Ja, Peter en ik gaan wel ja, thnxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Duurt nog anderhalve week toch, denk niet dat ik dr dan ben![]()
Maar veel plezier als jij gaat
Nightwish heeft nieuwe zangeres
Denk in comaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, Peter en ik gaan wel ja, thnx
Waar ben jij over 1,5 week dan?
Ik zit bij de sportvelden op de zandweerd alle bomen om te zagen en de grond te schoffelen enzo, nauwelijks publiek dus hoef niet echt sociaal te doen ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Eveli het volgende:
Dat houdt toch niet in dat je in zo vrachtwagentje glas enzo komt ophalen hè?
Want als jij dat was vandaag in mijn straat op een van die 2 vrachtwagens hoef ik je nooit meer te zien.Wat een schreeuwerige malloten waren dat.
Eveli je voelt je wel een beetje verheven of niet. Elitaire jongen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Eveli het volgende:
Dat houdt toch niet in dat je in zo vrachtwagentje glas enzo komt ophalen hè?
Want als jij dat was vandaag in mijn straat op een van die 2 vrachtwagens hoef ik je nooit meer te zien.Wat een schreeuwerige malloten waren dat.
En dan zeg je niet eens ff Hoi?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef Eveli het volgende:
Heb trouwens toenet onze enige echt alphahulp Sylvana gespot in Corel.![]()
Aha oke. Wat deed jij daar dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Eveli het volgende:
Haha ja is lastig te vinden, maar ik zag je van een afstandje en je was met iemand aan het praten dus dan ga ik niet 'hoi' schreeuwen of zo.
Noem eens een straat uit je wijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Eveli het volgende:
Ik was kranten aan 't bezorgen.
Ah oke, das geen oude wijk van mequote:
Haha zit een fijne bij maar ook een kutstuk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef Eveli het volgende:
Ja die wijk heb ik vroeger eens gedaan met tijdschriften.
Hee dat komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens ff Hoi?
Heb jou niet gezien.
Wat was dat trouwens een irritant adres om te vinden zeg. Ik had gewoon Ceintuurbaan nr zoveel doorgegeven gekregen. Ik vanaf de Hoge Hondstraat de hele Ceintuurbaan afgefietst, tot aan de rotonde bij de AH, maar kon dat nr nergens vinden. Ik die vrouw opgebeld, en toen zei ze dus dat in Corel die aanleunwoningen ook nog Ceintuurbaan waren. Wist ik veel![]()
Helaas. Hij zit echt aan de Brink, schuin tegenover de achteringang van Bella Roma volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef ghizzer het volgende:
La Cantina aan de vleeshouwerstraat bedoel je waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |