Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar dat is...quote:
Nou ja, degene die er over gaat daar is in ieder geval niet erg slim in zijn handelen. Maar goed, gelukkig is alles gewoon boven water gekomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Hele grote klant...![]()
Blijkbaar is dit de nnormale gang van zaken daaro...![]()
HIA is niet al te groot, dus alles is daar vlakbij de A16, als wel de A15...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Portugezen. Grafvolk
. Geen land mee te bezeilen. Blij dat we dat volk niet meer in onze fabriek rond hebben lopen
![]()
![]()
Zie edit.....
Macromedia Adobe Dreamweaver.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb nu een stukje webspace in de lucht... Jaja, het werkt eindelijk...
Nu is het alleen nog maar lelijk wit... Ik heb het programma Publisher van Office.
Heb jij nog een programma dat je aanraadt waarmee een uiterst eenvoudige site te maken is, ook voor complete noobs als ondergetekende...?![]()
Zucht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
HIA is niet al te groot, dus alles is daar vlakbij de A16, als wel de A15...![]()
Dat is het halve dorp...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zucht.
Vanuit het pittoreske postcodegebied 3343 CT dan?
Ja.. ok... dat 'ken' ik wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Macromedia Adobe Dreamweaver.
Verder zou je een eerste probeersel kunnen maken met M$frontpage
![]()
, maar das eigenlijk maar bagger.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Frutsel het volgende:
weet iemand wie
"zullen_we@hotmail.com" is en/of "fenny / ferdinand" ?
hoi trouwens![]()
Niet bekendquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Frutsel het volgende:
weet iemand wie
"zullen_we@hotmail.com" is en/of "fenny / ferdinand" ?
hoi trouwens![]()
De vrouw van m'n pa komt daar vandaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
HIA is niet al te groot, dus alles is daar vlakbij de A16, als wel de A15...![]()
Niet al te groot inddquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De vrouw van m'n pa komt daar vandaan
Klein dorpje
Doorgaans heet dat 'mijn moeder', maar ik neem aan dat ze gescheiden zijn...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De vrouw van m'n pa komt daar vandaan
Klein dorpje
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Doorgaans heet dat 'mijn moeder', maar ik neem aan dat ze gescheiden zijn...![]()
Tour de Farcequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef OA het volgende:
Wat??????
Rasmussen uit de tour....??? chrome://fullquickreply/skin/foksmileys/confused.gif
3141 = Maassluis...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.....
Hoe bevalt het werk in 3141LJ ?
Tering WTF Ik hoorde het net jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef OA het volgende:
Wat??????
Rasmussen uit de tour....??? chrome://fullquickreply/skin/foksmileys/confused.gif
Is het veel? welk topic dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:04 schreef OA het volgende:
Hey Fruts...
Ik heb een Duitse tekst voor in een topic in DE...
Ik neem aan dat men daar in principe niet zo gelukkig mee is...![]()
Zal ik gewoon de tekst plaatsen met een samenvatting, of alleen een link met samenvatting...??![]()
zie editquote:
Het is een behoorlijke lap tekst voor in het aardbevingentopic.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is het veel? welk topic dan?
ik zou zeggen: neerknikkeren, vertalen kan altijd nog
Je moet iets beter zoeken...quote:
idd...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eens horen wat Mart erover te vertellen heeft
Greetz back!quote:
^^quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ze mailt neem ik aan, aangezien bellen wel erg duur is
sms...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ze mailt neem ik aan, aangezien bellen wel erg duur is
quote:
Ja ze heeft het prima naar d'r zin... is wezen zwemmen met dolfijnen en gaat straks duikenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fruts, je hoeft het toch niet geheim te houden
Heeft ze het naar haar zin?
Lekker man!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ze heeft het prima naar d'r zin... is wezen zwemmen met dolfijnen en gaat straks duiken![]()
Dus toch 3343TC ?quote:
zeker wel , maar ik denk dat het goed is voor hun saampiesquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man!
You probably wished you were there
quote:
Het is zeker goed!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel , maar ik denk dat het goed is voor hun saampies![]()
Tijd genoeg als ze weer terug is ...
al merken we beide wel, dat ondanks dat het nog zo kort is, we elkaar onwijs missen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is zeker goed!
En voor jullie komt er nog tijd genoeg ja![]()
-> PMquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
-> PM [afbeelding]
Bedtijd voor deze jongen![]()
![]()
Tot morgen allemaal![]()
Slaap lekker jonge!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
-> PM [afbeelding]
Bedtijd voor deze jongen![]()
![]()
Tot morgen allemaal![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX
Alles goed!![]()
Ik ga naar Bert Visscher in december
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:35 schreef Frutsel het volgende:
Slaap lekker MPG![]()
![]()
Mjah, Jochem Myjer al uitverkocht voor volgendjaar, kutzooi
OA, had je dat bericht al gepost ?
Echt ongelooflijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen ontslagen bij RABObank
alles goed!quote:Opwoensdag 25 juli 2007 23:31schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX:W
Alles goed!:W:*
Ik ga naar Bert Visscher in december*O*
yepz:exit rasmussenquote:Opwoensdag 25 juli 2007 23:41schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen ontslagen bij RABObank
Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats... ok, fout, boete, berisping, etc...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Frutsel het volgende:
mjah.... in eerste instantie denk je: Die Cassani lult uit zijn nek...
maar hij schijnt het dus zelf bevestigd te hebben dat ie gelogen heeft
je moet dan ook sport1.nl checkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer ook van die fout op nu.nl dat ze Rasmussen op dinsdagavond ontslagen hebben:')
Duidelijk in de haast geschreven:)
Ja en dit is koren op de molen van de Franse pers. Eerste klas klaplul die Rasmussen, en ik had echt sympathie voor die manquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Frutsel het volgende:
mjah.... in eerste instantie denk je: Die Cassani lult uit zijn nek...
maar hij schijnt het dus zelf bevestigd te hebben dat ie gelogen heeft
schermprintje van gemaakt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer ook van die fout op nu.nl dat ze Rasmussen op dinsdagavond ontslagen hebben
Duidelijk in de haast geschreven
Inderdaad... whehe...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer ook van die fout op nu.nl dat ze Rasmussen op dinsdagavond ontslagen hebben
Duidelijk in de haast geschreven
Nadeel is dat ie natuurlijk ook fout zit met het 'melden' en die waarschuwingenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats... ok, fout, boete, berisping, etc...
Maar ontslag...![]()
Tja, denk dat ze de COFIDIS ploeg ook maar eens moeten aanpakken...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en dit is koren op de molen van de Franse pers. Eerste klas klaplul die Rasmussen, en ik had echt sympathie voor die man
Donequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schermprintje van gemaakt?
doet het altijd goed in het TDF forum
Done...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schermprintje van gemaakt?
doet het altijd goed in het TDF forum
Hij maakt zichzelf erg verdacht idd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nadeel is dat ie natuurlijk ook fout zit met het 'melden' en die waarschuwingen
Nu ga je je afvragen: waarom heeft ie zich niet gemeld en liegt ie ook nog eens over zijn verblijfplaats![]()
Hierquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh. hierbij:![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Welk topic?quote:
Slaap lekker vriend!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef Frutsel het volgende:
ik duik me bed in en kijk daar nog ff verder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |