Best welquote:
Gaafquote:
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
Zoooooooooooo afgewerkt.
Sighquote:
Top. Bij bij ons is het 's ochtends tussen 6 en 7 ook nog lekker rustig. Vanaf 7 uur begint de hectiek van de dag, maar daar mag ik een uurtje eerder weg. Morgen en overmorgen iig.quote:
Zijn OA zn foto'squote:[..]
Gaaf
WOWquote:
Waar gemaakt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Top. Bij bij ons is het 's ochtends tussen 6 en 7 ook nog lekker rustig. Vanaf 7 uur begint de hectiek van de dag, maar daar mag ik een uurtje eerder weg. Morgen en overmorgen iig.
[..]
Zijn OA zn foto's
Ik geloof dat ze lennuzz heetquote:
Scheveningen dacht ik. En nr 3 en 4 in Vld.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Prima TT. Dacht ik zo.
ja tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Prima TT. Dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
Sodepjuuuu.. Eer.... die zon he, die doet pijn aan mijn ogen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheveningen Hoek van Holland dacht ik. En nr 3 en 4 in Vld.
Overige User meldt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hounie. En overige users. Hallo.
Hoe is het ??
je noemt me steeds Houniequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het ??
goed hoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het ??
Kuuksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het ??
quote:
Deze heeft erg veel ruis nu...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef eer-ik het volgende:
en 5
http://tebruut.nl/erik/P4161341.JPG
't uploaden duurde effe, grote platen.
Leuke afkorting.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
je noemt me steeds Houniehoe dat zo
verder alles goed, met jou?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
goed hoor, met jou ook?
Net even een briljante ei/uit/biesloos salade gemaakt
Eh, hoofdpijnerig.quote:
Kuuks? Hersens geschuddeld? WTF? Kan ik jullie werkelijk geen moment alleen laten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuks [afbeelding]
Ik moest via een andere SC lezen dat je hersens geschud zijn... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef OA het volgende:
Kuuks [afbeelding]
Ik moest via een andere SC lezen dat je hersens geschud zijn... [afbeelding]
Hoi. Klopt OA. Ongelukkig flauwgevallen dit weekendquote:
Minders. Vertel. Want is er aan het handje hoofd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuke afkorting.
[..]
[..]
Eh, hoofdpijnerig. [afbeelding]
uhuh, maar er zat al aardig wat ruis in.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Minders. Vertel. Want is er aan het handje hoofd?
M.M. dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Hoi. Klopt OA. Ongelukkig flauwgevallen dit weekend [afbeelding]
Bedorven Chinees geknaagd...quote:
Mja, gemaakt met compactcamera op een te lage resolutie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, maar er zat al aardig wat ruis in.
Kan 't wel weghalen, maar dat ziet er eigenlijk alleen op een kwart van de normale grootte fatsoenlijk uit...
Oeh,dat is wel goed klote..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, uitgebreide versie nogmaals: Ik vierde zaterdag mn verjaardag. Had geen zin om te koken dus bestelden we Chinees eten. Bij de afhaal enzo.
En toen ehm. werd ik in de nacht van zaterdag op zondag ineens wakker, keiwarm. En toen stond ik een tijdje in de keuken, JD geroepen. En mee dat hij binnen kwam lopen viel ik. (ik hing aan de wasbak/aanrecht).
Enkele minuten later kwam ik bij bewustzijn in een plas kots, en moest ik nog steeds overgeven en JD heeft me superlief geholpen overeind te komen en te douchen enzo.
Maar die val was nogal recht op mijn hoofd, op een harde vloer. En nu zit ik met een bult en hoofdpijn en duizelingen die al sinds zondag aanhouden.
dacht al zoiest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, gemaakt met compactcamera op een te lage resolutie...![]()
Nja ik was vanmorgen gewoon gaan werken, maar het ging niet echt goed. Moest geconcentreerd veel dingen bijwerken in de cijferadmi.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
Oeh,dat is wel goed klote..
Ben je al bij een arts geweest?
Oei. Das niet bestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, uitgebreide versie nogmaals: Ik vierde zaterdag mn verjaardag. Had geen zin om te koken dus bestelden we Chinees eten. Bij de afhaal enzo.
En toen ehm. werd ik in de nacht van zaterdag op zondag ineens wakker, keiwarm. En toen stond ik een tijdje in de keuken, JD geroepen. En mee dat hij binnen kwam lopen viel ik. (ik hing aan de wasbak/aanrecht).
Enkele minuten later kwam ik bij bewustzijn in een plas kots, en moest ik nog steeds overgeven en JD heeft me superlief geholpen overeind te komen en te douchen enzo.
Maar die val was nogal recht op mijn hoofd, op een harde vloer. En nu zit ik met een bult en hoofdpijn en duizelingen die al sinds zondag aanhouden.
Chinezen zijn ook niet eetbaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Ohja en dit alles is te danken aan het eten van de Chinees.
Déja vû...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
heb je ook nog steeds last van misselijkheid af en toe bijvoorbeeld...?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja ik was vanmorgen gewoon gaan werken, maar het ging niet echt goed. Moest geconcentreerd veel dingen bijwerken in de cijferadmi.
Dus ik ben de dokter gaan bellen en die zei aan de hand van mijn omschrijvingen dat het best eens een hersenschudding zou kunnen zijn. Nouja, dat zei ie gewoon. En als het donderdag nog steeds is, dat ik dan langs moet komen.
Nee dat niet. Dat vroeg mijn moeder ook alquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
heb je ook nog steeds last van misselijkheid af en toe bijvoorbeeld...?
Eer-ik. Voor al uw medische problemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je ook nog steeds last van misselijkheid af en toe bijvoorbeeld...?
'Voor' of 'tegen'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eer-ik. Voor al uw medische problemen
iddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dacht al zoiest.
Sowieso gemaakt met een andere camera die die andere 4 foto's...
ik weet inmiddels wel enkele dingen, met met al die artsen die hier steeds over de vloer komen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eer-ik. Voor al uw medische problemen
Whatever the fuck you want!quote:
Das waar ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet inmiddels wel enkele dingen, met met al die artsen die hier steeds over de vloer komen ja
ik ga die ook kijken denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Houniet het volgende:
en die ga ik kijken, daarna slapen
mensen, tot de volgende keer
Slaap lekker collega!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.![]()
![]()
Morgen weer om 6 uur arbeiden
Bis später
Tschüss
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.![]()
![]()
Morgen weer om 6 uur arbeiden
Bis später
Tschüss
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
Nou iedereen gaat weg, dan ga ik ook pitten
Moet m'n bed nog opmaken trouwens
[..]
Ik ga zo ook maar eens mijn bed op zoeken. Ik was tijdens de Avondetappe even weggedommeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef OA het volgende:
Mja, wellicht een goed idee; slapen![]()
Tot morgen.
A demain. [afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 24 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 190 Kuukske
009. 152 Houniet
014. 132 Papierversnipperaar
038. 095 OA
043. 092 Muck
045. 090 Frutsel
064. 074 Sebasser
066. 072 Pheno
091. 062 cablegunmaster
130. 049 eer-ik
174. 042 MPG
235. 033 Certificaat
235. 033 BrandX
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:
Ik had me ietwat verslapen. Gelukkig nog wel ruimschoots op tijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:45 schreef OA het volgende:
Fritsie, waar zit je?![]()
Ik zie je zo nog wel voorbij schuiven denk ik!![]()
Hey Frits.quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik had me ietwat verslapen. Gelukkig nog wel ruimschoots op tijd
Alles goed collega?
Ik dacht trouwens dat je later uit je bed kon omdat het verkeer gunstig is nu.
Dat is wel handig ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Frits.![]()
Ja, het verkeer zit inderdaad nog meer mee dan normaal, maar ik ben nog steeds automatisch op dezelfde tijd wakker, dus dan ga ik er maar uit.
Nog niet, ik doe het rustig aan, dus ook wat randwerkzaamheden. Op die manier is het wel vol te houdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:01 schreef OA het volgende:
Alles is trouwens goed hoor hier!![]()
Bij jou ook? En heb je nog steeds geen genoeg van het inboeken der facturen? [afbeelding]
Succes dan Frut!quote:
Ik heb zoals gewoonlijk weer weinig op de planning staan vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nog niet, ik doe het rustig aan, dus ook wat randwerkzaamheden. Op die manier is het wel vol te houden
Tot vanmiddag
Ja, kut, eerste dag dit jaar dat ik niet gedouched hebquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
OA![]()
En thx!
Eer-Ik![]()
![]()
Geen waterdruk?Lekker dan
http://www.nu.nl/news/116(...)en_aan_den_Rijn.htmlquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:38 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, werd k lekker op tijd wakker, wilde ik effe gaan douchen, is er in heel het huis geen waterdrukHeel de buurt niet trouwens, k hoorde er meer mensen over klagen
Goh.. euh... verrassend...quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zoals gewoonlijk weer weinig op de planning staan vandaag
gaarquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:45 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/116(...)en_aan_den_Rijn.html
![]()
Ik moet straks de administratie bijwerken, en er ligt wel e.e.a., maar ik wacht tot de post er is, anders is het dubbel werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Goh.. euh... verrassend...![]()
Ik heb wel wat te doen...Toch wel zoveel om dit uur mee door te komen
![]()
Ja, je zou eens iets teveel doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet straks de administratie bijwerken, en er ligt wel e.e.a., maar ik wacht tot de post er is, anders is het dubbel werk
Dus nu zit je stinkend achter je pc?quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaar
Wel apart, hier op de zaak is wel gewoon water..
Zal dan wel bij een andere pompinstallatie zitten ofzo....
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TT: Ik wil melk!
Goeiemorgen!![]()
![]()
Stinkerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, kut, eerste dag dit jaar dat ik niet gedouched heb
Dank, heb je ook koffiemelkquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank, heb je ook koffiemelk![]()
Halflife?quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:58 schreef eer-ik het volgende:
effe rebooten, iemand heeft de pc traag gemaakt met z'n spelletjes
windows
Hoi BXquote:
sterke koffiequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Hoi BX![]()
Koffiemelk uit zoeen kuipje of een flesje vind ik idd niet te zuipen...![]()
Daarentegen stop ik wel poedermelk in mijn koffie... meestal, niet altijd.![]()
Ligt aan de sterkte.. Gewone automatenkoffie () is meestal zo slap dat melk niet nodig is
![]()
G. morgenquote:
Mwoah, normaal. En dat is meestal drukker dan jijquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
is iedereen druk vandaag?
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
is iedereen druk vandaag?
Mijn smiley, wat doe je?quote:
TDF: Tits, dicks, fucking?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zij (4 collegae) zaten boven TDF te kijken, al vanaf 3 uur...![]()
da's ook niet zo gek, daar ik het nooit druk hebquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mwoah, normaal. En dat is meestal drukker dan jij![]()
Ik heb hem geleend!quote:
Kijk! Dat zijn bruikbare multi-quotes!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:heren.
@ Eer: heel druk vandaag, laatste twee weekjes voor de vakantie, dingen afmaken en zulks.
@ Pheno:hij is zo liev!
@ OA: poedermelk is helemaal![]()
@ Papier: hoe gaat het met je halve leven?
En hoe bevalt het? Waar ben je ongeveer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:19 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn bruikbare multi-quotes!
Mijn halve leven eindigde om 2 uur vannacht en gaat voortvarend. Gelukkig heb ik vanavond een andere hobby, oefenen met mijn halve band (serieus, de bassist is nog op vakantie) dus ik kan net doen of ik nog niet verslaafd ben.
Wii sports, mja, ik vind honkbal echt tyfus lastig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef eer-ik het volgende:
ik heb gister eens de wii van m'n broertje uitgeprobeerd
Geinig wel.,
Alleen het tennissen vind ik kut, golven = gaaf
Rolling Stones, dagelijks heb ik iets met die lui te makenquote:
Ik heb ook nog splintercell, maar nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wii sports, mja, ik vind honkbal echt tyfus lastig.
Zelda
Raving Rabbits
Al zou ik heel graag dat andere manga-achtige golfspel willen proberen, super panya of zoiets. Lijkt me wel grappig
huh?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rolling Stones, dagelijks heb ik iets met die lui te maken
Never mindquote:
Ik was in East Mesa, en heb geflirt met de dochter van die bejaarde neger met 1 been. Nu dool ik door een dorp achter een man met een shotgun aan. Ik moest eerst achter hem aan naar de kerk, maar toen hij zei dat ik naar de andere kant van het dorp moest ben ik gaan slapen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe bevalt het? Waar ben je ongeveer?
prima, ga ik ook doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
godsamme nou, 1 dag lekker weer, morgen weer regen
Kutland, ik ga weg hier.
Ben het zat.
Ik wil mee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:34 schreef Pheno het volgende:
In tokyo is het nu 30 graden. Damn, kan ik niet vervroegd weg?
Van alle landen waar ik tot nu toe ben geweest vind ik Oostenrijk wel relaxed...quote:
Ik ga niet naar oostenrijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:48 schreef OA het volgende:
[..]
Van alle landen waar ik tot nu toe ben geweest vind ik Oostenrijk wel relaxed...![]()
Enige nadeel is dat het daar ook niet altijd lekker weer is...![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga niet naar oostenrijk.
Ik vind dat dat land een kutnaam heeft.
Ja, Frankrijk is ook wel ok, net als Italië overigens!quote:Ik vind frankrijk ook nog altijd een erg relaxed land
De taal spreek ik inmiddels wel aardig, vaak lekker weer, strand, zee, bergen, meren, sneeuw, zon, alles
Italie is ook wel tof iddquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ja, Frankrijk is ook wel ok, net als Italië overigens!![]()
quote:Het drinkwaterbedrijf geeft wel een preventief kookadvies voor de komende dagen. Dit geldt alleen voor water dat gebruikt wordt voor het drinken en niet voor andere doeleinden. Reden voor het advies is dat de leidingen drukloos zijn geweest en als er ergens mogelijk een lek is, er grondwater in het drinkwater terecht kan zijn gekomen.
Oasen gaat de bevolking via folders en de media informeren over het incident.
Emigreren is de enige optiequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
godsamme nou, 1 dag lekker weer, morgen weer regen
Kutland, ik ga weg hier.
Ben het zat.
Dat ben ik sowieso wel van plan eigenlijk, uiteraerd afhankelijk van de toekomst, als ik hjier een chille baan vind, verkas ik ws. niet, maar aangezien mijn opleiding internationaal georienteerd is, zal ik hoogstwaarschijnlijk in het buitenland belandenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Emigreren is de enige optie.
Gelukkig is er nog![]()
Verrader...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso wel van plan eigenlijk, uiteraerd afhankelijk van de toekomst, als ik hjier een chille baan vind, verkas ik ws. niet, maar aangezien mijn opleiding internationaal georienteerd is, zal ik hoogstwaarschijnlijk in het buitenland belanden
Ik ga wel naar de joenaitit steets, maar dat is slechts voor een half jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Verrader...![]()
Hoe kan je ZH nou verlaten?? [afbeelding]
![]()
Dan moet je tzt wel laten weten waar je precies heen gaat... Kan ik daar een bakkie komen doen en meteen een (korte) vakantie eraan vastplakken!![]()
Je gaat toch zeker niet naar de Joenaitit steets?![]()
Maar ik bedoel emigreren daarheenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de joenaitit steets, maar dat is slechts voor een half jaar.
Verder moet ik eerst mn opleiding nog afmaken, dus voor die tijd is niks zeker
Maer, tegen die tijd zal i khet wel laten weten
Nu is het tijd om koffie te pakken en effe te zeiken
Si mi boyquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
OA!
quote:EER!!!!![]()
FireFTP --> Tools --> opties --> connections
Moet ik de proxy soms nog aanpassen?![]()
het relidee leeft hier ook behoorlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik bedoel emigreren daarheen![]()
Dat je daer gaat "studeren" weet ik, ja.![]()
Ik heb net ook weer een bak gepakt.![]()
Trouwens, het relidee leeft nog steeds bij mij....![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:32 schreef OA het volgende:
Trouwensch eer, je hebt mij geen antwoord gegeven op een vraag van gisteravond.... [afbeelding]![]()
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het relidee leeft hier ook behoorlijk.
Ik heb zin om baldadig te zijn.
quote:Daar heb ik ook een keer een boete voor gekregen
Even melden in het topic
Maar niet gelukt dus...quote:
Gaan we rellen? Waar? R&P of worden mensen dan boos? We kunnen misschien lekker stoken met een nieuwsbericht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het relidee leeft hier ook behoorlijk.
Ik heb zin om baldadig te zijn.
Daar heb ik ook een keer een boete voor gekregen
Even melden in het topic
Immer. Er bestaan naast werkpaarden ook werkpinguins.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen luitjes. Lekker werkende allemaal?
Nog niets van het nieuwe banenfront gehoord?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef Pheno het volgende:
Hallo
heerlijk werkendequote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
nee, maar verhuisdozen zijn makkelijk te regelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog niets van het nieuwe banenfront gehoord?
Ik heb nog niks zinnigs gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
In R&P kan je beter niet rellen, vinden ze daar niet echt leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaan we rellen? Waar? R&P of worden mensen dan boos? We kunnen misschien lekker stoken met een nieuwsbericht?
Ik pak ff de volkskrant erbij...
Ik heb de administratie verwerktquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog niks zinnigs gedaan.![]()
ohja, je had last iddquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb me ziekgemeld vanmorgen. Vandaag nog dagje rustig aan en dan morgen weer werken.
KLB is natuurlijk een uiterst geschikt forum!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In R&P kan je beter niet rellen, vinden ze daar niet echt leuk.
In DIG of KLB kan het wel
Een dagje rust kan nooit kwaad Kuuk!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb me ziekgemeld vanmorgen. Vandaag nog dagje rustig aan en dan morgen weer werken.
quote:
Tsjeemigquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
nee, maar verhuisdozen zijn makkelijk te regelen
Dat homo-agenten alleen aan de telefoon kunnen zeuren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:52 schreef OA het volgende:
Misschien kan je hier een topic over openen!
http://www.nu.nl/news/1169013/14/Meer_meldingen_homo-geweld.html
Dat je geen homo's bij de sterke arm der wet wilt hebben....![]()
Jij mag ook wel een reltoupique openen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:52 schreef OA het volgende:
Misschien kan je hier een topic over openen!
http://www.nu.nl/news/1169013/14/Meer_meldingen_homo-geweld.html
Dat je geen homo's bij de sterke arm der wet wilt hebben....![]()
Waarom heb je die niet bij de hand?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een reltoupique openen..
.Ik heb bierik niet bij de hand hier...
Ik leef met je meequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga naar de Bloodhound Gang over 3 weken.
En, was het lekker?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef ScarFace- het volgende:
Hahahahaha![]()
Enschedeër gepakt na seks met schaap
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef ScarFace- het volgende:
Hahahahaha![]()
Enschedeër gepakt na seks met schaap
Je weet je ww toch wel...quote:
Ik ook...quote:
Tof voor je.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga naar de Bloodhound Gang over 3 weken.
Nee, Bierik staat als standaard ingesteld in een andere browser @ laptop..quote:
Whehe....quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, Bierik staat als standaard ingesteld in een andere browser @ laptop..
Weet daar geen wachtwoord van![]()
Ja, ik dus nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe....![]()
Prutser...![]()
Ik weet toch ook al mijn ww...![]()
Straks wel, als ik de hypotheek niet meer kan betalenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
Ph, moet je verhuisdozen hebben?
Bel mij even voor interessante verhuis-oplossingen en eventuele opslag van je spullenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks wel, als ik de hypotheek niet meer kan betalen
Vista is niks?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Eer, ik ga vanavond even proberen om de website aan de gang te krijgen op mijn XP pc, ipv Vista laptop...![]()
Wellicht helpt het... [afbeelding]
N00B!!! U SUXXORSquote:
WTF!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00B!!! U SUXXORS
VISTA SUX G0ATBA77S!!!
OPENGL = 1337!~!!!!eins!!11!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!
!!!DX10!!!!
!!IS NIKS???WTF!!!!!
Mja...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
Nee, dus, Vista is niks. Zoals XP ook uitnodigt tot fysiek geweld aan je pc
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!
!!!DX10!!!!
!!IS NIKS???WTF!!!!!
bR33Z4h 4l3Rtquote:
Kuuks, hoe zit het met as vrijdagavond?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
Nerdtalk. Húúú.
STFU U N00B!!!! RTFM, ROFLMAO!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:19 schreef Kuukske het volgende:
Nerdtalk. Húúú.
XPquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
Vind je vriendin het wel goed dat je met Kuuks gaat daten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuks, hoe zit het met as vrijdagavond? [afbeelding]
Ik draai nog Mac OS. 1337!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
XPIk zit soms een paar minuten op niks te wachten. Soms moet FF over niks nadenken of is er weer zo'n geheimzinnige svhost druk bezig met niks doen.
Is wel stabiel bij mij. Ik ga voorlopig niet over op Vista.
you never knowquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Eer, ik ga vanavond even proberen om de website aan de gang te krijgen op mijn XP pc, ipv Vista laptop...![]()
Wellicht helpt het... [afbeelding]
uhuhquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
OSX for teh pwnquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik draai nog Mac OS. 1337!!!!
En windows 2000 op mijn slet laptop, vista en xp hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
Precies.quote:
2000 Liep bij mij superveel vast.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik draai nog Mac OS. 1337!!!!
En windows 2000 op mijn slet laptop, vista en xp hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
Dat zijn echt de grootste vaagheden....quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
XPIk zit soms een paar minuten op niks te wachten. Soms moet FF over niks nadenken of is er weer zo'n geheimzinnige svhost druk bezig met niks doen.
Is wel stabiel bij mij. Ik ga voorlopig niet over op Vista.
Feestje in Amsterdam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef OA het volgende:
Kuuks, hoe zit het met as vrijdagavond? [afbeelding]
Like I said, OSX for teh pwn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
2000 Liep bij mij superveel vast.
XP is stabieler dus en vista kan dx10 games aansturen![]()
dx10 gamesquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
2000 Liep bij mij superveel vast.
XP is stabieler dus en vista kan dx10 games aansturen![]()
pr0n?>quote:
Of dat een programma vastloopt en je nog pak 'm beet een kwartier moet wachten voordat het is afgesloten als je taak beeindigen doetquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zijn echt de grootste vaagheden....![]()
Mijn laptop met vista doet dat ook weleens.... Dan is de klep open en is er geen enkel programma actief en ineens begint dat ding te ratelen...![]()
Ik heb ook op het bureaublad een indicator voor de processor. Soms staat dat ding op 100% gebruik als er niets gebeurt....![]()
![]()
Nee, afstudeerders.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
pr0n?>
Wéér geen TG & PC met Kuukquote:
Oh, dat is hetzelfdequote:
Hé, daar heb ik dan echt nooit last van!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Of dat een programma vastloopt en je nog pak 'm beet een kwartier moet wachten voordat het is afgesloten als je taak beeindigen doet
TG/PC ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Wéér geen TG & PC met Kuuk![]()
Desalniettemin: bij voorbaat al veel plezeer gewenscht!!![]()
ik ook niet, want ik draai geen windowsquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik dan echt nooit last van!!!!![]()
TopGear, Privat Chatquote:
AH zo.quote:
Transmission Control Protocolquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
TopGear, Privat Chat![]()
TCP: ???![]()
IP: internet protocol
De week erop moet wel lukken geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Wéér geen TG & PC met Kuuk![]()
Desalniettemin: bij voorbaat al veel plezeer gewenscht!!![]()
defragmenteren is voor noobsquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Papier, je moet wel af en toe je tijdelijke firefox bestanden verwijderen.
En defragmenteren zo heeel af en toe.
Dan is er niks vreemd aan de hand bij mij![]()
kan sowieso beter wachten op het nieuwe seizoen en dan het ritueel verplaatsen naar zondagavond 21:00 sharp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De week erop moet wel lukken geloof ik.
* noteert: TG & PC met Quukie op 03-08-2007quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De week erop moet wel lukken geloof ik.
Puick. Die week daarop kan ik dan weer niet.quote:
Want?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan sowieso beter wachten op het nieuwe seizoen en dan het ritueel verplaatsen naar zondagavond 21:00 sharp.
staan allemaal op internet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Want?
Ik heb lang niet alle afleveringen gezien hoor...![]()
een paar, dus ik wacht nog wel wat servicepacks etc af voordat ik me er aan ga wagen. De enige reden waaom ik zou upgraden wordt misschien tijdens blizcon getoond: Diablo 3.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef ScarFace- het volgende:
Pheno er zijn al wel een paar dx10 games hoor.
Is het zo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
Maar Blizzard kennende draait dat als een zonnetje op de mac. Dus geen nieuwe mac of pc nodig.
ze hebben laatst patches uitgegeven voor wow, starcraft etc om betere prestaties op de nieuwe macs te krijgen. Oftewel intel compatiblequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het zo?
Dan moet ik misschien toch maar eens gaan proberen te gamen op de mac
Defragmenteren helpt niet tegen svhost. Maar ik heb idd gemerkt dat FF na een uurtje aardig wat geheugen begint op te slurpen. Gisteravond sloot ik hem af, was ie 300Mb groot geworden!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Papier, je moet wel af en toe je tijdelijke firefox bestanden verwijderen.
En defragmenteren zo heeel af en toe.
Dan is er niks vreemd aan de hand bij mij![]()
stel je limiet dan anders in...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Defragmenteren helpt niet tegen svhost. Maar ik heb idd gemerkt dat FF na een uurtje aardig wat geheugen begint op te slurpen. Gisteravond sloot ik hem af, was ie 300Mb groot geworden!![]()
![]()
Crysis, en ik denk dat gta ook wel voor dx10 gemaakt gaat worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
een paar, dus ik wacht nog wel wat servicepacks etc af voordat ik me er aan ga wagen. De enige reden waaom ik zou upgraden wordt misschien tijdens blizcon getoond: Diablo 3.
Maar Blizzard kennende draait dat als een zonnetje op de mac. Dus geen nieuwe mac of pc nodig.
Tjil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze hebben laatst patches uitgegeven voor wow, starcraft etc om betere prestaties op de nieuwe macs te krijgen. Oftewel intel compatible
Werken ook op dx9, dus nog geen dx10 only sheisse.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Crysis, en ik denk dat gta ook wel voor dx10 gemaakt gaat worden.
Wat er nu al is: Flight simulator, halo 2, supreme commander, colin mcrae dirt?
En er zijn er nog wel wat.
crossquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
net wakker![]()
Lang geleden zegTot 12 uur slapen en dan een bak senseo + boterham met pindakaas.
Daar ga ik naar kijken.quote:
Halo 2 werkt alleen onder vista.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken ook op dx9, dus nog geen dx10 only sheisse.
Maar goed, ik speel alleen console games (Wii/Gamecube/DS/SNES) en Diablo 2 als pc/maccert.
Ik ben niet zo van een hype volgen omdat het volgens M$ moet. Vista betekent weer meer geheugen weer betere videokaart, etc. Mij te duur, ik typ nog steeds even snel op Vista als op elk ander OS.
Je klinkt als een luie studentquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
net wakker![]()
Lang geleden zegTot 12 uur slapen en dan een bak senseo + boterham met pindakaas.
quote:
quote:
Nah het is vakantie dus ik ben geen studentquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
net wakker![]()
Nee, omdat M$ ons wilt dwingen naar Vista te gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Halo 2 werkt alleen onder vista.
Misschien dat er inmiddels een patch oid is gemaakt voor xp, maar dat zal windows dan niet gemaakt hebben.
Straks pasta, het tupperware bakje kijkt me al aanquote:
Linuxquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, omdat M$ ons wilt dwingen naar Vista te gaan
Maar er is geen reden dat Halo 2 niet onder DX9 kan lopen, volgens mij loopt dat ook op de xbox op die meuk.
M$ dwingt altijd, en zolang mensen denken dat het niet anders kan...soit.
Daarom koop ik consoles, geen gezeik met nieuwere OS'sen of meer geheugen nodig. Je koopt het en het doet het.
Van gisteravondquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:51 schreef Pheno het volgende:
Straks pasta, het tupperware bakje kijkt me al aan
Dat moet. EN dan niet opwarmen. SUperquote:
Wat doe je allemaal met je toetsenbord...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Pheno het volgende:
Mijn shift toets plakt , ik denk dat ik het toetsenbord eens moet schoonmaken
Whehehequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Pheno het volgende:
Mijn shift toets plakt , ik denk dat ik het toetsenbord eens moet schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |