you never knowquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef OA het volgende:
Eer, ik ga vanavond even proberen om de website aan de gang te krijgen op mijn XP pc, ipv Vista laptop...![]()
Wellicht helpt het... [afbeelding]
uhuhquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
Nee, dus, Vista is niks. Zoals XP ook uitnodigt tot fysiek geweld aan je pc
OSX for teh pwnquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik draai nog Mac OS. 1337!!!!
En windows 2000 op mijn slet laptop, vista en xp hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
Precies.quote:
2000 Liep bij mij superveel vast.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik draai nog Mac OS. 1337!!!!
En windows 2000 op mijn slet laptop, vista en xp hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
Dat zijn echt de grootste vaagheden....quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
XPIk zit soms een paar minuten op niks te wachten. Soms moet FF over niks nadenken of is er weer zo'n geheimzinnige svhost druk bezig met niks doen.
Is wel stabiel bij mij. Ik ga voorlopig niet over op Vista.
Feestje in Amsterdam.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef OA het volgende:
Kuuks, hoe zit het met as vrijdagavond? [afbeelding]
Like I said, OSX for teh pwn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
2000 Liep bij mij superveel vast.
XP is stabieler dus en vista kan dx10 games aansturen![]()
dx10 gamesquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
2000 Liep bij mij superveel vast.
XP is stabieler dus en vista kan dx10 games aansturen![]()
pr0n?>quote:
Of dat een programma vastloopt en je nog pak 'm beet een kwartier moet wachten voordat het is afgesloten als je taak beeindigen doetquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zijn echt de grootste vaagheden....![]()
Mijn laptop met vista doet dat ook weleens.... Dan is de klep open en is er geen enkel programma actief en ineens begint dat ding te ratelen...![]()
Ik heb ook op het bureaublad een indicator voor de processor. Soms staat dat ding op 100% gebruik als er niets gebeurt....![]()
![]()
Nee, afstudeerders.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
pr0n?>
Wéér geen TG & PC met Kuukquote:
Oh, dat is hetzelfdequote:
Hé, daar heb ik dan echt nooit last van!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Of dat een programma vastloopt en je nog pak 'm beet een kwartier moet wachten voordat het is afgesloten als je taak beeindigen doet
TG/PC ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Wéér geen TG & PC met Kuuk![]()
Desalniettemin: bij voorbaat al veel plezeer gewenscht!!![]()
ik ook niet, want ik draai geen windowsquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik dan echt nooit last van!!!!![]()
TopGear, Privat Chatquote:
AH zo.quote:
Transmission Control Protocolquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
TopGear, Privat Chat![]()
TCP: ???![]()
IP: internet protocol
De week erop moet wel lukken geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Wéér geen TG & PC met Kuuk![]()
Desalniettemin: bij voorbaat al veel plezeer gewenscht!!![]()
defragmenteren is voor noobsquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Papier, je moet wel af en toe je tijdelijke firefox bestanden verwijderen.
En defragmenteren zo heeel af en toe.
Dan is er niks vreemd aan de hand bij mij![]()
kan sowieso beter wachten op het nieuwe seizoen en dan het ritueel verplaatsen naar zondagavond 21:00 sharp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De week erop moet wel lukken geloof ik.
* noteert: TG & PC met Quukie op 03-08-2007quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De week erop moet wel lukken geloof ik.
Puick. Die week daarop kan ik dan weer niet.quote:
Want?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan sowieso beter wachten op het nieuwe seizoen en dan het ritueel verplaatsen naar zondagavond 21:00 sharp.
staan allemaal op internet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Want?
Ik heb lang niet alle afleveringen gezien hoor...![]()
een paar, dus ik wacht nog wel wat servicepacks etc af voordat ik me er aan ga wagen. De enige reden waaom ik zou upgraden wordt misschien tijdens blizcon getoond: Diablo 3.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef ScarFace- het volgende:
Pheno er zijn al wel een paar dx10 games hoor.
Is het zo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
Maar Blizzard kennende draait dat als een zonnetje op de mac. Dus geen nieuwe mac of pc nodig.
ze hebben laatst patches uitgegeven voor wow, starcraft etc om betere prestaties op de nieuwe macs te krijgen. Oftewel intel compatiblequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het zo?
Dan moet ik misschien toch maar eens gaan proberen te gamen op de mac
Defragmenteren helpt niet tegen svhost. Maar ik heb idd gemerkt dat FF na een uurtje aardig wat geheugen begint op te slurpen. Gisteravond sloot ik hem af, was ie 300Mb groot geworden!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Papier, je moet wel af en toe je tijdelijke firefox bestanden verwijderen.
En defragmenteren zo heeel af en toe.
Dan is er niks vreemd aan de hand bij mij![]()
stel je limiet dan anders in...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Defragmenteren helpt niet tegen svhost. Maar ik heb idd gemerkt dat FF na een uurtje aardig wat geheugen begint op te slurpen. Gisteravond sloot ik hem af, was ie 300Mb groot geworden!![]()
![]()
Crysis, en ik denk dat gta ook wel voor dx10 gemaakt gaat worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
een paar, dus ik wacht nog wel wat servicepacks etc af voordat ik me er aan ga wagen. De enige reden waaom ik zou upgraden wordt misschien tijdens blizcon getoond: Diablo 3.
Maar Blizzard kennende draait dat als een zonnetje op de mac. Dus geen nieuwe mac of pc nodig.
Tjil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze hebben laatst patches uitgegeven voor wow, starcraft etc om betere prestaties op de nieuwe macs te krijgen. Oftewel intel compatible
Werken ook op dx9, dus nog geen dx10 only sheisse.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Crysis, en ik denk dat gta ook wel voor dx10 gemaakt gaat worden.
Wat er nu al is: Flight simulator, halo 2, supreme commander, colin mcrae dirt?
En er zijn er nog wel wat.
crossquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
net wakker![]()
Lang geleden zegTot 12 uur slapen en dan een bak senseo + boterham met pindakaas.
Daar ga ik naar kijken.quote:
Halo 2 werkt alleen onder vista.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werken ook op dx9, dus nog geen dx10 only sheisse.
Maar goed, ik speel alleen console games (Wii/Gamecube/DS/SNES) en Diablo 2 als pc/maccert.
Ik ben niet zo van een hype volgen omdat het volgens M$ moet. Vista betekent weer meer geheugen weer betere videokaart, etc. Mij te duur, ik typ nog steeds even snel op Vista als op elk ander OS.
Je klinkt als een luie studentquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
net wakker![]()
Lang geleden zegTot 12 uur slapen en dan een bak senseo + boterham met pindakaas.
quote:
quote:
Nah het is vakantie dus ik ben geen studentquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef crossover het volgende:
net wakker![]()
Nee, omdat M$ ons wilt dwingen naar Vista te gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Halo 2 werkt alleen onder vista.
Misschien dat er inmiddels een patch oid is gemaakt voor xp, maar dat zal windows dan niet gemaakt hebben.
Straks pasta, het tupperware bakje kijkt me al aanquote:
Linuxquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, omdat M$ ons wilt dwingen naar Vista te gaan
Maar er is geen reden dat Halo 2 niet onder DX9 kan lopen, volgens mij loopt dat ook op de xbox op die meuk.
M$ dwingt altijd, en zolang mensen denken dat het niet anders kan...soit.
Daarom koop ik consoles, geen gezeik met nieuwere OS'sen of meer geheugen nodig. Je koopt het en het doet het.
Van gisteravondquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:51 schreef Pheno het volgende:
Straks pasta, het tupperware bakje kijkt me al aan
Dat moet. EN dan niet opwarmen. SUperquote:
Wat doe je allemaal met je toetsenbord...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Pheno het volgende:
Mijn shift toets plakt , ik denk dat ik het toetsenbord eens moet schoonmaken
Whehehequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:52 schreef Pheno het volgende:
Mijn shift toets plakt , ik denk dat ik het toetsenbord eens moet schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |