Achjah, ook niet mijn favo activiteit in Deventer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Freshthinking het volgende:
Boekenmarkt is zó suf zeg.
Volgens mij is het Tros muziekfeest en de kermis leuker om mensen te kijken...quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Eveli het volgende:
Heb je gelijk in whoops.Alleen naar die mensen moet je niet te lang kijken, anders sleuren ze je mee en bijten ze je meer dan 100 keer over je hele lichaam.
ik was erquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik had het over het volk dat naar het Tros Muziekfeest gaat.
Halloquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef Eveli het volgende:
[..]
Kinki aan de Nieuwstraat. Duur (30 euro voor een heren knipbeurt).quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:00 schreef Freshthinking het volgende:
Even een vraag van heel andere orde. Ik ben op zoek naar een goede kapper in Deventer, omdat ik niet (meer) tevreden ben over mijn huidige. Heeft iemand tips? Bij voorkeur met leuke dames natuurlijk
Owquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hoe duur is zij?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ow, Owkee
![]()
dan uh,bang voor Jannes-fans
![]()
en voor de kappersdiskussie: hoef ik de deur niet voor uit, doet m'n skatje![]()
Daar schiet je weinig mee op, ik neem dan op en vraag, WAT MOT JE VAN MIJN VRIENDIN.quote:
Een knipbeurt, what else?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar schiet je weinig mee op, ik neem dan op en vraag, WAT MOT JE VAN MIJN VRIENDIN.![]()
Werken daar ook leuke vrouwen? Dát is feitelijk de vraagquote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga altijd naar C&C in de Nieuwstraat. Vind ik ook een erg goeie kapper en is niet zo heel duur
Tour de Terras komt toch nog eind augustus?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:34 schreef scarefreak het volgende:
Leukste evenementen zijn net geweest
Alleen de boekenmarkt 5 augustus is nog leuk, de grootste boekenmarkt van europa.
Daar ga ik meestal ook altijd voorquote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Werken daar ook leuke vrouwen? Dát is feitelijk de vraag![]()
Dé oplossing:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:40 schreef Sylvana het volgende:
hij was al een tijd klaar met wassen en leegpompen dat doet ie vanzelf, dus dat is het niet
Ik heb mama die het kanquote:
Heb ik ook altijd, bij mij blijft hij altijd vastzitten op het normale programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:29 schreef Sylvana het volgende:
Iemand verstand van wasmachines?
Het deurtje wil met geen mogelijkheid meer open terwijl al mn beddengoed en mn badjas erin zittenMn huisbaas zit tot eind volgende week in Friesland en kan niks regelen en ik zou toch wel graag die was eruit hebben en gewoon andere dingen kunnen wassen....
Correctie: door boekenwurmend Nederlandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef scarefreak het volgende:
Morgen nog maar eens een keer lekker van de brink genieten voordat het zondag wordt ingenomen door heel Nederland...
Juist, morgenochtend heel even de boekenmarkt checken en dan door naar Apeldoornquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga misschien even over de boekenmarkt.... En daarna naar apeldoorn![]()
Mja, Apeldoorn zit bij mij ook in de planningquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Juist, morgenochtend heel even de boekenmarkt checken en dan door naar Apeldoorn![]()
Ja het is op de tweede etage. Lekker ver kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik woon precies aan de andere kant van de straat waar jij op uitkijkt. Mooi uitzicht hoor, tweede etage?
Laat ik daar nou nog bitter weinig aan toe gekomen zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:39 schreef Oplaatbatterij het volgende:
En 1 minuut naar huis lopen als je uit bent geweest
De heks is leuk.. Je kan ook gewoon met mensen van fok afspreken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Laat ik daar nou nog bitter weinig aan toe gekomen zijn. Ken hier verder ook vrij weinig mensen.
En mijn meeste collegas zijn niet echt het type dat naar de Elegast of de Heks zal gaan.
Maarja komt vanzelf
is het goed dat ik als 16jarige ook komquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
De heks is leuk.. Je kan ook gewoon met mensen van fok afspreken..
Vorige meeting was wel geslaagd. dus misschien een idee om een meeting te houden?
Elegast!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Laat ik daar nou nog bitter weinig aan toe gekomen zijn. Ken hier verder ook vrij weinig mensen.
En mijn meeste collegas zijn niet echt het type dat naar de Elegast of de Heks zal gaan.
Maarja komt vanzelf
Geen slecht ideequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
De heks is leuk.. Je kan ook gewoon met mensen van fok afspreken..
Vorige meeting was wel geslaagd. dus misschien een idee om een meeting te houden?
Je zou bijna aan iets anders denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef Eveli het volgende:
Je werkt op 10 verschillende plekken in 1 week Sylvana? Oh ja je deed toch iets in de zorg of zo?
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:52 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Je zou bijna aan iets anders denken![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef devbow het volgende:
GAE net met 6-0 gewonnen van Emmen. Geweldige wedstrijd en Orlando Smeekes is nu al de held.
Haha, ja ik werk als Alphahulp. Die mensen hebben recht op 3 uur zorg in de week. Mn werktijden zijn van 9 tot 12 en van 1 tot 4, en dan moet ik dus op een dag bij 2 verschillende mensen gaan werken. En als ik dus 5 dagen volledig moet werken, kom ik dus bij 10 mensen thuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef Eveli het volgende:
Je werkt op 10 verschillende plekken in 1 week Sylvana? Oh ja je deed toch iets in de zorg of zo?
Damn, hoeveel tags heb jij wel niet in Deventer staan joh? Kom ze echt overal tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef devbow het volgende:
En terecht.
hoe kun je dat nou als Groninger zeggen? Mocht je het serieus bedoelen.. ga dan wonen in het centrum of anders zandweerd(-zuid). de rest van deventer is zwaar ruk (kan het weten, studeer en woon er al 4 jaar).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef CookyMonsterXD het volgende:
Wou dat ik in Deventer woonde x[
Eenschquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou als Groninger zeggen? Mocht je het serieus bedoelen.. ga dan wonen in het centrum of anders zandweerd(-zuid). de rest van deventer is zwaar ruk (kan het weten, studeer en woon er al 4 jaar).
het centrum vind ik - en daar zijn vele anderen het met mij eens - erg prachtig. zandweerd (met name zwolseweg) is redelijk bebost, nabij de ijssel en dichtbij het centrum. de rest van deventer (met name de westelijke helft) is grauw van beton en lelijke arbeiderswoninkjes.
algemeen voordeel van deventer: centrale ligging en prima infrastructurele mogelijkheden.
Ken jij dan toevallig ook ene Maaike?quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, ja ik werk als Alphahulp. Die mensen hebben recht op 3 uur zorg in de week. Mn werktijden zijn van 9 tot 12 en van 1 tot 4, en dan moet ik dus op een dag bij 2 verschillende mensen gaan werken. En als ik dus 5 dagen volledig moet werken, kom ik dus bij 10 mensen thuis
iets met een renovatie voor de aankomende 10 jaar..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou als Groninger zeggen? Mocht je het serieus bedoelen.. ga dan wonen in het centrum of anders zandweerd(-zuid). de rest van deventer is zwaar ruk (kan het weten, studeer en woon er al 4 jaar).
het centrum vind ik - en daar zijn vele anderen het met mij eens - erg prachtig. zandweerd (met name zwolseweg) is redelijk bebost, nabij de ijssel en dichtbij het centrum. de rest van deventer (met name de westelijke helft) is grauw van beton en lelijke arbeiderswoninkjes.
algemeen voordeel van deventer: centrale ligging en prima infrastructurele mogelijkheden.
?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
iets met een renovatie voor de aankomende 10 jaar..
ik ken geen collega's, wordt gewoon thuis opgebeld wanneer ik kan werken en krijg de gegevens via de mailquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ken jij dan toevallig ook ene Maaike?
Ah oke, ik ken bijna niemand van Fokquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ken geen collega's, wordt gewoon thuis opgebeld wanneer ik kan werken en krijg de gegevens via de mail
ik ken maaike1987 van hier wel
Mij welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken bijna niemand van Fok
Haha dat is ook vaak wel wat persoonlijker, jep jou wel, en Lucina ook, verder niemand geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mij wel![]()
Ik ken er echt veel, maarja, meet echt heel veel met mensen. Geen grote meetings, daar ben ik er pas van naar 1 geweest, maar spreek wel vaak met 1 of een paar mensen af
Ja precies, in zo'n grote groep heb je toch geen tijd om met iedereen een praatje te maken enzo. Als je gewoon met paar mensen of met 1 iemand afspreekt is veel leuker vind ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat is ook vaak wel wat persoonlijker, jep jou wel, en Lucina ook, verder niemand geloof ik
Duurt nog anderhalve week toch, denk niet dat ik dr dan benquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies, in zo'n grote groep heb je toch geen tijd om met iedereen een praatje te maken enzo. Als je gewoon met paar mensen of met 1 iemand afspreekt is veel leuker vind ik
25 /26 augustus wordt wel een leuk weekend in Deventer. Zaterdags Tour de Terras en zondags de badkuipenrace
Ja, Peter en ik gaan wel ja, thnxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Duurt nog anderhalve week toch, denk niet dat ik dr dan ben![]()
Maar veel plezier als jij gaat
Nightwish heeft nieuwe zangeres
Denk in comaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, Peter en ik gaan wel ja, thnx
Waar ben jij over 1,5 week dan?
Ik zit bij de sportvelden op de zandweerd alle bomen om te zagen en de grond te schoffelen enzo, nauwelijks publiek dus hoef niet echt sociaal te doen ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Eveli het volgende:
Dat houdt toch niet in dat je in zo vrachtwagentje glas enzo komt ophalen hè?
Want als jij dat was vandaag in mijn straat op een van die 2 vrachtwagens hoef ik je nooit meer te zien.Wat een schreeuwerige malloten waren dat.
Eveli je voelt je wel een beetje verheven of niet. Elitaire jongen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Eveli het volgende:
Dat houdt toch niet in dat je in zo vrachtwagentje glas enzo komt ophalen hè?
Want als jij dat was vandaag in mijn straat op een van die 2 vrachtwagens hoef ik je nooit meer te zien.Wat een schreeuwerige malloten waren dat.
En dan zeg je niet eens ff Hoi?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef Eveli het volgende:
Heb trouwens toenet onze enige echt alphahulp Sylvana gespot in Corel.![]()
Aha oke. Wat deed jij daar dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Eveli het volgende:
Haha ja is lastig te vinden, maar ik zag je van een afstandje en je was met iemand aan het praten dus dan ga ik niet 'hoi' schreeuwen of zo.
Noem eens een straat uit je wijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Eveli het volgende:
Ik was kranten aan 't bezorgen.
Ah oke, das geen oude wijk van mequote:
Haha zit een fijne bij maar ook een kutstuk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef Eveli het volgende:
Ja die wijk heb ik vroeger eens gedaan met tijdschriften.
Hee dat komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens ff Hoi?
Heb jou niet gezien.
Wat was dat trouwens een irritant adres om te vinden zeg. Ik had gewoon Ceintuurbaan nr zoveel doorgegeven gekregen. Ik vanaf de Hoge Hondstraat de hele Ceintuurbaan afgefietst, tot aan de rotonde bij de AH, maar kon dat nr nergens vinden. Ik die vrouw opgebeld, en toen zei ze dus dat in Corel die aanleunwoningen ook nog Ceintuurbaan waren. Wist ik veel![]()
Helaas. Hij zit echt aan de Brink, schuin tegenover de achteringang van Bella Roma volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef ghizzer het volgende:
La Cantina aan de vleeshouwerstraat bedoel je waarschijnlijk.
Je bedoelt "Mevrouw Stoop", die naast het COC zit en t.o. De Heks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:12 schreef Drizzlehell het volgende:
Quick question:
Ik ben op zoek naar de naam van een restaurant waar ik ongeveer een half jaar geleden heb gegeten. Volgens mij zit het restaurant op de hoek van de Assenstraat/Brink. Ze hebben er in ieder geval Italiaans en het zit vlakbij bierencafé De Heks en Italiaans restaurant Bella Roma (maar die bedoel ik dus niet).
Qua locatie klopt het inderdaad, maar de naam zegt me niets. Is dat restaurant al lang failliet ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je bedoelt "Mevrouw Stoop", die naast het COC zit en t.o. De Heks.
En die is failliet trouwens.
dat is wel de meest voor de handliggende. want als je hans en grietje wil lokaliseren denk ik eerder dat je sirtaki, 't brinkje of ozan noemt (en dus niet de heks)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je bedoelt "Mevrouw Stoop", die naast het COC zit en t.o. De Heks.
En die is failliet trouwens.
Volgens het bordje op de deur zit restaurant Mistral al een tijdje dicht 'wegens vakantie'. De echte reden schijnt te zijn dat ze geen kok hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Drizzlehell het volgende:
http://www.restaurantmistral.com/
Gevonden!
Bedankt voor de hulp!
hmmz. komt me bekent voor.. de vraag naar koks is hoger dan de aanbod koks in deventer stond paar weken geleden ook in de stentorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens het bordje op de deur zit restaurant Mistral al een tijdje dicht 'wegens vakantie'. De echte reden schijnt te zijn dat ze geen kok hebben.
haha LOL. echt iets voor deventer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens het bordje op de deur zit restaurant Mistral al een tijdje dicht 'wegens vakantie'. De echte reden schijnt te zijn dat ze geen kok hebben.
Waarschijnlijk is de router kapot of zo. Nu is die er even tussenuit gehaald.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wb
hoezo had je geen internet dan?
quote:Hoog water nekt badkuipenrace
DEVENTER - De badkuipenrace , die zondag tussen Gorssel en Deventer op het programma stond, is afgeblazen. Door het hoge water is het onverantwoord de race te houden. Met name de overvloedige regenval in Duitsland zorgt voor stijgend IJsselwater.
VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Volgens organisator Gerard Andree loopt het weiland bij Gorssel alweer onder. Zelf moet hij zijn terras op het Verlaagde Wellepad ontruimen. Andree mikt nu op zondag 2 september. In de loop van de week hoopt hij van Rijkswaterstaat groen licht te krijgen. Voor het evenement hebben zich 26 teams opgegeven.
Ja, Peter en ik gaan daar heenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:58 schreef Applemooz het volgende:
Iemand nog te vinden op Tour de Terras dit weekend?
Jammer dat het niet doorgaat, Peter en ik wilden er wel heen, maar goed, nu maar gewoon formule1 kijken dusquote:
Ook vetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, Peter en ik gaan daar heen
[..]
Jammer dat het niet doorgaat, Peter en ik wilden er wel heen, maar goed, nu maar gewoon formule1 kijken dus
Dat staat er ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:10 schreef Applemooz het volgende:
Is het terras bij de Tobbe ook gesloten?
Daar kom ik net vandaan. Was net ff met mn vriend over de markt gelopen en ff bij Midtown gezetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Applemooz het volgende:
* gaat alvast een Corona halen bij Midtown *
yep, al vanaf vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef devbow het volgende:
Binnenkort (vanavond al volgens mij) ook weer films op de Brink.
Te Koudquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef devbow het volgende:
hhahh, cool helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef devbow het volgende:
Volgens mij zou je niet gezeurd hebben wanneer we in de lente deze temperaturen hadden en er iets te doen was, dus moet nu ook kunnen.quote:
Perfect weer, mooi land en goedkope vrouwen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:04 schreef Freshthinking het volgende:
Hoe is het in Deventer? Ik zit nu alweer twee weken in Thailand. Eerst Bangkok, toen Pattaya en nu wachten op het vliegveld voor de vlucht naar Chiang Mai.
Mis Nederland (en Deventer) totaal niet. Ben van plan om hier werk te gaan zoeken en hier te gaan wonen..
Ik heb het ook in Apeldoorn gedaan, maar das alweer 2 jaar terug, dus weet niet meer welke bus ik toen gepakt heb.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:50 schreef nijnja het volgende:
Ah oke, misschien als je goeie oren hebt heb je het ook gehoord![]()
Dinsdag heb ik theorie examen in Apeldoorn, iemand hier die dat ook heeft gedaan, en zoja info over de bussen die ik moet pakken ofzo?
Dank
Ja oke, maar daar word ik nou ook niet echt iets wijs uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb het ook in Apeldoorn gedaan, maar das alweer 2 jaar terug, dus weet niet meer welke bus ik toen gepakt heb.
Gewoon ff het adres intypen op 9292ov.nl
Veel succes alvast
Ik vraag het wel aan meneer de chauffeurquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef Sylvana het volgende:
Stadsbus 2 richting Matenveld en dan is het idd nog 10-15 minuten lopen. En dan moet je gewoon op "kaart" drukken die uitprinten en dan kun je er zo heen lopen
Staat er toch vrij duidelijk hoor?
Ja oke, maar ik dacht te lezen dat burgersveld (oid) eruit lag wegens werkzaamheden ofzo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef Sylvana het volgende:
zie mn edit
en in de bus heb je gewoon een computerscherm die alle haltes aangeeft
ow, zover heb ik nog niet gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik dacht te lezen dat burgersveld (oid) eruit lag wegens werkzaamheden ofzo?
hhaa oke, in ieder geval dank voor de moeitequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ow, zover heb ik nog niet gekeken
dan zou ik het idd ff aan de buschauffeur vragen ja
Vooral veel mooie vrouwen. Kunnen ze in Nederland nog een hoop van lerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Perfect weer, mooi land en goedkope vrouwen?
Prijzig wonen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef whoops het volgende:
Woensdag heb ik de sleutel van m'n nieuwe huis gekregen, hier een foto van het uitzicht!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1389/1304952233_1e480c6eae.jpg]afbeelding][/url]
Mooie locatie zeg! Wanneer ga je over?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef whoops het volgende:
Woensdag heb ik de sleutel van m'n nieuwe huis gekregen, hier een foto van het uitzicht!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1389/1304952233_1e480c6eae.jpg]afbeelding][/url]
Het is zeker niet goedkoop inderdaad, maar ze hadden er veel meer voor kunnen vragen hoor... De woningen in mijn rijtje begonnen vanaf 2 ton, die van mij is iets duurder vanwege het uitzicht. Daarmee ben je er nog niet, de keuken zat er bijvoorbeeld niet bij in... Maar het is wel een goeie investering...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Prijzig wonen?
Wel mooie locatie!
1 oktober is mijn huur opgezegd dus dan moet ik uit mijn kamer. Ik hoop echter in de loop van volgende week al te beginnen met overhuizen, als m'n vloer er in ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mooie locatie zeg! Wanneer ga je over?
Het is een boel geld inderdaad, maar ik kon de hypotheek zonder problemen krijgen dus toen was de keuze vrij snel gemaakt...quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Niet slecht, maar christ! wat duur!
Gefeliciteerdquote:
quote:Gewapende man verschanst zich in woning
Uitgegeven: 4 september 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 4 september 2007 17:27
DEVENTER - De politie heeft dinsdagmiddag een woning in Deventer omsingeld omdat de bewoner weigerde het huis te verlaten. Daarbij bedreigde hij een deurwaarder en politiemensen met een vuurwapen.
Onderhandelaars wisten de man uit de woning te begeleiden, waarna hij is aangehouden, meldde een politiewoordvoerster.
Een deurwaarder en politie kwamen bij de deur om de man de woning uit te zetten. De bewoner joeg hen weg en verschanste zich vervolgens in zijn woning.
Diverse straten rond de D. Meelesstraat in Deventer werden afgezet en leerlingen van enkele onderwijsinstellingen in de omgeving moesten in het schoolgebouw blijven. De leerlingen van de onderwijsinstellingen konden iets na vier uur in de middag hun locaties verlaten en huiswaarts gaan. Vervolgens zijn ook de straten weer vrijgegeven voor het verkeer.
nu.nl
Congrats... Wanneer ga je voor je praktijk?quote:
Ieder1 was er deze maand wel vroeg bijquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:19 schreef Hillz het volgende:
Rentree heeft nog steeds mn huur niet afgeschreven van deze maand. Normaal doen ze dat de 1e.
Meerderen hier 'last' van?
Want een ontzettend irritante naam voor een organisatie...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:32 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ieder1 was er deze maand wel vroeg bij
Ik vond Hanzewonen ook handiger dan Ieder1. Hier inderdaad ook te snel de rekening zo vlak na de vakantiequote:Op woensdag 5 september 2007 10:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Want een ontzettend irritante naam voor een organisatie...Vrienden van mij hadden het ook steeds over 'iedereen', en ik snapte er geen ruk van... Blijkt het gewoon woonunie te zijn...
Veel plezier, ik doe het liever op eigen manier maar dank voor de info welquote:Op donderdag 6 september 2007 18:24 schreef whoops het volgende:
Voor de geïnteresseerden: je kan je vanaf deze week inschrijven bij de nieuwe sportschool die in de Boreel komt (opent half oktober). Als je je nu inschrijft betaal je geen inschrijfkosten (100 euro) en wat je per week betaalt is 5,95 ipv 6,95...
Ik heb me zojuist ingeschreven (goeie voornemens enzo...)
Was weer typisch Deventer ja. Ook humor waren de bijbehorende foto's in de Stentor. Zag er allemaal heel spannend uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Deventer was weer leuk in het nieuws gisteren:
[..]
hmmm, dat zou ik indd niet echt vertrouwen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef klaarover het volgende:
Gisteren rond 18:00 werd er bij me aangebeld.
Het was een onbekende man.
"Meneer, mag ik u om een gunst vragen?"
-nou dat ligt eraan.
"Mag ik mijn accordeon even bij u stallen, dan kom ik hem om halfacht weer ophalen?"
-om halfacht ben ik weg, dus dat zal niet gaan.
"Ja maar dan zet ik de accordeon gewoon in uw halletje. Daar heeft u toch geen last van?"
-luister: ik ben weg tot zeker halftien, dus dat gaat niet!
"Nou dan probeer ik het wel bij uw buren."
Die ging dus echt door de hele straat met zn accordeon en dezelfde vraag.
Vaag, niewaar?
Je hebt gelijk...quote:Op zondag 16 september 2007 12:52 schreef scarefreak het volgende:
Is de Triatlon niet dit weekend?
'nu' is het wel te doenquote:Op zondag 16 september 2007 13:05 schreef scarefreak het volgende:
Kutzooi, ik wou vanmiddag ff rustig op terras zitten met dit weer
Ze hebben onze chocola opgegetenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef Eveli het volgende:
En heb je er last van?
Gefeliciteerd!quote:
Thanks allen!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef Ikook het volgende:
[..]
Joehoe! Proficiat! Welke opleiding?![]()
GAE- zwolle dit weekend tijdens koopzondag en één of andere markt. Tis in ieder geval geen antiekmarkt dit keerquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:00 schreef PteV het volgende:
FC Zwolle - GAE...mooie bekerwedstrijd! relluh
rellen is zo 1997. en oh ja.. ik doe ook P&A aan saxion . alleen nog ff afstuderen en ik heb mn papiertje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:00 schreef PteV het volgende:
FC Zwolle - GAE...mooie bekerwedstrijd! relluh
Morgen is er ook weer zo'n markt in de Walstraat hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
GAE- zwolle dit weekend tijdens koopzondag en één of andere markt. Tis in ieder geval geen antiekmarkt dit keer![]()
Ben het totaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef ghizzer het volgende:
[..]
rellen is zo 1997. en oh ja.. ik doe ook P&A aan saxion . alleen nog ff afstuderen en ik heb mn papiertje.
juistem. welke hoofdstroom en minor ga je doen? nog plannen om na P&A door te studeren?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:46 schreef PteV het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens hoorIk ben inmiddels ook alweer 3e-jaars...gaat hard
![]()
Gister reed ik erlangs en toen nog nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Is die nieuwe bios in de Boreel al een keer open?
Hoofdstroom P&O, m'n minor wil ik in de USA gaan volgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:38 schreef ghizzer het volgende:
[..]
juistem. welke hoofdstroom en minor ga je doen? nog plannen om na P&A door te studeren?
haha geinig. mijn hoofdstroom was/is ook P&O. alle vakken gelukkig gehaald. niet de gemakkelijkste hoofdstroom, maar denk wel de leukste. (maar ja.. dat is natuurlijk strict persoonlijk en ik ken de uiteindelijke invulling van de andere 2 hoofdstromen niet).quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:16 schreef PteV het volgende:
[..]
Hoofdstroom P&O, m'n minor wil ik in de USA gaan volgen
Ja klopt, is vertraagdquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Die bios schijnt pas in november of december open te gaan.
Leuk om te horen, ik zit ook helemaal op m'n plek met deze hoofdstroom. Laatste vak wat ik open had staan was arbeidsverhoudingen & medezeggenschap. Als ik meer invulling heb gegeven aan de minor/stage laat ik het hier wel wetenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha geinig. mijn hoofdstroom was/is ook P&O. alle vakken gelukkig gehaald. niet de gemakkelijkste hoofdstroom, maar denk wel de leukste. (maar ja.. dat is natuurlijk strict persoonlijk en ik ken de uiteindelijke invulling van de andere 2 hoofdstromen niet).
vette sjeis zeg. maar dan een vrije minor of een stage? ben benieuwd! oh ja.. heel slecht van me, maar van harte met het behalen van je propedeuse. had ik nog niet gedaan zag ik. wat was je laatste vak?
avm is een makkie. is neem ik aan bij jullie ook een casus? is dat niet dat rijnzicht ding?quote:Op zondag 30 september 2007 20:23 schreef PteV het volgende:
[..]
Leuk om te horen, ik zit ook helemaal op m'n plek met deze hoofdstroom. Laatste vak wat ik open had staan was arbeidsverhoudingen & medezeggenschap. Als ik meer invulling heb gegeven aan de minor/stage laat ik het hier wel weten
Nope, was een tentamen. Overigens was dit de laatste kans om de oude modules te volgen, vanaf nu bieden ze alles in een andere vorm aan. Ben wel blij dat ik er vanaf benquote:Op zondag 30 september 2007 22:19 schreef ghizzer het volgende:
[..]
avm is een makkie. is neem ik aan bij jullie ook een casus? is dat niet dat rijnzicht ding?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:08 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja klopt, is vertraagd
De eerste winkels in de boreel worden vandaag als het goed is geopend, maar de rest gaat inderdaad pas in november/december open...
Lekker geslapen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Donderdagavond is de winkel van John Oude Wesselink als eerste en enige geopend, en de parkeergarage is in gebruik genomen... Dat ding stond vanmiddag al aardig vol (althans, het deel wat opgeleverd is)...
Ik ga vanavond voor het eerst in m'n nieuwe huis slapen...
Vind je dat niet fijn? Lijkt mij ideaalquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:36 schreef whoops het volgende:
De eerste overnachting was erg fijn!Wat een rust 's avonds in vergelijking met de Walstraat...
Alleen de mensen die om 7 uur 's ochtends vlakbij je slaapkamerraam beginnen met het slijpen van stenen mogen wat mij betreft thuis blijven...
zie:quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind je dat niet fijn? Lijkt mij ideaal
Weet iemand iets van gister, rellen ofzo? Ik moest vanaf de platvoet richting 5hoek, maar bij de Avia 'naast' het stadion stonden 2 ME busjes haaks op de weg, maar omgekeerd, iemand nieuws?
Sukkels zijn het, die "supporters"...maar wel mooi gewonnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Sylvana het volgende:
het was weer een gezellig voetbalmiddagje dus
haha die ken ik ook ja, maar anno 2005 zeurt ie constant om 50 cent om naar apeldoorn te kunnen. ook met een zielig verhaal erbij dat ie de daklozenkrant verkocht of zo? en met van die sportschoenen aan? ben m al een tijd niet meer tegen gekomen.. ach ja.. hij zal wel met de trein weg zijn gegaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:53 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey pple,
In de tijd dat ik nog in Deventer woonde liep er altijd zo'n kerel rond die rond de 30 jaar was, vragend om wat geld zodat hij naar Zwolle kon reizen met de trein. Ik heb em in die tijd al 10 keer gezegd dat hij na 2 jaar met een ander verhaal moest komen.. Maar hij was altijd wel heel netjes, niet zo opdringerig..![]()
nja goed supporters zijn opzich wel oke, maar die hooligans die voetbal als excuus gebruikenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Sukkels zijn het, die "supporters"...maar wel mooi gewonnen
Daarom schreef ik het ook tussen haakjes, de echte supporters breken niks afquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
nja goed supporters zijn opzich wel oke, maar die hooligans die voetbal als excuus gebruiken
Ja oke, zover was ik alwelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:38 schreef PteV het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook tussen haakjes, de echte supporters breken niks af
Das wel mooi balenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:17 schreef nijnja het volgende:
Ook leuk, wekker op 8.00, 8.45 rijles, is hij dr nu nog niet
reageer eens
Gezelligquote:
Dinsdag heb ik weer rijles, alst goed is heb ik 11-12 mn rijbewijs, althans, dan heb ik er recht op, het is standaard dat je er dan nog 4 (werk)dagen op moet wachten ofzo toch? Mooi geregeld weer, of betalen of een week nog wachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das wel mooi balen
Heb ik ook wel es gehad, had ik rijles, was het mn TTT, kwam ie ook heel niet, had ie een dubbele afspraak ingeplandToen schoot ik echt in de stress. Gebeurde bij hem wel vaker dattie te laat kwam of dubbele afspraken had, erg irritant is dat ja.
ja, ik heb hem al bijna een jaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik weer rijles, alst goed is heb ik 11-12 mn rijbewijs, althans, dan heb ik er recht op, het is standaard dat je er dan nog 4 (werk)dagen op moet wachten ofzo toch? Mooi geregeld weer, of betalen of een week nog wachten... Maargoed, jij hebt je rijbewijs nu wel binnen toch., dacht ik?
Nu mama weg, dus hoofdpijn muziek
Klikkerdeklik
Dat zijn dure grapjes inderdaad... Ik denk dat mij ook zoiets moet gebeuren voor ik echt rustig wil rijden, vooral als je de enige bent, oke ik les nu nog, maar als ik 's ochtends helemaal niets tegen kom, op die nieuwe Nweg, langs het kanaal.... Daar is 50 helemaal nietsquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:45 schreef Rossdale het volgende:
Ongelukken niet en boetes heb ik al 4 jaar niet gehad. Had er de eerste 2 jaar erg veel, maar nadat ik met 43 km/u te hard over de ring in antwerpen ben geflitst was ik ineens genezen... was in totaal meer dan 400 euro kwijt.
Haha handige tip, nou rijd ik rond Deventer sowieso al vaak rond, ook op de fiets ivm stage, nu in Wilp, en daar dus ook, ken ik redelijk veel flitsersquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:48 schreef Rossdale het volgende:
Klopt, hou de max 10% te hard regel aan dan wordt je niet geflitstWerkt voor mij al 4 jaar feilloos
Behalve de mobiele flitsersquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha handige tip, nou rijd ik rond Deventer sowieso al vaak rond, ook op de fiets ivm stage, nu in Wilp, en daar dus ook, ken ik redelijk veel flitsersMaar bedankt voor de tip
Ja dat is inderdaad ook weer zo, ik ken hier in de buurt ookal zo`n plekje waar ze gaan staan, naaiersquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Behalve de mobiele flitsersWant het woord mobiel zegt het al, die staan overal en nergens. Houd dus maar gewoon je snelheid goed in de gaten, want met die tyfushonden weet je het nooit.
Mn broer is anders al wel eens geflitst omdat ie 4 km/u te hard reed.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:48 schreef Rossdale het volgende:
Klopt, hou de max 10% te hard regel aan dan wordt je niet geflitstWerkt voor mij al 4 jaar feilloos
Mja, ten eerste heb ik geen geld voor een auto en alles wat daarbij hoort, en ten tweede, kan hem moeilijk voor mn deur neerzettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:42 schreef nijnja het volgende:
Dat brengt mij op een 2e vraag, Sylvana, wat doe jij op zondag om 07.05 uit bed ?
Dat is dan 4 kilometer boven de grens van 10%, waarschijnlijk. Of na de meetcorrectie van +4km, dan reed hij dus 8km te hard...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mn broer is anders al wel eens geflitst omdat ie 4 km/u te hard reed.
Ah oke, goede reden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mja, ten eerste heb ik geen geld voor een auto en alles wat daarbij hoort, en ten tweede, kan hem moeilijk voor mn deur neerzetten
Moet ik hem altijd in parkeergarage neerzetten, kost ook weer allemaal geld
En ik kon vannacht niet slapen, daarom paar uurtjes mn bed uit geweest en rond 8 uur er weer ingegaan
Moet door een mobiele flitser zijn dan, en op wat voor weg was dat? Als dat op een 50 weg is reed hij dus in werkelijkheid 57 voor correctie en dat is meer dan 10%quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mn broer is anders al wel eens geflitst omdat ie 4 km/u te hard reed.
Mijn parkeervergunning (Bergkwartier zonder Wilhelminagarage) kost 190 per jaar, zo uit mn hoofd. En er is een wachtlijst voor...quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:53 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar zo'n vergunning is ook hartstikke duur, ook iets van 130 per maand ofzo had ik een keer gehoord
Dacht op 80 km/u-wegen. Of anders op de snelweg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet door een mobiele flitser zijn dan, en op wat voor weg was dat? Als dat op een 50 weg is reed hij dus in werkelijkheid 57 voor correctie en dat is meer dan 10%
Je woont straks bóven een supermaktquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:58 schreef whoops het volgende:
Ik heb sinds kort ook een parkeerplaats onder m'n huis, echt ideaal... En sinds die parkeerplaats dus ook een auto... Went snel, kratjes bier halen met de auto...
Ja maar ik gebruik de auto ook om langs de Bull's Eye te rijden hoor...quote:
Als ik jou was zou ik me meer verheugen op de dag daarna, dan weet je tenminste of je vrolijk of depri moet zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef nijnja het volgende:
Hoi mensen, 11-12, waarom kan het niet zover zijn?
Ja oke, eigenlijk dan meer de week ernaquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me meer verheugen op de dag daarna, dan weet je tenminste of je vrolijk of depri moet zijn...
Wat is er op 11-12quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef nijnja het volgende:
Hoi mensen, 11-12, waarom kan het niet zover zijn?
Moet ik afrijdenquote:
suc6quote:
Boven de plusmarkt zitten er meerdere, het lijkt me dat er wel een goeie bij zit, maar heb daar geen ervaring mee. Ik ga zelf nog naar de tandarts waar ik m'n leven lang al kom aangezien het mijn oom is, maar hij zit niet in Deventer...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
wie weet er een goeie tandarts in het centrum van Deventer ( postcode 7411)?
en waarom is die tandarts zo goed? ben op zoek naar 1 nl.
Woon je ook in Colmschate?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
wie weet er een goeie tandarts in het centrum van Deventer ( postcode 7411)?
en waarom is die tandarts zo goed? ben op zoek naar 1 nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |