Juist, morgenochtend heel even de boekenmarkt checken en dan door naar Apeldoornquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga misschien even over de boekenmarkt.... En daarna naar apeldoorn![]()

Mja, Apeldoorn zit bij mij ook in de planningquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Juist, morgenochtend heel even de boekenmarkt checken en dan door naar Apeldoorn![]()

Ja het is op de tweede etage. Lekker ver kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik woon precies aan de andere kant van de straat waar jij op uitkijkt. Mooi uitzicht hoor, tweede etage?

Laat ik daar nou nog bitter weinig aan toe gekomen zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:39 schreef Oplaatbatterij het volgende:
En 1 minuut naar huis lopen als je uit bent geweest

De heks is leuk.. Je kan ook gewoon met mensen van fok afspreken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Laat ik daar nou nog bitter weinig aan toe gekomen zijn. Ken hier verder ook vrij weinig mensen.
En mijn meeste collegas zijn niet echt het type dat naar de Elegast of de Heks zal gaan.
Maarja komt vanzelf

is het goed dat ik als 16jarige ook komquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
De heks is leuk.. Je kan ook gewoon met mensen van fok afspreken..
Vorige meeting was wel geslaagd. dus misschien een idee om een meeting te houden?

Elegast!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Laat ik daar nou nog bitter weinig aan toe gekomen zijn. Ken hier verder ook vrij weinig mensen.
En mijn meeste collegas zijn niet echt het type dat naar de Elegast of de Heks zal gaan.
Maarja komt vanzelf

Geen slecht ideequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:14 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
De heks is leuk.. Je kan ook gewoon met mensen van fok afspreken..
Vorige meeting was wel geslaagd. dus misschien een idee om een meeting te houden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |