yep, al vanaf vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef devbow het volgende:
Binnenkort (vanavond al volgens mij) ook weer films op de Brink.
Te Koudquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef devbow het volgende:
hhahh, cool helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef devbow het volgende:
Volgens mij zou je niet gezeurd hebben wanneer we in de lente deze temperaturen hadden en er iets te doen was, dus moet nu ook kunnen.quote:
Perfect weer, mooi land en goedkope vrouwen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:04 schreef Freshthinking het volgende:
Hoe is het in Deventer? Ik zit nu alweer twee weken in Thailand. Eerst Bangkok, toen Pattaya en nu wachten op het vliegveld voor de vlucht naar Chiang Mai.
Mis Nederland (en Deventer) totaal niet. Ben van plan om hier werk te gaan zoeken en hier te gaan wonen..
Ik heb het ook in Apeldoorn gedaan, maar das alweer 2 jaar terug, dus weet niet meer welke bus ik toen gepakt heb.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:50 schreef nijnja het volgende:
Ah oke, misschien als je goeie oren hebt heb je het ook gehoord![]()
Dinsdag heb ik theorie examen in Apeldoorn, iemand hier die dat ook heeft gedaan, en zoja info over de bussen die ik moet pakken ofzo?
Dank
Ja oke, maar daar word ik nou ook niet echt iets wijs uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb het ook in Apeldoorn gedaan, maar das alweer 2 jaar terug, dus weet niet meer welke bus ik toen gepakt heb.
Gewoon ff het adres intypen op 9292ov.nl
Veel succes alvast
Ik vraag het wel aan meneer de chauffeurquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef Sylvana het volgende:
Stadsbus 2 richting Matenveld en dan is het idd nog 10-15 minuten lopen. En dan moet je gewoon op "kaart" drukken die uitprinten en dan kun je er zo heen lopen
Staat er toch vrij duidelijk hoor?
Ja oke, maar ik dacht te lezen dat burgersveld (oid) eruit lag wegens werkzaamheden ofzo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef Sylvana het volgende:
zie mn edit
en in de bus heb je gewoon een computerscherm die alle haltes aangeeft
ow, zover heb ik nog niet gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik dacht te lezen dat burgersveld (oid) eruit lag wegens werkzaamheden ofzo?
hhaa oke, in ieder geval dank voor de moeitequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ow, zover heb ik nog niet gekeken
dan zou ik het idd ff aan de buschauffeur vragen ja
Vooral veel mooie vrouwen. Kunnen ze in Nederland nog een hoop van lerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Perfect weer, mooi land en goedkope vrouwen?
Prijzig wonen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef whoops het volgende:
Woensdag heb ik de sleutel van m'n nieuwe huis gekregen, hier een foto van het uitzicht!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1389/1304952233_1e480c6eae.jpg]afbeelding][/url]
Mooie locatie zeg! Wanneer ga je over?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef whoops het volgende:
Woensdag heb ik de sleutel van m'n nieuwe huis gekregen, hier een foto van het uitzicht!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1389/1304952233_1e480c6eae.jpg]afbeelding][/url]
Het is zeker niet goedkoop inderdaad, maar ze hadden er veel meer voor kunnen vragen hoor... De woningen in mijn rijtje begonnen vanaf 2 ton, die van mij is iets duurder vanwege het uitzicht. Daarmee ben je er nog niet, de keuken zat er bijvoorbeeld niet bij in... Maar het is wel een goeie investering...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Prijzig wonen?
Wel mooie locatie!
1 oktober is mijn huur opgezegd dus dan moet ik uit mijn kamer. Ik hoop echter in de loop van volgende week al te beginnen met overhuizen, als m'n vloer er in ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mooie locatie zeg! Wanneer ga je over?
Het is een boel geld inderdaad, maar ik kon de hypotheek zonder problemen krijgen dus toen was de keuze vrij snel gemaakt...quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Niet slecht, maar christ! wat duur!
Gefeliciteerdquote:
quote:Gewapende man verschanst zich in woning
Uitgegeven: 4 september 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 4 september 2007 17:27
DEVENTER - De politie heeft dinsdagmiddag een woning in Deventer omsingeld omdat de bewoner weigerde het huis te verlaten. Daarbij bedreigde hij een deurwaarder en politiemensen met een vuurwapen.
Onderhandelaars wisten de man uit de woning te begeleiden, waarna hij is aangehouden, meldde een politiewoordvoerster.
Een deurwaarder en politie kwamen bij de deur om de man de woning uit te zetten. De bewoner joeg hen weg en verschanste zich vervolgens in zijn woning.
Diverse straten rond de D. Meelesstraat in Deventer werden afgezet en leerlingen van enkele onderwijsinstellingen in de omgeving moesten in het schoolgebouw blijven. De leerlingen van de onderwijsinstellingen konden iets na vier uur in de middag hun locaties verlaten en huiswaarts gaan. Vervolgens zijn ook de straten weer vrijgegeven voor het verkeer.
nu.nl
Congrats... Wanneer ga je voor je praktijk?quote:
Ieder1 was er deze maand wel vroeg bijquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:19 schreef Hillz het volgende:
Rentree heeft nog steeds mn huur niet afgeschreven van deze maand. Normaal doen ze dat de 1e.
Meerderen hier 'last' van?
Want een ontzettend irritante naam voor een organisatie...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:32 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ieder1 was er deze maand wel vroeg bij
Ik vond Hanzewonen ook handiger dan Ieder1. Hier inderdaad ook te snel de rekening zo vlak na de vakantiequote:Op woensdag 5 september 2007 10:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Want een ontzettend irritante naam voor een organisatie...Vrienden van mij hadden het ook steeds over 'iedereen', en ik snapte er geen ruk van... Blijkt het gewoon woonunie te zijn...
Veel plezier, ik doe het liever op eigen manier maar dank voor de info welquote:Op donderdag 6 september 2007 18:24 schreef whoops het volgende:
Voor de geïnteresseerden: je kan je vanaf deze week inschrijven bij de nieuwe sportschool die in de Boreel komt (opent half oktober). Als je je nu inschrijft betaal je geen inschrijfkosten (100 euro) en wat je per week betaalt is 5,95 ipv 6,95...
Ik heb me zojuist ingeschreven (goeie voornemens enzo...)
Was weer typisch Deventer ja. Ook humor waren de bijbehorende foto's in de Stentor. Zag er allemaal heel spannend uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Deventer was weer leuk in het nieuws gisteren:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |