Best welquote:
Gaafquote:
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
Zoooooooooooo afgewerkt.
Sighquote:
Top. Bij bij ons is het 's ochtends tussen 6 en 7 ook nog lekker rustig. Vanaf 7 uur begint de hectiek van de dag, maar daar mag ik een uurtje eerder weg. Morgen en overmorgen iig.quote:
Zijn OA zn foto'squote:[..]
Gaaf
WOWquote:
Waar gemaakt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Top. Bij bij ons is het 's ochtends tussen 6 en 7 ook nog lekker rustig. Vanaf 7 uur begint de hectiek van de dag, maar daar mag ik een uurtje eerder weg. Morgen en overmorgen iig.
[..]
Zijn OA zn foto's
Ik geloof dat ze lennuzz heetquote:
Scheveningen dacht ik. En nr 3 en 4 in Vld.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Prima TT. Dacht ik zo.
ja tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Prima TT. Dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
Sodepjuuuu.. Eer.... die zon he, die doet pijn aan mijn ogen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheveningen Hoek van Holland dacht ik. En nr 3 en 4 in Vld.
Overige User meldt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hounie. En overige users. Hallo.
Hoe is het ??
je noemt me steeds Houniequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het ??
goed hoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het ??
Kuuksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het ??
quote:
Deze heeft erg veel ruis nu...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef eer-ik het volgende:
en 5
http://tebruut.nl/erik/P4161341.JPG
't uploaden duurde effe, grote platen.
Leuke afkorting.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
je noemt me steeds Houniehoe dat zo
verder alles goed, met jou?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
goed hoor, met jou ook?
Net even een briljante ei/uit/biesloos salade gemaakt
Eh, hoofdpijnerig.quote:
Kuuks? Hersens geschuddeld? WTF? Kan ik jullie werkelijk geen moment alleen laten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuks [afbeelding]
Ik moest via een andere SC lezen dat je hersens geschud zijn... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef OA het volgende:
Kuuks [afbeelding]
Ik moest via een andere SC lezen dat je hersens geschud zijn... [afbeelding]
Hoi. Klopt OA. Ongelukkig flauwgevallen dit weekendquote:
Minders. Vertel. Want is er aan het handje hoofd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuke afkorting.
[..]
[..]
Eh, hoofdpijnerig. [afbeelding]
uhuh, maar er zat al aardig wat ruis in.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Minders. Vertel. Want is er aan het handje hoofd?
M.M. dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Hoi. Klopt OA. Ongelukkig flauwgevallen dit weekend [afbeelding]
Bedorven Chinees geknaagd...quote:
Mja, gemaakt met compactcamera op een te lage resolutie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, maar er zat al aardig wat ruis in.
Kan 't wel weghalen, maar dat ziet er eigenlijk alleen op een kwart van de normale grootte fatsoenlijk uit...
Oeh,dat is wel goed klote..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, uitgebreide versie nogmaals: Ik vierde zaterdag mn verjaardag. Had geen zin om te koken dus bestelden we Chinees eten. Bij de afhaal enzo.
En toen ehm. werd ik in de nacht van zaterdag op zondag ineens wakker, keiwarm. En toen stond ik een tijdje in de keuken, JD geroepen. En mee dat hij binnen kwam lopen viel ik. (ik hing aan de wasbak/aanrecht).
Enkele minuten later kwam ik bij bewustzijn in een plas kots, en moest ik nog steeds overgeven en JD heeft me superlief geholpen overeind te komen en te douchen enzo.
Maar die val was nogal recht op mijn hoofd, op een harde vloer. En nu zit ik met een bult en hoofdpijn en duizelingen die al sinds zondag aanhouden.
dacht al zoiest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, gemaakt met compactcamera op een te lage resolutie...![]()
Nja ik was vanmorgen gewoon gaan werken, maar het ging niet echt goed. Moest geconcentreerd veel dingen bijwerken in de cijferadmi.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
Oeh,dat is wel goed klote..
Ben je al bij een arts geweest?
Oei. Das niet bestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, uitgebreide versie nogmaals: Ik vierde zaterdag mn verjaardag. Had geen zin om te koken dus bestelden we Chinees eten. Bij de afhaal enzo.
En toen ehm. werd ik in de nacht van zaterdag op zondag ineens wakker, keiwarm. En toen stond ik een tijdje in de keuken, JD geroepen. En mee dat hij binnen kwam lopen viel ik. (ik hing aan de wasbak/aanrecht).
Enkele minuten later kwam ik bij bewustzijn in een plas kots, en moest ik nog steeds overgeven en JD heeft me superlief geholpen overeind te komen en te douchen enzo.
Maar die val was nogal recht op mijn hoofd, op een harde vloer. En nu zit ik met een bult en hoofdpijn en duizelingen die al sinds zondag aanhouden.
Chinezen zijn ook niet eetbaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
Ohja en dit alles is te danken aan het eten van de Chinees.
Déja vű...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
heb je ook nog steeds last van misselijkheid af en toe bijvoorbeeld...?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja ik was vanmorgen gewoon gaan werken, maar het ging niet echt goed. Moest geconcentreerd veel dingen bijwerken in de cijferadmi.
Dus ik ben de dokter gaan bellen en die zei aan de hand van mijn omschrijvingen dat het best eens een hersenschudding zou kunnen zijn. Nouja, dat zei ie gewoon. En als het donderdag nog steeds is, dat ik dan langs moet komen.
Nee dat niet. Dat vroeg mijn moeder ook alquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
heb je ook nog steeds last van misselijkheid af en toe bijvoorbeeld...?
Eer-ik. Voor al uw medische problemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je ook nog steeds last van misselijkheid af en toe bijvoorbeeld...?
'Voor' of 'tegen'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eer-ik. Voor al uw medische problemen
iddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dacht al zoiest.
Sowieso gemaakt met een andere camera die die andere 4 foto's...
ik weet inmiddels wel enkele dingen, met met al die artsen die hier steeds over de vloer komen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eer-ik. Voor al uw medische problemen
Whatever the fuck you want!quote:
Das waar ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet inmiddels wel enkele dingen, met met al die artsen die hier steeds over de vloer komen ja
ik ga die ook kijken denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Houniet het volgende:
en die ga ik kijken, daarna slapen
mensen, tot de volgende keer
Slaap lekker collega!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.![]()
![]()
Morgen weer om 6 uur arbeiden
Bis später
Tschüss
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
Bedtijd.![]()
![]()
Morgen weer om 6 uur arbeiden
Bis später
Tschüss
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
Nou iedereen gaat weg, dan ga ik ook pitten
Moet m'n bed nog opmaken trouwens
[..]
Ik ga zo ook maar eens mijn bed op zoeken. Ik was tijdens de Avondetappe even weggedommeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef OA het volgende:
Mja, wellicht een goed idee; slapen![]()
Tot morgen.
A demain. [afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 24 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 190 Kuukske
009. 152 Houniet
014. 132 Papierversnipperaar
038. 095 OA
043. 092 Muck
045. 090 Frutsel
064. 074 Sebasser
066. 072 Pheno
091. 062 cablegunmaster
130. 049 eer-ik
174. 042 MPG
235. 033 Certificaat
235. 033 BrandX
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:
Ik had me ietwat verslapen. Gelukkig nog wel ruimschoots op tijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:45 schreef OA het volgende:
Fritsie, waar zit je?![]()
Ik zie je zo nog wel voorbij schuiven denk ik!![]()
Hey Frits.quote:Op woensdag 25 juli 2007 06:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik had me ietwat verslapen. Gelukkig nog wel ruimschoots op tijd
Alles goed collega?
Ik dacht trouwens dat je later uit je bed kon omdat het verkeer gunstig is nu.
Dat is wel handig ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Frits.![]()
Ja, het verkeer zit inderdaad nog meer mee dan normaal, maar ik ben nog steeds automatisch op dezelfde tijd wakker, dus dan ga ik er maar uit.
Nog niet, ik doe het rustig aan, dus ook wat randwerkzaamheden. Op die manier is het wel vol te houdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:01 schreef OA het volgende:
Alles is trouwens goed hoor hier!![]()
Bij jou ook? En heb je nog steeds geen genoeg van het inboeken der facturen? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |