Eeecht.?????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die dingetjes die steeds bewegen, dat zijn camera's.
En dan zijn er een heleboel mensjes die in hun vrije uurtjes naar jou luisteren en kijken.
En ze horen aaaaaaaaaaaaaaallles![]()
Ze kunnen Huub niet aan en proberen alles om hem slecht te maken.Maar de streamers zullen Huub nooit laten vallen.Die lui dachten echt dat ze Huub van zijn troon konden stoten ,ik denk zelfs de redactie dacht het.Maar helaas Huub zal nummer een blijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt Huub er steeds bijgehaald ???
De streamers? Ik heb hem vanaf dag twee laten vallen als een baksteen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kunnen Huub niet aan en proberen alles om hem slecht te maken.Maar de streamers zullen Huub nooit laten vallen.Die lui dachten echt dat ze Huub van zijn troon konden stoten ,ik denk zelfs de redactie dacht het.Maar helaas Huub zal nummer een blijven.![]()
Nee lieverd, nummer 1 wordt Liekequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kunnen Huub niet aan en proberen alles om hem slecht te maken.Maar de streamers zullen Huub nooit laten vallen.Die lui dachten echt dat ze Huub van zijn troon konden stoten ,ik denk zelfs de redactie dacht het.Maar helaas Huub zal nummer een blijven.![]()
Zijn je bloemen al binnen ?quote:
Nemen je ook net serieus hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De streamers? Ik heb hem vanaf dag twee laten vallen als een baksteen.
Huilt of hypert ze al?! Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef Marrije het volgende:
eindelijk valt De Stookster door de mand
Hangt er ook een script op het toiletquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:34 schreef Marrije het volgende:
eindelijk valt De Stookster door de mand
1000 keer liever dan Huub. Maar........ik gun het Jaap...........en het wordt natuurlijk Brianquote:
Huhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia gaat huilen... Streamlock Oh nee..... S4
Pssstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
het happert hier heel ergs teeds, maar wel hoor ik Nadia janken.
S3 ging ineens op de fontein....quote:
Ok, van FdW danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |