Zal wel zelfs dat is te hoog gegrepen ... Matte haaries past beterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
nee hoor, de echte Mata Hari was minder spectaculair dan de mythische.
Wat weten we?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
De streamers weten het, zegt Dennis........
Wat een toppertje, gewoon er niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
Lieke slaapt lekker door op de bank
Ja, althans dat is wat Nadia hem verteld heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wie heeft er nu eigenlijk gelijk dan? Klopt het verhaal van Dennis?
Dat deed ze vroeger ook nooit bij haar klanten, dus ja...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia is helemaal klaar met nix, ze gaat niet meer bij hem slapen![]()
![]()
Jaap doorziet het wel en speelt het lekker mee (denk ik)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk laat Jaap zich niet teveel inpakken, ander is hij de volgende!
Ik heb gisteren en vandaag heel veel gemist. Klopt het als ik zeg dat al die (verschillende) verhalen uit de koker van Nadia komen? Dan vraag ik me af hoe lang het nog duurt voor ze haar gaan aanspreken i.p.v. elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, althans dat is wat Nadia hem verteld heeft.
En wat dacht je van Dennise en Brianne?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef farceman het volgende:
dat is een goed idee, Amanda en Noadia die saemn slapen!!!!!!!
kijken wat er gebeurt en hoelang ze dat volhouden
Ik zou nooit op (een) Brrrrrain kunnen vallen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind Brian zo best aantrekkelijk (zegt een heteroman) - Jullie ook dames?
Absoluut. Maar Nadia vertelde dat misschien om wat meer beweging in Dennis te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, althans dat is wat Nadia hem verteld heeft.
Al haar leugens komen uit... Ze raakt er zelf in verstriktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb gisteren en vandaag heel veel gemist. Klopt het als ik zeg dat al die (verschillende) verhalen uit de koker van Nadia komen? Dan vraag ik me af hoe lang het nog duurt voor ze haar gaan aanspreken i.p.v. elkaar.
Dan kan ze nu in elk geval gebruik maken van een "brief" en zo de villa uit!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Nadia heeft er "echt geen zin in" omdat ze weet dat ze door de mand gaat vallen met haar leugens.
Is dit de zoveelste leugen of is dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Dennis wil niet toegeven dat hij Amanda wil neuken"
Ik vond het al erg vreemd dat ze gelijk op dag 2 of 3 dennix lag te pijpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:51 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia is helemaal klaar met nix, ze gaat niet meer bij hem slapen![]()
![]()
Ik heb Dennis nog niet op leugens kunnen betrappen. Wel op gebrek aan lef en moed, maar niet echt niet op liegen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef riri het volgende:
het verhaal van dennix klopt niet...hij draait met verhalen die nadia hem verteld
Niet lang, ze gaat zeker weer huilen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
Oh wat speelt Nadia het spelletje weer handig... hoe lang nog voor ze zit te janken omdat Dennis gemeen is??
Mooie duidelijke OP![]()
Coolquote:
Als ik iemand quote zegt iemand dat echt.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dit de zoveelste leugen of is dat echt gezegd?
Wat denk jij zelf...hij heeft het één keer gedaan, dat geeft hij toe. Waarom zou hij het dan niet 4 keer doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik geloof ook niet dat het 3 a 4 keer is gebeurd want dan hadden wij het wel gemerkt , sowieso : zo dom zou Brian toch ook weer niet zijn? Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
Nadia beweert wederom dat Dennis graag Amanda wil neuken, maar dat heeft ze toch ook zelf in de wereld geholpen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zou nooit op (een) Brrrrrain kunnen vallen.Als het de laatste man op deze aarde was dan zou ik spontaan lesbisch worden.
![]()
quote:
Ehm ik weet niet maarre... dat is toch een half uurtje geleden al gezegd in zijn gesprek met Brian en Huub??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Dennis wil niet toegeven dat hij Amanda wil neuken"
hoe laat is de popo pool aubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
Ach Dennis heeft geen discussie verloren.....hij heeft echt zijn best gedaan...
en dat gescheld...oeeeeeeeeee........kikker dit en kikker dat....
![]()
Ja hij zei 'mafkees' tegen huub en huub zei:"oooooeeeeee krachtterm"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
Ach Dennis heeft geen discussie verloren.....hij heeft echt zijn best gedaan...
en dat gescheld...oeeeeeeeeee........kikker dit en kikker dat....
![]()
hoelaat is de popo pool aubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef avonne het volgende:
Dennis "ik heb geen één discussie verloren"
mwah... als je een vraag niet met een antwoord kunt pareren, is het niet erg indrukwekkend.
Alweer terror van Dennix? Meer kan ik niet hebben hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Mokum020 het volgende:
D: Vanavond heb ik oorlog....echt oorlog....oehhhh oorlog!
Ik kan niet wachten![]()
Iemand die niet volledig uit de verf komt daar is wat mij betreft geen lowlife. Hooguit niet geschikt voor dit spel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Donnie29 het volgende:
En weer alleen over Huub, Dennix is echt een opper loser, origineel is ie ook niet. Echt een low life.. hoop dat hij snel het huis uit gaat, en weer onder zn steen gaat liggen rotten.
Nadia denkt dat herhaling, waarheid zal worden.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ik weet niet maarre... dat is toch een half uurtje geleden al gezegd in zijn gesprek met Brian en Huub??
Ik reageerde daar nog op met "daar wordt Brian wel para van"
19.02quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
Natas en Dennis zijn de enigen die het antwoord weten, geeft Dennis aan.
Jaap: Natas is een vrouw van de waarheid. Vraag het aan haar......
Dennis verwacht oorlog. Om 19:00u komt er nog iets bij...... Dennis heeft kennelijk iets geregeld.....
Ja er komt nog een toetje...hij zit nogal vol, vooral van zichzelf..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer terror van Dennix? Meer kan ik niet hebben hoor.![]()
Dat onderschrijf ik volledig. Huub heeft nog nooit een normale discussie gevoerd. Hij begon altijd handtastelijk te worden of met derderangs scheldwoorden te smijten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
In discussie is Huub een stumpert volgens Dennix.![]()
Ik vond het zo leuk dat hij Huub niet weg kon krijgen en tegen zijn zin toch steeds met hem in discussie bleef gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Donnie29 het volgende:
En weer alleen over Huub, Dennix is echt een opper loser, origineel is ie ook niet. Echt een low life.. hoop dat hij snel het huis uit gaat, en weer onder zn steen gaat liggen rotten.
Dat sowieso 100% tijd voor een break, ik zweer het je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
nou is het toch moeilijk kiezen tussen de streams
dellen aan de ene kant en "ik zweer het" aan de andere kant
tijd voor een therapeutische pauze
Ik twijfel dan ook niet aan wat jij typt... wel aan wat Nadia denkt te wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nadia denkt dat herhaling, waarheid zal worden.....![]()
Ze zei het iig ook in het gesprek buiten met Amanda, op het moment dat ik het typte....
Binnen een kwartier...binnen een kwartier...wacht maar!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
Dennis maakt zich behoorlijk druk. Volgens mij heeft die wéér een hartslag van 380.
TS, want Dennis had zich al volledig vastgeluld in het gesprek met Huub en Brianquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
Ik zie de topic titel en ik hoor Dennix en dan denk ik Wie heeft er nu gelijk Dennix of de Topicstarter.![]()
OKquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik twijfel dan ook niet aan wat jij typt... wel aan wat Nadia denkt te weten
Omdat hij anders zijn beste back up misschien kwijt raakt , en ik geloof echt dat het perongelijk is , ik geloof hem niet vaak maar dit keer wel.. als hij het toch 1 keer heeft gedaan waarom die andere keren dat ontkennen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf...hij heeft het één keer gedaan, dat geeft hij toe. Waarom zou hij het dan niet 4 keer doen.
Volgens mij wil Jaap dat toch echt niet! Dat gaf hij afgelopen week nog duidelijk aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:06 schreef schatje het volgende:
Nadia weet nu ook dat Jaap Dennis weg wil hebben.
Hij heeft zelf een hele andere mening...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS, want Dennis had zich al volledig vastgeluld in het gesprek met Huub en Brian
Ja, dat idee kreeg ik ook als ik hem zo hoorde!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf een hele andere mening...![]()
ach, toe nou....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat onderschrijf ik volledig. Huub heeft nog nooit een normale discussie gevoerd. Hij begon altijd handtastelijk te worden of met derderangs scheldwoorden te smijten.
Ik weet het niet zeker, maar ik meen het ook gehoord te hebben, tegenover Brian. Die het op zijn beurt Amanda dus weer vertelde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij wil Jaap dat toch echt niet! Dat gaf hij afgelopen week nog duidelijk aan.
En ik bewonder ook hoe hij opgewonden mensen met woorden weer tot rede kan brengen zonder ze er direkt op aan te spreken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, toe nou....
Nuchter kan hij uitstekend discussieren. Meesterlijk, zelfs. Zonder fysiek te worden of te schelden.
Brian is een goede speler, dat voorop. Maar ik vertrouw bijna niets van hem. Zelfs het goede wat hij doet, doet hij met een doel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Omdat hij anders zijn beste back up misschien kwijt raakt , en ik geloof echt dat het perongelijk is , ik geloof hem niet vaak maar dit keer wel.. als hij het toch 1 keer heeft gedaan waarom die andere keren dat ontkennen?
Hear ! Hear !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, toe nou....
Nuchter kan hij uitstekend discussieren. Meesterlijk, zelfs. Zonder fysiek te worden of te schelden.
Nee, Jaap houdt Dennis erin en wil hem graag als backup.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap "gaat Dennis niet afmaken." Huub: "Maar houdt hem ook niet uit de wind"
Ja dat motten we allemaal. En iedereen stinkt op de wc als ze motten poepen.quote:
ik heb de streams op mute, maar doe een gok.... kiezen tussen de onderste 2 van de poll die moet direct naar huis?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Overleg tussen Jaap en Huub, waarbij hij aangeeft dat er iets gaat komen.....
Nee, die ziet de bui wel hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
Amanda komt binnen, eten. Nadia hoeft geen eten.
Ik zie nog geen echt duidelijke signalen dat de meerderheid doorheeft dat zij de boel bij elkaar fantaseert.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die ziet de bui wel hangen![]()
Heel netjes, veel beter dan PSP het standaard kan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Standaardfunctie in illustrator. rasterbeeld omzetten naar outlines![]()
Ik ben benieuwd hoe Nadia daarop reageert.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Zora01 het volgende:
terrordennis krijgt een dating dag.. dat is de bom van de avond..
Huub weet het, Jaap weet het, Brian weet het zeker (die weet immers wat hij gedaan heeft), maar vanwege het met z'n allen taggen van Dennis laten ze "het weten" achterwege.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nog geen echt duidelijke signalen dat de meerderheid doorheeft dat zij de boel bij elkaar fantaseert.
Ik moest nog even een keer kijken, maar het is unlikely dat dit een raster naar vector werkje is, maar IkWeetNiets kan daar beter duidelijkheid over verschaffen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel netjes, veel beter dan PSP het standaard kan.
Ah, dat is te begrijpen. Ik zie niet alles, vandaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub weet het, Jaap weet het, Brian weet het zeker (die weet immers wat hij gedaan heeft), maar vanwege het met z'n allen taggen van Dennis laten ze "het weten" achterwege.
is dat wat hij bedoelde met "om 19.00 uur"?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
Er komt dus een datingdag voor Dennis.....
Dat is de knaller......
Jaap is degene die handtastelijk wordt en amanda en natasja gooien met derderangs scheldwoorden. Huub is verbaal sterk in discussies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat onderschrijf ik volledig. Huub heeft nog nooit een normale discussie gevoerd. Hij begon altijd handtastelijk te worden of met derderangs scheldwoorden te smijten.
mooie gelegenheid voor Nadia om nóg zieliger te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Nadia daarop reageert.
Daar ziet het niet naar uit. Het is meer iets met contouren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moest nog even een keer kijken, maar het is unlikely dat dit een raster naar vector werkje is, maar IkWeetNiets kan daar beter duidelijkheid over verschaffen.
Waarschijnlijk zoals met Brian: allemaal op audiëntie en dat Dennis dan geen keuze kan maken... of kiest voor degene waarmee er zeker geen klik is en dan hoeft ie er verder nix meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat wat hij bedoelde met "om 19.00 uur"?
Wordt het dan zoals de groupiedag, dat hij geen woord tegen ze zegt, of wordt het zoals met Eric, dat ze allemaal weggepest worden?
mwa, bij nader inzien toch wel een raster naar vector werkje - heb je illustrator geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ziet het niet naar uit. Het is meer iets met contouren.
Ik dacht zelf ook aan iets andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
mooie gelegenheid voor Nadia om nóg zieliger te doen
Vrouwen? Wat zijn dat, zijn dat diezelfde schepsels als bitches, ho's en wijven?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Dennis krijgt een datingdag met 20 wijven.
Dat zegt Dennis he, wijven!
Hij kan écht niet met vrouwen he.
Yep..... Die jongen moet nog veel leren wat "oorlog" betreft.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat wat hij bedoelde met "om 19.00 uur"?
Wordt het dan zoals de groupiedag, dat hij geen woord tegen ze zegt, of wordt het zoals met Eric, dat ze allemaal weggepest worden?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, bij nader inzien toch wel een raster naar vector werkje - heb je illustrator geïnstalleerd?
Het is het HOSvirusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef noekje het volgende:
Wel mooi. Huub doet niks maar nu draait alles weer om Huub. Die jongen hoeft echt niks te doen en hij komt al op tv.
Oh nee, geen ho's. Ik heb eindelijk het liedje, 'she's a ho' uit mijn hoofd en nu komt die weer uit de krochten naar boven borrelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vrouwen? Wat zijn dat, zijn dat diezelfde schepsels als bitches, ho's en wijven?![]()
Ik kom net binnenlopen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Is er vandaag al iets gebeurd?
En dan gaan ze nog met z'n vieren op stap ook... nog meer tijd voor ongestoord overlegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef Nostalgist het volgende:
A, H, L en B in onderling overleg...... Leuk hoor....
bah, disanaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook aan iets anders![]()
om nog harder te pijpen
Nee, eten en kotsenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia gaat binnen een uur huilen?
Bier en tieten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh nee, geen ho's. Ik heb eindelijk het liedje, 'she's a ho' uit mijn hoofd en nu komt die weer uit de krochten naar boven borrelen.
Ik zweer het, ik zweer het!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef SiRojK het volgende:
MOET HIJ DOEN, MOET HIJ DOEN, MOET HIJ ECHT DOEN!
Bwian heeft geen eens een tongquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Bier en tieten...
Ik vraag me af of ze het zelf nog kunnen volgen. Nadia en Dennis tegenover elkaar, en niemand heeft kennelijk nog iets gezegd![]()
En het punt is juist dat je in de Kooi moet kunnen discussieren ongeacht wat de waarheid of het onderwerp is. Als je halverwege er achter komt dat je eerste standpunt niet klopt, moet je het omdraaien en iemand anders in de schoenen schuiven, dan wel doorgaan op een ander punt dat iemand zegt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:22 schreef Zora01 het volgende:
dennis denkt echt dat hij de waarheid spreekt, terwijl hij zich nu vastklampt aan een leugen van Nadia. Vraag me af wat er gebeurd wanneer de waarheid echt boven tafel komt. Dat nadia een leugenaar 1e klas is
Ja in haar gedachtengang zeker?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik heb het idee dat Brian mij vaker mij wil tongzoenen.
Oké, ik ben zo het spoor bijster!!
En die dingetjes die steeds bewegen, dat zijn camera's.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja Nadia, je zit nu eenmaal in het spel tante Catoo
Het is wel een beetje als in het echte leven hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:28 schreef avonne het volgende:
[..]
En het punt is juist dat je in de Kooi moet kunnen discussieren ongeacht wat de waarheid of het onderwerp is. Als je halverwege er achter komt dat je eerste standpunt niet klopt, moet je het omdraaien en iemand anders in de schoenen schuiven, dan wel doorgaan op een ander punt dat iemand zegt.
Daarom wint Brian nu zo makkelijk, omdat hij wel bij de logica blijft.
Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee, dit loopt toch weer met een sisser af.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Wat een kleuterschool niveau dit zeg!!!!
Omdat Huub straks de enige winnaar isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt Huub er steeds bijgehaald ???
20 wijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Dennis krijgt een datingdag met 20 wijven.
Dat zegt Dennis he, wijven!
Hij kan écht niet met vrouwen he.
Nog een half uurtje, dan krijgen we de aanrandscene op tvquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee, dit loopt toch weer met een sisser af.
Volgende onderwerp!
Eeecht.?????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die dingetjes die steeds bewegen, dat zijn camera's.
En dan zijn er een heleboel mensjes die in hun vrije uurtjes naar jou luisteren en kijken.
En ze horen aaaaaaaaaaaaaaallles![]()
Ze kunnen Huub niet aan en proberen alles om hem slecht te maken.Maar de streamers zullen Huub nooit laten vallen.Die lui dachten echt dat ze Huub van zijn troon konden stoten ,ik denk zelfs de redactie dacht het.Maar helaas Huub zal nummer een blijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt Huub er steeds bijgehaald ???
De streamers? Ik heb hem vanaf dag twee laten vallen als een baksteen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kunnen Huub niet aan en proberen alles om hem slecht te maken.Maar de streamers zullen Huub nooit laten vallen.Die lui dachten echt dat ze Huub van zijn troon konden stoten ,ik denk zelfs de redactie dacht het.Maar helaas Huub zal nummer een blijven.![]()
Nee lieverd, nummer 1 wordt Liekequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kunnen Huub niet aan en proberen alles om hem slecht te maken.Maar de streamers zullen Huub nooit laten vallen.Die lui dachten echt dat ze Huub van zijn troon konden stoten ,ik denk zelfs de redactie dacht het.Maar helaas Huub zal nummer een blijven.![]()
Zijn je bloemen al binnen ?quote:
Nemen je ook net serieus hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De streamers? Ik heb hem vanaf dag twee laten vallen als een baksteen.
Huilt of hypert ze al?! Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef Marrije het volgende:
eindelijk valt De Stookster door de mand
Hangt er ook een script op het toiletquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef Marrije het volgende:
eindelijk valt De Stookster door de mand
1000 keer liever dan Huub. Maar........ik gun het Jaap...........en het wordt natuurlijk Brianquote:
Huhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia gaat huilen... Streamlock Oh nee..... S4
Pssstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
het happert hier heel ergs teeds, maar wel hoor ik Nadia janken.
S3 ging ineens op de fontein....quote:
Ok, van FdW danquote:
Slim ... Ze lult zich nu weer in de knoop bij Natas en manda over het vastgrijpen en bevestigd nog maar even datquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oooops, nu verraad ze Jaap. Dat is niet slim.........
Precies... zwakteboden....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef petraa het volgende:
Beetje sneu eigenlijk die Dennix, met zijn kikkerface en slieko.
Vertel ik kijk naar een stel debiele vrouwenquote:
Ach, een beetje vent kijkt in die ogen, verliest zichzelf binnen twee minuten en het is weer helemaal ok!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Slim ... Ze lult zich nu weer in de knoop bij Natas en manda over het vastgrijpen en bevestigd nog maar even dat
Brian meer van/met haar wilden maar huilie is altijd erg eerlijk tegen Amanda geweest![]()
ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel ik kijk naar een stel debiele vrouwen
Stagiair (Diegene die verkeerd schakelde dus)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef StephanL het volgende:
toch niet.
Bed gesprek neem ik aan van N/Dquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Huub: ik ben niet nat. (met een hoog stemmetje).
Ik vind het lekker als je droog bent (Dennis stem)
Hij gaat zóóó kelderen in de popipol..... Eerst Huub laten vallen, dan Dennis steunen..... triest hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef itsme het volgende:
Jaap die komt voor zijn kleine nieuwe laffe vriendje op.![]()
Eigen schuld. Hij is zo bezig met de stelletjes. Heel slecht spelinzichtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gaat zóóó kelderen in de popipol..... Eerst Huub laten vallen, dan Dennis steunen..... triest hoor.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigen schuld. Hij is zo bezig met de stelletjes. Heel slecht spelinzicht
Leukquote:
Yep, waarschijnlijk een uitspraak van Huub..... Maar zij bracht het in de context van haar Marokkaanse zijn....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
Wat zegt Nadia nou????
Dat ze zich moest schamen of zo over zichzelf
Help WIE hoorde dadt
Tsja, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk
sorry ik geniet van die liegende zelfverzekerde prachtige dame
Hoezo? Hij zit er toch nog? Dennis laat hem niet vallen, hij laat Dennis niet vallen. Dat lijkt mij een betere uitganspositie dan met een stel samen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigen schuld. Hij is zo bezig met de stelletjes. Heel slecht spelinzicht
Tuurlijk, je kunt niets zeggen want anders is het gelijk racisme.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep, waarschijnlijk een uitspraak van Huub..... Maar zij bracht het in de context van haar Marokkaanse zijn....
Imho heeft Huub haar gedrag bedoeld...
Volgens mij vertelde ze tegen Amanda dat Dennis dat gezegd had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
Wat zegt Nadia nou????
Dat ze zich moest schamen of zo over zichzelf
Help WIE hoorde dadt
Van beide ben ik niet zeker. Jaap is totaal niet te vertrouwen dat hebben we gezien en op dennix kan je bouwenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zit er toch nog? Dennis laat hem niet vallen, hij laat Dennis niet vallen. Dat lijkt mij een betere uitganspositie dan met een stel samen.
Hij doet ook heel vies. Hij haalt er stukjes uit en gooit die op de grond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef MissSomebody het volgende:
Jeetje dat eeuwige gedraai aan zijn haren telkens...![]()
[afbeelding]
Ik hou van dat type muts, heb er een enorm zwak voor. Ze moet blijven dus!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk
sorry ik geniet van die liegende zelfverzekerde prachtige dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |