef Muck het volgende:
ik ben vandaag begonnen met inpakken van mijn spullen:D
al 3 dozen vol en er lijkt nog alsof ik helemaal niks weg heb gehaald van mij kamer:o
wel al een vuilniszak met overbodig spul weggegooid_O_
ennnnn, ik heb vandaag de sleutel gekregenO+
Lekker hoor Muckquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:50 schreef Muck het volgende:
ik ben vandaag begonnen met inpakken van mijn spullen
al 3 dozen vol en er lijkt nog alsof ik helemaal niks weg heb gehaald van mij kamer
wel al een vuilniszak met overbodig spul weggegooid
ennnnn, ik heb vandaag de sleutel gekregen
ik heb het al dagen over niks anders meer hierquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
nou, aankomende maandag verhuis ik, maar ik ga de vrijdag daarop op vakantie.... kom daarna maar een keertjequote:Op woensdag 25 juli 2007 17:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker hoor Muck
Wanneer zal ik langs komen met stokbroden kruidenboter?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het al dagen over niks anders meer hier:@
gelukkigquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
top toch! Juist leuk als iemand zo blij is met iets!
vind ik dan.
jaja, de een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkigO+
mijn huisgenoot vanmiddag trouwens....
"wat doe je?!"
ik: ik doe de inhoud van mijn keukenkastjes in een verhuisdoos":)
hij: ga je weg?!
ik::Y*O*
hij:-O-
2 tellen later: mag ik jouw kamer dan?*O*
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaja, de een zijn dood is de ander zijn brood.
oftewel, de een haar vertrek is de ander haar stek
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]en die kwam zo uit mijn mouw geschut!
Was inderdaad een fantastische etappe. Ik heb vanaf half 5 geen minuut gemist op m'n werk!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En een mooie etappe was het!
Ik zat in de wagen te luisteren naar Radio Tour de FranceHeerlijk dat commentaar
Alleen spreken ze de namen van de renners vaag uit soms
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
en die kwam zo uit mijn mouw geschut!
Appiequote:
Mooi dat Rasmussen ff hard heeft toegeslagen, laat hij ff zien dat hij er wel degelijk bij is!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:03 schreef OA het volgende:
[..]
Was inderdaad een fantastische etappe. Ik heb vanaf half 5 geen minuut gemist op m'n werk!!!![]()
ja, dat denk ik welquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
maarreh, denk je alles op tijd weg te hebben?
En waar gaat je vakantie heen?
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Appie![]()
Wat ga je halen? Sla, soepgroenten of spinazie toevallig?
Bij nader inzien helemaal niets...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Appie![]()
Wat ga je halen? Sla, soepgroenten of spinazie toevallig?
Ik was dus even weg, meneer ongeduld...quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat denk ik wel:)
vrijdag nog even aanpoten, dan komt het wel goed:Y
Ik ga naar schotlandO+
Ik kan het je van harte aanbevelen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] daar wil ik ook ooit nog eens een keer heen.
Ik ook. "We" zijn al 5 jaar ofzo aant plannen om naar Schotland te gaan, maar het komt er steeds niet van. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] daar wil ik ook ooit nog eens een keer heen.
quote:Kookadvies
Het braanwater moet minimaal 3 minuten gekookt hebben, voordat u het kunt drinken!
Aan de bewoners van dit adres,
Mogelijk zitten er bacteriën in uw drinkwater die tot maag- en darmklachten kunnen leiden. Wilt u het water minimaal 3 minuten koken voor consumptie?
Dan zijn alle bacteriën in het water dood en kunt u het zonder problemen drinken.
Let u op dat u het water ook kookt voor bijvoorbeeld het maken van aanmaaklimonade, ijsklontjes of babyvoeding. Gebruikt u water voor andere doeleinden dan consumptie, bijvoorbeeld douchen, wassen of het toilet, dan kunt u het gewoon zonder koken gebruiken.
wij verzoeken u om uw drinkwater te koken totdat u van ons een tegenbericht ontvangt. Dit duurt minimaal enkele dagen, ons laboratorium heeft die tijd nodig om goed onderzoek te doen. Wij doen er op dit moment alles aan om u zo snel mogelijk weer te voorzien van water dat voldoet aan onze strenge kwaliteitseisen. Het kookadvies is beperkt tot de adressen waar dit bericht is bezorgd.
Heeft u vragen? Kijk op www.oasen.nl of bel onze afdeling klantenservice op telefoonnummer:
0182 59 37 72.
Excuses voor het ongemak.
Whehe... LE-ZEN. Die herhaling was de reactie op Muckiequote:
Smakelijkquote:
Wat aardig dat je het water niet hoeft te koken voordat je gaat douchen of de plee doorspoelt...quote:
Daar ben ik dan nog nooit geweest...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef Muck het volgende:
hoi OA![]()
ja, schotland... ik heb er ook zo'n zin in he!
vorig jaar zijn we naar noorwegen geweest, dat beviel ook ontzettend goed
in schotland?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik dan nog nooit geweest...![]()
Lijkt me ook een prachtig land!![]()
Muck, maak je nog foto's daar en komt er dan een showcase+reisverslag?![]()
Neeheeheheheeee.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef Muck het volgende:
[..]
in schotland?
das goed
ik heb van noorwegen een heel mooi plakboek gemaakt
Ik denk het wel ja. Morgen weer vroeg werken (6:00) dus geen wilde zuipplannen met 2quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef OA het volgende:
MPG jongen, ben jij hier vanavond wel itt eer-ik?![]()
Oh ja, Frits arbeit ook gewoon en Muck was weg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
Het is trouwens wel rustig en anders zonder MPG hier overdag...![]()
Verder is JJ natuurlijk weg, Kuuks komt veel te weinig langs, Fruts heb ik alleen vanochtend gezien, etc, etc....![]()
Gelukkig waren eer-ik, Ph en papier er de hele dag!!![]()
en ik danquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
Verder is JJ natuurlijk weg, Kuuks komt veel te weinig langs, Fruts heb ik alleen vanochtend gezien, etc, etc....![]()
Jij begint elke dag wel "lekker" vroeg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Morgen weer vroeg werken (6:00) dus geen wilde zuipplannen met 2s voor mij
![]()
Tja. Ik heb geen PC, wel papierternet, en geen tijd op mn werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef OA het volgende:
wil je een foto-overzichtje van noorwegen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef OA het volgende:
[..]
Neeheeheheheeee.....![]()
![]()
![]()
Nee lieve Muck, ik ben nog nooit in Noorwegen geweest...
Schotland heb ik wel al mogen aanschouwen!![]()
Het is je vergeven!quote:
Ja, 2e week vroege dienst al is dit. Achja. Ben benieuwd wanneer ik volgende week mag werken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Jij begint elke dag wel "lekker" vroeg...![]()
Ja, die eerik.... aan de boemel met 2 chicks....![]()
Ik zal het even duidelijk uitleggen:quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je een foto-overzichtje van noorwegen dan?
Daaaaagquote:
Vriend! Collega! Waar ga je heen?quote:
ja, we kunnen nu kiezen: of bar-le-duc in de boiler, of het water zelf koken eerstquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef OA het volgende:
[..]
Wat aardig dat je het water niet hoeft te koken voordat je gaat douchen of de plee doorspoelt...![]()
@ Taksiquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat was de koffie weer.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fair enough
[..]
kermis
Toch veel plezier gewensT
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'mquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
Eer, hoe laat ga jij naar de chick(s)?
Huuuuuquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'm
Anyway. Veel succes zometeen en keep us informedquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kleed me even aan, verberg m'n zojuist onder de douche uitgeknepen puist even onder m'n haar, en peer 'm
nou, nee, niet nakend.quote:
cheersquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Anyway. Veel succes zometeen en keep us informed![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Whehe. Idem hier.quote:Was trouwens lang geleden, dat ik een puist moest uitknijpen.
Zolang geleden dat ik vergeten ben hoeveel pijn dat kan doen
Owja. Proostquote:
morgen vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Whehe. Idem hier.
[..]
Owja. Proost [afbeelding]
JE mag het mij ook wel vertellen hoor...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je toch weggaat dan zal ik het morgen wel vertellen
??quote:
quote:
quote:
quote:
Er was trouwens trubbel op je werk. Wat was er loos?quote:
quote:
Oh ja, dat zou ik even vertellen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was trouwens trubbel op je werk. Wat was er loos?
quote:
?? Waarheen? Zo laat nog?quote:
HF danquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
"weg van fokl naar bed alwaar ik donald ducks ga lezen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef OA het volgende:
Een klant in Portugal zou gisteren een levering van ons krijgen.
Vandaag belden zij onze agent terplekke, die daarna mij belde. De klant beweerde dat er geen levering was geweest. Daarop belde ik de vervoerder om opheldering te krijgen. De vervoerder belde de chauffeur voor tekst en uitleg.
Vervolgens belt de vervoerder terug, met de mededeling dat de chauffeur zegt dat het gewoon is afgeleverd en dat hij een getekende vrachtbrief heeft. Zodra hij de mogelijkheid heeft faxt hij de vrachtbrief. Maar dat kon wel een aantal uurtjes duren. Toen was het 10 uur, dus er was nog niets aan de hand. Ik heb inmiddels de klant ingelicht.
Later op de dag belt onze agent tig keer zenuwachtig op, want de klant wil ons aansprakelijk stellen. Op een gegeven moment wordt er gezegd dat er binnen een uur bewijs moet zijn van aflevering, anders zet men de claim door.
Inmiddels heeft de chauffeur een nieuwe klant bereikt, waar hij de boel kan faxen. Het blijkt dat de vrachtbrief keurig netjes door de klant is getekend. Ik fax vervolgens de boel door naar de agent, die het op zij beurt weer faxt naar de klant.
Gevolg: wij zijn niet aansprakelijk, de agent ook niet en de klant heeft alles gewoon ontvangen en wilde ons een klotestreek leveren...![]()
Maassluisedijk...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Portugezen
Goed opgelost wel [afbeelding]
En dat allemaal vanaf de maassluissedijk in het pittoreske Vlaardingen?
Vuile gore graft Porugezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef OA het volgende:
Een klant in Portugal zou gisteren een levering van ons krijgen.
Vandaag belden zij onze agent terplekke, die daarna mij belde. De klant beweerde dat er geen levering was geweest. Daarop belde ik de vervoerder om opheldering te krijgen. De vervoerder belde de chauffeur voor tekst en uitleg.
Vervolgens belt de vervoerder terug, met de mededeling dat de chauffeur zegt dat het gewoon is afgeleverd en dat hij een getekende vrachtbrief heeft. Zodra hij de mogelijkheid heeft faxt hij de vrachtbrief. Maar dat kon wel een aantal uurtjes duren. Toen was het 10 uur, dus er was nog niets aan de hand. Ik heb inmiddels de klant ingelicht.
Later op de dag belt onze agent tig keer zenuwachtig op, want de klant wil ons aansprakelijk stellen. Op een gegeven moment wordt er gezegd dat er binnen een uur bewijs moet zijn van aflevering, anders zet men de claim door.
Inmiddels heeft de chauffeur een nieuwe klant bereikt, waar hij de boel kan faxen. Het blijkt dat de vrachtbrief keurig netjes door de klant is getekend. Ik fax vervolgens de boel door naar de agent, die het op zij beurt weer faxt naar de klant.
Gevolg: wij zijn niet aansprakelijk, de agent ook niet en de klant heeft alles gewoon ontvangen en wilde ons een klotestreek leveren...![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef OA het volgende:
Heb jij trouwens een website M??
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Maassluisedijk...![]()
Toen was ik gewoon op m'n werk in het pittoreske HIA...![]()
Hele grote klant...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vuile gore graft Porugezen
Zal wel een grote klant zijn, anders laat je dit soort geintjes niet toe lijkt me. Meteen een claim indienen is naar mijn mening ook niet juridisch verantwoord.
Ok.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
, maar daar staat niets zinnigs/boeiends op.
Ik beheer verder nog een website, nl die van de zwemvereniging.
Portugezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Hele grote klant...![]()
Blijkbaar is dit de nnormale gang van zaken daaro...![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar dat is...quote:
Nou ja, degene die er over gaat daar is in ieder geval niet erg slim in zijn handelen. Maar goed, gelukkig is alles gewoon boven water gekomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Hele grote klant...![]()
Blijkbaar is dit de nnormale gang van zaken daaro...![]()
HIA is niet al te groot, dus alles is daar vlakbij de A16, als wel de A15...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Portugezen. Grafvolk
. Geen land mee te bezeilen. Blij dat we dat volk niet meer in onze fabriek rond hebben lopen
![]()
![]()
Zie edit.....
Macromedia Adobe Dreamweaver.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb nu een stukje webspace in de lucht... Jaja, het werkt eindelijk...
Nu is het alleen nog maar lelijk wit... Ik heb het programma Publisher van Office.
Heb jij nog een programma dat je aanraadt waarmee een uiterst eenvoudige site te maken is, ook voor complete noobs als ondergetekende...?![]()
Zucht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
HIA is niet al te groot, dus alles is daar vlakbij de A16, als wel de A15...![]()
Dat is het halve dorp...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zucht.
Vanuit het pittoreske postcodegebied 3343 CT dan?
Ja.. ok... dat 'ken' ik wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Macromedia Adobe Dreamweaver.
Verder zou je een eerste probeersel kunnen maken met M$frontpage
![]()
, maar das eigenlijk maar bagger.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Frutsel het volgende:
weet iemand wie
"zullen_we@hotmail.com" is en/of "fenny / ferdinand" ?
hoi trouwens![]()
Niet bekendquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Frutsel het volgende:
weet iemand wie
"zullen_we@hotmail.com" is en/of "fenny / ferdinand" ?
hoi trouwens![]()
De vrouw van m'n pa komt daar vandaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
HIA is niet al te groot, dus alles is daar vlakbij de A16, als wel de A15...![]()
Niet al te groot inddquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De vrouw van m'n pa komt daar vandaan
Klein dorpje
Doorgaans heet dat 'mijn moeder', maar ik neem aan dat ze gescheiden zijn...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De vrouw van m'n pa komt daar vandaan
Klein dorpje
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Doorgaans heet dat 'mijn moeder', maar ik neem aan dat ze gescheiden zijn...![]()
Tour de Farcequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef OA het volgende:
Wat??????
Rasmussen uit de tour....??? chrome://fullquickreply/skin/foksmileys/confused.gif
3141 = Maassluis...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.....
Hoe bevalt het werk in 3141LJ ?
Tering WTF Ik hoorde het net jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef OA het volgende:
Wat??????
Rasmussen uit de tour....??? chrome://fullquickreply/skin/foksmileys/confused.gif
Is het veel? welk topic dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:04 schreef OA het volgende:
Hey Fruts...
Ik heb een Duitse tekst voor in een topic in DE...
Ik neem aan dat men daar in principe niet zo gelukkig mee is...![]()
Zal ik gewoon de tekst plaatsen met een samenvatting, of alleen een link met samenvatting...??![]()
zie editquote:
Het is een behoorlijke lap tekst voor in het aardbevingentopic.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is het veel? welk topic dan?
ik zou zeggen: neerknikkeren, vertalen kan altijd nog
Je moet iets beter zoeken...quote:
idd...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eens horen wat Mart erover te vertellen heeft
Greetz back!quote:
^^quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ze mailt neem ik aan, aangezien bellen wel erg duur is
sms...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ze mailt neem ik aan, aangezien bellen wel erg duur is
quote:
Ja ze heeft het prima naar d'r zin... is wezen zwemmen met dolfijnen en gaat straks duikenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fruts, je hoeft het toch niet geheim te houden
Heeft ze het naar haar zin?
Lekker man!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ze heeft het prima naar d'r zin... is wezen zwemmen met dolfijnen en gaat straks duiken![]()
Dus toch 3343TC ?quote:
zeker wel , maar ik denk dat het goed is voor hun saampiesquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man!
You probably wished you were there
quote:
Het is zeker goed!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel , maar ik denk dat het goed is voor hun saampies![]()
Tijd genoeg als ze weer terug is ...
al merken we beide wel, dat ondanks dat het nog zo kort is, we elkaar onwijs missen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is zeker goed!
En voor jullie komt er nog tijd genoeg ja![]()
-> PMquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
-> PM [afbeelding]
Bedtijd voor deze jongen![]()
![]()
Tot morgen allemaal![]()
Slaap lekker jonge!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
-> PM [afbeelding]
Bedtijd voor deze jongen![]()
![]()
Tot morgen allemaal![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX
Alles goed!![]()
Ik ga naar Bert Visscher in december
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Frutsel het volgende:
Slaap lekker MPG![]()
![]()
Mjah, Jochem Myjer al uitverkocht voor volgendjaar, kutzooi
OA, had je dat bericht al gepost ?
Echt ongelooflijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen ontslagen bij RABObank
alles goed!quote:Opwoensdag 25 juli 2007 23:31schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX:W
Alles goed!:W:*
Ik ga naar Bert Visscher in december*O*
yepz:exit rasmussenquote:Opwoensdag 25 juli 2007 23:41schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen ontslagen bij RABObank
Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats... ok, fout, boete, berisping, etc...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Frutsel het volgende:
mjah.... in eerste instantie denk je: Die Cassani lult uit zijn nek...
maar hij schijnt het dus zelf bevestigd te hebben dat ie gelogen heeft
je moet dan ook sport1.nl checkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer ook van die fout op nu.nl dat ze Rasmussen op dinsdagavond ontslagen hebben:')
Duidelijk in de haast geschreven:)
Ja en dit is koren op de molen van de Franse pers. Eerste klas klaplul die Rasmussen, en ik had echt sympathie voor die manquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Frutsel het volgende:
mjah.... in eerste instantie denk je: Die Cassani lult uit zijn nek...
maar hij schijnt het dus zelf bevestigd te hebben dat ie gelogen heeft
schermprintje van gemaakt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer ook van die fout op nu.nl dat ze Rasmussen op dinsdagavond ontslagen hebben
Duidelijk in de haast geschreven
Inderdaad... whehe...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer ook van die fout op nu.nl dat ze Rasmussen op dinsdagavond ontslagen hebben
Duidelijk in de haast geschreven
Nadeel is dat ie natuurlijk ook fout zit met het 'melden' en die waarschuwingenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats... ok, fout, boete, berisping, etc...
Maar ontslag...![]()
Tja, denk dat ze de COFIDIS ploeg ook maar eens moeten aanpakken...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en dit is koren op de molen van de Franse pers. Eerste klas klaplul die Rasmussen, en ik had echt sympathie voor die man
Donequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schermprintje van gemaakt?
doet het altijd goed in het TDF forum
Done...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schermprintje van gemaakt?
doet het altijd goed in het TDF forum
Hij maakt zichzelf erg verdacht idd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nadeel is dat ie natuurlijk ook fout zit met het 'melden' en die waarschuwingen
Nu ga je je afvragen: waarom heeft ie zich niet gemeld en liegt ie ook nog eens over zijn verblijfplaats![]()
Hierquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh. hierbij:![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Welk topic?quote:
Slaap lekker vriend!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef Frutsel het volgende:
ik duik me bed in en kijk daar nog ff verder![]()
![]()
Ja ja maar ik ga zo slapenquote:
Oh nohhh!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja maar ik ga zo slapen![]()
Je hebt gelijk, net als werken. Maar ik heb geen koffie meer dus ik moet wel. Latuhrquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:58 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Oh nohhh!
Slapen is nutteloos!
..plz niet serieus op ingaan
eventjes danquote:
was er ook pas net opquote:
Nee ik had al koffie gezet voordat jullie met die vraag kwamen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet hij ook nog ff wakker zijn![]()
Dude!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
Sander170 smacking -td6d- and smiling a lot...
Eey my english is very good, what is you problem junk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Dude!
LIEK WTF!
Yur inglish is verry bed!
End so is yur musikstyl!!
We wil partie on til teh leet ouwers!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:30 schreef Sander170 het volgende:
DJ Promo
DJ Porny
DJ GiZmo
DJ Chuckie
This is the REAL shit men.![]()
exactly how I feelquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme, ochtend.
* Frutsel geeft een liter koffie aan Lamzak, euh Lamstraatquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef LamstraalASD het volgende:
Gister te diep in te veel glaasjes gekeken, pff hier moet een koffie infuus aan te pas komen.
Hé. Alles tof?quote:
Ik dacht dat het tof ging. Maar ik zit nu op mijn werk een beetje te hoofdpijnen, dus ik heb net maar even de dokter gebeld. Daar moet ik om 10 uur zijn. Ben benieuwd wat 'ie zegt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
Zeker welMet jou? Hoest met je hoofdje?
Onder de streep vindt u de harde werkers!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 25 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 297 eer-ik
009. 176 OA
013. 157 Kuukske
027. 119 Papierversnipperaar
030. 113 Pheno
========================================================
147. 050 BrandX
149. 049 Frutsel
169. 043 MPG
228. 034 vrolijke-frits
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Volgend jaar een Chinees in de tour( Do Ping )
Hij zegt: "Meisje, je mag nooit meer je verjaardag vieren."quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat het tof ging. Maar ik zit nu op mijn werk een beetje te hoofdpijnen, dus ik heb net maar even de dokter gebeld. Daar moet ik om 10 uur zijn. Ben benieuwd wat 'ie zegt.
Maar je had toch andere "dingen" aan je hoofd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
13e. Klopt dat wel? Ik zat notabene ziek thuis.
Nooit meer Chinees eten. Daar kan ik best mee leven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij zegt: "Meisje, je mag nooit meer je verjaardag vieren."![]()
Goeiemorgen iedereen![]()
![]()
Ik keek onder andere de Tour gistermiddagquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef OA het volgende:
[..]
Onder de streep vindt u de harde werkers!![]()
De mensen die boven de streep staan....![]()
Ik was wel degelijk keihard bezig!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaan we nu allemaal net doen alsof we hard met iets anders bezig zijn?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef OA het volgende:
[..]
Onder de streep vindt u de harde werkers!![]()
De mensen die boven de streep staan....![]()
Wat een receptioniste taakquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef OA het volgende:
Ik was wel degelijk keihard bezig!![]()
Ik heb er voor gezorgd dat alle interne doorkiesnummers weer kloppen en dat de juiste namen in het scherm verschijnen...![]()
Zijn er ook andere topics?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik was in een ander topic aan het posten.
Ja. Dûh.quote:
Ja, dat wel...quote:
Vrouwen en techniek..quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:20 schreef OA het volgende:
Ja, dat wel...
Maar als ik het aan de receptioniste overlaat (wat gisteren het geval was) komt er niets van terecht...![]()
quote:
Tsssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |