Verlies van immuniteit in de komende stemronde was een mooiere straf voor nix geweest voor het verscheuren van de brieven/kaarten van Lieke en Huub.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dennis heeft nog immuniteit (net als Nadia)
Hij kan er 30 augustus pas uitgestemd worden...
Persoonlijk denk ik dat hij dan al getoneelhaakt is of een exit heeft gekregen omdat hij een potje nagellak van Amanda op de verkeerde plank heeft neergezet (en dus heeft kwijtgemaakt)
Iets in de zin van: Leuk....maar met een cynische ondertoon....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Wat zei Dennis over Deborah????
De vernedering is kennelijk nog niet groot genoeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verlies van immuniteit in de komende stemronde was een mooiere straf voor nix geweest voor het verscheuren van de brieven/kaarten van Lieke en Huub.
Dat ze binnenkort langs gaat komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Ja, tot dusver komt hij niet tot zijn recht. Maar denk aan Jaap. Die heeft er ook een maand of twee over gedaan. Kreeg het ook niet voor elkaar tegen Eric en Huubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vernedering is kennelijk nog niet genoeg.
Ik denk dat "achter" echt pissed is over die vermelding "sexverslaafd" op zijn inschrijfformulier.
Die hebben gewoon een kat hand in de zak gekocht.
Nope, hij ziet er wel stoer uit zo maar met een agressief ondertoontje... en dat vind ik nixquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind Brian zo best aantrekkelijk (zegt een heteroman) - Jullie ook dames?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, nix heeft natuurlijk ook altijd nog die ene troef in z'n zak. Huub's zus die in het blijfvanmnlijfhuis zou zijn opgenomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Nadia is wel degene geweest die dit verhaal de wereld in heeft geholpenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia ontkracht nu het verhaal tegenover Amanda jammerrrrrrrrrrrr nix
Het is wel mooi om te zien dat Bwian nu zo straalt terwijl hij gisteren een uurtje of 5 in paniek was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, hij ziet er wel stoer uit zo maar met een agressief ondertoontje... en dat vind ik nix![]()
Mata Hariquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nadia is wel degene geweest die dit verhaal de wereld in heeft geholpen
Sommige vrouwen zijn ook echt verwendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, hij ziet er wel stoer uit zo maar met een agressief ondertoontje... en dat vind ik nix![]()
Ik vind die naam eigenlijk te hoog gegrepen voor die trutquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die naam eigenlijk te hoog gegrepen voor die trut![]()
Net zoals femme fatale btw
Persoonlijk vind ik Brian sowieso de knapste man van de Kooi! (heb het over uiterlijk en niet karakter)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub geeft aan dat hij nodig naar de wc moet
[afbeelding]
Daar zijn ze niet slim genoeg voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Jaap "jouw verhaal valt of staat met wat Nadia ontkent of bevestigt"
Dennis is dus de lul, want Nadia zal ontkennen.
Hopenlijk realiseert ieder zich de rol van Nadia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |