Je zou bijna aan iets anders denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef Eveli het volgende:
Je werkt op 10 verschillende plekken in 1 week Sylvana? Oh ja je deed toch iets in de zorg of zo?
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:52 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Je zou bijna aan iets anders denken![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:57 schreef devbow het volgende:
GAE net met 6-0 gewonnen van Emmen. Geweldige wedstrijd en Orlando Smeekes is nu al de held.
Haha, ja ik werk als Alphahulp. Die mensen hebben recht op 3 uur zorg in de week. Mn werktijden zijn van 9 tot 12 en van 1 tot 4, en dan moet ik dus op een dag bij 2 verschillende mensen gaan werken. En als ik dus 5 dagen volledig moet werken, kom ik dus bij 10 mensen thuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef Eveli het volgende:
Je werkt op 10 verschillende plekken in 1 week Sylvana? Oh ja je deed toch iets in de zorg of zo?
Damn, hoeveel tags heb jij wel niet in Deventer staan joh? Kom ze echt overal tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef devbow het volgende:
En terecht.
hoe kun je dat nou als Groninger zeggen? Mocht je het serieus bedoelen.. ga dan wonen in het centrum of anders zandweerd(-zuid). de rest van deventer is zwaar ruk (kan het weten, studeer en woon er al 4 jaar).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef CookyMonsterXD het volgende:
Wou dat ik in Deventer woonde x[
Eenschquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou als Groninger zeggen? Mocht je het serieus bedoelen.. ga dan wonen in het centrum of anders zandweerd(-zuid). de rest van deventer is zwaar ruk (kan het weten, studeer en woon er al 4 jaar).
het centrum vind ik - en daar zijn vele anderen het met mij eens - erg prachtig. zandweerd (met name zwolseweg) is redelijk bebost, nabij de ijssel en dichtbij het centrum. de rest van deventer (met name de westelijke helft) is grauw van beton en lelijke arbeiderswoninkjes.
algemeen voordeel van deventer: centrale ligging en prima infrastructurele mogelijkheden.
Ken jij dan toevallig ook ene Maaike?quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, ja ik werk als Alphahulp. Die mensen hebben recht op 3 uur zorg in de week. Mn werktijden zijn van 9 tot 12 en van 1 tot 4, en dan moet ik dus op een dag bij 2 verschillende mensen gaan werken. En als ik dus 5 dagen volledig moet werken, kom ik dus bij 10 mensen thuis
iets met een renovatie voor de aankomende 10 jaar..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou als Groninger zeggen? Mocht je het serieus bedoelen.. ga dan wonen in het centrum of anders zandweerd(-zuid). de rest van deventer is zwaar ruk (kan het weten, studeer en woon er al 4 jaar).
het centrum vind ik - en daar zijn vele anderen het met mij eens - erg prachtig. zandweerd (met name zwolseweg) is redelijk bebost, nabij de ijssel en dichtbij het centrum. de rest van deventer (met name de westelijke helft) is grauw van beton en lelijke arbeiderswoninkjes.
algemeen voordeel van deventer: centrale ligging en prima infrastructurele mogelijkheden.
?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
iets met een renovatie voor de aankomende 10 jaar..
ik ken geen collega's, wordt gewoon thuis opgebeld wanneer ik kan werken en krijg de gegevens via de mailquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ken jij dan toevallig ook ene Maaike?
Ah oke, ik ken bijna niemand van Fokquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ken geen collega's, wordt gewoon thuis opgebeld wanneer ik kan werken en krijg de gegevens via de mail
ik ken maaike1987 van hier wel
Mij welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken bijna niemand van Fok
Haha dat is ook vaak wel wat persoonlijker, jep jou wel, en Lucina ook, verder niemand geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mij wel![]()
Ik ken er echt veel, maarja, meet echt heel veel met mensen. Geen grote meetings, daar ben ik er pas van naar 1 geweest, maar spreek wel vaak met 1 of een paar mensen af
Ja precies, in zo'n grote groep heb je toch geen tijd om met iedereen een praatje te maken enzo. Als je gewoon met paar mensen of met 1 iemand afspreekt is veel leuker vind ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat is ook vaak wel wat persoonlijker, jep jou wel, en Lucina ook, verder niemand geloof ik
Duurt nog anderhalve week toch, denk niet dat ik dr dan benquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies, in zo'n grote groep heb je toch geen tijd om met iedereen een praatje te maken enzo. Als je gewoon met paar mensen of met 1 iemand afspreekt is veel leuker vind ik
25 /26 augustus wordt wel een leuk weekend in Deventer. Zaterdags Tour de Terras en zondags de badkuipenrace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |