hahahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis is een geconstipeerd denker. Die zit nog met zijn hoofd bij 6 tegen 2. Hij is niet flexibel.
wow wat een onderkinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
Dit plaatje spreekt boekdelen
[afbeelding]
Dennis heeft nog immuniteit (net als Nadia)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef StephanL het volgende:
Huub had beter een stemronde tegen Dennis kunnen beginnen.
Huppeltje heeft Lieke als vrouw. Dan kun je onbekommerd genieten van het leven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ik Huub daar nou zijn lachen inhouden??![]()
![]()
nee, maar ik weet niet meer wanneer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
volgens mij is het de eerste keer dat huub en brian samenspannen
Waarom moet Huub dat doen? Omdat je een Huub fan bent?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:28 schreef riri het volgende:
wat huub moet doen is steeds met z'n rug voor dennix gaan staan...overal waar dennix staat voor hem gaan staan....voortdurend waar hij ook maar loopt en staat
Omdat hij liever knap en niet sucsesvol isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
Dennis kan alleen maar kwaken en lelijkerd zeggen.
hmz..vind het meer dom..hij schat zijn eigen impact echt zo verkeerd in..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is geen killer, jammer maar helaas. Hij is te lief!
niets bijzonder ging over dat autobedrijf PON stopt met DGKquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef Borga het volgende:
Nu op RTL 4 stop de goouden kooi
En de reden die ze geeft is dat ze net een brief heeft gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia peert umDie ziet de bui al hangen
De reden is dat ze donders goed weet dat Dennis gelijk heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En de reden die ze geeft is dat ze net een brief heeft gehad![]()
Het liegen en woorden verdraaien gaat dan ook niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft ook al geen zin im met zijn allen te praten....
Mata Hari heeft alles onder controlequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef mazaru het volgende:
Vluchten kan niet meer Nadia, je leugens komen altijd bij je terug
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:33 schreef FdGK het volgende:
[..]
Het liegen en woorden verdraaien gaat dan ook niet zo makkelijk![]()
Femme fatale zit rustig op kantoor......een beetje te heet onder de blote voetjes......vanavond maar weer een gesprek met Jaap denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |